-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz padi68 #115919 üzenetére
Ezzel számolhatsz kb:
Exportrendszám+biztosítás: 30 napra 110 euró (14 napra csak 100 euró)
Kinti gépjárműadó: kb. 50 euró (1,6-os Fókára számolva de nyilván erősen függ attól, hogy mit veszel)
Export rendszámtábla: 32,98 euró
Okmányirodai díjak: 50,2 euró (rendszámügyintézés: 30,70; adatmódosítás: 10,20; "törzskönyv" (Fahrzeugbrief) csere: 5,10; KBA járműhivatali bejegyzés: 3,60; 2 db érvényesítő matrica: 0,60)Illetve ha Németországba mész és nincs kiváltva a környezetvédelmi matricád az is pluszköltség lehet (attól függ hova mész az országon belül).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz padi68 #115924 üzenetére
Attól függ mennyit akarsz várni a honosítással/mennyi idő alatt intézed el. Lehet 5 napon belül még időpontot se kapsz a motkányirodába...
Ha egyből neki ugrasz akkor elég az 5 napos is. Mert ha lejár akkor nem használhatod a kocsit közúti forgalomban.
Vagy is de csak a rendőr csúnyán megmasz érte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Reszkessetek Imprezák és Lancer EVO-k - Mazda 6 MPS
Azért egy ilyet vállalnék...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz raczger #116028 üzenetére
Drágább bizony. Bubuknál is a sima meg a wrx/sti alkatrészek között óriási árrés van (fék, futómű, stb).
Én is szemezek egy H6-al de azzal se járnék el 11 liter alatt. Az meg nekem tűréshatáron felül van. De lehet ha elvinnék a mostanit beleugranék...
rvilike: Jah, kb. A román kisterós mögött szélárnyékban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117043 üzenetére
Azt, hogy a márkaszervizek leginkább sz@rnak a céges autókra, megtehetik hisz a szerződés odaköti őket. Nálunk akárhányszor elvittük őket csak szarabb állapotban jöttek vissza. Rendszeresek az alkatrész kilopások (kicserélik a jót rosszra), a kókány munkáról nem is beszélve. Pl legutóbbi eset: elment vezérléscserére a kocsi, nem légtelenítették a hűtővíz rendszert miután magát lelégtelenítette a tágulásin keresztül meg nem volt benne elég folyadék. ).
Használat meg ember függő ebben egyetértek az íróval (de a gyári periódus betartása biztos nem tesz jót a gépnek). Pl én sem rúgom le őket, ugyanúgy használom mint a sajátom. Hidegen nem pörgetem, nem járok nyélgázon ha kell ha nem.
1,2 tsi-t meg nem vennék. Főleg ezt a beteg láncos változatot nem. Nem is értem, hogy merészelnek egy bevallottan sz@r konstrukciójú motort ajánlani...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117054 üzenetére
Áhh, ezek kóklerek, kb estig tudnám sorolni... Leadtam olajcserére a gépet reggel, délután elhozom este indulnék lámpa felkapcs és látom hogy villog mind a két xenon.
Vajon mekkora sansz van rá, hogy (pont szerviz látogatás után ugye) egyszerre mind a két trafó megmakkanjon???Ilyen nálunk is van, kollégával mentünk vidékre pályán mondom tartsunk technikai szüntet, félre állok egy pihenőben várom hogy kicsit visszahűljön a turbo. Mire ő: mi van most még sem kell? Mondom de csak visszahűtöm a turbót. Nézett buta arccal, életlében nem hallott ilyenről. Gondolhatod hogy vigyáz akkor...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #117136 üzenetére
Pályán se jobb a helyzet hiába tették ki a tarts jobbra táblákat. A külső az új belső az a haladósabb. Tötyögnek, nyomorognak a belsőben a külsőben meg senki és szépen el lehet menni mellettük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
Max megengedett sebesség plusz +10% és 100 km/h-ig +3 km/h, 100 km/h felett +3%-os hibahatárral számolnak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bati0501 #117191 üzenetére
Jól számolsz ez a "worst case scenario". Ettől állíthatják magasabbra a "mércét" de a minimum a yard részéről ennyi ha jól tudom. Nem rég óra szerint 152-el haladtam el egy háromlábú előtt és nem jött bünti (gps nem volt aktív nem tudom ott mennyit csal az óra).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lama_lamm #117310 üzenetére
A 2009 utáni gyártású 1,2 TSI-től már nem kell félni. Saab mint gyártó megszűnt ezért problémásabb lehet az alkatrész beszerzés (egyelőre még jó az ellátottság) hosszú távon.
De tényleg elég nagy a szórás a felsorolt modellek között... mire kéne és mennyit mennél vele egy évben?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117316 üzenetére
2011 júniustól már a javítottat gyártották. Fonots hogy ez gyártási dátum ugye és nem a forgalomba helyezés dátuma kell, hogy legyen!
mod:
Ha már Volvo és D5. Egymás után ültem egy S60 D5-ben és egy S40 D5-ben, értem, hogy más a hangszigetelés de az S60-ban sokkal mélyebb, szebb hangja volt mint a kis tesóban.
Ennyit számítana a hangszigetelés?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117322 üzenetére
Az S60-ban még az első generációs D5 van az S40-ben meg már az erősebb újabb változat volt az tudom. De ez befolyásolná ennyire a hangot? Biztos az öregebb vas az olajsara miatt volt baritonosabb. De érzékelhetően szebb hangja volt az öregebb vasnak.
runner: Csak a hangról beszéltem. Egyszerűen mélyebb hangzású sokkal az S60-ban.
Btw ha már kénylem: messze a legkényelmesebb autó amiben valaha is ültem az S60.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #117390 üzenetére
Nem gáz amennyiben nem csak erre használod. Télen azért kell hosszabb út (nálam télen 10 km is lazán kell ha hideg van kint (2.0 CR TDI)) h bemelegedjen szóval elég sokat fog az majd hidegen járni...
Állófűtés hasznos nagyon a dízelnél élettartam szempontjából. Haver S60-jában van, kvázi alig jár így hidegen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz darál0w #117559 üzenetére
Én inkább fiatalabb de sok km-esere mennék rá. Ha ennyit futott ilyen rövid idő alatt azt jó eséllyel pályán használták ami a legkevésbé koptatja a motort (keveset jár hidegen). Másrészt nagyobb valószínűséggel volt rendesen karbantartva, mert külföldre senki nem szeret csotrogány elhanyagolt autóval indulni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #117658 üzenetére
1,6 G Astra, minden tankoláskor nézni kellett az olajat és bizony töltögetni is cserébe nem hagyott ott soha sehol.
mod:
gzbotii: Igen, bár nem tudom változtak-e az árak mostanában vagy sem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Cvt váltót elsőre fura lesz de meg lehet szokni. Én pl szeretem de van aki hülyét kap tőle.
A fogyid is nagyon baráti lesz már az alap benzines se eszik sokat (nekem is mk1 Jazz-em van havernak meg mk2, van összehasonlítási alapom).Nem olyan kifinomult mint a Toyota cucca de egyáltalán nem rossz és tartós is. Szóval mellé nem nyúlsz vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #117963 üzenetére
Csak hogy szenzor nélkül meg nem megy át műszakin (legálisan)... Szóval muszáj bele szenzort tenni.
mod:
tboy93: Úgy érted lepadkázott...?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #118007 üzenetére
Klasszikus hatfokozatú bolygóműves automataváltó, kicsit lassan vált (egy dsg-hez képest) de ha rendesen cseréled benne az olajat akkor tartós lesz.
mod:
Jah japóknál ez ilyen, nincs szabadon konfigurálgatás mint a németeknél.
Szuperbbel óvatosan, előbb üljön bele tapogassa meg. Engem pl kivert a víz mikor beültem anno... az mk2 anyagminősége finoman szólva is botrányosan ócska volt. Pedig én igénytelen belű japó autókhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ASUS routerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Spórolós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest