-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #208834 üzenetére
Nekem pl akkor jött nagyon jól az önvezető (közeli) felszereltség, mikor fáradtabban/tompábban kellett néhány 10m értékű vasakat terelgetni. Pályán is nyugodtabb volt, de méginkább belvárosban esett jól, hogy nem kell figyelni olyan élesen a centiket hombár SUV-ban pl.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
f4lcon #208882 üzenetére
1.9 PD Euro 4 párhuzamosan létezett DPF nélküli, előkészítéses, és már gyárilag részecskeszűrős változatban is
Euro 5 1.9-ből tudtommal nem készült.
Motorkód alapján is ki lehet nagyjából turkálni pl 7zap katalógus alapján, melyikhez hoz DPF alkatrészt.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zgospel #209013 üzenetére
Passat GTE? (V60 D6 kis csomagtartó miatt valószínű nem fog tetszeni, C-Max szintén zenész, Outlander PHEV meg nyűgök ismerete nélkül csak margóra, olvass utána és döntsd el milyen tulajdonságok férnek bele, pályán pl éhes
)
Corolla nem ugyanakkora lesz, mint az Auris?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Coccolino_O #209139 üzenetére
Fiesta 1.6 szívó esetleg?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
HUTCHDB #209219 üzenetére
Akku hűtés hiánya szerintem sem ideális, de ha csak helyben szaladgálni kell, és mindig lassan töltöd (mínusz évi néhány alkalom mondjuk), akkor összeségében vállalhatónak mondanám. Zoé játszik? Úgy tűnik talán az egyik legjobban javítható villanyos típus.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SzlobiG #209597 üzenetére
Várjunk-várjunk… Valami nem stimmel. Ha ez a szíjas vezérlésű DW10, mint mk4-ben, az csak 6 gangos Powershift volt, kinek bűneit ismeri a nagyvilág. Az a trükk, hogy 2019.02-től a Ford új, saját Panther motorja került bele, ez olajban futó szíjas (le is szokta morzsolni), emellé járt a 8 gang automata…
Ha már említetted a beltereket múltkor, az mk5 szerintem gyengébb, mint az mk4 volt előtte, pontatlan illesztés és sorja előfordul látható helyen is emlékeim szerint. Mondjuk én kb németh-bérencz vagyok, de eddig nem feltétlenül érzem jobbnak az alternatívákat a B9-hez képest (garis váltó javítást feltételezve, de DSG lehet egy adaptációval is sokat javul már), a Merci talán elsősorban a kevesebb km-ből eredő alacsonyabb meghibásodási eséllyel előzhetne be, ha ismerném milyen konstrukció…
Aztán lehet végül egy Passattal lenne a legkevesebb bajod.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #209641 üzenetére
Köszönöm, az Autopult nem is rémlett
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
GIJoe #209710 üzenetére
Vidékre maradnék Euro 4-nélkül, ha nem zavar túlzottan az évjárat, amúgy is sok válság környéki típus van ebben az árban fájóbb spórolással… kicsit korábbi technika jeligére Octavia Tour (mk1 ami a 2-essel egy időben futott) 1.9 PD-vel? [link] Egyszerű megoldások, alkatrész filléres.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hramon94 #209749 üzenetére
Dízel, 1.6 - láncos vezérlés, Bosch befecskendező rendszer, mintha kettőstömegű sem lenne, jó összeállítás.
Octavia 2 1.9 PD-t akartam mondani amúgy (bár csapágysor megelőző cseréje ott van), vagy 2.0 PD BKD motorkóddal, vagy ugyanez Golfban - rozsdát lehet nem árt megnézni. Ha mindegy a külső, Octavia mk1 “Tour” néven készült mk2-vel párhuzamosan, régebbi technika, olcsóbb alkatrész, szintén 1.9 PD (de ennél nincs tudtommal csapágy hibalehetőség).
Megane 3 1.5 dci 86 LE ugrott még be, azt hiszem ez a teljesítmény volt ami a DPF nélküli, Bosch befecskendezős euro 4 változat.
Focus is van egész fiatal ennyiért, mondjuk hátsó futómű bonyolultabb (hosszú távon drágább), ott az 1.6 TDCI alapvetően korrekt cucc, 1.5 TDCI még jobb és az AdBlue nélkül euro 6 ha számít, csak lehet ennyiért nem az lesz elérhető (1.6 esetén porlasztó csere, 1.5-nél magasnyomású felújítása megelőzésképpen amik majd várhatóak a korral). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
mustang08 #209765 üzenetére
Rohadnak már, 1.9 PD ezekben egyrészt ha részecskeszűrős, nyűgös több dolog (veztengely, DPF), másrészt meg ha anelkuli, akkor is egy csapágysor cserével kell indítani a pályafutást… 4Motion attól függ, volt-e karbantartva, Haldex azért érzékeny rá, egyébként meg néznék első kerekeset ha nem sípálya mellett laksz
Holland származás nem rossz, elég jól le lehet őket informálni jellemzően.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #209784 üzenetére
Mi szóltunk villanyász ismerősnek, forrasztott fel sarut, aztán jóidő
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rpap96 #209818 üzenetére
Szerintem i3 motorja nyűgös, mindenesetre járj utána, hogy megéri-e a kockázatot a REX (ami klubokat olvasok, határozottan inkább a sima elektromosat ajánlják). Ampera ha Bp/környékén élsz, van elfogadható szerviz háttere, csak a karosszéria javítás drága (casco ajánlott), fő fájó tétel a hajtómű csapágy. GTE meg gyanúsan szervizben lenne több, ha márkakerbe jár, kockázatos (kisebb eséllyel, magasabb futásnál) a váltó mechatronika. V60 PHEV-re ráugrik pár százas mire stabil lesz - arra figyelj, a megnézett példányon el legyenek végezve a fontosabb javítások (klíma mosás, váltó átmosás, vezérlés csere netán a szinten drágább hosszbordás szettel együtt, ilyesmik). Prius csak akkor, ha elég a hatótáv télen is, meg ott azért lebeg a zöld rendszám szigorítás mindig a kisebb akku miatt, cserébe aránylag tartós és egyszerű cucc
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #209839 üzenetére
Mondjuk megtérülés bármilyen autónál magas lesz, ami nem VAG 1.9 dízel millió körül/alatt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #209875 üzenetére
Corsa nagyon népszerű ha jól rémlik. Nameg ott a Fiesta is.
Egyszerű technika (otthon teljes szerviz két villáskulccsal) talán a Fiat Panda, FIRE régebbi motorral.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Teasüti #209878 üzenetére
Mindennapokra mondjuk lehet elég a FWD is
most nézem, City Cross néven ilyen is létezik 2017-től). Viszont ha szervizeket nézzük, a klasszik FIRE 1.2 8V az otthon is mondhatni egyszerűen szerelhető (ahogy tudom egy vezérlés csere sem vészesen bonyolult, viszont aránylag sűrűbb a periódus, pláne egy tartós lánchoz képest, kinti óradíjak mellett aztán fajlagosan még mindig kijöhet kevesebbre a szíj - összeségében kb emiatt jutott eszembe a típus, mikor írtad a szerelést). 0.9 bonyolultabb, 1.0 túl új, 1.3 túl dízel…
Hosszú csomagokra ha minden igaz létezett lehajtható első ülés is, ha sok van belőle.
Egyebek: A1/A3, Jazz, Punto utolsó példányok, Tipo hatchback? (Árakkal nem vagyok képben)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Orion, Videoton erősítők, hangsugárzók
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gyúrósok ide!
- Mini-ITX
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!