-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
üdv, vélemény az alábbi 6-os CR?Tdi golfról? ( 90e km- jó évjárat) korrekt ár nem? + itt van a közelben lakhelyileg
SZERK: az évjáratot visszavonom, úgy emlékeztem, hogy 2011-es
[link][ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121097 üzenetére
Hobbi autó, gondolhatod hogy ott a váltó mamusz amiben beülök a kocsiba de így is a bal1 ülőlapja már szürke... Kényes. Nekem nem kéne de használt autónál nincs válogatás azt veszed/kapod ami van. Igaz cserébe jóval jobb minőségű ez az opcionális kárpit mint a fekete. Haver ugyanilyen gépében fekete van az műanyag érzetű cserébe nem látszik rajta a kosz.
mod:
peterkeT: Nyáron Zürich-ből egy S60-al jöttünk haza, kényelmesen elfértem hátul benne. Nem egy tánctér (pl Superb) de bőven élhető.
mod2:
rwin5: Ez a 2.0 PD TDI motor szerintem, ebből nagyon könnyű nagyon rosszat kifogni. Nagyon alapos átvizsgálás alhangon de leginkább kerüld el. 1,9 PD TDI vagy 2.0 CR TDI-t keress helyette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
werszomjas
őstag
válasz runner 125 #121084 üzenetére
Szépek ezek a Volvok nagyon, de hogy tud (mer) ekkorát hazudni egy Ivanics?
Tényleg van olyan ember, aki elhiszi, hogy 2009-es dízel 70ezer km? És még bele is írja, hogy garantált km? 2010-es meg 96ezer, perszeüdv
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rwin5 #121108 üzenetére
A használat legalább olyan fontos mint a táv. Ha ezt városban futotta akkor eléggé elgyepált lehet ha autópályán akkor meg kb éppen hogy be van járatva. Meg kérdés milyen olajcsere ciklussal nyomta le azt a távot, milyen minőségű gázolajat tankolt, a turbóra mennyire figyelt hogy hidegen ne pörgesse hajtás után visszahűtse... stb
Szóval sok összetevős a dolog. Így látatlanban a fotelből senki nem tudja megmondani max jósolni.
Az a fontos, hogy csak akkor vegyél ilyen dízlet ha van kellő tartalékod és nem fog födhözvágni ha 100-150k-ért turbót kell cserélni adott esetben következő hónapban meg kettőstömegűt 200k-ért. Tehát ha nincs a farzsebedben 500k tartalék szervizelésre akkor ez nem a te autód. Valószínűleg nem fog egyszerre megkotlani benne minden költséges dolog de előb vagy utóbb biztos. Ezért kell hogy legyen elég tartalékod.
Haver is megvette, neki nem volt elég tartaléka és jelenleg fél éve áll az udvaron a kocsi, mert nincs pénze új turbóra egy szimpla vezérlés csere meg új kuplung kivéreztette az elején. És akkor még a magasnyomású befecsi csere hátra van ami szintén nem két fillér...
Nem elijeszteni akarlak csak tudatában kell lenni, ha erős és takarékos autót akarsz annak az a hátulütője hogy tele van kényes/drága alkatrészekkel aminek az üzemszerű kopás miatti pótlása nem két fillér. Helyes használattal ez kitolható de nem a végtelenségig. És ugye használt autónál nem tudni ki/hogy/hol használta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
azert a legtobb dizelhez 40-60k egy jo turbo, hacsak nem vmi kivetelesen egzotikum autorol van szo, ami relativ ritka
nekem is van a mariskahoz ketto valt geos a gyari fixgeos helyett, az T25VNT-t (156 2.4 10v JTD) 40k-ert vettem, a 2256V-t (166 2.4 20v JTD) 67k de azt az ebay-rol postazva DE-bol
ugy all mindkettoben a tengely, mint Katiban a gyerek, kb nulla mozgasuk vanpar het diffivel lett a ketto
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a fixes nekem 2000-nel kezd fujni, a valtozogeos mar kb 1400-1500-tol
meg a valtozogeos fent sem fogy el annyira, foleg a 2256V
az tudna 230-240paripat is, alapbol egy 185ojjos motoron van (a 175-son is az van, csak a sw mas)de huteni is illik a levegot, nem csak fujni
pV=nRT (<-egyetemes gaztorveny)
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #121113 üzenetére
Huteni, Tulajdonságok:
- Magasság (mm)-> 680
- Szélesség (mm)-> 322
- Vastagság (mm)-> 34
Ezek az intercooler meretek, kerdes van-e olyan valtozo geos csiga ami kulonossebb mokolas nelkul felmegy, most szetvan kapva ugyis a vas most lenne egszeru a csere.Kerdes mennyire lenne ez jo a motornak 90Le xud9 1.9TD elokamras.
Fogyasztas, egyebek?[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
hat az adott motorbol van eoscsigas is, akkor az leeht
pl a franszoak sem valoszinu, hogy sokat varialtak, ha pl az ujabb generacios dizelen mar az van, akkor a sajat kollektorjaval az nagy esellyel jo lehet ra, vagy a ket kollektor talp levag es atheggeszt a tiedre a geoscsigahoz valo az annak a sajatjarol
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
hat akkor ra kell nezni azet pl
de a kollektor es a downpipe is ajanlott hozza, hogy meglegyen
mert kicsit egyszerubb egy kipuffcsovel ahhoz hozzaidomulni, mint a turbinahazrade az ECU-rol vakuummal megvezerlt geoscsigat ne akarj hasznalni, mert neked az a resz en bloc hianyzik az autobol, meg az elektronikabol is
a "buta" geoscsiga jo csak ezekre, pl nekem a T25VNT is ilyen meg, de a 2256V-hez mar kene vmi szelep is, meg par plusz vakuumcso is, meg az ECU-val is meg kene beszelni, hogy neki mikor miket kene csinalnia
levegobol meg a minnel hidegebb, annal jobb, ugy lesz egysegnyi terfogatbna alegtobb az oxigen, ami vegulis elegeti az uzemanyagot majd
nezd meg a regebbi dizelet, mi kis fosszar intercoolerjuk volt, meg egy mostani DCi TDCi-ben elol keresztben van egy szep naaagy egyseg
mar nem is oldalra rakjak ki a kodlampa moge, a kerek ele egy kis zugba, un "side mounted intercooler"-kent, hanem ahova kellett volna eddig is, ki frontba[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz kalmanchris #121118 üzenetére
Nem csak a 90-es? Meg abban kettostomegu sincs.
Hobizoli: tegnap probaltunk egy 166-ot, 2.4jtd. Azon kivul, hogy volt vele sok aprosag, 2000-tol kezdett huzni es akkor se volt az a fejletepo huzasa. Aszongya az ember ez mindig ilyen volt. Hat baratom, akkor mar te is fosan vetted, de ennek 1500-tol olyan nyomatekhompolye van, hogy normal vezeteshez visszaengedsz a gazon de maga a tipus jofele, csak ebbe mar inkabb automata valo meg komfortfutomu, azert a TI futomuvel is lehetett erezni, hogy a sulya dolgozza le az ivrol.
Neztunk egy 159-et is, valos 260e km, kb makulatlan volt a beltere. Ules nem volt kiulve, nem volt lerombolva az oldaltamasza, ulolap ele sem.
Es ismet megbizonyosodtam arrol, hogy jo darabot fogtam ki a hibaival egyutt. Egy 156sw-re mentunk le, minden eleme rohadt, dolt belole a fust az allitolagos turbofelujitas utan (az a fojtogato kilogabele dizelszag), dea beltere legalabb egesz szep volt es a felszereltseggel se volt gond. Csak egy uj bode kellett volna hozza ahol a 159 volt, lakik meg egy GT is, na annak a j.h. sarka full gitt, 300 es 900 mikron kozotti festekvastagsaggal. -
nesa
veterán
válasz kalmanchris #121118 üzenetére
Volt 8 as es 16 os is 806 ba, mind ketto 110 loval, ezekbe volt kettostomegu ugyan ugy mint a 2.1TD-be
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #121122 üzenetére
a T25VNT-re nem megy vakuumcso a vakuumszivattyurol meg semmlyen szeleprol, megis valtozo geometrias csiga
teljesen ugyanugy nez ki, mint egy wastegate-s turboa nyomo oldalrol megy egy cso a druck/vakuum labdara, es kesz, nem kell rakotni a vakuumszivattyura meg az ECU altal vezerelt szelepre
több drón kell ;P
-
kenwood3
őstag
Sziasztok!
Errol az autorol mik a velemenyek, tapasztalatok ? Ez vagy egy 5-os golf?
Elore is koszi a velemenyeket!
[ Szerkesztve ]
Mi az az ekezet dragasag??
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #121125 üzenetére
Persze, hogy jobban tetszik a wastegate megnevezés, mert ott semmilyen geometria nincs, nem állandó, hanem konkréten nincs. Ezért írtam, hogy fix geo nem létezik, csak változó, vagy megkerülő szelepes.
Igen, később átgondoltam, hogy van nyomás vezérelt VGT, de nem jellemző, inkább kivétel.
[ Szerkesztve ]
-
roti86
őstag
válasz kenwood3 #121126 üzenetére
Hello!
Én nem vagyok nagy szakértő, de annyit látok a rendszámból, hogy külföldről behozott és 12 éves dízel autónál 130k Km, na tudod kinek meséljenek.
Itt rajtad kívül valaki szemezget BMW-vel, de az jóval fiatalabb és egy vagyont kellene arra is költeni 1-2 éven belül.
-
runner 125
nagyúr
válasz werszomjas #121105 üzenetére
Akkor az én évi 4000km-es futásomat ki fogja elhinni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #121131 üzenetére
Volvonal?
En.
Add el nekem -
kenwood3
őstag
Kösz fiuk! Akkor nezelodok meg tovabb
Mi az az ekezet dragasag??
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #121131 üzenetére
Rokon 8 éves corsajaba nincs még 60k azt se hinné el senki.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #121134 üzenetére
Anyám 10 éves dízel Fiestájában van 90 ezer, az sem egy hihető futás, ráadásul szervizkönyve sincs. Nem is tervezi eladni, mert a városban szaladgálni tökéletes neki, és egyébként rendben van tartva.
Az én autóm 10 és fél éves, 206 ezer van benne, ez is épp a hihetőség határán van egy középkategóriás dízel esetén, de én legalább 180 ezer km-ig márkaszervizbe hordtam, így ellenőrizhető a múltja. Azóta pedig a számlákat tartom meg az alkatrészekről, és egy Renaultos haverom szervizeli. Költségeim a felére csökkentek, a munka minősége érezhetően javult.
De én sem tervezem eladni még, jelenleg pont ez az, amit tökéletesen fent tudok tartani - bármi baja lenne, zsebből tudnám fizetni.
-
Kornel
veterán
kicsit off.
Osram cool blue hyper+al van valakinek tapasztalata?
Elvileg off road izzo, tehat a rendor megvaghat erte.
Mi van, ha van nalam gyari normal izzo, ha kotekedne, kicserelem helyben
Rendszamot is leveheti? -
-
Morris
veterán
válasz Kornel #121137 üzenetére
Van. Finoman szólva is egy nagy rakás sz*r!!! Meg ne vedd!
Anno mikor rendeltem egy ilyet a kollégámnak, pár hétig teszteltem. Zavaróan kékes/fehéres. Országúton ha jönnek veled szembe, semmit nem fogsz látni. Városban szintén. A fényvisszaverős dolgokat jól látni vele, de a többi...
Mindezt egy projektoros passat b5-tel. Mostmár egy foncsoros G4-ben van. Ugyanolyan retek. Semmit érő szemét...[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kornel #121137 üzenetére
Biztos mindenki mashogy lat de nekem eddig amivel a legjobban lattam az a tungsram gold kadmium sarga, igazabol sargas lilas fenye van, este, hoba, fagyba, esobe messze minden korulmenyek kozott a leg kontrasztossabb fenye volt, a fu zold volt este is, nem mint a kekesnel aminel en inkabb feketenek latom a zoldet... mondjuk most ez nem annyira trendi szin en meg a 90 es evek vegen hasznaltam, azota nem kellet csak 2x egot cserelnem mindig elobb adtam el a kocsikat mint hogy kiegett volna.
-
b.daniel
senior tag
Sziasztok!
Közeljövőben szeretnék autót venni, és egy kis segítséget kérnék ehhez.
2006 vagy annál fiatalabbat szeretnék, max 115000 km körüli állással. Kisautó kellene, heti 1x 2x lenne használva Pesten,illetve 2hetente hazautaznék vele Borsod megyébe, kb 150 km Pesttől. A keret az olyan 900k lenne, ha nagyon muszáj akkor 1millióig még el tudok menni. Eddig Fiat Pandat néztem, egész jó véleményeket olvastam róla, esetleg Fiat grande punto is van pár ami már elérheto ebben az árban.Tudnátok esetleg ajánlani pár megbízhatóbb modellt, illetve esetleg kereskedőt?
-
nesa
veterán
válasz b.daniel #121143 üzenetére
115000 nem piskota feltetel ez manapsag egy kozel 10 eves geptol, es ez varosi 115 legyen vagy autopalya?
(#121144) kornelka
A citromba is talan ilyen nbu van 6db H1 de gondoltam a kodlampat kicserelem Osram Allseason ra nagyon sokat megyek kodbe itt a hegyek kozt nagyon szeret leszalni vagy felhobe megyek nemtudom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz b.daniel #121143 üzenetére
Szia!
Km hajhaszast felejtsd el, ne az alapjan zarj ki peldanyokat Lehet, hogy egy 200k-t futott auto sokkal jobban egybe lesz mint egy 65.000-es peldany. Az ujabb, 2005-tol gyartott suzuki swiftre nezz ra, kb. ez az arkategoria, az 1.3 benzines megbizhato tars, nem eszik sokat, nem megy rosszul abban a bodeban. A valtojara kell figyelni, az a gyengepontja a konstrukcionak.
udv
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Már vártam mikor jönnek elő egy ilyen dologgal VW: Mindenki csal, normális emberek ilyenkor befogják a pofájukat és mentik a menthetőt, azért itt csak előbújik a valódi énjük. A probléma megoldását még el sem kezdték sőt még el sem mondták, de az "önérzet" már a plafonon.
Az élet kegyetlen .
-
Kornel
veterán
Nincs mit elkezdeni rajta.
Problema megoldasa az SCR-Katalysator.
Aki nem hasznalja, 100%, hogy nem tudja teljesiteni az eu normakat a valosagban, nem hogy eu6-ot, de eu4-et se.
Se vag, se senki.
Kotelezove kell tenni, pont.
De inkabb be kell tiltani mind a dizelt, mind a benzines autokat, buszoknal es teherautoknal atallni cng-re, szemelyautoknal elektomosra, vagy konnektoros hybridre, hosszu tavu hasznalatra pedig cng.
Egy tollvonas lenne.[ Szerkesztve ]
-
htomi85
tag
Ne álmodozz.
Én keveset autozóm és 2 km-re lakom a melotól, de nekem is minimum évi 20 ezer a futásom.