-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Kornel #123348 üzenetére
Inkabb a fejekben kene rendet rakni gumi temaba nalam a 4mm a 0%os az 5mm 25% 6mm 50% 7mm75% 8mm 100%
E helyett a hahun is az 3,5mm gumit 70% nak hirdetik de legjobb esetben is 50% .
Meg a nyarigumit is legkesobb 3mm kidobom de ha most megmernem a nyari continentalokat amiket tavasszal mar nem rakok fel tuti 4mm korul van.
-
Joker88
őstag
válasz tomiii. #123349 üzenetére
" Vételkor ezt szűrje ki a delikvens a magával vitt szerelővel és ne vegyen ilyet. "
hé, 1.: akkor volt autószerelő ott velem, plusz egy itthoni autógyárban dolgozó mérnök is baráti körből. De sajnos senki sem lát be a lemez mögé..
2: a vételkor ami idestova 3 éve történt, még nem volt gond vele. akkor még senkisem gondolta volna hogy lakatoshoz kell kísérnem. mikor leszaladt az emelőről, akkor meg időm nem volt,később meg anyagilag nem voltam ugy ahogy, ezért lett idén augusztus a javítás ideje.
meg szerintem, ha azt veszed, ez '98-as gyártású autó. nem prémium kategória volt akkor sem. Volt szerencsém fél évet járműgyárban tölteni , nem soron melózva,hanem más munkakörben,de átlátván az egész gyártási folyamatot.
de ezt a kis javítást leszámítva nem kellett rákölteni a kopó dolgokon kívül.
akárhiszed,akárnem, nem 2-3 autóból van összehegesztve a jelenlegi autó.a lakatos témához, rövidre zárván, annyit, hogy a dolog 20%-a az alkatrész, 80%-a munkadíj.
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Kornel
veterán
Szerintem mindenki azt vesz, amit akar, akar fost is, legalabb tamogatjatok a (szurke) gazdasagot.
Tema reszemrol lezarva. -
viharhozo
addikt
Nem nagyon ertem ezt a Xsara-szerelmet, tiz eve minden forumon az egyik legnagyobb hulladeknak tartottak (es volt belole boven, mert a 2000-es evek elejen viszonylag olcson adtak), nem veletlen, h a generaciovaltassal meg a nev is megszunt.
Elmondhatnam, h milyen dolog az, amikor az ablakemelo csak ugy szetesik, a valtoban vhol eltorik egy fogaskerek, aminek cserejehez az egesz autot szet kell szedni, es kizarolag a francia gyarban van potalkatresz, es amikor a markaszerviz kozli, h rossz a motorvezerlo szamitogep, de megcsinalni sajnos senki se tudja, vegyek ujat az auto akkori ertekenek kb. feleert. A kedvencem az volt, h maga a Citroen nem akarta beszamitani a Xsarat, ezert a realis piaci ar felet mondtak be ra (ez tobbunkkel is megesett). Nem volt egy szerencses konstrukcio, na.
Azt se nagyon ertem, aki most vesz C4-et, a konszerntars 308 sztem sokkal meggyozobb auto.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
kalmanchris
tag
válasz viharhozo #123355 üzenetére
Nem csak a xsara-t. Forumokon az összes francia olaszt sz.rozzák. Nem abból kell levonni a következtetést, hogy egy fórumon, mit mond 5 ember, meg a totalszar, vagyis totalcar.
A névváltoztatás azért jött, mert a c3-5-el indították a sorozatot és lett minden c. .
Xsara topikot évek óta olvasom. Váltóhibáról csak automatánál olvastam. Ablakemelő bowden 10 év(!) alatt egyszer nálam is meghalt 2 autó alatt. Na bumm.
1.4 és 1.8 mocikat valóban érinthet ecu probléma, de nagyon ritka. Persze sok hozzáertővel megvetetik, miközben csak egy alapjárati mocit vagy folytószelepet kell tisztítani. Nem kell értened. -
válasz viharhozo #123355 üzenetére
Volt főnökömnek a jettájában annó lehalt a váltó (asszem a páros fokozatok tűntek el), 1éves körüli volt valami 20k km körüli futással.
Irónia ON: szerintem az összes vw sz@r, mert egyszer láttam egy ilyet. OFFBár hugoméké 200k km után is hibátlan. De akkor is sz@r.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz kalmanchris #123360 üzenetére
Inkább autó nélküli franciát
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsoltee10
addikt
válasz kalmanchris #123360 üzenetére
Priust?
-
killer1203
senior tag
-
nesa
veterán
válasz bitpork #123361 üzenetére
Tessek egy auto nelkuli francia a franciazashoz.
-
8th
addikt
-
viharhozo
addikt
válasz mycso #123358 üzenetére
Hagyjal mar a hulyesegeiddel, ot evig volt ilyen autom, ami Citroen-forumot fel lehet kutatni akkor a neten, azt atneztem, rengeteg embernek volt vele baja. A Nepiteletben is az egyik legrosszabb auto lett. Tudomasul kell venni, h egy vacak konstrukcio, ennyi.
Ettol meg biztos vannak hibatlan peldanyok, csak epp ennek kevesebb az eselye, mint mas tipusoknal.
Es nem a Citroen szar, vagy a francia, hanem a Xsara. C5-ot meg vettem is volna, ha nem bukna az erteket ugy, ahogy.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz htomi85 #123371 üzenetére
Még nem próbáltam de haver kint usankában egy cvt-s OBK-val járt és azt mondja nagyon király miután megszokod, pedig itthon egy sok gangos Hondája van tehát nem lusta váltani.
Jah dsg... 190k km van a miénkben, meglátjuk meddig húzza. Az 1-est már időnként dobja... szóval a tréleres száma el van mentve gyorshívóba.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mint amikor már szar a kettős tömegű (mert valószínűleg az is benne) és ránt egyet a kocsin ahogy beteszi egyesbe. Mondjuk ezen nem kell csodálkozni, városban ha csak csordogálsz a forgalommal 60-al akkor 5.-ben 1100 rpm-en tartja a motort. Azt meg a kettős tömegű nem hogy szereti, egyenesen kéri.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
A Ford Focus MK2 nek van fészliftes verziója 2008-2010. -ig.
Az mennyiben másabb a pár apróságot eltekintve ami elsőre látszik rajta?"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Ironizer
tag
Sziasztok!
Bár sztem már átgondoltam minden lehetőséget ezerszer, de talán hátha mégis akad vkinek vmi titkos tuti tippje.
Életem első autóját szeretném lecserélni, 7 éve használom, egy 24 éves A Vectra-ról van szó.
Az a bajom, hogy elég szigorú elképzeléseim vannak, amik nagyon leszűkítik a lehetőségeimet.
-Legyen RWD
-Legyen jelentősen/érezhetően jobb tömeg/LE arányú, mint a vectra (1100kg/150LE) - tekintve, hogy mennyit híztak 1991 óta az autók, ezt nem is olyan könnyű abszolválni
-Legyen benzines
-Legyen manuális váltós
-Legyen 16 évesnél fiatalabb
-NE legyen bmw - haha, tudom ezzel kilőttem a lehetőségek több, mint felét - ezért, meg másért is, ez inkább ma már csak vicc kritérium, bővebben lejjebb
-Max 2,4 millió ftMegmondom őszintén, tavasszal nagyon rákattantam a V8-ra, és azon belül is a 3rd gen Pontiac Firebird-ökre. Akkor még úgy gondoltam, hogy veszek egy ilyet második, hobbiautónak a vectra mellé. De pár hónapnyi keresgélés után rájöttem, hogy nagyon kevés az 5-5.7L-es V8 (ilyen 2.6-3.4L-es V6-okkal meg nem akarnék bohóckodni, ha már Fbird-öt vennék) , és még kevesebb a manuális, és még az 5.7-es V8-al is csak a vectrának a tömeg/LE aránya körül járnék, lévén hogy azok is max 180-190LE-t tudnak. Vezettem egyet, és odalépve neki nem volt meg a hűbazmeg érzés (vectrához képest), nagyon nem. Kivéve hangban, az instant orgazmus... Csak itt volt egy kis tudathasadásom, hogy én soha nem szerettem az olyan autókat, amik látszatra hűde sportosak, nagy spoiler, ültetett, kisfaszom, közben meg 1.6-os 90LE-s motor van benne. Inkább legyen szakadt, ami fontos, hogy mi van a motorháztető alatt. Most meg itt gondolkozok egy olyan autón, ami kívülről nagyon faszán néz ki, de a szaros vectrámat nem tudja lenyomni. Nem versenyezni akarok, nem arról van szó, nem is szoktam leállni emberkedni, nálam szabályosabb vezető kevés van, de a vectrával megszoktam, hogy ha van rá szabályos lehetőség, pl. országúton körforgalomból kijövet padlóval gyorsítsak 90-ig. Ezt szeretem, és jó lenne, ha ebben az érzésben is előrelépés lenne.
Meg közben azért arra is rájöttem, hogy ez az öreg hobbiautós téma nem feltétlen nekem való.Szóval így eljutottam oda, hogy legyen inkább egy fiatalabb, és nem a vectra mellé, hanem inkább ahelyett venném. Így kerültek a képbe a bmw-k, pedig "megfogadtam", hogy nekem soha nem lesz. Nem jön be az image. Viszont bmw-n kívül nem sok hátsó kerekes autó van az "elérhető" kategóriában, 2000 után. E46 330ci-ket kezdtem nézegetni, de sajnos ezzel pont ugyanaz a baj, mint a fbird-el. Kevés van belőlük, és még kevesebb a manuális. Ha meg még M pakett-et is szeretnék rá, mert úgy legalább kinéz valahogy, akkor meg mint a fehér holló. Mondjuk itt megint bejön a kérdés, hogy mi a fontos, hogy hogy néz ki, vagy hogy hogy megy. Csak úgy vagyok vele, hogy ha már váltok, akkor olyanra váltanék, ami tetszik is, külsőleg is.
Ott van még az MX5, Z3, de sajnos a roadster-ek nekem nem jönnek be (a legújabb MX5 azért egész pofás, de hát az még nem az én árkategóriám). Tudom, hogy ódákat zengenek élmény szempontból az MX5-ről, és megint az van, hogy mi a legfontosabb, ha nem az élmény, de valahogy mégse... lehet csak be kéne ülnöm egybe, és egyből megoldódna minden problémám?
A felsoroltakon kívül néztem még sok mást is, most nem feltétlen jut eszembe mind.
Attól tartok, hogy erre úgysem tudtok jó választ adni, mert nem is lehet. De hátha mégis. -
m3tr0
senior tag
válasz Ironizer #123381 üzenetére
Hát...ilyen paraméterekkel szinte csak BMW van, illetve van még Mercedes vagy ha hátsó kerék és japán kéne inkább akkor Lexus Is200 .
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz Ironizer #123385 üzenetére
Pedig egy jó Lexus Is200 szerintem menőbb mint egy BMW 320d .
Persze vicc volt, de nekem jobban bejönne, kivétel egy 323ci ,az azért elég fasza.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
zsoltee10
addikt
Én meg elhoztam a feleségemnek az ország egyetlen 5 ajtós, automata B corsáját.
Szép állapotú, 100 éves jubileumos modell. 2000 évjárat, 122000 original km, láncos 1.2-es motor, klíma, elektromos ablakok, tükrök, központi zár és persze egy finoman működő automataváltó. téli+nyári gumik, amikben 8-10ekm van, új akksi és új kipufogó. 450-ért.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ironizer #123381 üzenetére
Boxster első gen, Hard Toppal? Boxer 6 henger, faceliftesként/fóliázott első indexszel, illetve hátul átlátszó búrás irányjelzővel szvsz sokkal mutatósabb az MX5/Z3 párosnál, a kereted téli évszakban elég lehet. 200 lóerő felett vannak, bár hallok néha hengerfejes példányokról - indexen van topicjuk, ott érdemes lehet rákérdezni, illetve utánaolvasni bármely típusnak.
Qru: Száraz vagy olajfürdős DSG? Ezekhez van egytömegű szett? (Utóbbi csak érdekességképp foglalkoztat )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Urak, kikerem az itteni velemenyeket is, minel tobbet hall az ember, annal nehezebb dontenie. Ugy tunik, hogy vegleg elkoteletem magam az ufo civic mellett. Marad a kerdes, hogy 2.2 dizel vagy 1.8 benya. 2-3-4 honapig benne van a dologban a napi 2 x 110 km ingazas, utana lehet, hogy marad, lehet, hogy 2 x 15 km lesz belole. A dizel fele huz a szivem, kerdes, hogy ez utobbi felhasznalasra is mehet-e? Igaz, hogy nem 40-50 km, de nem is 4-5 a tavolsag. Nektek mi az allaspontotok?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #123389 üzenetére
Ez még a régi 6 gangos olajos. Csak az újakba szerelenk száraztárcsásat, azok valószínűleg még ennyit sem fognak bírni mint ezek.
Ha jól tudom nincs kiváltó szett hozzá.
mod:
bandus: CDTI, az nem szopóroller azt be lehet vállalni simán. Pedig én híresen benya párti vagyok szóval ez nagy szó tőlem. Az az 1,8i nem egy erőgép és ha haladni akarsz akkor pörgetni kell akkor meg eszik.
Én is Ufo 1,8i-t akartam anno de havernak az volt és lebeszélt róla.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
8th
addikt
válasz Integrale #123394 üzenetére
Első generációs CLK szerintem marha jól néz ki főleg sötét színben. Egy a széria végi példánnyal már csak a rozsdával lehetnek gondok minden mást orvosoltak közben. Szolid ültetés + egy szett jól megválasztott felni és a mai autók között sem hat őskövületnek pedig "öreg szar" már. [link] Hamarabb beleülnék mint egy hármas bmw kupéba főleg, hogy boldog boldogtalan újabban azt hurcolja befelé az országba mert még a lefosott példányokra is négy-öt
stricifeltörekvő üzletember és/vagy vasazó tezstvír áll sorban. Maserati Ghibli? Ne már, ez komoly? Mit ártott ő neked, hogy ennyire rosszat akarsz neki? -
-
m3tr0
senior tag
válasz Integrale #123394 üzenetére
Is300 2.4 millióért? Hol? Hahun 1 db van 2 millióért...az is automata.
Trassher: Audi nem rossz, de 99-es évjárat...és 2 nap múlva 2016 lesz, nem lehet 16 évesnél öregebb.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
tomiii.
aktív tag
Én is ezeket nézegettem, hogy szépek, de mást nem tudok róluk
(#123396) trassher: Ezt nem feltétlenül nevezném élményszerző autónak(vagyis gondolom az RWD kritériumot nem a gyorsulgatás élmény miatt biggyesztette oda )
(#123400) trassher: tán' Transit is van ennyiért. Az hátul hajt, nem bmw, nem mercedes, és nem egy steril audi
Én a vectra mellé vennék valamit, mert ilyne feltételek melletti autók nem kis pénzt tudnak benyelni szerintem, ha olyan kedvük van. Nem árt mellé egy stabil jószág. (és lelehet adni a kor kritériumból, 2000 előtt már vannak nyálcsorgatós vasak )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PDF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A