-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
mai gyöngyszem: seat cordoba 1.6
"átalakítások összértéke 3m"
Csak két szavam lenne ehhez: Dunába vele.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Ł-IceRocK-Ł #124153 üzenetére
Sok "szép" átalakítás van fent hahu-n.
Csak a kezdőlapon megláttam, mondom ezen el kell szörnyülködnöm. -
oliwire
őstag
-
-
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #124156 üzenetére
Értem és az ülésbe szerelt képernyők is ilyenek? Szerintem egész modern belsőt ad neki
-
-
-
feka007
nagyúr
Erről a bömiről mondana vki hozzáértő véleményt, hogy mennyire érné meg a hirdetés alapján?
-
veterán
továbbra is őrlődöm, mit kellene venni civic helyett.
hyundai i30?
kia cee'd?
mekkora szívás egy 3-as megane [link], vagy egy ilyen laguna [link], milyenek az 1.5-ös és 2.0-s dízelmotorok?
fiat bravo?
sajnos a kismillió focus közül nincs időm megtalálni a jót.
opel és skoda annyira nem játszik, vw konszern sem, talán a golf plus az ami még tetszik. esetleg egy A3-A4 kivétel lehet, de nem tudom 2 mihályért mit kapni.
volvo c30?
bármi más ötlet? vagy csak egy megbízható kereskedés (létezik ilyen?), hogy ne kelljen szerelők után rohangálni. már az is sokat segítene."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124170 üzenetére
3 db gyenge minőségű kép alapján nehéz az ilyet megítélni. Legalább lemoshatta volna a kocsit, meg hátulról is lőhetett volna képet. A sötétített hátsó oldalablakok is elég hülyén néznek ki. Az eladó azt írja, hogy nem kell rá egy forintot se költeni, szóval biztos patika állapotú lehet.
Kérdés, hogy mire kell a kocsi, bár egy ilyen e36 szerintem semmire sem jó igazán. Egy 18 éves 3-as BMW-nek nincs presztízse, a 318 menni nem megy, keresztbecsapni is csak havon lehet. Normál, napi használatra meg vannak ettől jobb autók is.
-
szilva01
őstag
válasz #16514048 #124174 üzenetére
Egy 18 éves 3-as BMW-nek nincs presztízse
Esküszöm ha a sok gabonapehely tuningos színes éndzsölájos lerúgott meg másszínűacsomagtető mert lefújni már nem futotta e36-ok közt meglátok egy jól kinéző (gyári kinézethez közelítő) nem hörgő-zörgő csattogó példányt, visszajön a presztízs.
-
feka007
nagyúr
válasz #16514048 #124174 üzenetére
Vannak, akiknek nincs érzéke a marketinghez, és egyszerűen h.lyék hozzá, hogy az eladás érdekében elvigyék a mosóba a fényképezés előtt a kocsijukat, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az autóhoz is úgy álltak hozzá, mint a hirdetésfeladáshoz, ugyanúgy, ahogy egy igényes hirdetés ütős képekkel sem mond el sokat arról, hogy valójában hogy áll a verda.
Egyébként miért ne lenne az E36-nak presztízse? Nem mondom, hogy ez a legszimpatikusabb 3-as széria, de az E39-nél sokkal jobban tetszik, a régebbi szériák pedig már tényleg vintage.
A 118 lóerő miért ne lenne elég? 150 lóerőre elég drága a biztosítás, és eddig csak 100 lóerős kocsikat vezettem, és még az is elég lenne nekem. -
ADAM1337
nagyúr
válasz feka007 #124176 üzenetére
Az e39 az 5er, e46-ra gondoltál ?
Én pl nem nagyon találtam nem szétrugott 3-mast, és ezért lett 5er e39, igaz én nem száguldok és csapatom keresztbe, de nem is ez a célom és nem is a felvágás, de a 3mas kicsi belül 4-en utazónak.Motorban tényleg gyenge a 318, én min 2literest vennék.
(#124178) tomiii.: +1 Bár ennyiért nem lesz épkézláb E36 a tényleg jók lazán elérhetik az 1M-et.
Most futottam át a 150Le-re drága a biztosítás részt, akkor BKV inkább már nem azért.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz feka007 #124176 üzenetére
E36-hoz ne hengeres csettegő legyen már, még a 2.0-ás hathengeres sem nagy eresztés, de legalább már 6 henger. Nehéz autó, aki meg tényleg BMW-t akar, akkor ne a pár ezernyi átírás különbségen spóroljon. Mert tényleg öröm vezetni, szemben egy akármilyen unalmas mai swifttel, renaultval, akármivel szemben, de ehhez azért áldozzon rá az ember egy kicsit. Ha meg nem autózás miatt veszi, akkor vehet akármit.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
[link]
egy ilyen autóra kaptam most ajánlatot (pedig nem akarok focust ). két dolog zavar benne, a digitklíma és a kartámasz hiánya, de gondolom ez utóbbi könnyen orvosolható. 160k km van benne, azt nem tudom melyik országból hozták. 1,8 lenne átírással ami elég jó ár szerintem, sokat spórolnék rajta. viszont nem tetszik annyira, mint a civic vagy akár egy cee'd."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124176 üzenetére
Jó, akkor vedd meg, ha neked megfelel.
Csak ha ennyire nem érdekel más véleménye, akkor miért teszed fel egyáltalán a kérdést?A fényképes részben igazad van némileg, csak ez nem változtat semmit azon, amit írtam. 3 db rossz fényképből nem fogjuk tudni megmondani, hogy megéri-e megvenni a kocsit.
"Egyébként miért ne lenne az E36-nak presztízse? Nem mondom, hogy ez a legszimpatikusabb 3-as széria, de az E39-nél sokkal jobban tetszik, a régebbi szériák pedig már tényleg vintage."
Mert pont abban a korban van, amiben a legérdektelenebb. Úgyis mondhatjuk, hogy már túl öreg, ugyanakkor még nem eléggé. A legolcsóbb 3-as, már egy ideje az E30-ok is drágábbak, ezeket csak az veszi, akinek olcsó hobbiautó kell, amit lehet ütni-vágni. Vagy akit semmi más nem érdekel, csak legyen propeller embléma a kocsi elején, lehetőleg minél kevesebb pénzért. Nincs presztízse, mert a legtöbben csak egy olcsó, csúnya, öreg autót látnak benne, szerintem az átlagember egy G Astrát is többre értékel, mert legalább újabbnak néz ki, és nem kevésbé "igénytelennek".
"A 118 lóerő miért ne lenne elég? 150 lóerőre elég drága a biztosítás, és eddig csak 100 lóerős kocsikat vezettem, és még az is elég lenne nekem."
Oké, elég neked annyi lóerő, ezzel nincs gond, csak ha ez a menetdinamika elég, akkor miért kell BMW? Ezzel visszajutunk oda, amit az előbb mondtam: normál használatra jobb autókat is tudsz venni, amik olcsóbban fenntarthatóak, sok esetben újabbak is. Persze azoknak nincs két vese az elején...
(#124175) szilva01 : Na, ebben van valami.
(#124180) lenko : Rendben, ez szép és jó, meg ebben legalább van normális motor is. De az ilyet is csak a márkarajongók és autób.zik ismerik el. A legtöbb ember ugyanazt látja benne, mint egy közepesen szakadt, 400k-t érő 316-ban. Elfogadnék egyet én is, mert jól megy, élvezetes lehet vezetni, de feka007-nek ez láthatóan nem szempont. Mondjuk ennek a példánynak elég meredek ára, van, ennyiért már e46-ot is lehet venni bőven, ami sokkal jobb minden szempontól.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
Nyilván nehezebb kicsit az E46, meg drágább a fenntartása, de más nem nagyon jut eszembe, amiben jobb lenne az E36. Persze nem értek én hozzá túlságosan, nem vezettem őket, tesztekre, fórumokra és népítéletekre alapozom mindent, amit írok.
"egyébként a vezetési élménynek csak egy összetevője a "megy", és nem a legfontosabb"
Persze, tudom én, ezért is istenítik annyira az MX5-öt, hogy mást ne említsek. De a 318-at nem nagyon szokták dicsérni ilyen szempntól sem, max az IS-t.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz #16514048 #124186 üzenetére
Aki tudja mit akar az tömeg/LE alapján választ autót.
A tömeg első 3 száma, azaz pl. 1300kg-nál az 130.
Ehhez mindig hozzá kell adni kb. 40-50-et. Ekkor megkapja az ember milyen teljesítmény kell az auto dinamikus mozgatásához, azaz a megy fogalmát[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16514048 #124183 üzenetére
ez kb olyan, mint par napja volt a TC FB oldalan egy cikk, hogy 7vegi jatszos auto szeretne venni es BMW vagy RS Clio lenne a cel, 1M erre a keret asszem
na irtak is a E46 316i Compact-kat, hogy az bazze hatulhajt geco, meg béjemvé nem egy franszoa kitrákotty
hat egy RS Clio-val szerintem 6x lecigiztetne oda-vissza de meg tolatva is azt a kismotoros bimmert102lovas jatszosauto... ez komoly? orulhet, ha meg tudja nyikkantani 2-sbe
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124191 üzenetére
Dehogynem, ugyanez igaz azokra is, csak talán a bimmer egy kicsit népszerűbb.
aero. kommentjét még azzal egészíteném ki, hogy nézd meg mennyi E46 van eladó összesen az oldalon és ebből mennyit adnak 800k-ért, vagy az alatt. Kis jóindulattal a kínálat alsó 2%-ból válogatsz ennyiért, szóval szerintem ez felejtős. A jobb E36-okat adják ezen az áron, nekem az E46 nagyon tetszik, de 1,3 millió alatt nem is nézegetném őket (nagyobb motorral meg még drágábbak).
(#124193) hobizoli: jaja, olvastam, én is egyértelműen a Clio-t venném a kettő közül, de Becsnepper védelmére legyen szólva, hogy a 140 lovas 318ti-t ajánlotta (is-t írt, de a Compact-ot nem úgy hívják), valamint ezzel zárta a mondókát: "én egy Clio, BMW, Opel sorrendet állítanék föl."
[ Szerkesztve ]
-
válasz feka007 #124194 üzenetére
Eléggé a legalja az ár, E46-ot nem biztos, hogy mernék ennyiért. Biztos van jó, de ha csak ennyim lenne rá, elvitetném egy teljes körű átnézésre, ott kiderül mikre kell költeni. Futóműre tuti költeni kell, fékek, karosszérián is biztos lenne munka.
Mikor én fél éve E46-okat nézegettem, 1.6-1.7 körül találtam olyat, ami érdemre méltó volt, igaz nagyobb motorral szereltek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #124179 üzenetére
Én ilyet vezetek most csak az 115 lovas. Nem tudom milyen a honda 2.2es dizele, ez annál gyérebb de az 1.8ast szerintem kényelemben veri, és jobban élvezem a vezetést. Kormánya kicsit könnyebb futómű jó csak puhább ami előny. Én tuti ilyet veszek az 1.8 civic helyére.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- World of Tanks - MMO
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen