-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz TheProb #119817 üzenetére
Bármennyire is fájó ilyet mondani, de a milliós határ idehaza nem csak a bmw-nél számít alacsonynak de úgy alles zusammen a német prémium gyártóknál. Amit ez alatt vesz az ember az igényli a törődést. Vagy mert talpon rohad, vagy mert előtte nem viselték gondját. Jellemző ezekre a modellekre, hogy nem nézegetni vették őket.
Vadászni kell, sokáig hogy ne nepper nyúljon bele a jóba, de nagyobb eséllyel találsz másból kevésbé kiélt autót.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz TheProb #119819 üzenetére
A képen látszik a törődés? Az elálló kesztyűtartó ajtó, a hiányzó hifi pl. Persze ha ezeket te meg akarod csinálni akkor meg lehet venni, és a végén lehet egy szép autód. Ha nem akarod szépíteni, akkor csak a műszaki tartalmat kell alaposan megvizsgálni. Ha azzal elégedett vagy, és leellenőrizve az alkatrész árakat fel tudod vállalni a biztonságos üzemeltetését az ótónak, vágj bele!
Nem értek annyira béemvéhez, de ez ugye nem az elhíresült 320SI motor?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz TheProb #119858 üzenetére
Az a baj ennyiért( 6-800) normális 4es golf sincs.. Ha meg van akkor full fapad verzióba...
Írtad hogy előzés se legyen soha gond , hajtanád.... Hááát... Kevés alternativa van ilyen áron..
Nincs bmw presztízse de pld egy 2literes b vectra? Városra nem a legoptimálisabb de ennyiért már szerintem lehet kapni jókat..
Nagy, kényelmes, 2 literesbe már mozgatja is a kasztnit, van benne minden ami kell neked.... 6-800között szoktak lenni..
6g civic még jó lehetne de itthon nagyon szerény és nagyon rossz a választék..
Más nem nagyon jut eszembe most..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #119833 üzenetére
Mert 99%-ban a lerugott vackok jönnek be amik már a kinti török vendégmunkásoknak sem kellenek mert nem fenttarthatóak gazdaságosan.
Kopókból meg hiába van sok bontott alkatrész. Pl bontott fékcsövet beraknál? Vagy egy szilentet ami 5-10k km múlva ugyanúgy megkotlik? Mert ezek az igazán drága dolgok amit nem spórolhatsz el (ha nem akarod magad/másokat megölni) nem a bontott kesztyűtartófedél.
#nincsbennetarcsi
-
válasz TheProb #119942 üzenetére
Amit írtunk itt többen, ugyan jellemző, de azért a keresést nem kell feladni. Nekem pl nagyon sokan segítettek innen a pH-ról azzal, hogy a nem helyi autókat körbefotózták és megnézték első körben. Uh hajrá, vesd bele magad a keresésbe. Szegeden itt vagyok én ha itt találsz kiszemeltet.
(#119944) kaszaking: hirdetést tudsz adni?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #120699 üzenetére
Na voltunk ma nézelődni, kettő volt ami tényleg tetszett és elgondolkodtató. Erről a kettőről lenne szó:
Touran: nekem nagyon tetszik, szép kivül-belül, motorja olyan halk, hogy az "félelmetes", tágas. (jelenleg ezzel jár néha az eladó is)
Ceed: úgy néz ki az autó, mint ha most jött volna le a sorról, hihetetlen mennyire újszerű az állapota, pedig annak ellenére, hogy 7-8 éves már van benne 245k km. 2 helyen van megsérülve a fényezés kb. fél cm átmérőjű körben, egyiknél már egy kis rozsda is látható, de gondolom ez orvosolható.Nyílván ugye itt most az a dilemma, hogy az egyik jó 13 éves már és 8at eszik a VW, ellenben a kia viszont diesel és kevésbé felszerelt, valamint bordó ami nem épp férfias szín. Továbbá tekintve, hogy diesel gondolom amit megspórolunk az üzemanyagon az majd visszajön a szervízszámlákon, nem? Szintén a km óra állást figyelembe véve, megemlítettem a kettős tömegűt, nem nagyon tudott rá mit mondani az eladó, nem tudta (vagy nem akarta tudni), hogy mi vele a helyzet.
Ti mit mondotok, segítsetek kicsit dönteni
u.i.: C-max nagyon nem jött be faternak, kicsit is volt, meg az ülés se tetszett neki.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
szőröscica
addikt
-
nagyúr
válasz TheProb #120742 üzenetére
318i nem tudom mennyit eszik, de nem olyan regen volt egy TC teszt a 320i-rol, amiben a tulaj arrol szamolt be, hogy 8-8.5L-bol atlagban el lehet vele jarni Szerintem az tobb mint korrekt. Tovabba nem hiszem, hogy a 318 (szamottevoen) kevesebbet enne.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz TheProb #120732 üzenetére
A 18i szar motor, felejtos, es nem is megy, 4 henger is .. automata felejtos E46-ban, van vele gond. M54 20i olajat eszi csak, nem megy, de legalabb 6 henger mar, 4.5-5.5k euroert mar vannak kint normalisak, de azt meg be is kell hozni.
azon túl?
Egy csomo dolog de most nincs idom irni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz TheProb #122043 üzenetére
Chevrolet (Daewoo) Aveo (Kalos). Egyszerű, mint a bot, és semmivel sem fapadosabb, mint bármely kortárs kisautó hasonló felszereltségi és árszinten. Esetleg egy jó C Corsa, ennyiből szerintem a kínálat retején vagy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122293 üzenetére
Dízel lassabban melegszik be, int a benzines és a hideg üzem finoman szólva sem tesz jót az autónak..
800k a keret+átírás+kötelező vétel utáni szerviz a keret? (olajak, szűrők, vezérléscsere)Én elsőre Focus mk1-et mondanék mert remek futóműve van, kategóriájában az egyik legjobb vezetsi élményt nyújtó autója. 1.6benzintől felfelé. (Golf, Ibiza sem rossz bár utóbbiból nagyon sok a vézna motoros verzsön.)
Civic mk7 szintén remek választás lehet de 8 kilóért jó 1.4-est sem igen kapsz nem hogy a dinamikusabb 1.6-ost.Ps.: Mi lenne az elvárt menetteljesítmény? Mondj 1-2 általad már vezetett vasat amire azt mondanád hogy már elég?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122300 üzenetére
Akármit is veszel, azt tanácsolom ne nyújtózkodj a takarod végéig. Legyen némi tartalék ha rendbe kell tenni valamit és ne a kínálat aljáról válogass mert rendszerint sokkal hosszabb lesz a számla mintha vennél egy tisztességes állapotú járgányt.
Ugyan kevés van az 1.4-esből (1.2 16v sem rossz) de szerethető, fenntartható virgonc kis autó a Punto II/B 1.4. Fóbia is jó lehet szintén 1.4-es 16szelepes motorral.80-100le ~1tonna önsúlyhoz szerintem már bőven elég lesz neked, főleg első tütünek. Szerintem Focus kell neked de ha van még egy kevés a perselyben egy 2005- Swift is kiváló döntés lehet. Olcsóbbak jellemzően kicsit fapadosak de a technika attól még ugyanaz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
mdani01
aktív tag
válasz TheProb #122332 üzenetére
Pedig egy 1.3-as stift első autónak tökéletes, pörgős és megy is ha kell. Én vagy ilyet vagy Civic-et vennék.
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122341 üzenetére
Dízel mellett szól hogy kevesebb üzemanyaggal is beéri és a turbofeltöltő miatt alacsony fordulaton is van annyi nyomatéka hogy "elinduljon".
Ellene szól hogy még az egyszerűbb dízelekben is elromolhat az adagoló és a turbó (bár ez nem olyan veszélyes), jellemzően sokkal több a futott kilométer bennük, azonos kor esetén magasabb a vételáruk.Hacsak nem mész egy évben 15-20e km-t én nem vennék dízelt a helyedben. A Leon egy megnézést megér de a legolcsóbb 1.6-osok között van, őszintén meglepődnék ha jó gép lenne. Mindenképpen vidd el átvizsgáltatni mielőtt megveszed. Én azt ajánlom a kínálat tetejéből válassz egy tutit és nézd meg jól, milyen egy _jó_ autó, hogy legyen viszonyítási alapod.
Ps.: Ajánlom még hogy írd össze a szóba jöhető típusok listáját és menj el ülj beléjük, tapogasd meg őket melyik szimpatikus, melyik nem. A végére marad pár típus, azokra állíts be a hirdetésfigyelőt és folyamatosan figyeld a kínálatot. Amint feltűnik valami jó vétel telefon, találkozó ha megítéled szerint egyben van, akkor közösen elmentek egy átvizsgálásra, ha ott is rábólintanak akkor közösen eredetiség vizsga majd átírás.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122348 üzenetére
Márkaszerviz adja hozzá a nevét. Kiállít egy dokumentumot amin leírja az autó állapotát. Vannak profi, célszerszámai amivel jó munkát tud végezni, ez a leginkább ajánlott. Kivéve ha találsz egy adott márkára-típusra specializálódott szakszervizt de ez ritka minta fehér holló.
Jobban megy? Alul, alacsony fordulatszámon igen de hamar elfogy jellemzően, a szívóbenzines motorok pedig ott kezdenek el virgonckodni. 15-20k-t azért szoktak mondani mert így belátható időm belül visszahozza a magasabb vételárat és ha esetleg elszáll egy dízelspecifikus alkatrész (pl turbó, magasnyomású rendszer alkatrésze) akkor a javítás költségét visszafogja hozni az évek alatt az alacsonyabb fogyasztással.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122359 üzenetére
Úgy-úgy. Ha már Tdci akkor 2.0 de ebben az árkategóriában és azt mondom felejtsd el a modern, közös-nyomócsöves dízelek.Ha annyira ragaszkodsz a dízelhez (én nem tenném) akkor egy jó kis 1.9TDI VW konszermtől.
Milyen típusok maradtak a kosaradban amik érdekelnek annyira hogy megnézd őket élőben?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #122359 üzenetére
Írtam, hogy 1.8 dízel nem ajánlott.
Nálad is azt látni, hogy mindegy mi, csak vegyél egy autót.
Mérd fel az igényeidet, ajtók száma, férőhely, extrák, üzemanyag, hengerűrtartalom (biztosítás miatt első autón esetében nagyon nem mindegy) stb, stb.
Lesz később bevételed, hogy fenntartsd?
Eddig küldtél már alsóközepes autót, sőt, B szegmensből is, aztán középkategória, benzin, dízel minden volt már.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122366 üzenetére
Ahogy írtam is meglepődnék ha legalább elfogadható lenne az a Leon. Jó forma, szépen tartja az árát. A képek nagyon csalókák. Mentem már HD képről tuti járgányra ami össze vissza volt törve, 600-800mikronos fényezéssel, beteg mechanikával. Szomszédék használt autója patent volt amikor megvették, annak ellenére hogy a képek hulladékok voltak. (ez mondjuk igen ritka)
Mi a bajod a Punto II-vel? Igen jó ár/érték arányú kocsi főleg ha megelégszel a 80 lovas 16szelepes motorral ami ahhoz a bő 9 mázsás kasznihoz elegendő is. Civicből szintén a nagyon alját kapod én nem erőltetném feltétlenül.
A mazda 2 remek kis autó de azért "azt hittem hátraszállok úgy megugrott"?! Örülj hogy így érzed, a lényeg ne vezess erős(ebb) autókat így nem lesz hiányérzeted gy átlagos teljesítményűben.
#122364 hobizoli : Villanyoszlopod látod megvétel, a mostoha bánásmód nagy részét egy tisztességes kozmetika és polír után nem látod, ahogy a motor egészségét is csak sejtheted. 6-7 kilós árban dízelt venni amikor nem megy sokat? Normális Golf IV TDI-t nem kap ennyiért a G3/Ibiza/stb pedig egy budi egy Focushoz képest.
#122368 máyköl: Jó autót a Civic de szerintem ha már lépsz akkor biztonság terén is lépj egyet. Az árban elérhető békalámpás kuvik ezt nem adja így marad a Gastra. Olvass vissza épp hasonló vasakról volt szó. (Tudom a szívnek nehéz parancsolni de biztos el akarsz verni egy halom pénzt? Árkülönbözet, +átírás költsége, +vétel utáni kötelező szerviz, +magasabb fenntartási költségek? Ezek a költségek az új autóhoz képest is jelentős kiadások)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #122366 üzenetére
pedig a legjobb dizelmotort az olaszok csinaljak lassan 20 eve
meg ugy en bloc 30 eve a nemetek csak futnak utanuk technologiaban
max a markabuzik altal generalt hype az, ami ezt elferditia legjobb az egeszbe, hogy a FB-s dizel csoportban tobb VW-s is elismerte, hogy a CR JTD motor fenyevekkel jobb konstrukcio a nemeteknel a befecskendezo rendszere is es a hengerfeje miatt is, legyen az TD, TDI vagy PD ,tokmind1
az elvakult markabuzik a ketyegos, kamras ehhat trédé, meg ekkilenc trédé-kből persze nem tudtak ebbe belekotni mivel, csak kussoltak, mert észérvük nem volt ez ellen azon kivul, hogy "de ez német"
wow, az, és?azon meg kb szarrarohogtem magam, amikor a VW dizelekre a koromokado tuning adagolot gyarto Krézi leirta az egyik post-nal, hogy palyaversenyeken egy 300+ loeros 1.9JTDm 16v AR156-l mennek, ami 600+ Nm-t tud, fust nelkul, mert a szabalyok nem engedik a fustolest
es 3 teljes szezont lementek annelkul, hogy meg lett volna bontva a motor
es hogy az a bajuk perpill, ott kezd gond lenni a valtoval, mert a motor amugy tudna tobbet is ennel
na erre persze egybol elojott a fikahadsereg, hogy de szar, 600Nm felett el-elhal a valto (gyarilag 310Nm-t tud a motor)
igen, de ok azt a hajtaslancot racce slick gumikkal terheltek vissza, nem hoki utcaival, mert akkor csak kaparna a kerek, es nem lenne akkora terheles a valton a jo tapadasbol
meg kivi lennek itthon mennyi 1.9-s VAG TDI-bol jon ki 600Nm fust nelkul, erre nemet PD meg a TDI technologia kb keptelen a muszaki megoldasai miatt... vagy akar fustolve is, 500-520Nm-nel tobbet en meg nem nagyon lattam, es az mogott is mar ablaktorlovel meg tavfennyel kell menni kbakinek meg a 159-s vagy GT nem jon be, az vegyen TDI Skoda Roomster-t vagy Yeti-t kb ... nagyon szep dizanju autoja lesz
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #122348 üzenetére
Azt általában azért írják, mert annyi km alatt spórolod össze az alacsonyabb üzemanyag költségen a magasabb szerviz számlákat.
De ez egy nagyon durva általánosítás és csak a korszerű (értsd: kényes) CR TDI dízelekre igaz. Vmi egyszerűbb (a szó poztiv értelmében) PD TDI-ben jóval kevesebb buktató van és azok is jóval olcsóbbak.#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122374 üzenetére
Ez kb olyan általánosítás mint hogy ne kezdj szőke nőkkel mert buták. Persze van belőle buta is, de nem feltétlenül az, azért mert szőke. Én elég sokat használok egy Punto II-t 50e km alatt gyertyakábel és pár futómű alkatrész volt a TMK-n (tervszerű kötelező karbantartáson) kívül. Aki mutat átlagos felhasználásra ~500k magasságában jobb ár/érték arányú autót az előtt leborulok.
Hobizoli: Tudál linkelni valami hiteles forrást miben különböznek az azonos generációs JTD motorok? (pl a Punto 60KW-os erőforrása a 81, 85KW-os társaitól) illetve a 74KW-os 2.generációs JTD a 96KW-os verzsöntől?)
Márkától, típustól függetlenül mindegyik tekerve van de a dízel vasak jellemzően többet. A kérdés az hogy minek lobbizol egy jellemzően többet futott, szarabb állapotú dízel mellett amikor ugyanannyiért sokkal jobb benzines bringát vehet.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
rwin5
őstag
válasz TheProb #122484 üzenetére
Bár én csak pont az vagyok akinek segíteni szoktak a topicban, de nekem az első ibizáról az a véleményem, hogy lomha, de ha nem vagy autóversenyző típus akkor nincs magával a teljesítménnyel baj, de 75 LE az elég gyenge ehhez a kasznihoz, és általában ez még kiütközik akkor egy magasabb fogyasztáson is.
+Külföldről behozott autóPersze, ez nem biztos, majd kijavítanak a szakik, de én erre tippelek
bár, az autónavigátor 5 litert ír még városhoz is, a focusokhoz pedig 10-et..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr