-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz zsolt19900 #125298 üzenetére
Egy jo ignis sport 800-900k.
Ami alatta van, az szr.
Ha ilyenbe gondolkozol, akkor erdemes regisztralni a suzukisports.hu-ra.
Mivel a kaszni elemek is egyediek, ezert kotelezo ra cascot kotni, ha megtorod, bontott nincs, tobbe lesz, mint amit a kocsi er.
Meg ugy jarsz, mint en a ss-al.
Egyebkent tipushibaja nincs, volt 1-2 visszahivas, de azt a fent emlitett forumban reszletesen elmondjak neked.
A futomuve nemcsak hogy kemeny, hanem a merev hatso tengely miatt raz is, egy ss sokkal jobb, de az 1,6-tol indul. -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Ha megbízható mindenest akar az ember az Astra G Classic jó választás? Családban történt hogy a gombóc Swifttel borult, most kellene neki egy másik autó. Azt mondta hogy nem ad érte 1,2m-t mint amennyibe a Swift volt, inkább 800 körül néz Astrát. Lényeg a megbízhatóság. Fordot nem akar. Mennyire jó az 1,4-es, vagy mindenképp 1,6 kell? Írtam az opel fórumba is, le se tojtak, gondoltam hátha itt Ha van más alternativa akkor jöhet, köszönöm.
-
addikt
válasz Vesztor87 #125303 üzenetére
Nekem a szerelőm két autót javasolt: Corolla vagy Astra G. Hiszek neki, mert a mostani Swift-et is ő mondta és bejött. Ha bírnám a sedan-okat, biztos, hogy inkább Corolla-t vennék mondjuk.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #125300 üzenetére
1: A Toyota nem sz@r, én ilyet soha nem mondtam. Motorikusan ok csak kicsi, nem valós alternatívája a Jazz-nek. Én nem is sorolnám egy kategóriába a kettőt. Majdnem vettem egy Yaris-t anno, csak amikor megláttam, hogy kvázi nincs csomagtartója elvetettem. Jazz tényleg megbízható, és tágas. 4 felnőttel nyomtunk le benne többször 2 hetes horvát nyaralást. Megnézem a Yarissal ezt hogy vitelezed ki. Leginkább sehogy.
2: Dízel: Nem vagyok dízel ellenes, volt Avensis 2.0 D4-D a családban semmi baja nem volt, pedig fel volt tekerve benne a füstcsavar. Sőt jelenleg egy Passat 2.0 TDI-t használok és kimondottan kedvelem.
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
válasz Vesztor87 #125303 üzenetére
Mindenesnek elég jó igen. Ha fontos hogy tényleg jó állapotú legyen akkor 800K a kínálat legalja és nem is lesz classic ami épp nem baj. A lengyel gyártású opelekben elég sokat spóroltak. Az 1.4-es jó de a 90 lovas motorral nem egy versenyautó. Az 1.6 a problémásabb mivel ott jön elő leggyakrabban az olajfogyasztás.
Én konkrétan nem is láttam hogy írtál ott. Ami még jó és megbízható az az 1.8-as de abból már nem egyszerű olyat találni amit nem ütöttek - vágtak. Ez például képek alapján eléggé egyben van és az ára sem horror. Egy jó késői g astra még mindig 1,2M körül van.Redmi Note 7
-
endruboy1
senior tag
Sziasztok!
2006-2008-as Ford Fusion, Suzuki Ignis vonalon nézelődök. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek ha egy ilyen autünál azt írják van benne menetstabilizátor az mennyire hihető? Azt látom, hogy egy részénél oda van írva hogy van egy részénél pedig nincs. Próbáltam rákeresni a neten, de az Autokatalogus szerint például nincsen benne menetstabi. Lehet, hogy a tulajok rosszul tüntetik fel a hirdetésekben (nem tudják mi az)? -
válasz endruboy1 #125309 üzenetére
A hahus hirdetések több mint a fele nem a valóságot tükrözi. Egyszerűen hozzá nem értés/nemtörődömség/vevőcsalogatás áll a hátterében. Ha tutira akarsz menni akkor keresel kézikönyvet v felhívod a márkakereskedést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
-
SzlobiG
félisten
Annyit írjátok ezt a Jazz-t, hogy megnéztem mennyiért mennek. Asszonynak lassan nézni kell vmit és ilyen kategóriába gondolkodunk. Pontot én nem akarok hiába írjátok van tapasztalat velük kuka számomra.
[link] Miért ilyen ajánlottak ezek? Mondjuk egy puntihoz képest vagy Swift?
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #125304 üzenetére
Haverom 490 ezres E30 320-asa, recaroval, elektromos biszbaszokkal. Jó, a felnit már ő tette rá és a motorháztető sarkáról is le volt pattanva a fényezés....tényleg bontó szökevények.. És ez nem egy nyomorult E36 (mondjuk az édesanyjának pont egy 200-ezres E36 1.8iS-e van napijárósnak egy jó ideje , de most nem erről van szó, hanem a 320-asról.)
Nézze meg, és utána lehet mondani, ha tényleg szar, mert nem kizárt, ha tényleg sok lefingottat látott, de gondolom nem látta az összes eladó autót, ha meg 5-6 megnézés után sem talált az igényeihez megfelelőt, emelni kell az áron egyértelműen.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #125313 üzenetére
- megbízható láncos motor (nem elszakadós mint a tsi), semmi komplikált dolog nincs benne*
- keveset eszik (országúton 4,7, város 5,5 vegyes 5,2 saját mérés szerint, nem nagyapó stílusban közlekedve)
- városban jól használható nyomatékos motor (2800 rpm-nél már nyomatékcsúcs van)
- hajtogatható ülésrendszer
- tágas beltér
- nagy csomagtartó
- nem botrányosan vacak kárpitminőség
- a váltó etalon nem csak a saját kategóriában (a Subarum váltója hozzá képest a fasorban sincs pl).Hátrány:
- nincs taposólemez ami nekem hiányzik,
- rövid az üléslap így hosszútávon nem annyira kényelmes
- pályatempónál picit hangos (Cw: 0,36)*: Sima hengerenkénti szívócső befecskendezés (nem kokszolódik), még szelepállítás sincs benne, egy faék egyszerűségű 8V-es motor.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
elszakadós... ó he
megint 1 esetből lesz általánosítás, majd csoda, amikor beindul egy tsi, és nem robban fel.valóságban meg jó előre szól a kocsi, először hangos indításnál, aztán hibakód, majd sokára szakad. és csak az 1.2 és 1.4essel volt ilyen, a nagyobbakban még nem szakadt el lánc.
gond ott
vanvolt, h a szervizeket nem értesítették, h valós a probléma, és ismerőst konkrétan elküldték hibatörléssel szakszervizben, h jó lesz az. majd motorcsere VW költségére.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tomiii.
aktív tag
válasz bajnokpityu #125316 üzenetére
"megint 1 esetből lesz általánosítás," vs "h a szervizeket nem értesítették, h valós a probléma"
Most akkor van valós probléma, vagy nincs?
BTW: Egy láncos motort ne kelljen már úgy kezelni, mint egy szíjasat, figyelni a lánc állapotát és cserélgetni pár évesen. Szar a konstrukció, amit azóta már javítottak, azért mert szar volt.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
Sajnos a mai láncos motorok nem olyanok mint a régiek.
Régen egy láncos motornál, elég volt 400e km-nél cserélni, ma meg már alig bírnak többet mint egy szíjas. -
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #125316 üzenetére
1 eset
Jah, az index forum is tele van ilyen "1 esettel"
Meg az autobild is csak viccbol irta meg.valóságban meg jó előre szól a kocsi, először hangos indításnál, aztán hibakód, majd sokára szakad. és csak az 1.2 és 1.4essel volt ilyen, a nagyobbakban még nem szakadt el lánc.
Attol, hogy szol elore a kocsi, meg ugyanugy cseres. A teny az hogy a tobbi gyarto tudja helyesen meretezni a lancot, a VW-nal (es sok BMW-nel is) pedig egy hoki kempinglancot raktak be az 1.2/1.4TSI-hez...[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz footy #125322 üzenetére
japcsikon kívül a többi gyártónak is akadnak gondjai.
autobild, mint hiteles forrás.index forum tele olyan esettel, h szakadt a lánc, kócolódott a szelep?
kivi leszek ,majd h a láncos buzukim mikor kezd el hangoskodni. nekem se esett jól 90nél láncot cserélni skodába, de ettől még túlélhető egy 3M körüli kocsiban 200ért vezérlést cserélni. majd akkor lesz mindennapos, amikor beesnek fél milla alá, mert ott már hamarabb adják el,mint hogy a szervizköltséget kifizessék.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #125327 üzenetére
Rendes űrtartalmat kell venni. Nem 0,9Tce-t. 1,8-2,5 a töltés előtti tartományban sem vérzik el.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #125316 üzenetére
1,2/1,4-es városi kiskocsikról volt szó. De a többi nagyobb TSI is hajlamos rá.
"A motor, amelyről a VW-csoport legszívesebben hallani sem akarna már, az EA111. Pedig valójában az összes, VW-csoportos TSI-motor vezérműlánc-kórban szenved, de leginkább a 2011 nyaráig gyártott pöttöm 1.2 TSI." - [link]
Vehetsz problémamentes autót is... én nem szeretem szívatni magam de ugye mindenkinek kell egy hobbi.
Vagy említhetjük a szívó 1,2-est is a vag-tól: "Itt is a vezérművel adódtak a legnagyobb gondok, mivel a rosszul megválasztott hidraulikus láncfeszítő túl nagy játékot hagyott a vezérműláncnak, amitől az képes volt akár több fogat is átugrani."
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #125328 üzenetére
1.8 TSI se szereti az 1800alatti tartományt.
Qru: haggyummár ezt a médiát (is). szórakoztatóak, de mindig kiszemelnek 1-2 tipust, amit isteniteni kell, meg másikat, amit meg szidni. lehetőleg kánonba, hisz úgy béget a bárány is.
namost amig nincs saját tapasztalatod az állításaikról, addig persze magyarmódra röhögünk a másik nyomorán, de a valóságtól messze áll az ilyen végletes kinyilatkoztatás. ahogy az élet kb minden területén. fiatot, 2.5 TDIt is csomóan megelégedéssel hazsnálnak, pl.
de komolyan, semmi gondom nicns az 1.8TSImmel, jó autó, jó kaszni, szeretjük meg minden. ők lehúzzák úgy cuzammen a TSIket, nekem meg több 1.8 és 2.0 TSIs haverom 2 százezer kilóméterrel órában imádja a szar TSIt. oké, drágább fenntartani, mint egy suzukit, de más is a célcsoport.
aztán majd a vw lesz megint aki többet tejel, és akkor meg a vitara lesz lehúzva.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #125330 üzenetére
Légy erős, ez a cikk nem TC-s, hanem egy tükörfordítás. De hát nem is várom el, hogy tudd, hisz' el sem olvastad csak kritizálsz a vakvilágba.
Btw az előbb ismerted el, hogy valóban van láncgond a TSI-kkel, most meg még sincs? Hmm, érdekes...
Mielőtt a mennybe emelnéd a TSI-ket: a cégünknél 100 db 1,8 TSI van 3 éve, ebből kb 1/3-án már láncot kellett cserélni. SAJÁT költségen mert a VAG nem hajlandó elismerni a lánc problémát (érdekes módon a turbós Opelekkel egy ilyen gond sem volt).
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #125323 üzenetére
Az AutoBild tipikusan VW berenc, ugyhogy akar hiteles is lehet.
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #125330 üzenetére
Két dolog jut eszembe arról, amit írtál, a nepperűző elején ami ki van írva: "Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak."
Az, hogy van akinek a 2.5TDI meg a TSI is jól meg problémamentesen működik semmit nem jelent."namost amig nincs saját tapasztalatod az állításaikról"
Ez meg ne haragudj de olyan szinten korlátolt állítás az információ korában ... kezeljük már helyén az 1 elemű minákat .. amikor pár klikkel százak meg ezrek tapasztalatát éred el a neten, meg szakemberek véleményét olvashatod, nyilván az a mérvadó nekem van egy TSI-m 5 ezer kilométere és még nem volt baja akkor ez hülyeség Meg attól még mert szereted szar rajta a lánc, bírom amikor ez a "jajdeszeretem" elfogultság előjön, és akkor a tények is hirtelen megszépülnek[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #125334 üzenetére
Hát nézd, ha valakinek hangsúlyozni kell, mint egy 5 éves kisgyereknek, hogy kisfiam ne higgy azért ám el mindent, amit olvasol és nem tudja olvasott/hallott infóból meg saját tapasztalatból gyorsan összerakni a képet (ami talán nem a teljes és abszolút igazság, de valami ahhoz közeli), annak szerintem nincsenek jó esélyei manapság
-
Flashback
addikt
Az új Ladákról van valami tapasztalat?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Pedig hidd el a leghangosabban vérnyogó autósok nagy része a hozzá nem értés áldozata. Lehet h hallja a csörgést, de nem tudja mi, lekakilja. A szerelő meg mond egy árat, akkó jó lesz az még egy darabig. Másnap meg sz@r az egész egy szégyen mert meghótt alatta. IJ esete
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #125340 üzenetére
"Pedig hidd el a leghangosabban vérnyogó autósok nagy része a hozzá nem értés áldozata."
Ez így van. Laikus kollégám Poloja bedobta a chcengine-t. Elvitte szervizbe, 200k-ért akartak ECU-t cserélni benne. Mondom azért lassan a testtel... Kölcsön adtam az obd olvasót kitörölte azóta is pöcc-röff a gép.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #125343 üzenetére
Te meg a saját egy mintás statisztikád szerint állítod hogy nincs velük semmi gond. Nincs több kérdésem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
ahogy irtam kb 5 sráccal beszéltem erről, mind azt mondta, h nem volt gondja. cserélt láncot, és megy azóta is.
győrben, ahol ezeket gyártják, velük is beszéltem statisztikáról. 1.8 2.0val alig van gond konszern szinten, 1.2re volt sok panasz 1.4es meg soso. nekik meg többezer garis autóra van statisztikájuk. jó barátom, megkérdeztem, h adjam-e el, v mi legyen. válasz: cseréljem ki láncot, és semmi gondom lesz lesz több.
ez egy alapvető szervizigény, nem meghibásodás. meghibásodás akkor lenne, ha előjel nélkül reggel elszakadna. nah, ez az ami kizárt a nagyoknál.
de tudod, mit szar a tsi, isten a tc. topic zárható majd válaszolgatsz.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #125345 üzenetére
Ne is mondd, agyam eldobom... 100k-t számláznak ki egy kisrevizióra.
mod:
bajnokpityu: Ja mert az 5 darabos minta az már valami.
"győrben, ahol ezeket gyártják, velük is beszéltem statisztikáról"
Ááá, amit ők maguk hamisítanak meg, hisz' nem ismerik el a láncgondot (ezt maga a vw mondta ki), hogy csúnyán alul tervezett a konstrukció.
Egyre jobban szórakozom, mesélj még kérlek!!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #125346 üzenetére
Ennyi erővel a 2.0 pd tdi-nél se hiba az olajpumpa tengelye, fogjuk fel tervezett karbantartásnak.
Nincs azzal semmi baj, ki kell cserélni (meg még mást is) és akkor jó.
Na én befejeztem[ Szerkesztve ]
-
thEndeR
tag
Alfa 159 2.0 JTDm ről mik a tapasztalatok? Valamiért nagyon megtetszettek az Alfák mostanság és pont megfelelne minden igényemnek. A 170 lovas változatot néztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest