-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz footy #121950 üzenetére
Az a "sima" kétezres benzines szerintem nagyon átlagos élményt nyújt, kb mint az 1.8-as civic. Nulla előrelépés lenne nekem teljesítmény és vezetési élmény terén. Akkor már inkább egy 150 lovas vagy afölötti dízel. Ezért néztem a 192 lovas benzinest, az viszont csak a fent említett konstrukcióban van. Nesze neked hülye vásárló
A BMW-t/Mercedest természetesen használtan kell venni, 1-3 éves darabok már vannak 10 misi környékén hasonló felszereltséggel. És mivel már az összes BMW turbós, ott egy kis csalással a 320i is tud 200 fölötti lovat (már a gyári is 180 körüli). A mazda itt elvérzett, plusz a BMW-ben jobb az infotainment és a 8 sebességes automata is.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #121952 üzenetére
Azt mondjuk en sem ertem, hogy a 192 lovas miert csak a legmagasabb felszereltseggel van Nekem nem kellene 19-es kerek ha fizetnenek se.
En mondjuk barmilyen autot hasznaltan veszek, de azert egy ujnak az araval nem lehet osszehasonlitani.
A BMW 8 sebesseges automataja viszont kivalo. (legalabbis erzetre) Az egyik kollegam vett most 2-est ilyen valtoval es azutan szerintem a DSG-re csak kopkodni (foleg a regiekre) lehet. -
tresh
veterán
válasz pocokxx #121953 üzenetére
Szerintem semmivel se neccesebb a vétele mint pl hasonló kat társainak. Viszont ha ügyes vagy fiatalabb jobban felszerelt példányt lehet kifogni belőle. 2.0 dci láncos mocival manuálal igen csak jó vétel. Helykínálatba meg köröket ver a társaira s-max partiba van vele
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
mindennel együtt másfél millióból mit vennétek városi használatra?
Közepes méretű csapotthátu vagy szedán kivitel, benzines, 120+ lóerővel 10 liter alatti fogyasztással.Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
DZs
senior tag
válasz kovacsroli #121957 üzenetére
+1 Toyota
-
nagyúr
válasz kovacsroli #121957 üzenetére
Focus II is van már talán ennyiért
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sasa134
addikt
válasz kovacsroli #121957 üzenetére
Jazz, gen7 Civic, Toyota Corolla, Auris, Focus
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Integrale
veterán
-
parandroid
félisten
válasz pocokxx #121944 üzenetére
Az a baj a 7-személyes (kompakt és középkategóriás családi kisbuszok, illetve kishaszonjármű-alapú családi egyterűek, mint Pug Partner, VW Caddy és társaik), hogy a 6-7. ülés gyakorlatilag lenullázza a csomagtartót, márpedig sanszos, hogy azért ott nem csak egy bőröndnek kéne hely, babakocsiról, kisbicikliről, meg 4 gyereknek félnapnyi ellátmányról nem is beszélve. Ráadásul nyilván nem ülne szívesen egyedül hátra egyik gyerek sem, szóval a két leghátsó ülést is mindig párban fogod használni - mondjuk ennek az előnye az, hogy az előtte lévő üléssor tágasabb lesz, meg ott is nyersz helyet. Nem mellesleg épp elkezdték pedzegetni, hogy nagyobb sebességű ráfutásos ütközéseknél nem egy életbiztosítás a leghátsó sorban utazni...
Három gyereknél szerintem egy középkategóriás egyterű még ok, négyhez már mindenképpen azt javaslom, hogy a VW Caravelle-t, és az ő kategóriáját nézegesd (Vivaro, Vito, mittudomén még mik vannak itt). A vezetőülésben kicsit teherautósabb ugyan, cserébe viszont olyan praktikumot, és annyi helyet kapsz, ami kb mindenért kárpótol. Nem mellesleg brutálisan felextrázott példányok is vannak belőlük, csak győzd pénztárcával. Németeknél ráadásul használt választék és kínálat is van belőle, nagycsaládok esetében ezek itt elég népszerűek. No meg tolóajtó!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #121964 üzenetére
A Scudo es tarsai helykinalat szempontjabol, versenybe vannak a Caravelle meretuekkel.
"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #121932 üzenetére
Eh, ugye a varázslatos 5 henger.. könnyű megszokni a hangját, ritka a szebb dieselhang.
Volvo vonalon maradva úgy gondolom az S80-ban megleled újra a csít.
Lexus vonalon esetleg egy IS250? Az automatája F1, kormányváltóval van kombinálva."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
Ezek a kupék ilyen nyomott áron mozognak manapság?
Jól néznek ki ezek és erős motor is van bennük ahogy nézem.
-
TayRol
nagyúr
válasz szőröscica #121969 üzenetére
Megint telefonról vagyok (biztos ez a rossz, mert a múltkor is volt pár észrevételem ), de mintha sem a színe, sem az illesztések nem stimmelnének.
-
#16514048
törölt tag
válasz SzlobiG #121967 üzenetére
A második legolcsóbb is százerekkel drágább ennél, 1.9 millió alatt pedig összvissz két darab van. A többség 2.2 és 3 millió között mozog (tehát a linkeltnél minimum egy millával feljebb), meg van még egy-két drágább is.
A kérdésre válaszolva: nem, nem mozognak ilyen nyomott áron, csak táláltál egyet amit valami miatt mélyen áron alul hirdetnek (ránézésre legalább azért, mert törve volt). Minden autóból van ilyen, szoktak linkelgetni ide is sokat, de ennyire kiugróan olcsó autót csak a legritkább esetben szabad megvenni. Azt meg végképp nem jelenti, hogy az adott típus "ennyiért megy", vagy hogy egy jó állapotú példánynak ekkora lenne az értéke.
Amúgy egyetértek, szerintem is nagyon jól néznek ki.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz SzlobiG #121942 üzenetére
Nem nagy Ezt a motort már nézegettem korábban is, tetszik. A belső méretei kb hogy viszonyulnak egy S60 -hoz?
(#121947) Integrale: A 2007 -es modelltől igen, előtte, amennyire tudom, az S60 volt a sedan változata.
De nagy különbség akkor sem volt, javarészt az S60 is az akkori S80 -ra épült, belülről csaknem ugyanúgy néztek ki anno (pl középkonzol kopp ugyanaz, stb) Talán a kormány más volt a V70 -ben.
(#121950) footy: OK, utánanézek még ennek a témának, nem nagyon ismerem ezeket a konstrukciókat, előnyeiket, hátrányaikat.
(#121966) runner 125: Aki próbálta, tudja Ez pl nagyon hiányzik. A mai napig vissza - visszanézek még az S60 - V70 topikba, nosztalgiázni
No igen, ahogy mennek az évek, úgy lesz egyre szimpatikusabb az S80. Az még klasszikus forma, az új generáció (S60) már nem annyira az én világom.
Az IS -t nem próbáltam még, GS -ben ültem, az éppen jó belülről (kivéve a fa berakásokat), de az IS -t szűkebbnek mondják. Állítólag a benzineshez adott automata viszont nagyon jó.
Az F1 váltó nem egy rossz dolog, bár meg lehetne lenni nélküle, ha a váltóról is megy a kézi kapcsolás. Előzésnél viszonylag gyakran használom, mert jobb szeretem, ha akkor vált, amikor én akarom. De pl éles kanyarban (pl némely autópálya felhajtó), ha elfelejtem visszatenni D -ba, akkor lehet keresgélni, hogy hol is vannak a váltó fülek, és melyik merre kapcsol -
pocokxx
Közösségépítő
válasz parandroid #121964 üzenetére
Igen, nézegettem azokat is, de a Vivarot már túl nagynak érzem. A Vito meg a Caravelle még elmegy, de azok meg drágábban mennek, mint amennyit tudunk rá szánni. (Mondjuk most a Vitokat nézegetem, 2004/2005ösök beleférnek a 2 milliós keretbe.)
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
tresh
veterán
válasz pocokxx #121962 üzenetére
TC -nek minden francia autó sz*r.. a 2.2 es dci-t kerülni is kell épp ezért javallottam a 2.0 dci-t (láncos) nissanba is azok vannak Az bőven autózható motor ehhez a bódéhoz.
"A 2,2 dCi az egyik legproblémásabb motorváltozat. A kétliteres verzió teljesen más, azzal kevés a gond. Bár a vele kínált példányok sok százezer forinttal drágábban is mennek a magyar használtpiacon"
Az tuti hogy ebben a kategóriában az Espace-nél jobban alakítható nagyobb gépet nem kapsz csak ha kategóriát ugrasz felfelé a kisbuszokra. A Grand verzió 20 cm vel több így a csomi ennyivel nagyobb ha 6 ülés is van bent. Nekünk régi 1.9 DTi (110Le)Grand Espace-ünk volt 5 évig hűen szolgált sose volt vele gond 6 fő (felnőtt) Horvátország kb(800km) úgy szálltak ki a hátsó sorból mintha most indultunk volna. Középen is volt hely a kajának hátul volt bent 5 normál bőrönd és egy tetőbox pluszba. Így pályán 8-9 litert evett klímával 130- tempomattal. Az új 2.0 dci kb ugyan ezt tudja csak jobb dinamikával. 80ezerrel vették fateromék 380ezerrel adtuk el sose hagyott az útszélén és kopó dolgokat cseréltük csak semmi más baja nem volt. Igaz ehhez kellett az ismert előélet
(#121979) emvy:vannak kivételek
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz pocokxx #121980 üzenetére
Meg kell nézni élőben hogy elfértek e benne kényelmesen. Meg hogy átlagban milyen csomagokat visztek. Az viszont szerintem pozitív a géppel kapcsolatosan hogy rengeteg pakolófelület van bent pl ülés alatti tárolók, oldal zsebek is hatalmasok, van a srácoknak pl kis felnyitható tálca kajának,üdítő tartó stb stb. Ha mázlid van dupla tető ablakos gépet is találsz az utazás közbe szerintem jól le tudja foglalni a skacokat. Komfortba meg köröket ver pl egy alap t5-re ha 2 misi körül nézelődsz. Esetleg még a renault trafic, opel vivaro játszhat de nekem az munkás autó mint sem családi gép. Biztonság ügyileg is jobb az átlagnál , tele van lufival esp,asr,abs stb, 4 gyerek esetén nekem pl a 8 lufi egy ilyen autóba alap lenne..
kis infó7 üléssel is van benne bőven hely pakolni
Ülést is úgy variálod ahogy nem szégyenled
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
-
pocokxx
Közösségépítő
Illetve még egy kérdés: A 2.2 dci kerülendő, de mi a helyzet a 3.0 dci vel? Sokat dob a fogyasztásán? Megbízhatóságra milyen?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
tresh
veterán
válasz pocokxx #121985 üzenetére
Ahogy írták felejtős plusz a papírozása is horror összeg. Szigorúan 2.0 dcivel kell venni elég az a 150 ló abba bódéba ha nem versenyezni akarsz. 6000euro necces papírmunka tuti 250k körül lesz.. ha mázlid van vagy van ismerős aki kocsikat tud papírozni akkor olcsóbban és gyorsabban meg vagy vele.
-
pocokxx
Közösségépítő
Rendben, köszi, akkor 2.0-át keresünk. Gondolom nem véletlen, hogy 2.2 eseket olcsóbban adják.... Ismerős elvileg akad, majd rákérdeztetek. (Egy jó barátom ismerőse, akit egyébként én nem ismerek....)
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
Tudom, hogy a múltkor már megkérdeztem az audival kapcsolatban a PD tdi motort, hogy itt is kell-e félni az elem meghibásodásától, akkor Audi a2-kapcsán kérdeztem, most a régebbi audi a3-asokkal kérdezném ugyanezt. Egyébként megtaláltam álmaim golfját, beszéltem is az eladóval (6 éves autó asszem) de ár nélkül hirdette, olyan 3 millió körül saccoltam, de full extrás 4,2 millió volt, mondom sajnos akkor ez nálunk nem aktuális Viszont nagyon tetszik az audi a3-as 2 (vagy 3nem tudom, hogy pontos) ajtós formában, azokat nézegettem most.
Láttam a3-as audikat 450ezer km körül, ezért úgy vélem, hogy motorikusan bírnák/ják
itt egy példa: [link] -
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Jelenleg egy 99es 1.4 95LE-s Megane I-em van. Az elmúlt időszakban sajnos elég sokszor borsot tört az orrom alá, így a cseréjén most nagyon gondolkozom.. A keret nagyjából 600 000 Ft lenne. A kérdésem az lenne, hogy ebből lehet-e értelmes, a Megane-nál megbízhatóbb autót találni, ami nyújt legalább ennyit? (ABS, klíma, relatív alacsony fogyasztás, és ha lehet, ne legyen idősebb). Hétköznap városban használom, viszont minden hétvégén van 2x150km autópálya. Mit ajánlotok?
-
rwin5
őstag
válasz szőröscica #121995 üzenetére
nem esik le a burkolt tartalom, biztos fáradt vagyok, világosíts fel
(#121999) joamilestoné: pedig képen (bár tom az csak kép) jól mutat
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz szőröscica #121999 üzenetére
lejárt közben a szerkesztési időm, egyébként agyhalál ez a használtautó keresés, már tényleg azon filozofálok, hogy lehet-e egyáltalán "jó" kocsit vásárolni a kereteimen belül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest