-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz Gergello #122251 üzenetére
Senki se mondta,hogy kell.
Én személy szerint így csinálnám, plusz leírtam,hogy a vásárló szemszögéből nézed akkor neked is jól esne ha így állna hozzá az eladó.
Szimpla személyes vélemény.
Továbbá nekem is megnyugtatná a lelkiismeretem,hogy nem hagytam magára a vevőt.De ha nem így dönt Laraxior az sem jelenti azt,hogy rossz ember.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Morris
veterán
válasz m3tr0 #122243 üzenetére
Igen, jártam így. Gyűrűzni kellett a dugókat. Plusz kopogás érzékelő csere 3-szor, plusz motorvezérlő csere.
Van még kérdés?
Ez van. Beszoptam én is. Az autót a lábán hoztam el. Majd jött a cumi.A használtautó vásárlás nagy oboa tud ám lenni. Ezt el kell fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
Megnéztük az autót, sajnos gurulni nem tudtunk vele mert szinte zárásra mentünk oda.
A belseje nagyon lelakott volt lyukas tetőkárpit, összecsikart műanyagok tehát olyan nem törődöm. A motor kódja az ARL volt, hátul a csomagtartóban nem volt matrica viszont a jobb első tornyon volt egy cetli alvázszámmal meg súlyadatokkal meg miegyébbel.Az egyik tornyon nem volt meg a kupak . A műszerfalon van egy fém lap amin rajta van hogy 2xx/400 limited edition.
A motorja első indításnál kb 2tekert mire beröffent, füst nemigen jött ki belőle. Nem járt furcsán semmi csörgés a kuplung is könnyen jár a sebességeket is veszi (helyben). A fékek szinte vatta újak voltak legalábbis a tárcsa mert 0 válla volt.
Apróbb fényezési hibák karcok leginkább a kilincs járatokban. A tetőablak fainul működött semmi beázás nyoma vagy rozsda. A gumik rajta kb 50-60%-osak voltak.
Most próbáljuk kideríteni a volt tulaját, mivel a rendszám rajta volt az autón. Nem tudom ezzel kapcsolatban merre induljak(rendőrség vagy okmányiroda ahol legalább egy nevet és lakcímet ki lehet tudni).[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsoleszkai #122255 üzenetére
Falakba fogsz ütközni mindkét helyen.
-
Morris
veterán
válasz Morris #122254 üzenetére
Magánszemélytől vásárolt használt autóra nincs garancia. Eladott egy tökéletesen működő autót, amiben pár nap (vagy mittudom én mennyi idő) múlva megzakkant a váltó. Nyilván az eladó nem látnok. Nem tudhatta előre. Az is lehet, hogy nem rendeltetésszerűen használta az új tulaj (nem értékhez automatához, nem tudom, hogy tönkre lehet e tenni direkt).
-
Laraxior
titán
válasz Morris #122258 üzenetére
Ha hidegen vereted, akkor tönkre mehet. Raadasul nehezebben is melegszik mint a motorolaj. Jobban nyirja a lamellakat ha nincs kenés, és nagy a terhelés, ugye 3000ccm, V6, új autó, nem biztos hogy megvarta amig bemelegszik a valtoolaj.
Korbeerdeklodok hétfőn h a computer nem menti-e a megtett út menettulajdonsagait. Elég okos computer van benne, hatha.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
runner 125
nagyúr
válasz Morris #122258 üzenetére
Tudomásom szerint viszont jótállás van használtautónál.
Utána kell kérdezni TC-s autójogásznál, h kit, milyen mértékben terhel felelősség egy ilyen hiba után.
Persze más kérdés az, h egy közismerten betegágy típust vásárolva a kedves vevő valószínű tisztában volt vele, h a szopófaktor mélytorkosabb felére állt a Laguna-val..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Morris #122258 üzenetére
Épp ezért vesznek inkább kereskedésből. Ja és ha bármi gond van, támadnak is.
Kb. napi szinten fenyegetőznek feljelentésekkel, de olyan piti dolgok miatt, hogy el sem hinnéd.
Akinek komoly problémája van, nem fenyegetőzik, csak az ügyvédje küldi a levelet.
Runner125: jótállás pont nincs.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Laraxior #122260 üzenetére
Pont ezt akartam mondani. Gőzöd sincs hogy használta, lehet mióta elvitte parketta van, hidegen is, aztán a fáradt váltó ezt már pont nem bírta .. ez nem tartozik a szavatosság körébe, nem a vásárláskor is fennálló eltitkolt hibáról van szó. Én is azt mondom, ha nem vág földhöz akkor szállj be valamennyivel, gesztus is meg jobban fogod érezni magad ..
-
TaaT
veterán
válasz zsoleszkai #122255 üzenetére
A négyesgolfba fém plakettet (hármasgolf) már nem raktak szal az a limited edition szerintem BS.
Ilyen volt négyesgolfban a limited. TDI-ben viszont ilyen nem volt, tudtommal...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #122261 üzenetére
Én nem szállnék be a javításba, az biztos. Ha a vevő miatt ment tönkre, akkor fizessek én is? Ezt viszont bizonyítani nem lehet.
-
bajnokpityu
félisten
nekem egy cbr600asom volt olyan, hogy évigig üzemszerűen használtam, nem volt soha gondom vele. lerakták asztalra a pénzt, elvitték "volna" próbakörre. önindító b*szta beindítani, tologaták fél órán át,mire végre beröffent. én szinte biztosan megfutamodtam volna, de ők elhitték,h soha semmi gond nem volt vele, igy ténylegesen megvették.
többet nem volt vele gond, de rittig pont a próbakörön makacskodott. ezek az öregebb mechanikák képesek furcsaságokra.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsoleszkai #122255 üzenetére
Tornymerevítőről a kupak az hajlamos leesni nálam is előfordult, az nem jelent semmit még, ha nincs ott kókányolás myoma csak a kupka hiányzik.
A lelakott belső már egy alku alap. A fék nem vállas az még lehet egy egyszerű felszabályozás erdménye is, meg kell(ene) mérni a vastagságát az a tuti. De a lényeges, hogy a motor rendben legyen. Javaslom egy tesztkört menjetek vele, ha ok akkor vmi általad ismert helyen át kell vizsgáltatni (még véletlenül se ott ahol ő javasolja esetleg yilván cimbihez irányít aki szerint jó lesz a kocsi).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zsoleszkai
tag
Sikerült megtudnom a tulaj elérhetőség, és eléggé sok mindent elárult: felújított turbó mert egy kicsit füstölt,vatta új első fék, a hátsónak már van egy nagyon minimális válla, lendkerék még nem csattog, motor nem volt még megbontva, gyári pd elem, új 10e km előtte teljes vezérlés mindennel együtt, 4e km ezelőtt új olaj és minden szűrő, +4 téli kerékkel adta le.
A toronymerevítőn nem történt mókolás egyszerűen csak hiányzott és feltűnő volt.[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsoleszkai #122269 üzenetére
Akkor ez korrekt vételnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
Sziasztok!
Ha azt mondom turbodízel utazóautó ~1M-ig akkor ti mit mondtok? (Ennyi van autóra, ezen felül tartalék, kötelezőcserés dolgokra, átírásra külön)
Nincs nagy elvárás csak kényelmesen tudja a tempomat 152km/h-t. Amikre én gondoltam;
- Passat/Golf/Leon/Toledo stb... 1.9TDI 110Ps vagy 1.9PDTDI 116/131PS,
- BMW E46 320D (még az adagolós 136lovas dízel)
- Ford Mondeo 2.0TDDi (116ps)
- Peugeot 406 2.1 XUD11 110PSKérlek indokoltam javasoljatok autót, köszönöm!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #122273 üzenetére
Ismeretségi körben lassan eladó sorba kerül egy már FL-es de még a régi 2.1-es TD 406 ami olyan mintha most hoznád ki a szalonból, 120e km-el. Úgy tudom a híre sokkal rosszabb mint maga a gép, bár tény, nem fiatal konstrukció.
Asszondod épp van egy eladó 2.5 V6 TDI-t?
TayRol: Óra szerint 152km/h, úgy is csal egy picit felfelé.
Tudom E46-ból rengeteg a szemét de egy FL elötti 20dezsőt sem lehet türelemmel ~1M forint magasságában elhozni? Ha kicsit több az sem baj, azért szimpatizálok vele mert iszonyatos mennyiségű bontott cucc van hozzá és egy kihúzhatós combtámaszos ülésszett valami isteni.
VW Highline cuccok mennyire gyakoriak 2.hand?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #122278 üzenetére
lol. El sem olvastam az aláírásodat, úgy kérdeztem rá.
Tudom, te remek cáfolata vagy a nagy 2.5 V6 TDI ellenes csoportnak de valahogy nem tudnék őszintén bízni a vasban és ha esetleg megállna benne valami akkor mindenkitől hallgathatnám hogy "Na ugye...!!""Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MunezXBK
nagyúr
1 gurigáért lerúgott E46-ot kapsz, hiába van benne combtámaszos ülés, sokkal drágább lenne így, mint egy V6 TDI.
Ami amúgy akkor hullik szét, ha nem törődnek vele.
Amúgy súgok egy kicsit, kérdezd meg Mágust, hogy milyen az enyém. Ő ért is hozzá és őszinte ember. Ráadásul nyáron átnézte, azóta kapott egy műszakit is.
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #122280 üzenetére
Úgy gondoltam hogy mechanikusan legyen jó a gép, aztán ha akarok bele multikormányt, combtámaszos ülést vagy bármi mást, viszonylag jó áron kapok és van kínálat.
Egy Passatba a BMW-hez hasonlóan mennyire lehet normális belsőt kapni?Tudom hogy a tiéd patent egy gép de kombi (pfejj) és kicsit tartok a V6 TDI-től. De nézegetem még egy darabig a hirdetést és ha valami becsípődik akkor már csörögn is fog a telefonod.
Ps.: A hátsó ülések síkba dönthetők? Úgy mekkora raktér mérete?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MunezXBK
nagyúr
Én meg a szedántól hányok.
Milyen belsőre gondolsz?
Időben szólj, fingom sincs mit vennék, ha ezt eladnám. Igazából jobban örülnék, ha helyreállna minden és nem kéne eladnom.
Arról van egy képem. Csajszimat egy karikával leköltöztettem Pestről, pedig úgy kezdtük, hogy mosógép. Holnap írj rám és átdobom.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz TayRol #122282 üzenetére
Utána is van ám élet! 50k ugyan ha elkapnak de még indig nem 300...
Renden, holnap dobok egy pm-t.: )
Tehát milyen teljesítményszinttel érdemes venni az 1.9PD-t? Mondeo tddi-vel van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
TayRol
veterán
válasz szőröscica #122285 üzenetére
hm, jogos!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoleszkai #122255 üzenetére
Tetőkárpit lyukas - kiégetve volt, vagy máshogyan? A műanyagok gumiborítása ilyen, pár-tízezer km után ronda lesz sajnos a korabeli VAG autók nagy részében, le lehet vakarni teljesen, és utána egységes kemény műanyag felület lesz. Limited dolgot TaaT már leírta, én is Annira tippeltem magamban, és nagyon nem az. Az indítás bíztató, kompresszióméréssel ellenőrizhető. Befecskendező-elemek korrekcióját megnézetném VAG-COM-ot ismerő emberrel, illetve turbó állapota is mérvadó lenne. Sebességeket gyors váltással, menet közben megnézném még. Futást tudsz lekérdezni esetleg pluszban központi adatbázisban, illetve azt, hogy körözik-e. A tulaj nem beszélt a futásteljesítményről? Esetleg még az lehet mérvadó, hogy csipszet adtak-e neki reggelire, vagy csak a gyári ménes dolgozik?
Morris: 131 és 150 lovas PD-k esetén jellemző a hidrotőke-gond, vagy ritka? Mintha olvastam volna egy külföldi fórumon ilyesmit, de jobb lenne tisztázni fejben
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #122288 üzenetére
Nem hallottam róla. Mági sem említette. EGR levakolás, rendes gázolaj és rendszeres olajcsere kell neki.
Ja és DPF nélkülit kell keresni. Ennyit tudok róla.Esetleg még a vezerműtengely szokott kopni. Durván ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
-
-
TheProb
veterán
Üdv!
Egy ideje már saját (első) kocsi vásárlására készülök és bmw buzerantként eddig csak 3as szériát néztem (e36,e46 320i), de úgy néz ki, hogy ezt az álmot halogatni kell még és elsőre inkább vmi szerényebb verdát venni...
Kérdésem, hogy 800k-s keretig mit érdemes nézegetni, ami nem lomha, mint az állat (vmi kis sportos 4 kerekű), nem zavarja ha egy nap csak melóba járok be vele és nem költöm rá a gatyámat 2x, hetente? Létezik ilyen egyáltalán?
Fontos még hogy kisebb autó érdekel, batár kombik és társaikat nem használnám ki.Amiket eddig néztem és tetszenének is: Seat-ok (többnyire ibiza-k), Golfok. Valamint nem tudom mi a helyzet pl a focus-okkal vagy a civic-ekkel. Netán általatok mondott alternatívák?
Valamint mi a helyzet a turbó dízelekkel, most nagyon fáj nekik ha pl hét közben csak melóba járnék velük? Volt aki azt írta pl a TDI-ikre, hogy azokat még ez se hatja meg annyira.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122293 üzenetére
Dízel lassabban melegszik be, int a benzines és a hideg üzem finoman szólva sem tesz jót az autónak..
800k a keret+átírás+kötelező vétel utáni szerviz a keret? (olajak, szűrők, vezérléscsere)Én elsőre Focus mk1-et mondanék mert remek futóműve van, kategóriájában az egyik legjobb vezetsi élményt nyújtó autója. 1.6benzintől felfelé. (Golf, Ibiza sem rossz bár utóbbiból nagyon sok a vézna motoros verzsön.)
Civic mk7 szintén remek választás lehet de 8 kilóért jó 1.4-est sem igen kapsz nem hogy a dinamikusabb 1.6-ost.Ps.: Mi lenne az elvárt menetteljesítmény? Mondj 1-2 általad már vezetett vasat amire azt mondanád hogy már elég?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Nem biztos hogy ebbe a topicba kellene íri a problémámat. A következő történt, vettem egy 2002-es benzines 1.4-es Renault Clio 2-őt, motorhangja kifogástalan volt, az olaj benne arany szőke, vezetve mikor volt vezérlés és olajcsere. Kereskedőtől vásároltam. Azt láttam hogy a bal oldala törve volt, de jól megcsinálták így azzal nem foglalkoztam vele. Mentem vele kb 1000km-ert majd egyszer csak leállt a kocsi menet közben, aztán csak köszörült és nem indult. Fater régebbi évjáratú Suzukija vontatott haza (ciki volt). Mindegy a lényeg az hogy visszavihetem a kereskedésbe az autót ha ilyen nagy probléma van ? A pénzt kell vissza adniuk vagy egy másik kocsira cserélni ? Vagy mivel megtekintés után hoztam el, így nem reklamálhatok. Nagy bajban vagyok, mert ezzel járok dolgozni és nagyon kell. pls help !!!
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
őstag
válasz Morris #122258 üzenetére
olyan jogi fogalom hogy garancia nem létezik
viszonylag egyszerű a történet amugy
ha a hiba fennált az eladás pillanatában és nem volt beleírva az adásvételibe akkor felel az eladó
ha az eladó magánszemély, akkor ezt a vevőnek kell bizonyítania, ha kereskedő, akkor az eladónak (6 hónapon belül)
ezt hívják szavatosságnak egyébkéntcryptot minden termékemért elfogadom
-
slett27
addikt
válasz MunezXBK #122296 üzenetére
Most vettem november 14-én. Opelom volt eddig és Suzukim soha nem döglöttem le sehol.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
TheProb
veterán
800k-ban jobb esetben benne kellene lennie az átírásnak is, igen. Tudom, hogy sovány, de egyetem mellett erre futja...
Nagyon nincs hasonlítási alapom, eddig muter vézna 1,2-es mazda 121-ét (~60 lovacska) vezettem, az elég lomha volt, bár ez nem meglepő. Más verdákat csak 1-2 alkalommal. :/
Amit szeretnék azért ha tudna, hogy ha odalépek neki akkor azért mozduljon meg, lehessen velő előzni, etc.Ránézek azokra amiket említettél.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó