-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz viharhozo #711 üzenetére
[Octavia Dual 2008-ból.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
válasz viharhozo #711 üzenetére
Azert, mert hungarisztanban nincs az egy dolog, de pl Ducato-bol van gyarilag LPG meg CNG uzemu is.
Vagy ott a Skoda Dual-ja
Vagy USA-ban 2001-tol vannak Flexfuel autok amik barmilyen E85-benzin keveresi arannyal is tudnak menni, ahogy eppen sikerul tankolni. Svedorszag detto, Brazilia, Argentina szinten. Az hogy vmi itt nem hozzaferheto, nem jelenti azt, hogy mashol sem az.
De irtam mar a masik topikban is, havercsavonak van egy Chevy Aveo-ja, 1.6 16v, semmit nem csinalt vele es siman jar 100% E85-l is. Gondolom ECU-ban egyfele program van mindenhova, es kikorrigalja a szuksegses dusitasi aranyt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz viharhozo #722 üzenetére
1. Braziliaban nem kotelezo, de ott annyi cukornad van, hogy kar lenne nem kihasznalniuk es vilagpiacrol venni a koolajat az autokba. Aki oda gyart az meg mind gyart mashova is, igy a know-how mar megvan
2. hidrogent meg az elekromos aramot miben tarolnad megfelelo mennyisegben?
3. ez az csak az fogja vissza LPG uzemet, hogy meg mindig nincs eleg helyen
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz viharhozo #722 üzenetére
HI!
csak egy apro megjegyzes: a bmw 1995ben mondta, hogy cng>lng>lh, merthogy ezen az uton tugya megszerezni azokat a gyakorlati tapasztalatokat ami kell a nagyszerias gyartashoz, es ha megnezzuk lassan /igaz nagyon lassan/ itt van a lh publica tetele is, mar csak a qtja beklsoegesu hoerogepoet ken vhogy elfeljteni /de teremszetesn ez is szerepet az utiotervebn, hogy meg egy darabig ez a vonal el, de a jovo az a fc/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
m3tr0
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz viharhozo #832 üzenetére
De azt birom, hogy ott is csak megy a fajvakaras, hogy bazzeg qrva draga benzin, de ha azt mondanad neki, hogy: hans, van itt ebbol a Góófbóó gyarilag LPG-s is, occsoe lehet tankolni, miccolsz? Elso valasza ugyanaz lenne, mint itt is olvashatod, hogy: Aaaaaa, azt nem lehet, mert a gaz az felrobbanik.
Ugyanazon megy a para ott is, mint itt. Pedig ha a benzin nem lenne legalabb annyira robbanokepes, nem mukodne vele a motor se.
Egy masik reszuk meg azt se tudna hogy ijen huszonharminc eve van amugy. Pl tizensok eve volt nalunk egy olasz faszi, az egyik gepunk gyartojanak emberekent volt itt honapokig felugyelni az ujonnan installalt gepeket, neki akkor egy utolag LPG-sitett Ford Escort kombija volt. Azzal jott, meg jarkalt itt amig itt volt. De ez akkoris bevett gyakorlat volt naluk.
Szerbiaban is sokan jarnak LPG-vel. OK, hogy nem az a fo piaca a gyartoknak, de nagyon sok fele auto fut ott is LPG-vel. Szoval mukodik.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
válasz viharhozo #815 üzenetére
Ja, meg valami. A hasznaltauto.hu-n 66700 autot hirdetnek. Ebbol gazuzemu 688 db (~1%). Ot evnel fiatalabb autok eseten az arany 21000/68 db. Nincs ra igeny, ennyi.
[moderálva] Találtál egy infót, hogy gázos kocsiból kevés az eladó. Na és ebből leszűrtél valamit, de nem a tényt, hogy akinek van, NEM AKARJA ELADNI. 10000 kocsiból 600 eladó? Nem furcsa egy kicsit sem? [moderálva]
[ Módosította: 7 ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz viharhozo #856 üzenetére
Nem az életciklusról volt szó, hanem az üzemanyag mellett a sok sok km alatt meghibásodó alkatrészek cseréjének a pluszköltségéről. Nem kötelező egyébként sokadszorra se megérteni. Azt se kell elfogadni, hogy létezik olyan mentalitás, van egy jó kocsid amit olcsón üzemeltetsz, és nem akarod eladni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
őstag
válasz viharhozo #112848 üzenetére
és a kezdő részlet, törlesztő részletek áfáját meg visszaigényled.
persze hogy nem lesz a tied az autó, ez nem is cél
a végén alacsony maradványértéken eldöntöd ki veszi megde piaci mukodes eseten annak rohadtul semmi koze az eredeti arhoz.
ezt a mondatot nem értem..cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz viharhozo #112851 üzenetére
rosszul számolsz
a lízingcég visszaigényli az áfát és utána áfás számlával bérbeadja amiből te is visszaigényled az áfát
szerintem téged az zavar meg hogy kb 2 éve változtak a szabályok
azt hogy mennyi a kezdő, mennyi maradványérték, mennyi a futamidő azt nem a lízingcég dönti el hanem megegyezés kérdése
na de mostmár tényleg zárjuk le a témát, ennél jobban nem tudom elmagyaráznicryptot minden termékemért elfogadom
-
nesa
veterán
válasz viharhozo #123323 üzenetére
Ez erdekes mert nekem nem sok minden ment eddig tonkre a citromon de nekem is eddig vagy azt irta az alkatreszen hogy Bosch vagy azt hogy w germany.
Mondjuk mind filleres tetel volt az adagolo csere is 15+ munka mondjuk ez fajt is a geci bosch feliratu comuternek mert vilagitotta is a sarga motorhiba lampat, de tegnap ezt is kiutottem belole (az egot ), megy muszakira jovo heten, megse vilagitson, majd ha lesz idom beugrom egy citro szervizbe mennyieert utnek ki valoban a hibat, 1-2k meger de tobbet tuti nem.Amugy nemhiszem hogy a xsara szar lenne kb 4 ismerosnek van, nem panaszkodnak, sot egyik le is cserelte mult honapba egy zsir uj C4 re.
(#123264) kornelka
Azert minimalis utanjarassal az a 100k huf os hatso futomufelujitas 25 bol is keszen van.
Leginkabb a Tipo/Tempra futomuhoz hasonlitanak a hiba is majd ugyanaz, lengokar csapagy.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz viharhozo #123355 üzenetére
Nem csak a xsara-t. Forumokon az összes francia olaszt sz.rozzák. Nem abból kell levonni a következtetést, hogy egy fórumon, mit mond 5 ember, meg a totalszar, vagyis totalcar.
A névváltoztatás azért jött, mert a c3-5-el indították a sorozatot és lett minden c. .
Xsara topikot évek óta olvasom. Váltóhibáról csak automatánál olvastam. Ablakemelő bowden 10 év(!) alatt egyszer nálam is meghalt 2 autó alatt. Na bumm.
1.4 és 1.8 mocikat valóban érinthet ecu probléma, de nagyon ritka. Persze sok hozzáertővel megvetetik, miközben csak egy alapjárati mocit vagy folytószelepet kell tisztítani. Nem kell értened. -
válasz viharhozo #123355 üzenetére
Volt főnökömnek a jettájában annó lehalt a váltó (asszem a páros fokozatok tűntek el), 1éves körüli volt valami 20k km körüli futással.
Irónia ON: szerintem az összes vw sz@r, mert egyszer láttam egy ilyet. OFFBár hugoméké 200k km után is hibátlan. De akkor is sz@r.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
killer1203
senior tag
-
nagyúr
válasz viharhozo #130069 üzenetére
Vicces, nálam meg pont a Focus belseje a nyerő, az Octaviat a mérete meg a motor/váltó miatt venném, a Focust a kinézet meg az infotainment rendszer miatt (meg valamiért oda húzok). A golf kisebb az oktávnál, kicsit minőségibb, cserébe jobban lopják és drágább hozzá az alkatrész (szerintem ).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz viharhozo #130084 üzenetére
Gombrengeteg???? Bazári légbeömlők?? [link] Wut??? Szerintem maradjunk annál, hogy a vélemény szubjektív, de üljön bele, nem kell róla lebeszélni, mert szerinted bazári A VAG-al egy bajom van, beülök, és ásítok egy hatalmasat.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz viharhozo #130100 üzenetére
Az a kályhaezüst a golfban tényleg gyönyörű
Jó hagyjuk ízlésről kár vitatkozni, csak az a gombrengeteg duma Hát azon még most is fekszem. Láttál-e már Opeltet???
SzlobiG: Tesóvá fogadlak, jó az ízlésünk nincs mese
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Atlantis
veterán
válasz viharhozo #130138 üzenetére
Ismerős, mi is futottunk pár kört, csak nálunk i20, ix20 vagy a mostanában megjelenő i20 Active volt a kérdés. Egyikből sincs készlet, leszámítva 1-2 fapados szalonautót, ráadásul utóbbi már hetek óta "hajózik" (tudnám miért, mikor asszem a török gyárukban készül, persze lehet a Dunán hozzák fel ). Nekünk mondjuk nem mantrázták a Tucson-t, nem egy kategória azzal, amiért bementünk.
Egyébként a Kia sem jobb ebből a szempontból, ott is rákérdeztünk a Rio/Venga párosra. Nincs, rendelésre Isten tudja, mikor.
A VW 18-22 hetet mond a Polo-ra...agyrém.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
őstag
-
F-ECT$
titán
válasz viharhozo #130799 üzenetére
Nem kategóriában gondolkozok, hanem egy családi autót szeretnék, amibe szükség esetén elfér apuci, anyuci, 2 gyerek, plusz esetleg egy nagymama.
Most sedanom van, és a pakolhatóság miatt mindenképp jó lenne egy olyan, amibe könnyen be tudok tenni nagyobb cuccokat, így jöttek képbe a kombik és családi egyterűek.
Elkezdtem autókat nézni, és a Verso és az S-Max is megfelel a fenti céloknak, és bár tudom, hogy az S-Max nagyobb, de ez nem feltétlenül gond. (Pl ez egész jónak tűnik.)
Ezért is kértem további javaslatokat, hogy kellően tág körből tudjak majd a végén választani.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
dj79
senior tag
válasz viharhozo #202502 üzenetére
Új vagy használt lesz a kiválasztott? Mennyi rá a keret?
A hibrid előnye nem csak fogyasztásban jön ki. Nálunk vegyesben a hibrid auris kettő literrel tud jobbat, mint a korábbi kéziváltós turbóbenzines golf, városban. sok dugóval (vagy nálunk pl reggeli ovi-suli-munka járatban ennél is nagyobb a hsd előnye.
-
dj79
senior tag
-
veterán
válasz viharhozo #202502 üzenetére
azert ezt a fogyasztast gondold vegig 1 liter fogyikulonbseg eves szinten jelent mondjuk 25 ezer forintot, 5000 km eves futas mellett. szoval 25k sporolas miatt vennel hibridet?
k astra szerintem azert az arert amiert kinaljak zseni, egy nagyon jo kis minosegi auto. utaskent sok km-t tettem meg benne, parszor vezettem is, nekem is az lenne ha nem undorodnek a kombi hatuljatol
de ha belefer ennyiert szerintem a yaris cross nagyon jo, esetleg ford puma ha az van hibriddel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
dj79
senior tag
válasz viharhozo #202512 üzenetére
A toyota rendszere elég összetett dolog. Amennyiben ilyesmiben gondolkozol, át kell olvasni jónéhány cikket a működéséről.
Nem véletlenül szeretik a taxisok a priusokat/aurisokat.A miénk nem plug-in. Ez egy sima hibrid kombi, az átlagsebesség a reggeli, megyeszékhelyen történő "mindenkimegyovihozsulihozdolgozni" népi jellegű, parkolótól-parkolóig, lámpától lámpáig tartó összjáték miatt nem túl nagy sajnos.
Amúgy nyolcfélért ott van a Corolla 3 karosszériaváltozatban is, vagy átmatricázva suzuki swace.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest