Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz hramon94 #209749 üzenetére

    Dízel, 1.6 - láncos vezérlés, Bosch befecskendező rendszer, mintha kettőstömegű sem lenne, jó összeállítás.
    Octavia 2 1.9 PD-t akartam mondani amúgy (bár csapágysor megelőző cseréje ott van), vagy 2.0 PD BKD motorkóddal, vagy ugyanez Golfban - rozsdát lehet nem árt megnézni. Ha mindegy a külső, Octavia mk1 “Tour” néven készült mk2-vel párhuzamosan, régebbi technika, olcsóbb alkatrész, szintén 1.9 PD (de ennél nincs tudtommal csapágy hibalehetőség).
    Megane 3 1.5 dci 86 LE ugrott még be, azt hiszem ez a teljesítmény volt ami a DPF nélküli, Bosch befecskendezős euro 4 változat.
    Focus is van egész fiatal ennyiért, mondjuk hátsó futómű bonyolultabb (hosszú távon drágább), ott az 1.6 TDCI alapvetően korrekt cucc, 1.5 TDCI még jobb és az AdBlue nélkül euro 6 ha számít, csak lehet ennyiért nem az lesz elérhető (1.6 esetén porlasztó csere, 1.5-nél magasnyomású felújítása megelőzésképpen amik majd várhatóak a korral).

Új hozzászólás Aktív témák