-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz aero. #122301 üzenetére
Az lesz persze, nem akarok levonni semmilyen konzekvenciát a dologból, ismerősök elismerően nyilatkoztak erről a kocsiról. Csak kellemetlen volt a szitu meg rendesen megijedtem. Ha a vezérmű szíj elszakad annak milyen hangja van ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
rwin5
őstag
válasz slett27 #122295 üzenetére
Haverom bátyjának teljesen ugyanez volt a storyja.. szegedi kereskedőtől vette ( az a vicc, hogy ezer évesek tehát nem is ilyen 2 hónapja nyitott kereskedő volt) Őnála annyi volt a helyzet, hogy ő nem tudta, hogy törve volt a kocsi, a vásárlás után derült ki + ugyanez, mint nálad, hogy a kocsi se előre se hátra teljesen lerobbant, valami motorikus baja volt zabálta az olajat. A kereskedő persze nem akarta visszavenni az autót kb 1 évet pereskedett a kereskedővel addig állt az udvarban a pár éves ford focusa.. utána végülis megnyerte a pert és visszakapta a pénzét.
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122300 üzenetére
Akármit is veszel, azt tanácsolom ne nyújtózkodj a takarod végéig. Legyen némi tartalék ha rendbe kell tenni valamit és ne a kínálat aljáról válogass mert rendszerint sokkal hosszabb lesz a számla mintha vennél egy tisztességes állapotú járgányt.
Ugyan kevés van az 1.4-esből (1.2 16v sem rossz) de szerethető, fenntartható virgonc kis autó a Punto II/B 1.4. Fóbia is jó lehet szintén 1.4-es 16szelepes motorral.80-100le ~1tonna önsúlyhoz szerintem már bőven elég lesz neked, főleg első tütünek. Szerintem Focus kell neked de ha van még egy kevés a perselyben egy 2005- Swift is kiváló döntés lehet. Olcsóbbak jellemzően kicsit fapadosak de a technika attól még ugyanaz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hobizoli
nagyúr
147 1.9 JTD, 156 1.9/2.4 JTD
evekkel ujabbat kapsz ebbol barmelyiknel, amiket irtal, sokkal kevesebb km-st tudsz venni egyuttal ugyanezert, es a CR rendszeru dizelmotorja kb egy etalon a PD meg az a TDDI meg az egyeb, oldschool adagolosokhoz kepest is
es lopni sem szeretik annyira, mint pl az agyonhype-lt VAG-kat
igen, digo, de ebben is ugyanugy Bosch minden motorelektronika, mint ahogy a jurgenvagenekben is
több drón kell ;P
-
viharhozo
addikt
Hatha kepben van vki, a mostani, uj VW-ket (Golf, Jetta, Passat) mennyire lopjak?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
Tipikus történetnek indul és úgy is folytatódik: kispénzű ember felfedezi, hogy milyen olcsón juthat prémium BMW-hez. Meg is veszi, majd rájön, hogy azért volt olcsó, mert sokat kell rákölteni és mindig van valami baja. Ami rendben van, az minimum másfélszer, de inkább kétszer annyiba kerül.
Ellenben az szimpatikus, hogy belátta, hogy nem az ő pályája ez az autó, és nem lett belőle mindenkit legyorsuló, road presence király.
-
Zewa
senior tag
válasz Integrale #122314 üzenetére
Nem csak a BMW-vel hanem bármilyen prémiummal be lehet venni a cumit ha valaki a kínálat aljáról válogat.
Én nem tartom kizártnak találni egy normális FL elötti 20d-t ~1M forint magasságában (1,1 vagy 1,2 is belefér akár) de biztos hogy rengeteg utánajárást igényel.
Dízel Alfa?! Nooo way! Egy 1.9JTD Grande Puntoba szívesen beleülnék de elég szűk a piacok és sanszos hogy a jobbak 1,3-1,5M körül tanyáznak.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #122318 üzenetére
Annyira bele lett verve az emberek fejébe, hogy az valami elképesztő.
Nekünk a Lancia is évi 10-20 e között megy, most van benne 310e.BiTurbo kelletlen, feleslegesen erős, 1.6 JTD vagy 2.0 JTD jó választás, de még a kis benzinesek is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Mit? Dízel kellett neki, azért mert szereti a karakterét és a német (mint a cikk alanya is) úgy van vele, hogy úgyis eladja pár évesen, ha közben baja van, akkor meg szerviz.
Nem szentírás, hogy csak 30e felett lehet dízelt venni, ha dízelt kell, akkor dízelt vesz évi 5000-re is, az is lehet, hogy kevés hosszú útból jön össze a km.Egyébként szó sem volt koros németről évi 10-e km-re.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #122321 üzenetére
Szerintem nincs olyan, hogy feleslegesen erős. Talán valahol 3-400 lóerő felett utcára már tényleg nincs szükség, de én úgy gondolom, hogy egy higgadt sofőr számára minél erősebb egy autó, annál biztonságosabb.
A Biturbo 190 lóerős, az egyáltalán nem feleslegesen sok, kellemes tartalék marad benne autópályán, illetve csomagokkal országúti előzéshez.
-
-KP-
addikt
válasz Integrale #122325 üzenetére
nézd, amennyire tudom a hazai kínálat 95%-a neppereknél megvehető német import. azok pedig nagyrészt nem a sheckheftes, nemrég cseréltünk turbót és injektorokat típusú kocsikat fogják behozni, hanem a legalja 2-2,5-3k eurós lefingott darabokat. A német autótulajdonos sem hülye amúgy, az is tudja mikor kell eladni az autóját. ami pedig tényleg jó állapot, azt nem fogják olcsón odaadni. sem kint, sem itthon. mert kereslet van rá, nem kicsi. nem a 200-250k megtett km a baj. hanem az, hogy ez sokszor inkább 3-4-500. az is hülyeség, hogy kint nincs óratekerés. ahol anyagi haszon van a kocsik eladásából, ott óratekerés is van. de ha kint nem is, akkor majd itthon megtekeri valaki. jó állapotú e46 simán simán belekerülhet 6-7-8k euróba is. mondjuk az már nem a fapad változat az tény. ráadásul a németek jobban szeretik a touringokat, az árát is jobban tartja. volt olyan 320d a mobile.de-n, amit hetekig nézegettem, hirtelen feltűnt egy ugyanolyan autó, ugyanazzal a gyártási évvel hónappal hahun. mobilén 5,900 euró volt írva árra, a hahura 2,2ért volt feltéve "kifogástalan állapotú autó, hölgy tulajdonostól, nem minden áron eladó" kamuduvál. gondolom a kinti árból még alkudott is valamennyit, és nem 1 db kocsit hozott be hanem egy egész trélerre valót, úgyhogy még az 1 kocsira jutó fajlagos költsége is jóval alacsonyabb, mint amibe nekem fájna ismerősökkel kimenni és behozni 1 darab kocsit magánszemélyként.
visszatérve az eredeti felvetéshez, a belinkelt népítéletnél szépen lehet látni, hogy 99-es 320d 250k km a kilóméterórában vásárláskor, ami mellé még 4 év alatt belerakott további 80ezret. kb. 330-nál vagyunk. tele van a net használt e46-ról szóló magyar nyelvű cikkekkel, tesztekkel (linkeljek be párat?). mindenhol le van írva feketén fehéren, hogy 200-300.000km között milyen alkatrészek cseréjére kell számítani. azt is pontosan lehet tudni, melyik alkatrész kb. mennyibe kerül. azt is leírják mindenhol, az vegyen ilyet, akinek a vételáron felül van x százezer forint tartaléka. ha megnézed az értékelés végén a hibalista nagyrésze dízel specifikus alkatrész vagy futómű alkatrészek. pontosan azok, amelyek mindenhol le vannak írva, hogy márpedig erre számítani kell. (azon csodálkozom, hogy a listájában nincs turbó és kettőstömegű+kupplung.) szóval (sajnos) semmi meglepő nincs abban amit írt.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Egy szóval sem írtam, hogy meglep. Csak két napja keresett valaki 1M környékén E46-ot, ma adott volt ez a népítélet, hát belinkeltem.
Joamilestoné és én inkább arra reflektáltunk, hogy azért mert 99-es és dízel, még nem lesz egyből gyanús a 250e km."Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #122323 üzenetére
+1, mi anno úgy vettünk dízelt, hogy Wartburggal jártunk, évi kb. 10.000 km-t; mikor PH-n kérdeztem, többeknek nem tetszett, hogy ennyi futásra kellene gázolajos. Azóta évi 15-20 megy az olajkályhába, és mellette megvan a Varnyú is helyi szaladgálásra, nameg mindenkinek ott a biciklije All in all, maximálisan egyetértek abban, hogy az egyszerre megtett út hossza számít, nem az éves összeg. Persze, némely dízel túléli a rövidtávon hajtást, csak a fokozott igénybevételnek megfelelően kell szervizelni.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz kisza25 #122306 üzenetére
Jövök vissza lassan, lesz asztalim megint
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
TheProb
veterán
suzukit nem akarok, meg olasz autókról se hallani sok jót.
Ezzel szemezgetek, eléggé, jövő7en szerintem megnézem ha meglesz még, itt van tőlünk 15km-re
Amúgy ezeknél a Leonokrál mire kell odafigyelni, mik a gyerekbetegségek, stb.?
Spritmonitor-on ~7-es átlagszomjúságot láttam, ez igaz, mert akkor az nem olyan rossz? Ezekben a TDI mennyire bírja a hidegjáratot?Amúgy Fordból milyen volna érdemes keressek? Benzin vagy TDI? melyik a kényesebb, stb.?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
mdani01
aktív tag
válasz TheProb #122332 üzenetére
Pedig egy 1.3-as stift első autónak tökéletes, pörgős és megy is ha kell. Én vagy ilyet vagy Civic-et vennék.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15
-
-KP-
addikt
Civicből mennyiért lehet vállalhatót venni? 300-400k-ért 98as évjárat mennyire rizikós? vagy ez még a felejtős kategória ?
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Légyszi segitsetek! Tudom nem autó vétel, de itt forogtok a legtöbben a témában. Ma este jöttem hazafelé gyorsforgalmi út egy bizonyos szakaszán 70re le volt korlátozva a sebesség. Mivel ismertem a helyet hogy ott 90%-ban mérnek le is vettem szépen 70re, a hid lábánál ott is állt a corsa és kb mikor elhaladtam mellette villantott a vaku. Nem tudom ezt mire vélni, engem fotózott le vajon? Belenéztem a visszapillantóba és mögöttem kb 400m-el jött csak autó azt vette volna le? Hogy szokott ez működni?
-
TheProb
veterán
válasz MunezXBK #122334 üzenetére
Ok, akkor mást kérdezek. Mi szól a benzin/tdi mellett pro/kontra?
(#122335) Integrale: akkor milyen focusok a jók? 1,8 benzin? Mert egyik kollega nemrég azt mondta kb az lenne a legjobb választás, mármint az mk1 focus.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TaaT
nagyúr
válasz zsoleszkai #122340 üzenetére
Ez így ránézésre utólagos(an felrakott)nak tűnik, nem gyárinak.
De ha van linked ahol írnak róla szívesen megnézem, lehet ma is tanulok valamit.
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #122343 üzenetére
Szerintem az új cr-ek is fűnyírótraktorok.
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122341 üzenetére
Dízel mellett szól hogy kevesebb üzemanyaggal is beéri és a turbofeltöltő miatt alacsony fordulaton is van annyi nyomatéka hogy "elinduljon".
Ellene szól hogy még az egyszerűbb dízelekben is elromolhat az adagoló és a turbó (bár ez nem olyan veszélyes), jellemzően sokkal több a futott kilométer bennük, azonos kor esetén magasabb a vételáruk.Hacsak nem mész egy évben 15-20e km-t én nem vennék dízelt a helyedben. A Leon egy megnézést megér de a legolcsóbb 1.6-osok között van, őszintén meglepődnék ha jó gép lenne. Mindenképpen vidd el átvizsgáltatni mielőtt megveszed. Én azt ajánlom a kínálat tetejéből válassz egy tutit és nézd meg jól, milyen egy _jó_ autó, hogy legyen viszonyítási alapod.
Ps.: Ajánlom még hogy írd össze a szóba jöhető típusok listáját és menj el ülj beléjük, tapogasd meg őket melyik szimpatikus, melyik nem. A végére marad pár típus, azokra állíts be a hirdetésfigyelőt és folyamatosan figyeld a kínálatot. Amint feltűnik valami jó vétel telefon, találkozó ha megítéled szerint egyben van, akkor közösen elmentek egy átvizsgálásra, ha ott is rábólintanak akkor közösen eredetiség vizsga majd átírás.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
zsoleszkai
tag
Sajna nem tudok németül, de ez valami hasonlónak tűnik.
Meg még egy ilyet találtam róla így, hogy kicsit használgattam a google csodálatos fordítóját.
/KneeBy/
-
TaaT
nagyúr
válasz zsoleszkai #122346 üzenetére
Ok, a második link eloszlatta a kételyeimet
Ha egyben van akkor érdemes rá lecsapni
Give them hell Ukraine!
-
TheProb
veterán
Dízel alaphangon jobban megy, mint a benzin, nem? Mármint a turbós dízelre gondolok. ez a 15-20km ez mi miatt is szól, sokat hallottam már ezt a lélektani határt, de nem egészen vagyok még képben,hogy miért is.
Átvizsgálásra van tipp, hogy hol érdemes megejteni? Jobb a márkaszervíz vagy inkább vmi független helyre vigyem, netán tök mindegy? Esetlegesen más márkák márkaszervízében is megnézik (jól)?
(Bocsi a sok hülye kérdésért)
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122348 üzenetére
Márkaszerviz adja hozzá a nevét. Kiállít egy dokumentumot amin leírja az autó állapotát. Vannak profi, célszerszámai amivel jó munkát tud végezni, ez a leginkább ajánlott. Kivéve ha találsz egy adott márkára-típusra specializálódott szakszervizt de ez ritka minta fehér holló.
Jobban megy? Alul, alacsony fordulatszámon igen de hamar elfogy jellemzően, a szívóbenzines motorok pedig ott kezdenek el virgonckodni. 15-20k-t azért szoktak mondani mert így belátható időm belül visszahozza a magasabb vételárat és ha esetleg elszáll egy dízelspecifikus alkatrész (pl turbó, magasnyomású rendszer alkatrésze) akkor a javítás költségét visszafogja hozni az évek alatt az alacsonyabb fogyasztással.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest