-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok!
Nagyon elgondolkoztam ezen a corsán. Lehet hogy még egy xenont rádobnék 180 ezerért. Asszonynak lenne 10 évre, valamikor idén megvéve. Hagyományos automatást preferálnék, szívóbenzinnel. Főleg városban menne, de lenne nagy ritkán pálya is, és legalább 10 évig megtartanám. Van valakinek jobb ötlete? Mazda 2 rohad és +1 milla, yaris hybrid cvt +1 milla szintén és félek hogy ellopják. SUV nem kellene, sem suzuki olyan nagyon (bár a baleno és swift vagy szivóbenzin cvt, vagy turbós hagyományos ami amúgy sem felel meg).
Szóval valami olyasmi kellene amibe szervizelve csak benzint kell tölteni (vigyázzunk a turbóra és váltóra nélkül...).
-
őstag
válasz alázógyík #158442 üzenetére
Köszi, nekem is jó volt a benyomásom róla. És első autóm B corsa volt ami jól szolgált.
Ebben az esetben még az sem zavar hogy nehezebb, olyan sokat nem fog menni és a törésteszten kívül a való életben a tömeg is számít ütközéskor (ki milyen mértékben lassul a résztvevők között).
-
őstag
válasz rbalint88 #158449 üzenetére
Hát azt mondták hogy az idei az plusz 60 ezer ehhez képest (ezek még 17-esek). A xenon listaár meg 180 ezer ha jól nézem. Mondjuk nem tudom a xenon mennyire bírja a rövid utakkal járó gyakori fel-le kapcsolást. Led jobb lenne.
Milyen az alap halogén? Mert a 2007-es i30 halogénje amit váltani fog egy nagy kalap... (i30 legfőbb gyengesége). Főleg Scross ledjéhez képest.
-
őstag
válasz focvis #158457 üzenetére
Remélem hozni fogja ezt, a B corsa nagy régen is teljesen megbízható volt. Meg a hagyományos automatában is sokkal több a bizalmam mint az easytronicban. Remélem simán cserélhető benne az olaj (azaz nem nyomják az élettartam ez az olaj szöveget mint néhány gyártó és van rajta olajcserére szolgáló alkalmatosság).
-
őstag
válasz MunezXBK #158462 üzenetére
B corsám még manuális volt (és full fapad, csóriság volt és fiatalság ).
Arra gondolsz hogy az Corsa E hagyományos automatán sincs leengedő? Azért egy automatás meg tudja oldani nem? Nem mintha válogathatnék a hagyományos automatás kiskocsik tengernyi választékában...
Köszi az infókat.
-
őstag
válasz bitpork #158539 üzenetére
Speciel nekem nyáron amikor az scrosst vettem ha 100 egységért akarták beszámítani a toyota iq-t akkor 133-ért hirdettem meg és 129-ért vitték el. És még szívtam a fogam hogy nincs második autó 2 hónapig, mert 1 hónap alatt elvitték. Pedig az nem egy tömegmodell. És a márkakereskedésben az eladó és az én részemről sem volt sértődés, ez egy üzlet.
Szóval szerintem ha nincs nagyon sok pénz, vagy nem szűk az idő akkor a reális aránylag gyors eladási ár is jóval több lesz mint a beszámítási.
-
őstag
válasz bitpork #158546 üzenetére
Hát biztosan nem élvezet. Ezt én munkának veszem, amivel lehet keresni pár százezret 50 telefonért és 15-20 felesleges autó mutatásért cserébe. Nyilván ha nettó 2 millát keresnék akkor nem foglalkoznék vele. És ha sok gond lenne az autóval, akkor én is beszámítanám elmondva a gondjait (mert ilyet magánszemély nem nagyon vesz).
-
őstag
válasz Dare2Live #159659 üzenetére
Egyébként én közvetlen családi tapasztalatból is tudok. Apámnak nem tudom hányadik corollája van. Az előzőben szar volt az 1,6 benzines motor (egyszer csak legyengült és újraindítás után ok). Hibát a több toyota szerviz sem nem találta. Szépen beadta nekik és elhozott egy újat. De szerintem ez az utolsó dobásuk nála.
-
őstag
válasz Peterhappy #159981 üzenetére
Nem kell nagyon aggódni, itt kicsi túlzással 1 feleséghez is kisbuszt (nem, bocs nagy buszt) ajánlanak néha
Jazz az szép méretes belül a kategóriájában, ha találsz belőle ennyiért jót akkor az vállalható lehet. És Budapesten azért számít az autó külső mérete is, megértem a feleséged is. Ilyen kerettel én is lehet hogy jazz-t választanék.Nekem i30-asom van 10 éves (újonnan vettem), nyáron fogom lecserélni (majd ugyanaz mint a ceed). Megbízható azt is lehet venni, szerintem az 1.4 is elég. Tágasabb azért mint a jazz, de a fogyi is több lesz elég jelentősen (+1,5-2 liter szerintem).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz i-sti #160386 üzenetére
Feleségem nagy valószínűséggel ezért kap új jazzt. Japánban gyártják, szívóbenzines. Ha el kellene valamiért adni ezen lesz a legkisebb bukta. A piacnak mindig igaza van, de szerintem aránytalanul drágák a szívóbenzines vasak. Mindegy, most ez jó lesz nekem amikor eladom a 10 éves 1.4es benzines i30-ast.
-
őstag
-
őstag
válasz kisza25 #160632 üzenetére
2007.11-es, újonnan vettem, 160 ezer km alatt (asszony vezeti 150 és valahány ezer), most éppen a nyári gumit adom majd hozzá még a téli van rajta Szerintem 1,4 milla lesz (szerintem is sok, de ha ez a piac akkor most az egyszer jól járok, ha nem viszik el akkor majd viszem le az árat) ), de majd csak április elején.
Bigblackdog: ezen speciel 2. szezonban van a téli és 3. lesz a nyárinak ha jól emlékszem, de tiszta jó mind a kettő szett...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szabonagyur #160656 üzenetére
Hát akkor neked az 1.4t való. Azt nem öli meg az automata
-
őstag
válasz kisza25 #161130 üzenetére
Azt a 3,5 millás mazda 2-est én is nézegettem. Csak nekem automata kellene az meg nagyon nem 3,5...
Úgyhogy rozsdál és nem kell De egy pillanatra én is leakadtam.De ha jól emlékszem valami tesztre akkor tényleg nem megy rosszul az a 75 paci (relatív nagy 1.5-ös moci és könnyű karosszéria).
És szerintem a mazda 2 szebb mint az i20. De praktikusságban jobb az i20 (nekem meg majd a jazz).
-
őstag
Nálam múlt évben itt szállt el még megérkezés előtt a crossland x. Az 1,2-es turbót régen nem engedték itthon forgalmazni az üzemanyag minőség miatt ha jól tudom. Pedig hagyományos automata magasabb hasmagassággal ritka állatfaj 5-6 millióig és ebben volt mindkettő (így nyert végül az scross). Mondjuk élőben később meglátva nem is tetszett a crossland x.
-
őstag
válasz BigBlackDog #162139 üzenetére
Igen, ezt tanúsíthatom. De ha jól tudom az opeles maga kapcsolgat le távolságit a szemben jövők függvényében. Azért az fincsi lehet a gyakorlatban...
Qru: Igen azt hiszem az autóvásárlás logika mentén vonalat most végrehajtottam, gondolom és remélem a jazz is megfelel majd (mondjuk a jazz-nél a fő irány a ne romoljon el soha karbantartva az asszonyka alatt volt...)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
válasz BigBlackDog #162185 üzenetére
Bocsi Szimpla V.
-
őstag
válasz stickermajom #162192 üzenetére
Voltam ebben a helyzetben, inkább vártam. Az autó luxuscikk, ha nem munkához kell (már nem bkv helyett gondoltam bejáráshoz hanem mint valós munkaeszköz).
A tartalék az jó dolog, ebben az esetben gyakorlatilag negatívban lennél egy darabig (nyilván nem 3 évig). Kevésbé hozhatsz jó döntéseket ha szükséges.
Összeadva azzal hogy olyan autót kell venni ami tetszik, kijön a fránya várni még tétel.
De csak szerintem, minden bántó szándék nélkül, én alapvetően nem a hitel költség alapján döntenék (a 245k valóban nem egy földhöz verő dolog)
-
őstag
válasz stickermajom #162194 üzenetére
Ebben van valami. De az én szememben opel=peugeot már most is. Igen én is jobban bíznék az opel motorban, de azt is bele kell számolni hogy lesz egy olyan motorú autód amit rövidesen már nem gyártanak és egy másik cég nyakán marad a garanciális támogatása. Nem vagyok benne biztos hogy mindent beleadnak...
De hozzá tennémhogy a távolkeleti lobbi tagja vagyok (japán vagy koreai). De volt opel corsa b-m és elégedett voltam vele (meg egy fiat stilóm amit megbántam).
-
őstag
Igazán szart nem tudok. Az 1.6 hdi erősebb változataiban van egy öngyilkos szűrő valahol a turbónál ha jól emlékszem, de ennyi. A legendás korai 307-esekben sem a motor volt szar hanem az elektronika.
Szóval nem vagyok peugeot ellenes, de ha valaki azt akar akkor én most peugeot-ként venném nem opelként
Meg nem vennék 1,2-es turbót, mert ha egyszer nem volt elég jó neki az itthoni benzin akkor nem vagyok benne biztos hogy most az. De jobban belegondolva peugeot akkor vennék ha dízelt akarnék.
De következőre úgyis volvót veszek hacsak nem kezdik el a korai tsi féle motorblamákat...
-
őstag
válasz rbalint88 #162212 üzenetére
Hát nekem i30 volt (2007-es), és komolyan gondolkoztam rajta annak ellenére is hogy nagyobb hasmagasságot is akartam. De ha jól sikerült utána néznem a dct egy "száraz" duplakuplungos. Az meg éppen a várost nem szereti. Hagyományos automatával lehet hogy megvettem volna.
-
őstag
Szerintem ez a használt autó vásárlás is alapvetően azon múlik mint olyan sok más. Szakértelmen. Ha tud az ember megfelelőt venni (nem verik át mert ért hozzá, és olyat vesz mely körülményei és használata során megfelelő) akkor egyértelműen megéri.
De én nem értek hozzá. Veszek újat, megadok neki mindent és eddig egész jó áron el tudtam adni használt autóim. De nyilván így kisebbnek kell lennie az igényeimnek.
De legtöbb esetben amit vitát láttok ebben a kérdésben az a süketek párbeszéde ("a használt elromlik" / "az az új meg gagyi ehhez képest" végtelen variációi).
Lehetne döntetlenre adni?
-
őstag
válasz bitpork #162395 üzenetére
Köszike Egyébként garis gondom nem volt még új autóval. Szerencse. De ha lesz garis gondom, akkor jobb esélyem van nyerni mint jó használt autót venni. Jogi jellegű vitákat majdnem mindig megnyerem, általában nem is a jogról szólnak, csak sajnos itthon szeretik az ember kitartását először letesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bitpork #162410 üzenetére
Időnek is ára lehet. Ha jogásszal játszmázik.
Sajnos tényleg az a tapasztalatom hogy bepróbálkozások mennek minden területen itthon. Ahogy rájönnek hogy te kellemetlenebb vagy mint a jogszerű magatartás onnantól gyakran áttérnek arra (mert már az az egyszerűbb út a te esetedben ).
De nyilván könnyen beszélek mert saját magamnak ingyen szakértek, és motivált is vagyok ilyenkor
De ez kb. ugyanaz mint aki ért az autóhoz műszakilag az könnyebben vesz jó használt autót (és az minden tekintetben jobb mint új autó gariztatás ha esetleg hirtelen minden nem rendeltetésszerű használat / ja arra a gari nem vonatkozik / ez külső sérülés okozta stb. lesz).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Csabifater #162466 üzenetére
Én automatát akartam venni múlt nyáron, és én a magam részéről félek a száraz dupla kuplungosoktól. Még Hyundai-ban sem mertem megvenni mert sokat megyek városban. Semmi bajom pedig skodával, és azt is elhiszem hogy a tsi-k már rendben vannak.
Nem tudom mi a kereted de 10 milláért van volvo xc40-es hagyományos 8-as automatával. Vagy 5,6-5,7-ért majd lesz (éppen csak nyár vége gyártásra vesznek fel rendelést) suzuki scross 1.4t awd automata. Közte kb semmi hagyományos automatás benzines suv (na jó mazda cx5, de az meg rozsda ügyileg gyanús mint mazda).
De ha mindenképpen ez az autó akkor az a kérdés saját vagy céges és meddig marad nálad. Sajátnak nem venném, de cégesnek király lehet egy dsg karoq. Ha meg saját akkor manuál szerintem (pedig automata párti vagyok).
-
őstag
válasz Chereiose #162482 üzenetére
Scrossom van, de vitarát is nézegettem. Röviden nagyon sok már nincs benne. Talán valami ajándék. Budapesten lehet hogy könnyebb egy kicsit mint ahol egy suzuki kereskedés van a környéken.
De! Ha jól tudom 1.6-os moci már nem sokáig lesz, utána már csak turbós. Ezért könnyen lehet hogy most azt mondják hogy ennyi és kész, ha nem kell elviszi más.
-
-
-
őstag
válasz gurabli #162760 üzenetére
Dízelben én lehet hogy bevállalnám a skoda kodiaq-ot ha az szimpatikus és a dízel az ésszerű a felhasználáshoz (sok autópálya kevés város), mert ha jól tudom a 2.0 dízelhez "olajos" a dsg. Száraz dsg-s autót nem vennék.
Meg plusz +1, olyat kell venni ami tetszik, sokkal megbocsátóbbá teszi az embert mint a full objektivitás.
Szerk: újabb válaszod alapján nem hiszem hogy dízel kellene
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!