- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz Vismajor01 #209601 üzenetére
Mutass ennyiért passat GTE-t, olyat ami nincs lerugva.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #209601 üzenetére
7 millió környékén keres autót és a Passat GTE ennyiről indul alapból: [link]
Biztos van amelyik nincs lerúgva, de akkor már a 8-hoz közelít. És nem lesz ennyiért annyi extra benne mint az Audiban vagy a Mondiban. Én mondjuk elfogult vagyok és 2.0CRTDI B8 Passatot keresnék. De Szlobi jobban szereti a Mondeot és inkább olyan kocsit vegyen amire szívesebben néz vissza a garázsban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
őstag
válasz KoVee84 #209607 üzenetére
egy olyan, vagy hasonló gép amivel az autodelta dolgozik nagyjából 2-300 ezer forint, kétlem, hogy a legtöbb márkaszerviznek ne lenne default ilyenje
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #209608 üzenetére
Onnan, hogy töviről hegyire ismerem ránézésre az összes extrát Mindegyikben ilyes körül lesz már. Nem kell tőle tartani. Megbízható konstrukció, teljesen más arányban oszlik el a km. Egyedül a váltó ami teljes élettartam alatt mindig üzemel. De az is máshogyan mert a a dugó, meg a parkolóházak nem ártanak neki, lévén, hogy egy villany motornak nem kell kuplung.
#209609bandus: 2019/09 Ekkor volt a tényleges FL és ilyenkor kapta meg a nagyobb akkut.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Vismajor01 #209603 üzenetére
Igen csak ahogy Doki mondja, "alap" felszereltséggel, nekem meg olyan nem kell, akkor inkább marad a a mostani autóm. Ha már veszek akkor tudja azokat az extrákat amik számomra fontosak, na a 7-8 milliás ársávban a GTE nem tudja. Így is 6 millióért kezdtem el nézelődni, amit gyorsan fel kellett tornáznom 7-re, sőt...
A motorháztetőt sztem én valakivel simán visszarakom, mert az állítható...de tény szúrja a szemem, viszont magyar az autó, egy tulaj, végig követhető előélettet ráadásul gyári garanciával jövő év nyárig.
Doki: Jó a passat sőt minőségre mindenképp, mert már néztem azt is, de valahogy küllemre ez az Stline nagyon megfogott a mondeoba. A motorok szerintem kb ugyanolyan jók mind2 autóban már bizonyított simán vennék TDI-t is. Néztem egy A4-et pár napja azt hoztam volna, de nem váltott szépen.
#209605f4lcon: Na én ezt meg sem nézném, mert fekete. Plusz a fentebbi indokok végett, én magas felszereltséggel keresek.
Apropó nem rég néztem meg a mercit rendben van, egyedül a baloldalán van egy igen komoly szándékos karc, amit valszeg a polír se vinne ki, de amúgy okés az autó, ki is próbáltam szépen vált nem kopog, vagy ilyesmi a motornak is szép hangja van. Annyi hogy itt nem lehet lekövetni a karbantartást, mivel nincs előzmény. Viszont ami negatívum az a csomitartó mérete, számomra kicsi, így valszeg el is engedem pl még az A4-hez képest is láthatóan kisebb.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #209614 üzenetére
Kevés van belőlük. Meg ennek már nem csökkent olyan drasztikusan az ára mint a Passatnak. Régen sokan tartottak ettől a TSI Hybrid kombótól ezért már a 3 éves Passat 6,5 millió volt. Új ára 2016-ban olyan 15-18 millió volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
Ha már Passat, ezt megnézem hétfőn, ebbe minden benne van ami nekem kell.
Elvileg sérülés mentes és vezetett könyves.
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #209618 üzenetére
Ez is majdnem hét millió.
SzlobiG: nem mutat rosszul ez a példány.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Mikor a Volvót vettem, akkor kb úgynézett ki, hogy
Veszek hárommilláért egy Avensis TS-t
Nem, inkább 3,5-ért veszek egy Lexus RX400H-t
Nem, akkor inkább 4-ért egy Prius Plust
Nem, akkor inkább 4,5-ért egy Outlander PHEV-t
Nem, akkor inkább 5.5-ért egy Volvo v60 PHEVet
Nem, akkor inkább 6.5-ért egy Passat GTE-t -> ide már nem jutottam elSamsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
SzlobiG
félisten
válasz Vismajor01 #209618 üzenetére
Kösz. Volvo nem az én világom, na meg van egy határ ahogy említettem is.
Ezt az A4 [link] -et hoztam volna, de nem tetszett ahogy megindul az autó (váltó) a tulaj elmondása szerint a quattro hajtás végett ránt egy picit ezek ilyenek.
Szóval ha van itt quattro tulaj várom a véleményét.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz SzlobiG #209621 üzenetére
Bocsi, lehet leírtad már, de milyen felhasználásra keresel autót? Én is 6-7 misi körül keresek autót, eddig kombi golf 7 tsiket néztem, de egyre inkább tetszene a Passat TDI auto valtoval. Kb pontosan 50-50% ban város-pálya. Ha pálya, akkor Budapest Debrecen táv. Oda kellene a kraft.
Eddig csak benzines autóim voltak és fosok a dízeltől, pláne, hogy mindbe már 150k+ van.
-
tibbike01
őstag
válasz szabonagyur #209623 üzenetére
Kombi megpakolva, családdal, babakocsival, ~150 tempomat úgy, hogy ne 4ezret forogjon szerintem kell a 150-200ló + nyomaték.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #209623 üzenetére
Haverom vezetői állásban van, örökölt egy 2004es Pólót 1.2benzin azzal jár minden második hétvégén Nyíregyházára
Szóval...bármivel:D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
SzlobiG
félisten
válasz tibbike01 #209622 üzenetére
Nekem hosszabb távokra kell mondhatni hétvégi autónak, de kell a hely benne és azért is nézek nagyobb teljesítménnyel, hogy legalább valami minimális élményt is adjon automataváltóval együtt. Hétköznap céges autóval járok addig a saját a garázsban pihen.
Én benzineseket nem is nézek, alig megyek városba a sajáttal, na meg azokból kevés/ritka a jól felszerelt és pályán fogyasztanak is rendesen megpakolva.
-
bisiz
tag
Sziasztok!
Melyik a legcsendesebb vajon az alábbi autók közül?
Mercedes w220
BMW e65
Mercedes w211
Audi A6 C6
Lexus GS 3ik generacio[ Szerkesztve ]
MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x
-
-
-
bisiz
tag
válasz macilaci78 #209638 üzenetére
Köszi!
Pedig, ha tippelnem kellett volna akkor érzésbol a mercit tettem volna előre.
Főleg a w221-rol gondoltam, hogy veri zajszigetelesben az e65-öt, mert később jött ki nála.MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #209640 üzenetére
ADAC tesztekben mérik már pár 10 éve (pl. egy A Omega esetén is van már érték).
Azért szerintem ez még nem annyira egyértelmű, a zajok frekvencia elolszlása is sokat tud számítani.
Itthoni tesztek közül Autopultnál szoktam látni ilyen értékeket.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #209640 üzenetére
Off lesz, max törlik : )
Adac lesz az, de eszméletlen inkonzekvens, szerintem nincs sztenderdizálva az útvonal, ahol mérnek (aszfaltminőség, szél), illetve, a gumi is ami épp' az autón van.Van egy adatbázis, ami még nagyobb katyvasz ilyen téren:
Auto Decibel Databasetegnap hoztam el a Jettát négy ajtó&első két kerékdob szigetelésről. Jó, jó, de bánom, hogy a tetőt nem csinálták meg. Ahol érezhető a javulás: gördülési zaj & elhaladó forgalom zaja& zenét elég 6-os hangerőre tennem országúton, hogy tisztán értsem, nem kell 8-9-es hangerőig feltekerni. Persze az ár az jól elszállt, természetesen ősszel emeltek árat a szigetelő-csillapítóanyagokra Összeségében elégedett vagyok, de, nem ért annyit, amennyit kiadtam rá (ezeknél meg ugye mindig a folyamat végén lehet pontos összeget mondani, mert akkor látod, mennyi anyag volt szükséges..) Kényelmesebb-jobban használható lett az autó, de, most nagyon foglalkoztat, tetőkárpiton mennyit lehetne nyerni..
Tudom, hogy a tetőkárpitot ki tudná megcsinálni, csak rendkívül "labor intense" gyakorlat. A Pazonyi útiak meg nem vállalják.
Btw, ha már így feljött: Mikor a Debreceni Szent Györgyi utcai műhelyben voltam, ott mindig lehetett kártyával fizetni, mindig kaptam számlát, névre-címre írva. Nyh-n nagyon a KP-hez ragaszkodtak, számla semmi (meg voltak lepődve, mikor kérdeztem). Hát. Mindegy, maradnom kellett volna Debreceni "bejáratott" helynél. Nem bántam meg, de van olyan gyanúm, hogy olcsóbbra kihozták volna itt. Tetőre azért kérek egy ajánlatot
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #209641 üzenetére
Köszönöm, az Autopult nem is rémlett
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #209644 üzenetére
Gondolkodtam rajta, de egyedül nem mernek hozzakezdeni, meg nem lenne rövid munka. Amennyire rémlik, szigorúan patentos rögzítése van, nem csavaros, és vissza kell bontani az oszlopoknal is. nem szeretnék kockáztatni, a józan munkadijat szívesen kifizeti az ember, ha tudja, mennyire pepecselos 1-1 folyamat. Ez nem az a hely számomra, ahol a manualitasra való igényt érdemes kielni
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy tanácsot szeretnék kérni Tőletek, típusjánlás terén. Alapvetően a különlegessége a helyzetnek, hog Dániába lesz majd az autó, szóval óvatosnak kell lenni a féléves zöld-adó miatt Nem biztos, hogy a valódi legjobb megoldás lesz választható így.
Napi 2x30km javarészt autópályásra kell majd, illetve pár hétvégi kiruccanásra. Dízel nemigen lehet, mert a zöld-adó nagyon bünteti őket és a negatív hírverés miatt nem annyira könnyű eladni őket. Pluszban persze szögegyszerű konstrukció kell, mert olyan szervízárak vannak, hogy napi 2x30km-en nem lehet annyit fogni az üzemanyagon, hogy bármilyen extra komplexitás megérje.
Ideálisan benzines kocsi kéne, ami legalább papíron, gyári adat szerint 20km/l (5l/100km) körüli fogyasztással kéne üzemeljen a gyökér adózás miatt... Azért persze 6 liter még belefér, de az már évi +100kHUF adó az ideálishoz képest
Az autópályás rész miatt a Citroen C1/Toyota Aygo/Skoda Citigo/Peugeot 107/(Kia Picanto+Hyundai i10 sem sokkal jobb felteszem) verziókat gondolom hanyagolni kéne, illetve azért ha már van, akkor az IKEA-ból legalább valami beleférjen . Talán:
-Hyundai i20/Kia Rio
-Skoda Fabia? (ennek vannak elátkozott motorverziói ha jól gondolom)
-Honda Jazz
-Toyota YarisEzek jutottak eszembe, 10 éven belüli példányok elsőre. Kint állnak az autók itt javarészt és az időjárás miatt szerintem azért rohadnak, szóval olyan tekintetben is valami strapább kéne.
Van egyéb ötletetek talán, amire érdemes ránéznem? A költségvetésem nem hiszem, hogy bármit is mondana, tekintve a bolond dán autópiacot, 3(-4) millióm volna erre max kb amúgy. *Egy 10 éves, 200k km-es Honda Jazz simán lehet még 3,5 millió is éppen kint sajnos.[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz rbalint88 #209647 üzenetére
Köszönöm, a tippet
Hmm, sajnos nulla darab van 4 millión (ennél többet nem akartam, mert itt tényleg csak púp a hátra a kocsi, csak a párom munkahelye így alakult...) belül Dánia...
4,5M az abszolút legalja a hibrid Yarisnak. Mondjuk friss műszakival legalább, 2012-es 173k km. Gondolom népszerű, mert "zöld"...
Illetve nem tudom, hogy reális félelem-e vagy noobie gondolat, de 800m várossal indul az út, 30km pálya, 800m város (totál lapos az egész, domb sincs semmi... kb). Tudná-e így magát érdemben tölteni egy hibrid ilyen "érdekes" felállásnál ahhoz, hogy a pályán korrekt fogyasztást hozzon? Nagyon alacsony akksi töltéssel is tudhatja a gyári országúti fogyasztás adatot hozni?
Ha hozza a gyári adatokat, akkor éve 200k HUF üzemanyagot tud megspórolni kb. meg 50k HUF adót egy Kia Rio-val szemben. 2,5M-körül azért Rioból van választék, persze nem mai csirkék azon sem
Sajnos ha csak 200k-t spórol a hibrid, de mondjuk 10 éves korában felmerülhet már zsebbenyúlósabb tétel, akkor Dániában az a tétel ultrazsebbenyúlós lesz és képes lehet felenni a nyereményét, nem tudom persze, hogy ez mennyire jogos félelem.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz molnarpeter #209649 üzenetére
"NEDC" fogyasztási adat alapján fizet félévente kiszabott adót a tulajdonos (grøn ejerafgift), persze első üzembehelyezés évétől függően változtatgatják a jogszabályt... régebben más volt pl.
De igen, ha zabagép a kocsi, akkor a zsebbenyúlás elméleti síkon elérheti az évi 1 milla adót Nem sok Mustangot látni pl az utakon (az közel ennyi zöldadót fizetne és 150% adó sújtja az újkori vételárát is). Ami amúgy szerintem okés ilyen "felesleges" autóknál, de azt helytelennek érzem, hogy ilyen semmirevaló/hétköznapi workhorse kocsiknál is számolgatni kell és évi százropis nagyságrendben jöhetnek ki különbségek úgy, hogy nem gondolnám, hogy ez öli meg a bolygót, hogy 5 vagy 7 litert eszik a "phostaligám"
Ez persze csak az egyik komponens, a másik az az újautó üzembehelyezős adó, ami legjobb esetben is 85% (ez már laza, korábban 100 volt minimum), de lehet 150 is
Nem szeretik az autókat na. Ezzel eddig nem is volt bajom, de most, hogy a páromnak kell kocsi annyira nem ürülök, mert eddig tökéletesen elvoltunk saját kocsi nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen