-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aero. #125100 üzenetére
A befecskendező rebdszer a gyenge pont. Az olajat is szeretik, mármint enni. Ha már honda, legyen rendes, megbízható motorja. A K20 elég erős és negyed annyi gond sincs vele, mint a kályhás társaival. 155 V-TEC paripa elég kell, hogy legyen normális használatra.
Nekem csak combi autó kell, ezért kiesett az accord. Nem akarok hullaszállítóval járni. Amúgy ezzel a motorral vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Flashback #125097 üzenetére
Ha nagyon csendes autó kell akkor Lexus IS 250 (csak túl drága)
Volt hozzá szerencsém kb. fél évig használtam egy ilyen autót és azt kell hogy mondjam bitang jó (nyomatékos - nagyon erős és nagyon csendes) Bp -n néha úgy mentem vele 100-120 km/h -al hogy észre sem vettem csak amikor a mutatót nézem (meglepődtem sokszor) és gyorsan lassítottam is
Nekem azért elég nehéz a lábam elég dinamikusan vezetek, és az iS 250 -t imádtam a kormányon lévő pillangó váltót, akár hogy is nyomtam neki városban alig evett 10L -től többet, autópályán pedig kb. 8L de 130-180km/h között szó szerint suhan az autó olyan csendes
Megbízhatónak nagyon megbízható, de gondolom a fenntartása nem olyan olcsó ... de ha így vesszük egy 330D fenntartása sem olcsó, sőt talán drágább is !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Ilyen áron ez elég jó vétel ... ha valaki hasonlót keres !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Munkahely váltás miatt ingázni fogok két város között. Nagyjából napi 40km országút és 15km város. Érdemes volna lecserélni a jól bevált benzinest dízelre gazdaságossági szempontból?
Jelenleg egy 2005-ös Peugeot 307-esem (1.4 16V) van valós ~150k km-el. Nincs vele semmi gond, karban volt/van tartva. Jelenleg vegyesben 7l alatt megáll télen is.Ahogy néztem jó esetben kapnék érte 850 körül. Ennyiért volna alternatíva ami nem bontó szökevény? Ráfizetni nem akarok.
1,4 PD TDI Fabiakat láttam ekörül vagy esetleg G Astra?
1,5 dCI Thaliban ültem, amiben 110k km volt, azt tudom hogy olyan autó nem kell
Nem megyek el a sokféle dízel motoron. -
Kornel
veterán
válasz Gombinyó #125110 üzenetére
Amit megsporolnal uzemanyagon (1,5 liter), azt beletolnad a szervizelesbe, jo esellyel kocsid se lenne napokig, hetekig, ha elojon egy komolyabb hiba.
Havi 1100 km lenne akkor, az 16,5 liter benya, 300 ft-al 5000 ft-al kerul tobbe a mostani.
Csak egy kezdo szerviz(vezerles, folyadekok, szurok) plusz az atiras siman lehet 150 ezer ft is.
Abbol 30 honapig kijon a plusz fogyasztasod.
Nem beszelve arrol, hogy a tiedbe nincs mi elromoljon (az elektronikan kivul, hisz francia )
Turbo, befecskendezo rendszer, kettostomegu, egyenkentnis szazezres hibalehetosegek egy dizelnel.
Persze vagy elojon, vagy nem, de ennyi penzert altalaban igen, mert nem mai darabok mar, es a km is csak papiron van ezekben 200k alatt. -
Gombinyó
őstag
Köszönöm, akkor nem izgulok rajta!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #125089 üzenetére
hat azert egy bontott ótómatta valtó meg a megint olaj, megint munkadij biztos nem lesz óóóóócssóóóé
ugy szamolhatod, hogy vannak min 600k-nal jelenleg, 350k+210k, meg gondolom ez a Karesz se ingyen melozik nekik az auton, meg ha a Csik nagy cimbije is
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Gombinyó #125110 üzenetére
Ha amúgy nincs vele semmi bajod akkor gázosítsd el. Úgy ugyanannyiból eljársz vele mint egy dízellel, az átalakítás sem sokkal fájdalmasabb mint egy autócsere az összes járulékos költségeivel ilyenkor kötelező szervizeléssel együtt ráadásul a gázosítás értéknövelő tényező. Ha egyszer majd eladod jobban szállsz ki belőle mert ugye nem lesz mindig 300 Ft a benzin az emberek meg basszák a fillért. A jelenlegi autódnak ismered minden rezdülését az "újról" pedig ha nem ismerőstől veszed nem tudni semmit. Kb. azt hazudnak be róla amit akarnak. Járt utat járatlanért?
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki tudja pontosan,hogy most van a 170le feletti autókra luxusadó vagy nincs? Elég ellentmondásos dolgokat olvasok ezzel kapcsolatban.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #125117 üzenetére
Gondolom majd most jön az a rész, hogy egy fiatban nem kell olajakat, lengescsillapitot, szuroket es fekeket cserelni Eddig kb ezekre koltottek, szoval, ha ugy vesszuk "semmit" sem koltottek, ezek mashol is megvannak. Ja, a valto az mar tenyleg szivas lesz anyagilag, az mar tenyleg az arbol fakado hiba. Az uj tulaj meg tudja mar, hogy mit vesz Egy swiftes csavo azert ne akarja mar megvenni. Haverom apjanak S55 AMG volt, csak egy atlagos kamionos, de mikor eladta, mert kamiont vett, inkabb nem vett autot, mertutalja afapadot, meg a kozepkatot, meg minden ilyen gagyit most jott ossze a kes egy w212 s500-ra(nem ismerem ezeket, lehet elirtam valamit). Na, ilyen embernek kell megvenni, aki hajlando kolteni az igenyeire. Nem olcsojanos, mert tuti jonnek meg ezen elo bajok
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
válasz hobizoli #125117 üzenetére
meg az átírás is valami 120K volt ha jól rémlik, ha a szerelő dolgozott 40Kért 2 napot, akkor máris tartanak 720nál.
nyilván ha nem sokat buknak rajta de generáltak 1 csomó tartalmat, az azért nem olyan nagy ráfizetés, csak a matekot nem árt nyomon követni mielőtt sokan tévútra keverednek
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
TaaT
veterán
válasz concret_hp #125127 üzenetére
Az autó a TC nevére kerül, aszem az átírást ők fizetik, javítsatok ki ha tévedek.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz concret_hp #125131 üzenetére
Hogy ha nem a keret összegből vagy saját zsebből kell fizetni akkor nem kell bele számolni.
De ha valaki utánanéz vagy megkérdezi tőlük az lesz a biztos.
Give them hell Ukraine!
-
Flashback
addikt
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #125134 üzenetére
A jelenlegi extrém alacsony üzemanyagárak és az alacsony futás miatt valóban soká térülne meg az átépítés de az is erős érv mellette, hogy van egy üzembiztos autója amit ismer és amivel elégedett. Akkor minek üljön át egy másikba, pláne egy ismeretlen előéletű dízelbe? Csak szopjon be egy dmf cserét. Máris otthagy a szerelőnél 160-170ezret. Kicsit még hozzátesz és megvan az lpg átépítés ára.
Persze, hogy nem keresik a gázos kocsikat de nézd meg milyen sorok kígyóznak a kutakon ha bejelentik, hogy szaros három forinttal emelik a benzint. Olyankor olyan világvége hangulat van a kutakon mint halottak napján egy temetőben. Az életunt besavanyodott kispolgárok ott idegeskednek a sorban, hogy végül negyed óra várakozást követően egy teli tankon fogjanak egy kommersz tábla csokinak megfelelő összeget. Röhej. Öt forintért a legyet is. Röptébe. Ha a benzin idővel visszakúszik 360+ forintra a gáz meg marad 250 akkor újra kelendő portéka lesz az lpg-s tütü.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Tudom, hogy off, de hátha látja valaki...
Bár már lélekben elengedtem...
[link] -
Kornel
veterán
lopják ezek szerint.
alkatrészből kiárulnak 1+M-t bármikor.
bár figyelni fogom az oldalakat, aztán veszek valamit belőlelényeg, hogy nem nulla ft-om marad...
-
Kornel
veterán
Kérdés, hogy milyen autót vegyek?!?!?
De tényleg, 2-3 hónap múlva, mire látok valami pénzt belőle, szerintem 2-2,5M lesz egyben.
Csak nem tudom mit akarok... -
-
rbalint88
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest