-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Laraxior #122443 üzenetére
A karburátorral lesz valami, neee, beköpte a gyertya... Ez már nem is vicces. Nagy esély van rá, hogy meghajtotta hidegen?
Nem atomerőmű ez. Van motorja, váltója, meg kerekei. Motor jár?Váltó átvisz az erőt a féltengelyekre?
Valami csattant, ami jelenthet tengely törést, de akár féltengely is lehet. Volt már vezérműszíj szakadás, váltóhiba és most átestek a énnemtommibaja, denemmegy fázisba?
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #122451 üzenetére
Kihangsulyoztam a kolyoknek hogyha váltó probléma akkor ebben tudok segíteni... Ennyi, de nehogy már én allapitsam meg 200km távolságból h mi a baja....
Be se indul, gyujtas oke... Kérdeztem h mit irt ki a laptop amit radugtak... Semmit. Na ezt meg vegkepp nem hiszem el. De fogjuk ra h hétvége volt, nem volt hova vinni, majd most csak talál valakit aki látott már ladán kívül mast is..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
adatfalo
senior tag
válasz trassher #122430 üzenetére
Hello, köszi a tippet, majd nézegetem az astrakat is, de az igazat megvalva inkább vennék egy újabb, de kevésbé fürge (nem sportos) autót, a megbízhatóság azért még fontosabb, ezért is tetszik a gen7 civic, mert kinézetileg sportos, de nem egy type-R.
Esetleg valakinek van még tippje, megjegyzése az előző hozzászólásomhoz: [link]?
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
-
footy
addikt
válasz adatfalo #122454 üzenetére
Ha Leon2-ből az alját tudod megvenni, akkor a Golf5-öt is kihúzhatod a listáról. Egyébként az 1.6-os szívó eléggé halott benne, szóval a sportos karaktert inkább máshol keresd. Ahhoz minimum az 1.4tsi kellene, de az meg problémás és még drágább.
A Civiv 1.6 eléggé pörgős, ha ezt keresed jó lehet, a Mazda sem rossz 1.6-tal, viszont ami ezektől szerintem még sokkal jobb az a Bravo 1.4T-jet. Inkább ez utóbbit keresném. Elég olcsó, nem elromlós fajta és tök jól el lehet benni férni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz footy #122455 üzenetére
Hát az 1.6 Civic és Mazda kicsit halott. Igaz, én automata civic-et vezettem, de az ájulás nem kerülgetett padlógáznál sem. A mazda meg a 105 lovával vagy mennyivel... Lehet nyomatékos de kizártnak tartom, hogy élvezetes lenne.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
adatfalo
senior tag
válasz footy #122455 üzenetére
Ezeket a bravo-kat én is néztem az utakon és tetszettek is, de nem gondoltam, hogy ilyen olcsón mérik őket. Igaz ez még mindig a keretem legteteje, de akkor szerintem szűröm a keresést a gen7 civic 1.6 ls , mazda 3 1.6 és fiat bravo 1.4 t-jet triumvirátusra.
Köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
kalmanchris
tag
válasz adatfalo #122454 üzenetére
Egy tipp coupe-ban tetszetős, én nem félnék megnézni. Kollégám vett anno ilyent az ársáv legaljáról. Törve volt, valamint a hátsó kábelátvezetést kellett rendbe raknom hátsó ablaktörlő hiba miatt, meg gumi kellett rá. Más gondja nem volt. Ez az 1.6 moci pedig elég jó. Nekem nagyon tetszett a futómű és a kormány közvetlensége.
Ha ritkán mentek 4-en, helyileg is elég lehet.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #122456 üzenetére
Az automata az azért más történet. A VW 1.6 szívójához képest nekem a civic és a mazda motorja is élénkebbnek tűnt. Az élvezetes vezetést sehol nem írtam (bár mindkettőnek közvetlenebb a kormánya mint a Golf5-nek) szerintem arra MX5 kell nem kompaktokat kell keresni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz adatfalo #122408 üzenetére
Ezek közül nagyon melle nem nyulhatsz szvsz.
En meg feldobnam az opel astra H GTC -t. 1.6/1.8 benzinnel, mint ötlet . Nem egy problemas konstrukcio, az 1.6 osoknal elöfordul, hogy ket olajcsere között kell par decit utanna tölteni, de ez nem a vilag vege. Hatul is van benne hely, 2 ember szamara hatul sem problemas. Minden GTC sportfutomüvel, amit en pl nagyon szeretek benne .
HAHU-n nem talalni tengernyi valtozatot, de ha nem riaszt el a külföldi vasarlas sem, a Nemeteknel van jopar gtc 1.8, 140 lo szerintem ez 1,5 milliobol meg is all, minden paipirral együtt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz adatfalo #122457 üzenetére
A családban van Mazda 3 1,6i, szeret rohadni arra figyelj azért. Nem tépi fel az aszfaltot de kellemesen elvagy vele a forgalomban. Viszont bármennyire is japó fan vok a Bravi 1,4 Tjet-re mennék rá ezek közül.
Pofás, tartós technika szedi is a lábát, szóval igazán optimális választás annak aki fiatalos autót keres.
#nincsbennetarcsi
-
adatfalo
senior tag
Köszi srácok, most legalább lesz még 1-2 autó ami miatt kiolvasom az internet rájuk eső részét.
A tippeket és tanácsokat megfogadom, ha arra kerül a sor, körültekintően, szerelővel megyek megnézni a kocsikat, de majd itt is közzé teszem, ha mást nem akkor a végső választásomat.www.adatfalodesign.hu
-
slett27
addikt
válasz slett27 #122302 üzenetére
Visszatérve erre a hozzászólásra. Az autóban elszakadt a vezérmű szíj, az autó vásárlástól számított 3 hét alatt, kb 800km-ert tettem meg vele. A kérdésem az lenne, hogy jogilag hogy néz ki a dolog ? Az autó kereskedőnek a mostani jogszabályok szerint van valamilyen kötelezettsége a hibával kapcsolatban ? Érdemes felkeresnem a fogyasztóvédelmet ? Több mint 200k lesz ez, hengerfej felújítás, szelepek, szelep himbák, dugattyúk. Ezt mondjuk Ti is tudjátok mivel jár. Nyilván cseréltem volna vezérmű szíjat az autón, ezt januárra terveztem.
Másik az hogy valószínű törve volt az autó, én nem vettem észre, ismerősök szóltak, valószínű a karosszériás jó munkát végzett, de ez a szerződésben nincs leírva. Sima általános "Tulajdonjog-Átruházási szerződés" lett írva.
Mit tudok tenni ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nesa
veterán
válasz slett27 #122464 üzenetére
Gondolom a ronyo is csak szokasos francia ugy van odaszegecselve a buvos szamrendszer, ereklodj utanna hogy ennel a motornal mivel jar egy ilyen buli(lehet nem ver szet semmit, a dugatyut csak a legszarabb konstrukcio veri szet) de ha 200k akkor hagyd a francba es dobd a szemetbe vegyel masikat, nem hiszem hogy annyira draga lenne egy ilyen motor.
-
slett27
addikt
válasz MunezXBK #122468 üzenetére
Igen, mondjuk hogy nem voltam biztos benne.
Igazából az a kérdés, hogy a 6 hónap szavatosság mire vonatkozik.[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Kornel
veterán
válasz slett27 #122464 üzenetére
Nem serteskent, de ha szijas a vezerles, akkor vetel utan azonnal csere.
Ez 100%-ban a te hibad, ezt senki se fogja neked benyelni.
Az meg, hogy torott volt az auto, leginkabb vetelkor kellett volna ellenorizned, ha beleirta, hogy megtekintett allapotban vetted meg az autot, akkor nem gondolom, hogy ez jogalap lenne arra, hogy reklamalj, kiveve ha TK-bol es/vagy ket autobol lett osszelegozva.
Tesomnak annak idejen amikor hevesbe megvettuk az escortjat, hazagurult vele sopronba, az volt a makja, hogy a szerelojoz, mert a vezermuszijat mar csak par cafat tartotta, par szaz km, es ugrott volna a motor.
Legoozelebb vegyel lancos motort, en nyugodtan alszom, hiaba taposom ki a belet -
Kornel
veterán
válasz hobizoli #122473 üzenetére
Service manual szerint motorelettartam nalam.
Illetve tapasztalat szerint is.
Ergo ha kuka a lanc, akkor mar a motor is, forditva meg ugyis mindegy
Egyebkent keress ra, hogy cserelt-e valaki m1xa-ban lancot, meg fogsz lepodni.
Pedig 2001 ota futnak ezekkel peldanyok, ki tudja hany szazezer km-el a motorjukban. -
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #122475 üzenetére
Azt akartam mondani eppen, hogy olyan halk, mintha nem is lancos lenne, ellenben egy ket lancossal.
Talan 0w20-as olajjal hallottam a lancot egy kicsit hidegen a k12b-ben, de 5w30-al nem.
Mas markat most nem mondok, mert nem a fikazas a cel
Egy teny, hogy lanc sehol nincs polcon suzukihoz, mert nem kell. -
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #122476 üzenetére
egyébként az én TSImnél is élettartamot irtak rá.haha
bár végülis fekete humornak elmegy. túlnyúlik, és vége a blokk életéneka vitya 100ig halkabb, mint a skoda. javarészt a blokk miatt. ronda a motortér, mint a fene, de remélem jó lesz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rwin5
őstag
Olvasom V. Golfról, hogy az 1.6-os motor gyenge az 102 lóerő, de az FSi motorról azt írják, hogy az már jobb egy fokkal, pedig az 1.6, 116 LE ilyen számottevő volna ez a különbség?
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #122478 üzenetére
Mondom megegyszer, 2001 ota futnak ezek.
Liana, wagonr, ignis, swift, sx4, csak itthon van beloluk sok szazezer peldany ezzel a motorcsaladdal.
(1.3-1.5-1.6) a vilagon meg joval tobb.
Nem kellett rajtuk lancot cserelni.Bajnokpotyu: jo lesz, a motor mindig is jo volt, amiket emlitettem, magyar es lengyel kisipari beszallitok silany alkatreszei miatt meg lehetnek gondok, ld. valto nyelestengelycsapagy, gatlo, rugo, aminek egy reszet elismerik, masik reszet meg tagadjak.
#122482: motort epiteni tudni kell
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Kicsit próbáltam alsóbb kategóriákban keresgélni, ezeket szedtem össze:
Ibiza 1,4 PD TDI
Ibiza 1,9TDI GTEzen kívül nem nagyon láttam mást, ezek se tudom milyenek...
Képek alapján az első ibiza tetszik a legjobban, bár gondolom ez is a kínálat alja és feltételezhető, hogy vmi ratyi vele, meg kurva messze is van.
Fentiekről vélemény?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rwin5
őstag
válasz TheProb #122484 üzenetére
Bár én csak pont az vagyok akinek segíteni szoktak a topicban, de nekem az első ibizáról az a véleményem, hogy lomha, de ha nem vagy autóversenyző típus akkor nincs magával a teljesítménnyel baj, de 75 LE az elég gyenge ehhez a kasznihoz, és általában ez még kiütközik akkor egy magasabb fogyasztáson is.
+Külföldről behozott autóPersze, ez nem biztos, majd kijavítanak a szakik, de én erre tippelek
bár, az autónavigátor 5 litert ír még városhoz is, a focusokhoz pedig 10-et..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Declare
őstag
válasz rwin5 #122487 üzenetére
Azert ezen mar tullepett a vilag, hogy "na neked hany köbcentis?"
Focus 2.0@250 lo - csak egy picit nagyobb, mint az 1.9, de nem picit megy jobban
-
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122484 üzenetére
Jó-jó az 1.9-es Ibiza de 6 (!) évvel idősebb konstrukció mint mondjuk a Focus.
Az 1.4-es PD Ibiza jó lehet de látni kell élőben. Biztos hogy erőltetni akarod ezt a dízel vonalat? Jók ezek a 3-generációs (2002-) Ibizák de az 1.2-es 3 hengeres motor felejtős.
Attól hogy az 1,6-os Focus képről nem tűnik egy hatalmas vételnek könnyen lehet hogy élőben teljesen más. Látni kell, de bizalomgerjesztő a gyárias jellege, Dobsz rá egy alufelnit, esetleg kap egy polírt és öröm lesz ránézni.
Itten volt róla szó. 1500 alatt nincs kráft, öröm lehet egy családdal, csomagokkal megpakolt Mondeoval elindulni. Hagy fogyjon az a kuplung. Tény, ha már van töltő nyomás akkor viszi szépen a Mondeot is. Nevetséges, ál-környezetvédelmi baromság. Sokkal szimpatikusabb a Mazda Skyactiv megoldása.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
válasz Declare #122490 üzenetére
Pedig mennyire tetszik nekem ez a Mondeo. Igaz, az ezres motor felejtős, az eddig vezetett kis turbós benzinesek közül egyedül a VW-féle 1.4 TSI-ben éreztem erőt, a Ford 1.5-ös turbója döglött ló benyomását keltette
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
TheProb
veterán
Az itt leírt vélemények/tapasztalatok alapján a TDI preferáltabb, mert jobban is megy, meg kevesebbet is eszik. Magyarul akkor azaz 1.4-es tdi nem a legjobb?
Végülis egész korrektül néz ki az az 1.6-os focus, csak 200km-re van. Ezáltal ha úgy van akkor az lenne a jó ha el is lehetne hozni egyből, ha úgy van. Mert 2x megjárni azt a távot nem a legjobb. Nemtom igazából ez pontosan hogy megy.
Közben találtam egy ilyet, árban elég baráti és képek leírás alapján is jónak tűnik, ha igaz persze.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Zewa
senior tag
válasz TheProb #122497 üzenetére
Ha elfogadható állapotban van a Golf akkor pillanatok alatt el fogják vinni.
Jobban megy (alacsony fordulaton), kevesebbet eszik, jellemzően többet futott, öregebb, drágább. Ezt érdemes mérlegelned. Az 1.4-es az már PDTDI ami kicsit nyűgösebb mint az begyszerű TDI de erről nem igen van tapasztalatom. Kérdezz rá a VW csoportban.Egy jó vétel pár nap alatt elviszik, szóval nem érdemes totojázni. Ha 200km, annyi. Keress olyan vasakat amik útba esnek, egyeztess időpontokat és egy karikán nézz meg 4-5-6 autót. El kell felejteni azt hogy az első autót megveszed hogy spórolj az utazáson. Készítsd fel magadat hogy több 10ezer forintot el fogsz költeni üzemanyagra, ami nem baj mert a jobb állapot meghálálja! Érdemes kicsit gyakorolni az autómustrát. Menj el kereskedésbe, helyi magánemberekhez. Lásd hogy működnek a dolgok, felismerd a csálé elemet, legyen fogalmad arról hogy mi a különbség egy mutatós fos és egy _tényleg_ szép gép között.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"