- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #124547 üzenetére
Már többször gondolkodtam, h ezeket a kérdéseket vajon tényleg hétköznapi emberek írják, vagy saját maguk 5 sör után, csak h legyen egy vicc rovat is?!
Elképesztő mennyi ostobaságot tartalmaz egy egy ilyen kérdező levele, de egész jól bírja idegekkel. Viszont benyomhatott volna nekik mondjuk egy ilyet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #124549 üzenetére
"ja, aztan reccsen a 20 eves Polo-val, akkor jo esetben kivagjak feszitovagoval, rosszabb esetben berakjak zsakba"
Nem eszik azt olyan forrón [link] [link]
runner 125: "A magyar használtautó vásárló hülye" sorozatban elég szép dolgokat mesélt a becsnepper hogy mik vannak idehaza.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
válasz pana0017 #124525 üzenetére
Szerintem ennyi futáshoz nem feltétlen érdemes dízelt venni a használat módja ellenére sem. Fogyasztás jó kérdés, azért a havi 1000km egy zabagép autóval is két tankból megvan, ami maximum 40ezer Ft. Ha szeretnél 4 személynek kényelmes utasteret és értékelhető csomagtartót autópályázáshoz, akkor középkategóriás autónál kisebbek nem nagyon jöhetnek szóba.
B5.5 Passat, Audi A6 (C5), Mk3 Mondeo, T25 Avensis, Mazda 6, C Vectra&Signum, Pug 406 és 407, Citrom C5, ami hirtelen eszembe jut ebben a ligában. Mindegyiknek vállalható a fenntartása, van mindegyikhez jó benzinmotor és hosszabb utakon abszolút nem vészes a fogyasztásuk.
Nekem Passatból volt 1.8T, 4 utassal és koppig pakolt csomagtartóval evett 1500km-es úton sokat előzgetve 85%országút+10%pálya+5%város üzemben 7,5litert tankolásból visszaszámolva. Ez nyári érték klímahasználattal, nem épp fogyasztásbarát stílusban vezetve. Ennél kevesebb nem nagyon lesz, ha nagy motorosat veszel (2.5-2.8 V6), akkor ugyanez az üzem 10literből megáll, erre írtam a havi 40ezres üzemanyagköltséget. Ülj le, számolgass, a nagymotoros benzineseknek sokszor nincs áruk, mert félnek tankolni őket. -
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #124550 üzenetére
nem vagtam, vmi alakitasokrol beszelt, leszerel vmit es atszereli...nekem ez a kabris dolog eleg kinai
regebben lattam olyat, hogy a pillangosor nem befordult, hanem vizszintesen mozdult el
ne kerdezd mi a racio benne, de vmi oka biztos volt, hogy az inkabb ugy ment
de csak neztem mi lovekat sorolt ott felmost hogy raneztem az ebay-re 116k-ert lattam azt a DCOE-t per darab
lehet van itthon olcsobbert is, okosba'azt tudom, hogy az en EV1-s injektorom vadonat ujan 18k-ba kerul, az meg sokkal olcsobb akarhogy nezzuk
több drón kell ;P
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #124554 üzenetére
Okosba olcsón? Hivatalosan a webertől ennyi
Erre gondolhatsz szerintem. Az lenne a célja, hogy nem középen tesped a tengely, ami körül fordul a pillangó, ergo több levegő jut be, de ez kb hangyaf@sznyi. Ha nem az utolsó 10 lóerőt keresi (mondjuk 500 lóerőnél), akkor tök felesleges. Ergo 200K a két weber, beállítod és kész, azért ecu-t meg programozni is kell, tény, hogy jobban belehet lőni, de az se olcsó mulatság.
-
rwin5
őstag
Könyvjelzőkbe el szoktam menteni az autókat amik esélyesek a vásárlásra, és van például ami már ott hever 1-2 hónapja is, pedig elvileg jó vétel volna. Az merült fel bennem, hogyha minden szempontból korrekt az autó akkor miért nem csap rá le egy autókereskedő? Ez azért is jutott eszembe, mert egyszer az eladó mondta, hogy pont egy kereskedőnek adta el, de szinte vitték azonnal tőle. Szóval ami már több hónapja fent hever az annyira nem jó vétel egy kereskedőnek, vagy annyit nem tud rárakni árban, hogy már neki is jó lehessen?
-
válasz Alvin_ti4200 #124528 üzenetére
Ez már CR vagy még adagolós? Ha utóbbi akkor beleugorhatsz (szerintem az) jobban a témába.
Vivaronkban volt ilyen és 5 évig minden nap fullra rakodva fél tonnával szelte az utakat, 250 ezerrel ment el, a motorjára sosem kellett költeni olajon kívül. -
kalmanchris
tag
válasz rbalint88 #124553 üzenetére
Mk3 mondeo-nak jók a benzinesei? Csak olvastam(!), hogy mindben van kettőstömegű - jó benzines létére biztos nem halálozik el olyan hamar, mint a dízelben - meg aztán ott vannak a jó kis örvénylapátok a szívósorban, ami megint szereti megadni magát.
C5-ben a 2.0 hpi kerülendő.MunezXbx: ahogy olvasgatom itt dízel tulajoktól használat függő a dolog.
Nekem inkább az a furcsa, hogy miért kell egy benzinesbe is?[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #124558 üzenetére
Mert dízelben gyorsan megmurdel?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz kalmanchris #124558 üzenetére
Nekem MK3 1.8 benzin van, a 125LE-s verzió. Azt mondják, hogy legendásan megbízható. Nekem nincs bajom vele.
A szívósort ki lehet berhelni. Én már szedtem le, de az enyémnek nincs baja. Mondjuk elég sz.pás szerelni. Van hozzá képes leírás.
Kettőstömegű van benne, kicsit én is tartottam tőle, de lesz.rom már.Inkább más típus hibák vannak... kiegyenlítő tartály ereszt, 10k egy új, termosztát ... ez itthon vagy 30k, ebay-ről 12 és príma... első rugók törnek... központi zár hektikusan működik... kombi csomagtérajtó külső gombja megadja magát.
Ezek a nálam megjelent típushibák, szerintem nem vészes. 10ezrenként olajat cserélek benne, aztán megy. Városban azért rövid távon 9-10 liter, országúton megpakolva is 6 a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
addikt
Üdv!
Használt autót vennék, de félek Jelenleg egy 2001-es 1.3-as Swift-em van, ami jó meg megy, de csak 14 éves. Szóval félek, hogy ennyire megbízható és olcsón fenntartható autóm nem lesz még egy. Ezért is nem tudom, milyen márkát vegyek. Maradnék a japán kocsiknál (pl. Toyota Avensis), de, ahogy eddig felmértem a kínálatot 3mFt alatt nem igazán találtam érdemlegeset, de majd korrigáltok.
Szóval a paraméterek:
- 2mFt van rá
- 2010-nél ne legyen öregebb, ha nem muszáj
- benzines (szívó vagy turbó, nem tudom)
- leginkább munkába járáshoz kell (napi 30km), de vidékre, külföldre is el lehessen vele menni adott esetben (jó, tudom, egy Trabanttal is el lehet); úgy 10e km/év.
- automata váltó nem lenne rossz már, bár bizonyára mélyebben zsebbe nyúlós, ha elromlik
- mivel biztonsági játékos vagyok, több, mint valószínű, hogy márkakereskedésben venném
- tetősín legyen vagy lehessen rá szerelni
- ferdehátú vagy kombi
- klímaNagyjából ennyi. A realitás talaján maradva ILYESMIT néztem ki egyelőre. Vélemények?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lenko
aktív tag
-
kalmanchris
tag
válasz Dark Archon #124562 üzenetére
Focus mkII facelift.
-
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #124565 üzenetére
Tudom, ertettem amit irtal, de a tobb kilometer nem egyenlo azzal, hogy rossz allapotu, es a keves sem azzal, hogy jo.
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz kalmanchris #124564 üzenetére
Köszi, mondjuk ez sem lenne rossz, családban van egy ilyen, tempomattal meg minden. Megjártuk vele Horvátországot. Kényelmes, nagy csomagtér, jól vezethető, bár kicsit lomhának tűnik (asszem 1.6-os 105LE).
lenko: szeretnék már egy kategóriát feljebb lépni, ez nagyjából ugyanakkora, mint a régi Swift, így képről. Ezzel sajnos semmivel nem lennék előrébb, akár hajthatnám tovább a régi kocsit. Ne kelljen a "földre" ülni és onnan kászálódni ki, gond nélkül beférjen 1-2 bringa hátulra meg ilyenek. Tényleg, Focus vagy Skoda Octavia méretű kocsit szeretnék, csak japán gyártmányt Suzuki kézenfekvő lenne, ha lenne a Swift és a Vitara közt valami értelmes, megfizethető modell.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tothgera30
Ármester
-
kalmanchris
tag
válasz Dark Archon #124567 üzenetére
Japán kombihoz árban tenni vagy évjáratban engedni kéne. Kia ceed sw?
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124567 üzenetére
Japánból olyat nem fogsz találni, mazda 6 kombi, de az meg nem fér bele a 2010től kategóriába.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Promi
aktív tag
Dacia duster 4x4 1.5 diesel -ről van valakinek tapasztalat? Érdemes befektetni rá? Mondjuk túl sok minden nem tud elromlani benne.
-
addikt
válasz lenko #124570 üzenetére
Hát igen, ettől féltem... csak nem tudom, mivel járok jobban? Az évszámból engedéssel vagy a japánból engedéssel? Mert míg a Suzuki-t a hazai gyártás és elterjedés miatt fillérekért lehetett szervizelni, ez egy Mazdánál gondolom egy nagyságrendet ugrik. Viszont kétségtelen, hogy a japán kocsik durván tartják az árukat, ami meg a megbízhatóság miatt van.
Ezek nagyon szép autók egyébként. Bár a főleg munkába járás miatt lehet, hogy túlzás lenne a kombi és maradnék az 5 ajtós / ferdehátú kivitelnél.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz kalmanchris #124569 üzenetére
(kifutottam a szerkesztésből)
A Kia-ról semmit sem tudok, nem merném bevállalni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124573 üzenetére
Inkább az évszám elengedés, azt az 1.2 TSI-t meg gyorsan elfelejteném.
Vagy ha fabia akkor az 1.6 CR tdi sokkal jobb választás. Céges octaviakba ilyen motor van(hidegen nyomva neki stb)
100e km- van bennük, eddig még nem volt semmi bajuk. Fogyasztás sem megy 6l felé.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #124572 üzenetére
a dCi-vel az volt regen abbol volt a baj, hogy 30k-s olajcsere periodust irt ra a gyar, amit igykeztek betartani a juzerek, hogy jo lesz az 35-40k-nak is
amiota 10-12k az ajanlas, megszuntek a hibak vele, nem kell a fotengelycsapagysort cserelgetni rajtuk 100-120k km utantöbb drón kell ;P
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #124568 üzenetére
A Föld kerülete 40000km kb....az azért nem lenne rossz
Akkor inkább már egy Föld-Hold távolság, bár ~385k km se sok egy jó konstrukciónak ami gondosan volt szervízelve. -
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124581 üzenetére
Nem, ez kis motor hamarabb melegszik a 15km táv meg bőven elég. Van belőle gyárilag 90, és 105 lovas verzió is, de ha rám hallgatsz veszel egy ilyet, és elviszed chip tuningra.(105ló lesz, de ha félsz tőle, és elég a 90ló akkor annyira)
A motor ugyanaz, csak gyárilag le van butítva software-esen,
Így az átírás, és egyéb adók miatt na meg a fogyasztás differencia miatt, a chip tuning ára 2 év alatt meg is térül.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Dark Archon #124581 üzenetére
Nyomatéka, viszont ennek biztosan jobb dinamikusabb.
Én napi szinten ennyit járok plusz hétvégi utak bevásárlás és hoppá 20-25e évente lazán meg van. -
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124581 üzenetére
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124589 üzenetére
Nem tudom milyen ez a motor, én inkább 1.6 szívóval venném.
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz hobizoli #124549 üzenetére
Már a 6n1 Polo sem törik szarul ami egy 1994-es kocsi ergo valamikor nyolcvanas évek legvégén kezdhették el tervezni. Azt meg ki nem szarja le, hogy az adagolós tdi "őstechnika" amikor faék egyszerűségű az egész, gombokért van hozzá ami kell és a zsebedből kihulló aprópénzből megtankolod? Értem én, hogy fujj fujj polcvagen de tényleg túltolod a biciklit néha
mindig. -
lsc
nagyúr
válasz Dark Archon #124589 üzenetére
Élhető az a motor ebben a kaszniban is, de tempósabb haladáshoz pörgetni kell, ami egyébként nincs ellenére. Fogyasztása nem rossz, köszönhetően a váltó jó fokozatkiosztásának. Ha sokat mész autópályán vagy nagy terheléssel akkor egy 1,6-os jobb választás.
Az élet kegyetlen .
-
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kickass #124578 üzenetére
Gondolom nem kerületet fog menni, hanem kihasználja az úthálózatot. Mondjuk mint 1908-ban tették ezt 169 nap alatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
veterán
válasz Dark Archon #124562 üzenetére
Szinte ugyanilyen parameterekkel kerestem autot, annyi kulonbseggel, hogy picivel 2M fole csusztam volna es mindegy volt, hogy dizel vagy benzin. A tapasztalat az, hogy ennyiert meg nincsen jo allapotu, jo felszereltsegu es viszonylag fiatal japan kocsi (inkabb 2005-2007 koruliek). Kicsit engedtem a dologbol is igy hoztam el egy 2008-as kia ceedet, 1.6 dizelmotorral. Egyelore nem bantam meg
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen program, ami...?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen