-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pomk
őstag
válasz fi:zi'k #53828 üzenetére
Mintha meg lenne égetve a CD Eject gombja.
Egyébként nekem személy szerint a belseje elrettentő. Írtam már az Opel esetén is erről. Olyan itt is, mintha a belső felépítés és a külső dizájn között egy generáció különbség lenne a külső dizájn javára. És az a málna színű megvilágítás...
De ez az Én véleményem persze.
Más szempontból majd a nálam jobban hozzá értők megvizsgálják és elmondják véleményüket. -
-
neduddki
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
válasz fi:zi'k #88825 üzenetére
Évi 15 ezer már jó lehet arra, hogy a közel azonos teljesítményű benzines motor többlet fogyasztásán vissza jöjjön az esetleges plusz javítási költség, ami adódhat, és ami nem biztos, hogy adódni fog, tehát szerintem meg lehet vállalni nyugodtan a dieselt mások véleményével ellentétben. (évente két liter üzemanyag különbséggel számolva 15000 Km alatt 120 ezer forint). Rossz autót lehet venni benzinesből is, példa rá fórumtárs innen, s lehet a rettegett dieselekkel is probléma mentesen járni, erre is van példa innen a fórumról (is).
A volvo lehet szerethető autó -
sasa134
addikt
-
sasa134
addikt
válasz fi:zi'k #88859 üzenetére
Amúgy ettől a külföldi vásárlástól nem kell nagyon félni, a nepper-kockázat kb ugyanúgy benne van a pakliban, mint otthon - jön a nagy dumás melegítós csávó "apukám, világi a gép, sose volt törve, kezeskedem " stb stb. Csak ezt otthon Jóskapista mondja, pörköltes trikóban itt meg Abdul és Igor, de a végererdmény ugyanaz.
Szóval meg kell nézni mindenhol, mit vesz az ember meg honnan. Itt azért találsz korrekt , vezetett szervízkönyvű, leinformálható kocsit, még ebben a korban is simán, nem téma. Én mindig erre szűrök, a fentebb linkelt 6-os Mazda 5000 Eur-ért szintén ez volt. Itt élek és pont autóvásárlás előtt vagyok, illetve 2 éve édesapámnak itt vettem kocsit, amit szinte végig én intéztem. Vagy márkakereskedésbe leadott (ott szervízelt, tiszta pedigréjű, átvizsgált esetleg garanciális ) kocsit, vagy magánszemélytől (nyilván nem mindegy, milyen körülmények között) érdemes venni - a búzatábla szélén álló orosz/bolgár/török telepeket én is kerülöm.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz fi:zi'k #88862 üzenetére
Hát igen...Egyébként rengeteg az orosz nepper, sztem lassan annyi van belőlük, mint törökből.
Átvizsgálás: ha márkakereskedésben áll a kocsi, akkor ezt jellemzően megteszik , néha nem is kell külön kérni, mert amikor leadja ez előző tulaj oda a kocsit, a szervíz átnézi, csinál róla egy állapotfelmérést, amit te megkapsz - látod, milyen állapotban van éppen az autó. Ez jellemzően ingyen van, rá kell kérdezni előre.
Ha magánszemélytől veszed, és azt állítja, hogy vezetve van a szervízkönyv, akkor is lehet kérni, hogy ok, akkor a szervíztől kérjen egy állpotfelmérést, ennek kiöltségét, mondjuk felesben álljátok. De sztem ez mindenki érdeke (lenne). Ha ettől ódzkodik, akkor az már kicsit gyanús. De állapotfelmérést nem csak a szak (márka) szervíz adhat, hanem az a Garage is , ahol pecsételték a szervízkönyvet . Itt ugyanis nem csak márkaszervíz pecsételhet, hanem tanusított szervízek is (pl ATU, ami egy nagyobb szervíz/alkatrész ellátó lánc).
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #88859 üzenetére
H4-ből a 2 literes benzines blokk jó az 1994ccm-es meg az újabb 1998 ccm-es is, az 1,5-1,6-os felejtős, hulla gyengék. A 2,5-ös is jó de a 2457ccm-es idősebb korában hajlamos csipegetni az olajat az újabb 2498ccm viszont nem.
Nem igényel különösebb törődést 10k km-erenként cseréld az olajat és a szűrőt és akkor 100k km-ig nem kell költened rá. 100k-nál viszont sokat, mert a vezérlés csere nem olcsó...
mod:
A 3000-es H6-ot kifelejtettem elsőre de az gondolom nem játszik...
Amire érdemes odafigyelned, hogy a Subi DOHC-k motorjaiban van kettőstömegű (de miért????? ), legalábbis a 2,5-ösben biztos. A kétliteresben nem tudom, hogy van-e...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #88866 üzenetére
Subi, nekem is az van. Nem kell félni a 2,5-től, nem eszik az olyan sokat ha normálisan használod. Legacy-ba a 2 literes nem lesz egy rakéta, főleg ha régebbi/gyengébb 137 lovasat veszed. Forester a 158 lovával már egész élhető de az sem versenyautó. Az awd sok lovacskát kiherél...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #88882 üzenetére
Impreza. Attól függ mennyire nyomod. Most voltam vele vidéken a hétévégén nyugisan krúzolva (80-90 egy rövid autóút szakaszon 110) országúton párat előzve 6,9 volt a fogyi (de két falu között 70-el gurulva mértem már 6,4-et is). Városban 9,5-10,5 forgalomtól függő. Pályán fix 150-160-nál 12,3-at mértem legutóbb. 130-as mérésem nincs mert vagy sietek vagy nem.
Hegyre fel meg kicsvarva belőle mindent olyan 14-15-öt is fel tud szippantani.Munez: Igaz, én kérek elnézést, azzal kellet volna kezdenem a sort.
mod:
rvilike: Nálam is az a favorit. Ha ez nem ótómata lenne akkor még lehet bele is ugranék...
De ez így nem ér 1,7-et, inkább csak 1,5-et mert rögtön vezérlés cserével kell kezdened ami nem olcsó.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
válasz fi:zi'k #88928 üzenetére
Az nem egészen tiszta, hogy írja: letzte Inspektion 03/2011 bei 52500 km
Most meg van elvileg a kocsiban 73k - akkor több mint 3 éve volt utoljára szervízben? És semmi olajcsere 21k km alatt (miközben vezetett szervízkönyvre hivatkozik). Fura..
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Qru
MODERÁTOR
-
neduddki
nagyúr
válasz fi:zi'k #91801 üzenetére
HI!
az alapolajok miatt az azonos viszkoitasuak keverhetok, es castrolmitaboltbol eredetit tucc beszerani 1-2 napa alallt
udv
neduddki
mod: akkor cska orak erdese:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
-
válasz fi:zi'k #109154 üzenetére
Mazda 3? Én a jelenlegi kínálatból (kvázi) új kompaktnál nem is gondolkodnék, ebből akarnék egy jobban felszerelt példányt. Amúgy ha a Kia-t megnézted, nézd meg azért a tesóját, az i30-at is a Hyundainál.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109206 üzenetére
A velemenyemet ezzel kapcsolatban mar leirtam parszor, szerintem pl nemeteknel több esellyel talalsz jot, mert könnyebben megvalnak ettöl a kategoriaju autotol. Viszont kivalasztani motorikusan egy jo peldanyt, ahhoz azert kell egy kis szakertelem. Megnezni több kivalasztott kocsit Magyarorszagrol, eleg necces, kb nem eri meg. Hozza kell adni a kiutazas, hazautazas költseget, honositas procedura.
Szvsz ez ebben az arkategoriaban, csak nepper haverral, vagy traieres haverral lehet opcio. ( csak az utiköltseged több, mint 100k. Plusz honositas, ha labon hozod ideiglenes rendszam es maris ott tartasz, hogy 250k a procedura )
-
bajnokpityu
félisten
válasz fi:zi'k #109209 üzenetére
mi a garancia, hogy amit megveszel, reménykedve, h jobb állapotú, arra nem kell rálocsolni hasonlóan 250et?
ha úgy vesszük, nem olyan sok a 250, ha cserébe megint vettél jegyet pár évre.nemrég mi is ilyen cipőben jártunk, aztán végül meggyőztek ismerősök, hogy ne adjam el, mert tudom mim van, és mi van benne kicserélve. igy a múltkor rálocsoltuk a kocsi aktuális értékét. azóta igazolva érzem magam. pont olyan autód van,amihez tökre emberi árúak az alkatrészek, mert nagyon sok van belőle.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109209 üzenetére
Sacc per durva szamok amiket irtam. Lenyeg, hogy ha csak nincs traileres haver aki amugy is jön megy es kedvezöen el udod vele boltolni a fuvert, utazast, vagy nepper ismerös ugyan ilyen szempontbol, vagy nemet rokon, aki segit egy soproniert cserebe , akkor szerintem ebben az arkategoriaban nem eri meg a dolog. Veszel egy dragabb itthoni peldanyt, szvsz jobban jarsz.
Egy több millios autonal mar mas teszta, ott siman megerheti a plussz par szazezret, hogy nem egy olyan kocsit veszel, ami 3 nepperen at jutott el az orszagig, visszatekert km, hanem egy ellenörizhetö elöeletü, nemet peldanyt veszel inkabb.
bajnokpityu +1. Lehet erdemesebb 2-300k t rakölteni az ismert kocsira, mint ennyiert venni egy ujat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109212 üzenetére
Csak kerdes, hogy a 300k hoz nem irrealis elvaras e az abs a klima es megbizhato, olcso fenntartas Tenyleg csak kerdes, nem piszkalodas.
(300k ert egy hasznalt jo allapotu robogot, vagy egy jobb kepessegü uj bicot kapni.)
mod: ha van traileres ismerös es nemet rokon, hat akkor viszont mas a helyzet. Igy lehet perspektiva a nemet vonalon is . Esetleg Opel, vw amik hasonlo arban vannak, igenyeknek megfelelöen. Itt kint abbol több van, nagyobb a kinalat is. Persze igy több a kacat is, de a jo fogasnak is talan jobb az eselye.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz fi:zi'k #109212 üzenetére
a régi rönók azért elég jól birták, azt is meg fogom érteni, ha váltasz. De csak nagyon jól ismert előéletűt vennék, ezt eddig nem mondtad. a hahus 3-400rugós autókat én inkább kerülném.
amúgy a fókát első autónak használjuk, a skoda nálunk a nyakkendős kocsi. és 2-3x annyit költök rá,mint a fókára, miközben harmad annyit megyünk vele. és kevesebb,mint fele olyan öreg, és fele annyi a km is...
másképp, a fóka termeli a pénzt, a skoda meg viszi ismerősi körben az az általános álláspont, hogy ezredforduló körüli autót nem cserélünk fiatalabbra, csak, ha nyakkendős verda kell.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz fi:zi'k #109217 üzenetére
Ha él kint német családtag, akkor 80-100 EUR egy 5 napig érvényes sárga ideiglenes rendszám, egy óra alatt meg lehet csináltatni bármelyik zulassungstellénél. Ha járóképes autót vettél, mindjárt nem kell tréler. Az más kérdés, hogy ha az autópályán lerohadsz vele, akkor a német rendőr könyörtelenül rád hívja a legközelebbi trélerest, és azonnal elkezdenek pörögni a százeurók, ráadásul ott állsz egy vadidegen szerviznél, ahol simán lehet az óradíj is háromszámjegyű euróban, szóval bizonytalan műszaki állapotú autóval (és ha jól értem, 1000 EUR körül nézelődsz, ennyiért azért ne várj csodát) én nem mernék elindulni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109217 üzenetére
Trailerrel biztos hogy sokkal kedvezöbb. Ha labon hozod haza, ideiglenes rendszam, ideiglenes biztositas, benzin a masik autora is amivel mesz+palyamatricak, itthon honositas, vizsga....attol függ persze honnan hova kell menni, de ez rossz esetben szerintem 2-300k. Ennyiert nezted a kocsit.
Opel astrakat nezd meg meg. 1.4, inkabb 1.6 motorral.
-
!Overdose!
őstag
válasz fi:zi'k #109221 üzenetére
Vállalható 6gen Accord (1998-2002) nincs 1000 EUR körül. Talán még 5gen (1993-1998) sem.
Szerintem nem lehetetlen az ABS, klíma és a viszonylag megbízható működés 300k környékén, de a 2000 utáni évjáratos kikötésed már túlzás. Idősebb, de jobb állapotú autókat nézegetnék inkább.
Szerk: Valami ilyesmiben gondolkodnék: [link]
A közhiedelemmel ellentétben megbízható autók és már a rozsda sem akkora ellenségük, mint a korábbiaknak. Benzinest nem szabad belőlük, de a dízel nem rossz. Van néhány típushiba, de semmi komoly. Alkatrész ezekhez még nem drága és van bontott is. A futómű elöl-hátul független Honda.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
őstag
válasz fi:zi'k #109531 üzenetére
Persze ez ízlés kérdése. Nekem 1,4-es régi i30-am van, annál lassabb az új 1,4-es. Szóval én nem venném meg, de könnyen meglehet hogy valakinek elég. Csak 200 ezer a sima 1,6-os felár, 4 millás autónál az aránylag kicsi tétel.
Mondjuk ez csak elmélet, mert a városi csatatérre én következőre magasabb hasmagasságú autót veszek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mozilla Firefox
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...