-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalmanchris
tag
válasz tzimash #122199 üzenetére
Xsara kombit ki kellene próbálni, hátul elférnek-e. Necces. Ph1 ennyiért ok, ph2 többért megy. Picasso tökéletes lenne, de a 600 pénzhez még ide is tenni kéne egy jó állapothoz. Evasion-ból szigorúan 2000 előtti peldányok vannak ennyiért. Laguna1ph2 benzin? 626 még lehet alternatíva, rozsdára kell figyelni! De talán egy 2000 előtti avensis lenne a legtutibb. A keretből kijön, bár nem tudom hogy átírással és vásárlás utáni kötelezők cseréjével lenne ennyi az összeg vagy csak az autóra.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz tzimash #122201 üzenetére
Szerintem a legtöbb alsó-középkategóriás autó alkalmatlan erre. 306 Break, és a Xsara kombi viszont elég szélesek hátul.
De ez attól is függ, hogy mekkora a 3. gyermek, mekkora a két gyerekülés.
5 év alatt, amíg meg lenne tartva az autó elhagynátok a gyerekülést?
Mert ha marad végig, ráadásul mind a kettő, a jelenleg gyerekülés nélküli már nagy lesz ahhoz, hogy a kettő közé kényelmesen elférjen.
Szerintem még a középkategória is alkalmatlan erre, a kényelmi kritérium tartása mellett.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tzimash
őstag
válasz kalmanchris #122202 üzenetére
Nagyon max 700. mindennel.
Képek alapján tényleg a Picasso tűnik a legtágasabbnak.
A Space Star nem ajánlott?
Laguna-ról kevés jót olvastam, attól félek kicsit.
Ami bejön még, csak nem jutott eszembe, Mazda PremacyIntegrale:
Gyerekek: 10, 2 és nyáron jön a 3. szóval már úgy indulunk, hogy 2 ülés + magasító, ebből a magasítót nemsokára elhagyhatjuk, de elég sokáig használnánk még két ülést.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsoleszkai #122195 üzenetére
Nézzél bele a hűtővíz tágulási tartályába, ha olajos akkor ne vedd meg. Kipuff gázra is nézzél rá, ha kékes a füst a vizet eszi ha feketés akkor az olajat.
Turbót ha hallod hogy rendellenes hangja van szintén off de vidd el egy rendes átvizsgálásra mert pl turbónyomást így utcáról beesve elég nehezen mérsz.
A hátsó TDI jelvény meg utólagos szvsz, ennek csak két betűje kéne hogy piros legyen.
#nincsbennetarcsi
-
RexpecT
addikt
Üdv!
Használt autó vásárlásnál, ha az autót haza akarom hozni, akkor muszáj megkötnöm a kötelezőt, vagy ráér később is(amikor megyek az okmányirodába)?
Illetve ha online kötöm a biztosítást, akkor mivel igazolom az okmányirodában hogy megkötöttem?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Azt tegyuk hozza hogy ha olajos az nem azt jelenti hogy baj van, lehet csak baj volt valamikor, anno a tipomba mikor a hengerfej tomitest csereltek meg 80k km utanna is olajos volt, sot a citromba hogy le kellet venni a hengerfejet hogy osszetort az adagolo kerek ebben is olajos lett de ettol meg jo neha ohatatlanul is levetelkor par csepp bekerulhet a vizterbe.
Ha hengerfejes vagy a tomites szar az abbol is kiderul hogy alapjaraton szar a futes, ill en ugy szoktam mikor meleg a motor megnezem milyen kemenyek a vizcsovek, ill letekerem a sapkat igy kimegy a nyomas utanna visszazarom es ha par perc alatt ujra felepul a nyomas a rendszerbe akkor az tuti hengerfejes vagy a tomites szar uzemmeleg alaptnal nem szabad ujra nagy nyomasnak lenni a rendszerbe, ha meg ulra gaz a kiegyenliton is bugybakol meg ilyenkor szaga is van.
Ez nekem eddig bejott se a fiat se a citrom nem volt gatas ez ugye 100% ra csak hf levetel utan derul ki.
De a legjobb ha olyan nezi meg aki mar latott dizelt korabban is.
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv!
Csatlakozva az előttem szólóhoz, szintén a 3 gyerekesek táborát erősítve. érdekelne a vélemény.
Az alábbiak közül melyik lenne az inkább javasolt:
1. Renault Grand Scenic
2. Opel Zafira B
3. Renault Grand Espace
4. Citroen C4 Grand Picasso
5. WV TouranJa, mint ebből kiderült a szempont, hogy 7 üléses legyen, 2005-2009 közötti, benzines motorral min. 1.6L-max. 2.0L. Klíma az alap.
Személyes kedvencem a Scenic (persze az Espace sem rossz), aztán a Zafira B (elég gyakori), aztán a C4 (tudom, hogy a Renault is francia, de a Citroentől jobban tartok...), a WV a végén (kicsivel magasabb az árszint.)
Opsz, most egy Megane II Ph.I 1.6 16V Privilege sedan-t hajtok...fájó szívvel be kell látnom, ez sokáig már nem lesz elég...
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
nesa
veterán
válasz tzimash #122205 üzenetére
A picaso jo de en megis az EV1 vonalat utnem meg megbizhatobb szerkezet es lenyegessen nagyobb es egyas mellet nem jo a 3 gyerek akarhogy is nezed kenyelmetlen lesz.
Az a baj hogy ezkbol nincs nagy benzines valasztek.
Ami kozepen van hatul ulles na az akkora mint egy oktavia vezeto ulles.Sgt. Chris
Ezek javareszt szerintem alkalmatlanok a zafira nem 7 szemelyes han 4+2 mint ahogy a touran is, ez hatalmas kulonbseg egy 7 szemelyeshez kepest amit most nem latsz, meg kell tapasztalni.
Legyen mar olyan hogy az 5. ajton is be birj szalni hatra, palane a ha kozepso sorba mondjuk 2 gyerekules van, ultragaz minden ki/be szalasnal ki be pakolni a gyerekuleseket.Es a toloajto a legnagyobb kiralysag.
Nem ertem hogy a grand espace hogy kerul egy listara a zafiraval kb 2-3 meret kulonbseg van koztuk, kb mintha a wagon R+ hasonlitod a phetonhoz mind kettobe van 4 es 5 szemelyes is, de nem egy kategoria.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Sgt. Chris #122215 üzenetére
Zafira felejtő, C4 GP-t, Grand Scenicet nagyon keresik.
-
nesa
veterán
válasz Sgt. Chris #122215 üzenetére
Nezd meg a kepeket citrom c4 gp ez immel ammal nekem azok jatek ullesnek neznek ki(plane leghatul) de latni kene elobe is.
Zafira, erre egyszeruen nincs szo, sem tobb szobol alo kifejezes mi a faxom ez ?
EV1 citrom, peugeot, lancia, fiat na ezt nevezem mar 7 szemelyesnek meg ha 2 nagy fotel van hatul akkor is be lehet szalni az 5. ajton, (a kis ules akkora mint az oktav vezeto samlija)
Lehet menni mamaval hetvegezni
[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
Hali.
Holnap szeretném megnézni ezt az autót. A képek nem jó minőségűek, de hátha ti kiszúrtok rajta valamit ami esetleg turpisságra utalhat. 186ezer km-nél mik azok a kiadások amik lassan előjöhetnek? Gondolom vezérlés csere már lassan esedékes lehet, de ezen kívül valami húzósabb tétel?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz 2thletme2day #122219 üzenetére
Vétel után mindig cserélünk vezérlést, olajakat, szűrőket, folyadékokat.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
válasz 2thletme2day #122221 üzenetére
A japán láncos motorok általában jól szokták bírni de biztosan nem árt ellenőrizni az állapotát.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz 2thletme2day #122221 üzenetére
Általánosságban írtam, linket nem néztem.
-
TaaT
nagyúr
Ezt a Skodás topikban találtam
"Gondos gazdától eladó egy nagyon jó állapotban lévő autó
Apró parkolási sérülés, filléres javítás"Give them hell Ukraine!
-
RexpecT
addikt
Ma kora délután mennék megnézni egy pár Fiat Punto-t. Az egyik eladó most hívott vissza, azt mondja, hogy az autójában nincs szervó kormány(2003-as mk2b), gyárilag sem volt(direkt rákérdeztem, hogy nem ment-e tönkre)?
Én eddig ilyen típussal nem találkoztam.[ Szerkesztve ]
-
#65537792
törölt tag
Sziasztok!
Lassan autó vásárlás elött fogok állni. Nekem nagyon tetszenek a volvok. Erről valakinek tapasztalat vagy valami hasznos info. Inkább nézzek mást? Ilyenekre gondoltam. Hát ha itt vagytok páran akiknek több a tudása e téren.
-
Laraxior
titán
Tegnap este hívott az arc aki elvitte a Lagunám, hogy nagy csattanás és megállt az autó
Állítólag a vezérlés ment el benne...
Létezik ilyen? 2013-ban cseréltettem ki a motorvezérlést, vezetőgörgő, feszítőgörgő, szíj, vízpumpa, otthagytam vagy 160-165ezret.
Kb 14-15ezer km-t mentem vele azóta, most meg 400km alatt odalesz?
Még nem adtam le az adásvételi papírt az okmányirodában, hétfőn lesz a 8. nap akkor leadom, de a biztosításom már felmondtam.
Lehet bármi gondom?
Még ki is próbáltuk, mentünk vele közösen vagy15km-t, aztán elvitte a csávó haza, kb 200km-re, teljesen hibakódmentes volt, max a guminyomás szenzor villant be....
Ég a pofám mint az atom, minden szir-szart megcsináltattam amikor nálam volt.Aszonta a csávó, hogy menjek beszéljek a szerelőmmel, aki csinálta a vezérlést, hogy van-e garancia. Bár szerintem rohadtul nincsen...Max akkor lenne, ha a szerelőtől kigurulva egyből szétmegy...
Borzasztóan csalódott vagyok... 4 évig volt nálam az autó, több mint egy milliót vertem rá, vigyáztam rá mindig, erre tönkrebasszák egy hét alatt"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Laraxior #122235 üzenetére
A szerelő elhajt majd a francba vagy pereskedsz évekig (ha van számlád) és akkor se fogják tudni megmondani a szett volt-e hibás vagy a szerelő rakta fel rosszul. Ha benne van a szerződésben, hogy megtekintett állapotában veszi meg akkor nincs para. Ez egy olyan hiba aminek a létezéséről nem tudhattál tehát nem is vehet érte elő a csávó.
A sérült vezérlést küldje vissza a gyártónak (ha van számla) kap egy új szettet, igaz a többszáz k-s motorfelújítást természetesen nem fizetik.
mod:
cyberwarfare: S40 D5-el mentem már. Elég pöpec járgány és az a 163 ló abba kicsi kasztniba bőven elég. Csak az autómataváltósokat kerüld.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Laraxior
titán
Én nem akarok pereskedni, nálam semmi baja nem volt, és mentem is vele.
Csak mondta a srác, hogy kérdezzem meg a szerelőt, hogy mit lehet tenni. Bár szerintem annyi lesz, hogy elmegyek, elmondom a sztorit, továbbadom a telefonszámát, aztán majd megbeszélik, hogy mit tudnak tenni, de inkább mit nem.
Csak inkább csalódott vagyok, mert másnap beszéltünk a sráccal aki elvitte, hogy szépen hazaért vele, minden oké, amit ugye tudtam magam is, hiszen nem egészen egy hete műszakizott az autó, és ami gond volt megcsináltattam mindent, ugye az indítókártyát is megvettem hozzá röpke 40ezerért, tehát semmin nem spóroltam sosem..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #122235 üzenetére
Kiderült a gond. Az automataváltóban ment szét a turbina.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
TaaT
nagyúr
válasz m3tr0 #122243 üzenetére
Ezen én is elgondolkoztam.
Laraxior-nak mekkora mák hogy eladta és utána esett szét, a vevőnek meg mekkora pech hogy megvette és azonnal szétesett.
Amúgy mi pénz egy ilyen automata váltó javítás? Gondolom olcsóbb mintha a vezérlés ment volna el egy V6-os motornál
Friss TC bejegyzés [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
40 és 100ezer között csinálják meg a turbinát, meg a váltó leszedése, feltenni, szétszedni, munkadíj megint ugyanennyi.
Én már egyszer elvittem automata váltóshoz, akkor vezérlőegységet cseréltünk benne. 285ezerért, amiben benne van az olajcsere is.
Elmondtam neki, hogy sajnálom, amikor elvitte hibakódmentes volt, a váltó is rendben volt, nem rángatott, nem rántott, szépen működött, mint ahogy minden más is.
Vegyem vissza? Mit csináljak vele? Odaadtam egy működőképes autót, és egy üzemképtelent vegyek vissza?
Korrekt vagyok, de azért ennyire nem."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rwin5
őstag
Uraim mi a véleményetek erről?
-Azon filozofálok mostanában, hogy inkább egy régebbi +8-10 éves körüli autót nézek, jelen esetben az a3-ast 1.9-es tdi motorral, és majd arra ráköltenék még vásárlás után 300-400e ft-ot vagy amennyit kell, de ezek a 2 millió ft körüli autók, annyira nem tetszenek + a legtöbbnek vagy a motorja vagy a belső felszereltsége sokkal gyengébb, de egyetlen előnyük, hogy sokkal fiatalabbak ugyebár, de ha azt nézem a jelenlegi golfunk is bírja hiába öreg (bár mostmár bőven megérett a cserére) -
Laraxior
titán
válasz SzlobiG #122249 üzenetére
Én lecseréltettem az olajat benne 220ezer km körül. De hogy azelőtt volt-e cserélve, az rejtély...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest