-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
válasz runner 125 #121896 üzenetére
Úgy tudom, hogy attól függően 140 v 170 LE, hogy 10 vagy 20 szelepes-e. Vagy az csak régebben volt?
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
gooool
őstag
válasz SzlobiG #121903 üzenetére
Nemmondod.
Azért kérdeztem, mivel én most HAHU-n csak 1 misi körül látok D5-öket, kivéve azt a kecsói S80-at, de azt meg úgy tudom nem érdemes megvenni (főleg hogy motorhibás), mivel az első szériásoknak rakat nyűgje van. Na meg annak a 600k-s gépnek a belseje is...hát nehéz lenne szépen jellemezni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #121902 üzenetére
A NAV licitoldalán. Érdemes nézegetni. Ugyan sok a lepukkant autó de időnként vannak gyöngyszemek jó áron.
#nincsbennetarcsi
-
MODERÁTOR
Visszatalálós.
20 éve a Prohardveren
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #121909 üzenetére
Licit oldal itt a kereskedő nem élvez semmilyen előnyt.
Haverom magánemberként ezt nyomja kereset kiegészítésként. Csak idén 4 autót vett onnan, mind a 4-et haszonnal adta tovább 1 max 2 hónapon belül a hahu-n. Nem ebből gazdagszik meg nyilván de darabonként 1-200k-t fogott rajtuk. Ha így veszem ingyen pörgette ki magának azt az S60-at (amit szintén onnan vett).
Kell hozzá mázli és szakértelem nem mondom, meg kitartás az állandó figyelés miatt de működik a dolog.
mod:
TayRol: Az más tészta, az az amikor közvetlenül az államtól veszel. Itt a nav által lefoglalt autókat árulják egyenként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #121914 üzenetére
Át kell íratnod ha magánember vagy de ettől sokkal olcsóbb ha ideiglenesen kivonatod a forgalomból amíg el nem adod.
mod:
TayRol: Van darabra is. A bankos oldalakat is érdemes nézegetni de azok már picit más árkategóriásak. Ismerős onnan vett kocsit, ott is ki lehet fogni jót jó áron.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz gooool #121904 üzenetére
Az 1. gen S80-at ebben az árkategóriában én kihagynám, D5 ide vagy oda, sokkal komplexebb az egész autó, több a gyári extra, több a hibafaktor, 16-17 évesen meg pláne.
Gaborbolé ugyan benzines, de tudna mesélni mennyit költött már rá.
S60 racionálisabb, picit fiatalbb, fenntarthatóbb, igaz 7 kilóért én azt sem kockáztatnám be.Satan_Claus
Szerintem azonos a szelepszám is, annó sweedespeed-en ha jól emlékszem úgy olvastam, de rákeresek ismét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
slett27
addikt
válasz runner 125 #121916 üzenetére
Renault Clio 2 (2002-es 1.4 benzines 98LE) láncos vagy szíjas ? Tényleg hülyének érzem magam, mert biztos voltam benne hogy szíjas, de auto mahinátor ismerős (nem szerelő) azt mondta hogy láncos. Most akkor ezt honnan is tudom meg ? Köszi a segítséget előre is.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gooool
őstag
válasz runner 125 #121916 üzenetére
Igen, pont gaborbol példája nekem az ami irányadó.
700-ért én sem vennék Volvo-t azt hiszem ezt bátran kijelenthetem.
Lehet első autónak megkockáztatok egy egyszerűbb, olcsóbb szerkezetet, de szeretném 1-2 év múlva egy S60 D5 volánja mögött látni magam.Üdv, Balázs
-
freelanced
addikt
Hello!
500.000 Ft körül keresek valamilyen járgányt, mit tudnátok ajánlani?
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #121921 üzenetére
500k van a vételárra vagy abból még az első szerviz/olajcsere és átírás költsége is lejön?
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz freelanced #121921 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #121923 üzenetére
Havonta ismetlodnek a tanacsaid?
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #121926 üzenetére
Magadnak is?
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #121928 üzenetére
Persze, ertem en a sarkitast, en is szeretem alkalmazni.
De jo esellyel az illeto valami best buyt akart öccázéé.
Szvsz regi swift fullosan, utolso evjarat, keveset futott, ezzel lenne a legkevesebb gond.
Masik egy punto2, de azert ennyiert meg nempatika lesz.
Vagy egy megane 1 ph2. -
freelanced
addikt
válasz Kornel #121929 üzenetére
Egyébként, hogy lehet kifogni egy-egy jobb modellt? Mert ahogy nézem elég sok kereskedő árul. Szívem szerint inkább magánszemélytől vennék, de néha a kereskedők is úgy állítják be mintha magánszemélyek lennének közben meg nem.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Kb másfél éve egy 150 lovas 2009 -es Avensist hajtok, cirka 15e km megy bele évente. Még kb egy évig tervezem megtartani, de ha közben találnék valamilyen jó vételt, meggondolnám a hamarabbi cserét.
A dolog miértje egyszerű - nehezen találom az összhangot az autóval. Rosszat nehezen tudnék rá mondani, nem is akarok, nagyon jól felszerelt és nagyon jó autó, csak nem nagyon illünk össze. Előtte hat évig egy 163 lovas S60 -at hajtottam, és bár csak 13 lóerő a különbség, a vezetési élmény a közel 100 kg plusz és az automata váltó miatt messze nem ugyanaz, sokkal komótosabb az Ave.
Igazán két dologgal nem békélek vele, egyrészt nagyon nehéz megszokni a négyhengeres dízel kerregést az öt henger dörmögése után (konkrétan nem lehet, végtelenül idegesítő), erről persze nem a típus tehet, más márkák sokkal "kerregősebbek". A másik, amit talán tényleg felrónék neki, az a fogyasztása, szerintem hétfeles nagy átlag sok egy modern dízeltől, pláne, hogy prémium üzemanyaggal kell etetni.
Az már csak hab a tortán, hogy valamiért ezzel az autóval minden WV és Skoda tulaj olyan lelkesen akar megelőzni, mintha fizetnének nekik érte
Szóval olyasmi vasat keresek majdan, ami hozza minimum az S60 vezetési élményét, és valahol a márka elismertségét is. Az automatát megtartanám, megkedveltem, öregszem, na Viszont a hagyományos automata helyett inkább valamilyen dupla kuplungosban gondolkodnék. Első körben a jól bevált vonalon gondoltam pl az S80 205 lóerős változatára, 2010 utánról. (a Volvo -k fenntartási költségeit ismerem, nem fog gondot okozni) De más típust, sőt, a benzint sem vetem el, ha ilyenből van (viszonylag) takarékos, de emellett szükség esetén erős modell. Hathengeres GS300 Lexusban ültem már, hát, az a motorhang, már ami behallatszik, az nagyon adja...
Korábban hibridekben is gondolkodtam, de ezekből szűk a kör, mert csomagtartó kell (Az Ave most kombi, a Volvóban a szűk rakodónyílást nem szerettem egyedül). Szóval nem kanyarvadász sportkocsit fogok keresni, hanem nagy, kényelmes, családnak is jó utazóautót, amiben azért (bőven) van kraft.
Ezekkel a paraméterekkel mit ajánlanátok, miket érdemes alaposabban megnézni, ami a fenti S80 színvonalát hozza? Ha érdemes benzinben gondolkodni esetleg, milyen motorok jöhetnek szóba?
Idő bőven van, ez nem egy sürgős keresés.
Köszönöm a hasznos javaslatokat. -
nagyúr
válasz Acheron #121932 üzenetére
Árat nem írtál, de ha ennyire tetszett a volvo, akkor én V70-et nézegetnék elsősorban, vagy ha a prémium érzés továbbra is szempont, akkor BMW 5-ös kombi vagy Merci E-kombi, ezek hatalmasak, kényelmesek. Igaz, az olcsó fentartás már kevésbé jellemző.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Acheron #121932 üzenetére
Szerintem olyan, hogy "volvo fenntartasi költseg" nincs nem mind1, hogy egy 1.6 os volvo c30 rol vagy automata 200+loerös S80 rol beszelünk. Egesz masok lesznek a fenntartai költsegek, minden szempontbol. Volt erröl cikk is a neten, hogy egy premium auto hasznaltan is premium.
En is mondanam egyebkent a V70 et optimalis lehet arra amit keresel. Lexusokkal szerintem a draga alkatresz arak miatt erdemes vigyazni/kalkulalni velük.
Szerintem amugy egy passat kombi is hozza az avensis/s60 szintet, csak nyilvan az kicsit tömeg auto feelingü.
Viszont a bmw/merci melle en odatennem az A6 os avantot. Azt hiszem 2012 vegetöl van az uj A6 es arrol nagyon jo velemenyeket irtak. Allitolag az 5 ös bmw kicsit lecsuszott anyaghasznalat szmpontjabol az A6 hoz kepest.
Illetva az uj skoda superb röl is nagyon jokat irnak. Ha nem szamit annyira a logo az auto orran, arra is erdemes lehet ranezni, plane 1 ev mulva abbol is lesz mar hasznaltauto valasztek. Kisse nyilvan kevesbe lesz premium feeling, de allitolag nagyon komfortos, nagyon nagy auto az is.
-
footy
addikt
válasz Acheron #121932 üzenetére
En a Volvo/Ford duplakuplungosat(Powershift) nem eroltetnem, nem igazan kiforrot dolog. Ha pedig amugyis bejon a hagyomanyos automata finomsaga, akkor a geartronic mindenkepp jobb valasztas. (A D5-ok ugy emlekszem amugyis csak geatronic-kal vannak)
A V70 lenne talan a legesszerubb valasztas ha a pakolas magas prioritasu szempont. Egyeb esetben a GS300 lenne a nyero. -
sasa134
addikt
válasz Acheron #121932 üzenetére
Erős, de keveset fogyasztó benzines nem nagyon lesz - ha csak simán kulturált haladás az igény akkor új Mazda 6 (2l benzineset - automatával) vagy Accordot néznék (talán inkább a Mazdát, az új kívül- belül nagyon igényes lett és a műszaki tartalom is megfelelő.)
Dízel vonalon én Passat / Superb kombikat néznék a helyedben. Passatból elég jól felszerelt, prémium-közelieket lehet találni, de mellette egy élhető autó és a fenntartási költségeitől sem kell rettegni.Avanti Roma
-
runner 125
nagyúr
-
nagyúr
válasz runner 125 #121939 üzenetére
Eddig nem volt időm rendesen megnézni a 6-ost. Amúgy friss 2015-ös csak 7-8milliótól van, Revolution top alatt nem éri meg venni, max dízellel. A 192 lovas 2,5-es automata majdnem 10 misi, ennyiért meg van BMW is, Mercedes is. A 2013-as meg kompromisszumos. Panaszkodnak a fedélzeti infotainment rendszerre, a kemény rugózásra.
Magyarán az Octavia lehet csúnyább, de olcsóbban adja majdnem ugyan azt. Plusz ott lenne a BMW is Ez a mazda is csak álom marad, mint ahogy most minden más autó is a civic-en kívül sajnos.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a sok választ.
(#121933) Tsebacsi: Max 4 - 4,5 között szánok rá, ennyi volt az Ave is anno, gondolom beszámíttatom majd, a többit kipótolom. Ennyiért még jó állapotú prémiumot nem nagyon dobálnak, de nem is feltétlenül ez a cél. BMW -ben pl nem gondolkodom, szép és jó, de nem kifelé szeretnék villantani, inkább befelé, magamnak. A Volvot -pont emiatt (is) szerettem, éppen nem a tizenkettő egy tucat autó, de nem is kötődnek hozzá sztereotípiák. A Merci esetlegesen szóba jöhet, inkább kényelmes, mint sportos, a három nagy német közül talán ez és az Audi, ami esetleg megfontolható. Konkrét típus vagy motor lenne esetleg, amivel érdemes foglalkozni?
Az S70 az tulajdonképpen egy kombi S60 Az S60 -hoz, bármennyire szerettem is, egyelőre nem fogok visszatérni, túl rövid az élet, hogy egyféle autóban éljük le :-)
(#121934) Declare: A 163 lovas D5 fentarására gondoltam konkrétan 180 ezer kilométert töltöttünk együtt, volt alkalmam költeni rá. A mostani meg 17 -es és 18 -as papucsokon tipeg, az abroncs árakon sem fogok meglepődni - bár tudatosan biztosan nem fogok 18 -as felnikre hajtani, csak azért, mert az szép és nagy
Audikat én is nézegettem, mondjuk a 2012 -esek nem messze nem férnek bele az árkategóriámba.
Skodában szintén nem gondolkodtam, bár mostanában sok jót olvastam róluk, ezzel kapcsolatban bennem is élnek a sztereotípiák.
(#121935) footy: Melyik gyártó dupla kuplungosaiban érdemes gondolkodni? A mostani egy tiptronic automata, a simaságával semmi bajom, de ahogy olvasom, + 1 liter ennek a "javára" írható.
(#121936) Halver: Nem az abszolút értékben vett fogyasztás zavar, hanem a teljesítmény / fogyasztás arány. Ha ez lenne az elsődleges szempont, nem olyan autót veszek, amiről tudom, hogy kizárólag prémium gázolaj tankolható bele + 40 HUF / literért. Ez egy német TEC edition, ha érdekel, nézz utána, milyen felszereltség tartozik hozzá.
Mindemellett én sem otthon nyomom a forintokat, dolgozom érte
A Volvo anno sokkal dinamikusabban, élvezetesebben vezethetően tette a dolgát, és ha a lelkét kitapostam, akkor sem bírtam 8 liter fölé hajszolni a fogyasztását, most pedig télen, ha nem figyelek, bőven nyolc fölött kalandozik, most speciel 9,3 -at mutat a fedcomp (szerencsére felfelé csal, ez kb 8,5 körül van) Ez az, ami zavar, nem a 7,5 átlag egy másfél tonnás, 150 lóerős automatától.
Nem mondom, mentem már 5,6 liter átlagot egy tankkal, de azt nem kívánom senkinek, frusztráló, mikor a Maruti Suzuki -k előzgetnek
(#121937) sasa134: Az új Mazda 6 nekem is tetszik, bár tartok tőle, addigra ez sem csúszik bele az árkategóriámba. Szép autó, jókat is írnak róla, ennyi elég is lehet, nem hajtok a márkajelzésre.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121940 üzenetére
En a facelift elötti mazda 6 ot vezettem 2.0 benzinnel, manual valtoval. Tenyleg egyik gyenge pont a fedelzeti computer, de nem veszes, a bose cucc pedig nagyon szepen szol. Nekem a rugozas tetszett...sportos.
Octaviaban ültem, nem vezettem....hat azert maradjunk annyiban, a kettö nekem nem ugyan azt hozta . Pedig aztan en nem vagyok japan auto fan, de az a mazda 6 tenyleg egy komoly minöseget es kenyelmet hoz....az octavia nagyon faja auto, de egyertelmüen sokkal inkabb "realista" auto, mint magas nivoju es ez most nem leszolas.
(#121941) Acheron: Szvsz sokat lepett elöre a skoda az utobbi idöben. A superb nagy, minösegi es szerintem tetszetös is. Nyilvan egy skoda az mindig "csak egy skoda" marad, meg ha 15 millios, akkor is. Azert egy szemelyes körbejarast megerhet a dolog
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Nemrég jártam itt családi autót keresve. 4 gyermekhez a legtöbb ismerős nagycsalád kisbuszt ajánl... Szerintetek? Tényleg megbánjuk a Sharant?
Ami a mi pénztárcánkhoz mérten ebben a 2 millió körüli összegben szóba jöhet az az EV2 szériás kisbuszok, melyek közül egyelőre a Scudo tűnik befutónak.Melyiket lehet érdemesebb? Ahogy néztem a használt Scudokba nagyobb ütemben pakolják a kmeket, ami nyilván érthető is. De vajon kell-e ettől tartani? Mindent egybevetve 6 személyre mi lehet jobb?
1) 200,000 km körüli, 11-12 éves Sharan/Galaxy/Alhambra?
2) 200,000 km körüli, 6-7 éves Scudo/Jumpy/Tepee?
3) Esetleg kisebb eurovanok? C8, Phaedra, 807?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
nagyúr
válasz Declare #121943 üzenetére
Minőségérzetre tuti gyengébbnek tűnik a skoda, ez sajnos a vw rákfenéje, hogy annyira egyszerű és semmilyen, hogy mármár olcsónak hat, holott lehet nem az. Na mind1, tény a mazda kívül/belül veri az octaviát stílusban és lehet kicsit minőségben is. Az octavia nagy előnye a méret és a motor/váltó, plusz az ár.
Ha választanom kéne tuti a mazda lenne, bár nemtudom hogy mehet az a 2,5 benzines, biztos nem annyira rosszul. De nem turbós
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121946 üzenetére
Nem hiszem, hogy barmi "rakfene" lenne itt, szerintem ez teljesen egyertelmü piaci pozicionalas. A skoda az a vw alatti kategoria, ami mindenre ki kell, hogy terjedjen. Mondjuk mostanaba, szerintem a skodat kisse tulsagosan rahuzta a sajat nyakara a vw
A japan autoknak ez nagy hatranya, hogy altalaban csak csomagokban tudsz konfiguralni....pl a 2.5 ös motor csak automataval van...nekem azzal nem kellene. A kezi valtoja igen jo es plane egy szivo benzinhez nekem nagyon nem passzol az automata.
A turbo nelküliseg engem is zavart....165 loerö, szep hang, megy is persze....de nem huz, nem erzi az ember, hogy megindul es nekem ez hianyzik
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #121940 üzenetére
Benzines 6-os mar 165 loval van automataval attraction felszereltsegggel, azert az joval olcsobb mint a revolution top. A BMW meg a Mercedes pedig ennyiert nem ad ekkora felszereltseges es/vagy teljesitmenyt.
A 6-ost nem vezettem meg de gyanus, hogy vezetesi elmenyben ist tobbet ad(nyilvan nem egy BMW) mint az Octavia (teljesen semleges/neutralis).(#121941) Acheron
Dupla kuplungosat talan ujkent mernek venni jo sok garanciaval(szaraz kuplungosat semmikepp). Az ujabb hidromechanikusak nem sokkal maradnak le fogyasztasban. (Van bennuk kuplung, egyenletes haladasnal direkt hajtas van)[ Szerkesztve ]