-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #100557 üzenetére
ez egyre gyakoribb.
van fecskendőm, gumicsövem, elgurulsz érte, odaadom, közben lefikázom a kocsidat, leszívod a felesleget a nívólyukon, visszahozod a kitet, megint lefikázom a kocsidat aztán mindenki felveszi a napszemüveget és belelovagol a naplementébe. deal?
fél liter nem életveszély, de érdemes leszívni/leengedni azért, tolerancián túl van már én úgy tudom. 1-2 decit még úgy lehet hagyni.
más is járt már itt ilyen ügyben
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
neked is hogy lefikáztam a kocsidat. majdnem itt is hagytad
@Mágus2: de most mondd meg. és itt még többé-kevésbé gondos gazdák vannak, Marinéne Pistabátya meg sem nézi az olajszint soha, aztán meg megy a pingvinezés fél év múlva, hogy megfeküdt a katalizátor, bisztos azok a szemét oroszok vizezik a benzint.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #100671 üzenetére
Azért nem érti senki amit írsz, mert nem akarja érteni. Pontosabban azért nem akarja úgy érteni ahogy írod, mert a gyakorlatban ez csacskaság, sem nem lehet, sem nem szabad megcsinálni.
Tehetsz fel szélesebb kereket, nagyobb átmérőjű felnit, papucs orrán pamutbojtot, de a kerék külső átmérőjének változatlannak kell maradnia (bizonyos minimális tűrésen belül).
Ha nagyobb kereket raksz fel, akkor alap, hogy szabálytalan vagy, alap, hogy elkalibrálódik a sebességmérő, de jó eséllyel bele is fog érni a gumi a kasztniba kanyarodáskor (ha szemmel látható a méretkülönbség akkor biztos) amivel adtál a sz.nak egy pofont.
Mivel ez irreális elképzelés, mindenki a jobbik verziót feltételezi, hogy nem erre gondolsz.
Ne értsd félre, nekem mindegy, az a véleményed, ami neked tetszik, csak ez a gyakorlatban elég necces elképzelés a fenti okok miatt.
reszerk: az ugye megvan, hogy a felni 14"-os nem a teljes kerékátmérő? (185/65R14, ki tudod számolni az átmérőt ha akarod)
rakhatok én erre 20%-kal nagyobb átmérőjű kereket is, akkor is megfogja a kátyú, az R16-os BMW kereket is megfogja, tök mindegy, monster truckot meg nem csinálok a kocsiból, gondolom érthető okokból.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #100674 üzenetére
itt vannak a gyári méretek
látható hogy mindegyik "kerék" ugyanakkora, kátyúk szempontjából tök mindegy, egyik sem gördül át rajta jobban, mint a másik. max. annyit érsz el, hogy a nagyobb felnijű, azaz értelemszerűen "peresebb" gumit hamarabb kicsípi egy komolyabb úthiba, ami azért is jó, mert utána a gumi biztosan kuka.
szerk: "nagyobb kört" meg egész egyszerűen 1: nem tehetsz fel, 2: bele fog érni a kasztniba, aztán adhatod el a szettet 50% bukóval.
re szerk:
(#100675) DeFranco: Ez igaz, de ha nem változtatható, akkor az szerintem jelen esetben probléma, ha kijön egy alap focus 14-es kerékkel, ami szerintem pici, akkor nem tudsz rá nagyobb átmérőt tenni, hogy ne "ess el vele"? Rossz-rossz nemtetszik, ettől persze még lehet igaz.
súgok valamit: ez minden autónál így van. nem tehetsz rá más átmérőt, max. minimális eltérés lehet ha engedi a kerékvájat, de inkább nem mint igen. és kösszép örülök hogy ilyen frankó méretem van, majd lesz sírás a 16-17-es felnikkel az új autóknál a következő gumicserekor, aztán megy rá a 8-9 éves gyári pirelli helyett egy dayton. én meg annyiból megveszem a top3-at és 5 évente cserélem
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
itt is érvényes az aranyszabály, mi szerint természetesen nem szabad általánosítani, de elégedett szervízlátogatóról hallottam veled együtt kettő-háromról a negatív tapasztalat (közvetlen, tehát nem a haverommondta kategória) viszont ennek több tízszerese. akkora arányeltolódás van ami alapján már sajnos szinte érvényes is lehetne az általánosítás.
a maszek szerelőkkel sem jobb a helyzet sajnos, csak abból több van, könnyebb találni elérhető közelségben kielégítőt, ezért nem olyan rossz a hírük talán, de kb. ugyanez a fejvakarás meg uramezfeszesezés megy.
ettől függetlenül persze igazad van, ne általánosítsunk, teljesen jogos az észrevétel, de a szerelőkkel kapcsolatos itthoni helyzet siralmas. pont akkor, amikor egyébként igény is volna rá, mert mindenki használt csotrogányokkal rohangálna.
jó, olcsó húsnak híg a leve, de akkor sem kapod meg az elvárt minőséget, ha egyébként megfizeted.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #101659 üzenetére
az a gond, hogy erre a yardoknak nincs eszközük, hogy rendszeresen mérjék-felderítsék a ledugózott egr-t kikapott katalizátort, kiiktatott dpf-et.
kellene egy olyan rendszer, ahol ezek meglétét és a kocsi általános alkalmasságát rendszeresen ellenőrzik...
...oh wait, van ilyen, műszaki alkalmassági vizsgának hívják de jó
csak éppen itt ebben a topicban meg a szomszédosokban is havi rendszerességel van rá részletes útmutatás hogy ki hol mennyiből és hogyan kerüli ki amit épp nem érez magára érvényesnek, aztán meg ha valami van, akkor persze bőszen megy a más farkára vasmarokkal rámarkolás (nohomo) meg azzal csalánbokor pépesre csapkodás.
mert ugye mindenkit büntessenek szarrá aki nem én vagyok.
-
DeFranco
nagyúr
felesleges hülyeség lenne minden yardnak külön emissziós labort a nyakába akasztani, van műszaki vizsga, erre való. ezt a kérdést ott kellene megfogni, de általában írtam le a véleményemet az összes b*szott stikliről, gyorshajtástól ültetésen meg duplaparkoláson át dugózásig, mindenki nézzen magába aztán döntse el mennyire érintett.
megmagyarázni, azt nem kell, köszönöm szépen, sem attól nem lesz jobb napom, hogy valaki belátja amit kell se attól ha megmagyarázza a saját okosságát. viszont mint szabálykövető állampolgár úgy érzem minden jogom és alapom elmondani, hogy lóf*sz a seggébe az összesnek (mit érdekel, csinálja, csak legalább ne reklámozza, meg ne legyen rá nagy pofája. ismerek innen a fórumról is olyat, akinek ki van kapva a katalizátor évek óta, de legalább ő nem reklámozza meg veri magát rá. az se jó, de legalább valami.). és igen, én minden szabályt betartok, a halat is szálkával eszem, ilyen hülye vagyok.
a politikai részébe meg nem megyek bele, itt nincs helye szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
és ez a helyes egyébként.
én nem is értem azt, aki helyesen, szög-élesen beállított tükrök nélkül elkezd vezetni. nagyságrendekkel nagyobb biztonságban vagy akkor, ha egy fél szemmozdulatra a teljes elérhető látóteret belátod hátrafelé is, és nem kell bólogatni, meg tekergetni a fejed a holttér miatt.
ülés dettó a pedálkezelés miatt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #101755 üzenetére
max ha szabadon váltogathatsz a sávok között... forgalomban, ahol melletted is mennek és ha haladni akarsz akkor maradsz abban a sávban ahol vagy, akkor katasztrofális.
(végigmész rajta, persze, de a futómű nem köszöni meg ha ezt rendszeresen eljátszod 70-el. én is annyival megyek a hungária teljes szakaszán ha egyébként a forgalom megengedi, de anyázok is rendesen)
-
DeFranco
nagyúr
válasz kovacsroli #101779 üzenetére
akkor évente vagy 10k-nként cseréld szerintem, amelyik hamarabb jön. megéri a plusz törődés.
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #101822 üzenetére
tényleg, akkor mi van ha egy szilent (pár) cserét kicsit/közepesen/nagyon elhanyagolnak?
nálam a fókánál hátul gatyul, azt mondták, hallhatóan de nem durván kopog, csak bizonyos dolgok miatt félnék most belevágni a cserébe.
@kornelka: raksz bele 10W40-et, keresel egy fasza szerelőt akinek minden feszes, aztán happy ever after
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #101861 üzenetére
szerintem megvan a 2015 bohócdoktora díj első várományosa
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #101867 üzenetére
nekem is gyanús, de nem tudom kinek lehet a reginkarnációja, nem követem a trolltársadalmat
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #101870 üzenetére
ha egyet kellett volna találnom ő lenne az
-
DeFranco
nagyúr
válasz hurenzon #101999 üzenetére
első ajtó jobban rohad, és a csomagtartó igazán csak abban az esetben, ha ghia felszereltségű az autó. ott ugyanis króm a díszcsík és valahogy ott összeveszik a fényezés meg a krómozás között a sok kicsi elektrolit vagy mi, aztán nekiáll rohadni a kettő közötti résben. fail.
facelift utániak ugyanúgy rohadnak a kritikus helyeken, nincs különbség, azt hogy a fl előttiek ezen kívül hol meg hogyan rohadnak nem tudom.
első sárvédő sarka a kerékívnél lent, ajtók alja, csomagtartóajtó alja, illetve a ghiánál a díszcsík
mindenhol a félretervezett vízelvezetés az oka, de egyik sem teherviselő elem, egyszerűen javítható ha minimális kezelést kap legalább. nem egy rozsdaboglya a kocsi amúgy, ezek is konszolidáltan rohadnak el, javíthatóak.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #102004 üzenetére
Honda Accordot akart írni, csak typo
@hurenzon: te nem most vetted a fókádat? vagy az az egyik testvéredé lett, amit vettetek? jó autó nagyon, én is szeretem amúgy.
@peter.tamas: focust szerintem ne is keress szép állapotút 600 körül. biztos ki lehet fogni ipari mákkal, nem akarok most senkivel sem vitatkozni erről, szerintem nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
úgy értettem, hogy a rohadás jelen van fl után is _a kritikus helyeken_ (amiket felsoroltam) és utána hozzá is tettem, hogy lehet az fl előttiek máshol is rohadtak, arról nincs infóm.
persze matematikailag megvan az a lehetőség is, hogy ugyanott ahol az fl rohad jobban rohad a fl előtti ezt sem tudom
tulajdonképpen semmit sem tudok csak hülyeségeket beszélni
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Vegyél egy yugo-t. Azzal te vagy a telep császára, senkinek nincs még a szomszéd irányítószámon sem, van stílusa, olcsó fenntartani, nem lopják. Keretbe belefér. Tömegből kitűnsz vele, és ha befarolsz vele a pálma disco elé, simán lejön, hogy te vagy akkora kan, hogy megteheted, hogy a kocsid egy yugo. ideális választás, na.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #102208 üzenetére
egyes fóka volt? évjárat?
gumit néztem most, tukkó méréssel (beledugtam a profilmélységbe a kulcsot) egyenletesnek látszik a kopás)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz hurenzon #102269 üzenetére
1.6 onnan indul meg, persze nincs spm fokozat abban sem, de még van értelme rálépni a gázra, vesz lendületet
@lsc: látom jól tettem, hogy prelixet vettem, az teljesen jól visz mindent. bevált. auto xs-ből nyárit próbáltam, már nem tudtam hogy pumpáljam, hogy kifogyjon végre.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #102277 üzenetére
nem tudom mit akarsz egy 100le-s c kategóriás családi szívóbenzintől
10-11 közé mértem a 0-100-at a videón, és 140-ig nagyon szépen elmegy, kb. reális amit látok.150-nél vége van az tény, de annyival én még nem mentem vele, nem is fogok, így azt nem is akarom kifizetni
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #102295 üzenetére
kár, van az 1-es fókának a hátsó futóművön egy bugja, arról érdeklődtem volna, de akkor mindegy, köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kupon kunyeráló
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Battlefield 2042
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő