Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz TheProb #122366 üzenetére

    pedig a legjobb dizelmotort az olaszok csinaljak lassan 20 eve
    meg ugy en bloc 30 eve a nemetek csak futnak utanuk technologiaban
    max a markabuzik altal generalt hype az, ami ezt elferditi

    a legjobb az egeszbe, hogy a FB-s dizel csoportban tobb VW-s is elismerte, hogy a CR JTD motor fenyevekkel jobb konstrukcio a nemeteknel a befecskendezo rendszere is es a hengerfeje miatt is, legyen az TD, TDI vagy PD ,tokmind1
    az elvakult markabuzik a ketyegos, kamras ehhat trédé, meg ekkilenc trédé-kből persze nem tudtak ebbe belekotni mivel, csak kussoltak, mert észérvük nem volt ez ellen azon kivul, hogy "de ez német"
    wow, az, és? :C

    azon meg kb szarrarohogtem magam, amikor a VW dizelekre a koromokado tuning adagolot gyarto Krézi leirta az egyik post-nal, hogy palyaversenyeken egy 300+ loeros 1.9JTDm 16v AR156-l mennek, ami 600+ Nm-t tud, fust nelkul, mert a szabalyok nem engedik a fustolest
    es 3 teljes szezont lementek annelkul, hogy meg lett volna bontva a motor
    es hogy az a bajuk perpill, ott kezd gond lenni a valtoval, mert a motor amugy tudna tobbet is ennel
    na erre persze egybol elojott a fikahadsereg, hogy de szar, 600Nm felett el-elhal a valto (gyarilag 310Nm-t tud a motor)
    igen, de ok azt a hajtaslancot racce slick gumikkal terheltek vissza, nem hoki utcaival, mert akkor csak kaparna a kerek, es nem lenne akkora terheles a valton a jo tapadasbol
    meg kivi lennek itthon mennyi 1.9-s VAG TDI-bol jon ki 600Nm fust nelkul, erre nemet PD meg a TDI technologia kb keptelen a muszaki megoldasai miatt... vagy akar fustolve is, 500-520Nm-nel tobbet en meg nem nagyon lattam, es az mogott is mar ablaktorlovel meg tavfennyel kell menni kb

    akinek meg a 159-s vagy GT nem jon be, az vegyen TDI Skoda Roomster-t vagy Yeti-t kb :U ... nagyon szep dizanju autoja lesz :K

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák