- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
A héten végigültem a kiszemelt típusokat, nincs nagy rendszer, több különböző típus.
Meriva B, nagy favorit volt, mert egyterű és vásárolható volt AGR ülésekkel, hát Altea után szűkös, meg ez a beltér nem valami nagy eresztés.
Megane 3 kombi sajnos szűkös, Gen5 Swift nem találtam a helyem, meg nekem nagyon puritán a belseje.
Clio 3 még mindig favorit.
Néztem egy Fiat Bravot megtaláltam benne a helyem; nem vetem el, de nem varázsolt el az olasz elegancia.Szerintem ránézek Bravora még 1x, meg Gen1 Auris kellene még kipróbálni a listámról.
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #209701 üzenetére
Ha Bravo kb OK, akkor Lancia Delta? Technika nagyjabol ugyanaz, csak a Lancia igenyesebb belul. De akar az Alfa Giulietta is jo lehet, az is hasonlo muszaki alapokkal rendelkezik.
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #209701 üzenetére
A Clio 3 vs Megane 3 összehasonlításból számomra érthetetlen, hogy miért a Clio jött ki győztesen, hiszen a Megane egy sokkal komolyabb autó. A felsoroltak között magasan a legtöbbet nyújtó járgány.
Az Auris szvsz. szintén korrekt, de szerintem az is szűkös lesz. A Bravo-hoz képest sokkal kellemesebb és jobb anyagokból építkezik a beltere.
Ha nagy hely kell elől, és közép-kategória, akkor Golf vagy Octavia…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz rbalint88 #209702 üzenetére
Valami populáris kaszniban gondolkozom, hogy ha törik, akkor könnyen tudjon az ember alkatrészt szerezni hozzá.
Ha találok a környéken, akkor meglesem őket, Delta beltér nem igazán jön be; a Giulietta egész pofás.
Benzines vonalon a Bravóban is ajánlott T-jet motorokat érdemes keresni és, hogy 2012 és utáni legyen a gen2 M32 váltóval?(#209703) vzsryl:
Teljes mértékben igazad van, csak egy bökkenő van, hogy a 2 méteremmel a Megane 3ban nem férek el rendesen, akárhogy állítgatom az üléspozíciót, ellenben a Clio 3ban és a Twingo 2ben igen.
Gen1 Aurist meg egy hasonló magasságú fórumtárs évekig használta, azért is vadászok egyet kipróbálni.
Octavia feleslegesen nagy bódé, Golf jó lenne, mert ugye van a Golf Plus ami a tesója az Alteámnak, csak 1.4TSI 122le motoron még a közvetlen befecskendezés miatt gondolkozom.Arra készülök, hogy ha külföldre sodorna az élet, ne akkor kelljen keresgetni a megfelelő autótípusokat, hanem tudjam mit vegyek.
~2,5M a keret, 10 év körüli évjárat, autómata(ezt már elengedtem), benzines(1.6 szívó Alteánál fickósabb legyen, ha turbós, akkor szívócsőbefecskendezős legyen), ne legyen hatalmas a bódé, de férjek el a 2 méteremmel.Gen1 Auris HSDt írtam körbe, csak a keretet kellene +1M megtoldani, így maradok a manuális váltónál.
-
426os
őstag
válasz grizlisandor #209704 üzenetére
Bravoból igen, 2012 utániak jobbak, cserébe drágábbak is. Amúgy nem gen2 m32, hanem teljesen más váltó van rajtuk (Fiat c635). Egyébként a 2012 előttiek már abban a korban vannak, hogy nagy valószínűséggel a legtöbb típusnyűgjük meg lett csináltatva. Ha találsz olyat, amin ezek mind igazolhatóan javítva lettek, szerintem nézhetsz 2012 előttit is. Annyi, hogy a korábbi T-jetek euro4-esek, ha ez számít. Delta igényesebb, picit nagyobb, de ha törik nagyobb szívás, mert ritkább és drágább a bontott elem hozzá. Giulietta kb mindenben jobb, hiába azonosak az alapok, más kategória. Árban is.
.
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #209704 üzenetére
UFO kuvikot nézd meg, abban biztosan elférsz, és az 1.8-as motorral lehet haladni, ha használod a gázpedált.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
#96241664
törölt tag
Hibrid autókról hallottam, hogy nem tesz nekik jót ha sokat állnak.
Ez alatt mit kell érteni, ha hetente csak 1-2 alkalommal lenne használva, az már nagyon ártana az akkunak?[ Szerkesztve ]
-
GIJoe
addikt
Sziasztok, tudnátok munkába járós autót ajánlani keret 2M,
Elvárás:Debrecen-Nyír1háza táv, alacsony fogyasztás, klíma, csekély szervizigény... -
q13579
senior tag
Sziasztok,
Segítsetek kérlek beárazni a következő autót (második kocsiként volt használva, de céges autó miatt szinte nem is lenne használva, ezért eladásra kerülhet).
- Audi A4 B8 facelift 2.0 dízel
- Kézi váltó
- 2012.02 évjárat
- 99.000 km (valós, ellenőrízhető)
- magyar autó, végig vezetett szervízkönyv
- Csak alapfelszereltség, de van benne 3 zónás klíma és XENON (se multikormány, se ülésfűtés sajnos).
- Törésmentes, gyári, fehér fényezés, szürke belső
- Gyári 17-es felni nagyon jó gumikkal és gyári 16-os felni szintén korrekt állapotú szettel.Van egy darab hasonló futású autó, de irreálisan magas az ára, közel 6 mHUF a hahu-n, nyílván ennyit nem ér... De jó lenne árában eladni, mert lehet családi szaladgálósnak keresnénk egy plug-in-t, amik viszont aranyárban vannak...
Köszi a tippet előre is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz GIJoe #209710 üzenetére
Vidékre maradnék Euro 4-nélkül, ha nem zavar túlzottan az évjárat, amúgy is sok válság környéki típus van ebben az árban fájóbb spórolással… kicsit korábbi technika jeligére Octavia Tour (mk1 ami a 2-essel egy időben futott) 1.9 PD-vel? [link] Egyszerű megoldások, alkatrész filléres.
-
vzsryl
nagyúr
válasz q13579 #209712 üzenetére
A kis futásteljesítmény megnyomhatja az árát, de aki Audit keres, az nem biztos, hogy ilyen mezítlábas verzióra rá akar nyúlni. Én bepróbálkoznék első körben 4M-val. Most magasan vannak az árak, ki kell használni. 4.2M-ért van jobb felszereltségű 117k km-rel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
eladásnál 20.000km differencia mekkora árdifferenciát okozhat?
Konkrétan egy 2010. dec Honda Civic 1.8 5D-ről lenne szó, jelenleg 150k km van benne.
Ha ez 170k lenne, akkor az milyen összeggel csökkentene az árán?A háttér az, hogy lehetőségem adódott céges autó használatra (természetesen díjazás ellenében), de feltérképezem, hogy pl egy év használattól hol nyerek / veszítek a dolgon.
-
őstag
válasz evitiguF #209716 üzenetére
20.000 és 40.000 között lehet százezres vagy milliós különbség is
300 és 320 között nincs különbséga te példádban szerintem se lesz érdemi különbség, ahol eleve kevés az autó a kínálatban (nincs más, ami az értékét PONTOSAN belője) ott ezek elhanyagolhatóak.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz evitiguF #209716 üzenetére
Ahogy most áll a használtautó piac, növekedni fog az értéke a Hondának, tehát 1 év múlva drágábban tudnál ugyanolyat venni.
Nézd meg, melyik az olcsóbb üzemeltetésű és annak a használatát erőltesd. Mérlegeld annak kockázatát is, hogy sérülhet is, mert valaki például belecsúszik a forgalomban, akár a Hondába.Ha a cégautó használata akár csak kicsit drágább, mint a saját használata, akkor a sajátot eltenném "ünneplős autónak". Kiglancolva, lemosva, garázsba, akkusarut lehúzva, vagy 2-4 hetente okostöltőre dugva, prémium üzemanyaggal csurig töltve. Aztán havonta egy nagyobb karika például vidéki rokonokhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KoVee84
senior tag
válasz macilaci78 #209719 üzenetére
Ahogy most áll a használtautó piac, növekedni fog az értéke a Hondának, tehát 1 év múlva drágábban tudnál ugyanolyat venni.
Azért erre nem mernék mérget venni -
-
_drk
őstag
válasz KoVee84 #209721 üzenetére
A jelenlegi trend sajnos ezt mutatja.
A FT egyre jobban le értékelődik, a kocsik értéle meg egyre jobban fel értékelődik. Egy új autó ami valamire való lassan 10 misi és ennek megy utána a használt piac.
Meg hát nincs is új autó, csak várólista, ez még jobban nyomja fel. -
JackFeryll
őstag
Jól sejtem hogy egy kategóriával olcsóbb a fenntartása és megbízhatósága egy 86LE 1.5dCi Mk3 Megane-nak mint egy 2.0 TDCi Mk 3 Mondeo-nak ?
Felhasználás hétvégi 30-600km (x2) távok. -
Gombinyó
őstag
válasz JackFeryll #209725 üzenetére
Valamivel biztos, de mindkettő jó motor, ha karban voltak tartva. Mondeo MK4 lenne inkább a Megane 3 kortársa.
[ Szerkesztve ]
-
-
evitiguF
senior tag
Köszönöm a sok választ, akkor eszerint mérlegelem a dolgokat!
-
Neck
veterán
Sziasztok,
Le szeretnénk cserélni a 2013-as Ceed kombit valami fiatalabbra, olyan 2018, esetleg 2017. Keret: 8m. Nagyon max: 9.5
Az első 3 szempont:
Megbízható,
megbízható,
biztonságosHa lehet, azért 100-nál több paci legyen, mivel Németországban élünk, és itt némelyik gyorsforgalmi útra felhajtáskor nem árt, ha van kraft. Minimum euro5, de inkább euro6, biztos, ami biztos. Dízelt nem szeretnék.
Ezen kívül, ami jó lenne, ha lenne benne, fontossági sorrendben:
Automata
Adaptív tempomat
SávasszisztensMég egy limitáló tényező, max 4.6 méter lehet, különben nem fér be a garázsba
Igazából egy Auris hibrid kombi tökéletes lenne, ha lett volna belőle valaha adaptív tempomattal szerelt, meg nem 99 lovas lenne. De sajnos nincs, és sajnos 99 lovas.
A méret miatt a Mondeo hibrid is kiesettAz új Corollából van 2.0 és adaptív tempomat is, de olyan drága, hogy a hajam leteszem tőle.
Van eszetekben valami jó?
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
sagesz93
addikt
Van az aurisban pedig sávtartó és adaptív tempomat is, ha találsz olyan felszereltséggel. (Talán TSS az extra neve amit keresni kell.) De szerintem hosszabb mint 4.6m!? Esetleg Lexus ct200h? Ugyanaz a technika.
Illetve a 99 lóerő nem valós érték, eleve a villannyal kombinált 136ot szokták megadni. Az jobban tükrözi a valóságot, a villany miatt eleve fürgébbnek érezni bizonyos szituációkban.
Szerk: most nézem 4595 mm , hát ki van centizve
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tboy93 #209733 üzenetére
A legújabb Ceed kombi 4605mm hosszú... Proceed talán belefér a keretbe.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Doki16
addikt
válasz sagesz93 #209732 üzenetére
Persze ez nem újdonság A hirdetések nagy százaléka kamu és a nepper azt se tudja mit árul. Többek között ebben led fényszoró sincs, az egy mezei H7 halogén. Sőt ebben nincs is TSS, tehát semmi menetbiztonsági extra nincs benne amit írnak. Annyira dühít ez a sok kamus hirdetés, és olyan sokan bedőlnek nekik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Hyunidai ioniq (28kwh, 2018) full elektromosról mik a vélemények?
(Korábban kérdeztem már itt autó kapcsán de nagyon őrlődöm, most talán mazda6, cx5, hybrid corolla(de ettől elment a kedvem - méretek, idegesítő dolgai - ), passag gte (aminél fázok a km futástól) lenne a befutó, de egy ismerős nagyon elégedett az ioniq electric-jével - a hatótávval is és az itthoni tölthetőségével is -. Azonban távolság miatt nem tudom megnézni sem az ő autóját. Tudom, hogy méretben elmarad a 6, cx-5-től, de talán hosszabb távon jobban tarthatja az eladhatóságát/értékét egy elektromos autó, ha a mindenféle szabályozás hozzánk is jobban begyűrűzik. Vagy ez hülyeség? erre felesleges alapozni szerintetek? -
zgospel
őstag
válasz mézespálinka #209737 üzenetére
Szerintem a hazai élet- és járműszínvonalat ismerve ezek a szabályozások csak nagyon-nagyon lassan fognak hozzánk is begyűrűzni, saccra legalább 15-20 év lemaradásban.
Budapest legbelsőbb kerületeit tudom elképzelni a legkorábban, de oda már egy ideje amúgysem éri meg autóval bejárni, az átutazást kivéve.Szerintem erre alapozni még nagyon korai, nem emiatt fogja jobban tartani az értékét az elektromos.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #209737 üzenetére
Itt vagyok megjöttem
Elfogult leszek, mert nekünk már van, kicsit több mint egy éve ennyi idő alatt beleszaladt 17k km Nagyon jó kocsi, ha nem baj, hogy csak 200-250 km-t tud elmenni egy töltéssel. A legjobb fogyasztása ennek a kocsinak van jelenleg. Már alapból elég sok extrával jött ki alapfelszereltségként. Nagyon megbízható típus, az akkumulátora a legkevésbé degradálódó típus. A hatékonysága parádés, mint a beletöltés során és kivett energia ügyében is. Ezekben a mostani 5 fok körüli hidegekben a fűtés elvan simán 22 fokon 500-700 wattal. A hőszivattyú áldás ilyenkor, mert ebben az időben müködik a legjobban. Csak, hogy tudd mihez viszonyítani a Passatom 18 fokra állítva eszik 2000-3000 wattot ugyanebben az időben. Én pl azonnal adnám érte a minőségben, erőben, kényelemben komolyabb szintet képviselő Passat GTE-met És ezt be is árazta a piac, mert az Ioniq drágább sajnos.Belül persze kisebb mint a Passat (Mazda 6) de ha én két gyerekkel elfértem az Ioniqban, akkor biztos elég lesz neked is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mézespálinka
senior tag
válasz Doki16 #209739 üzenetére
Zgospel: köszönöm!
Doki, neked is köszönöm, marad a listán, ha talál az ember relative normálisabb áron. A hatótáv jórészt elég lenne nekem, otthon is tudnám tölteni (jó, nem otthon, de szülők kb 400m-re laknak ), és ismerősömet kérdezve a belföldi utazásokról, ő teljesen elégedett a hazai töltő-lefedettséggel.Általánosságban kérdezném, szerintetek merre tart az autópiac, az árakat tekintve? Szeptember eleje óta nézegetem a kinézett (és azóta van közte elvetett)típusokat is, db szám (kínálat) és ár tekintetében, és hát, az ár nem csökkent, a kínálat nem nőtt, hanem stagnált / csökkent. Ez alapján nagyon nem kéne várogatnom Nektek mi a véleményetek erről a kérdésről?
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #209740 üzenetére
Itthonra bőven jó autó az Ioniq. Nem egyszer mentem már vele télen szakadó esőben 300-400 km-t gond nélkül. Töltést mindig úgy csináltam, hogy éppen vásároltam vagy valami hasznos tevékenység, amivel amúgy is telne az időm. Mondjuk erre már nem igazán érdemes lassan alapozni, mert elég drágább lettek a villámtöltők. Az Ioniq átlagban 12-13 között eszik. legyen 15 veszteségekkel együtt. Most már 180 Ft/kWh a töltés, tehát 2700/100km. Az 5,6 liter rezsicsökkentett 95-ös üzemanyag. Otthon éri meg igazán még a 72 Ft-os árammal is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz mézespálinka #209740 üzenetére
Nem gondolnám, hogy az elektromos autó az valid opció ha nem tudod otthon tölteni. Nekem is volt PHEV, úgyh lakásban laktam, és egyáltalán nem adta ki a matek. A 400 méterre lévő ingyenes töltő meg jól hangzik de gyakorlati felhasználása erősen nehézkes. A töltők meg lehet elvannak terjedve, de már lassan drágább elektromos autót tölteni mint benzinest.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
hramon94
tag
Sziasztok.
Családi autót szeretnénk vásárolni. Kombi lenne az elképzelés. Napi munkába járásra lenne használva napi 80-90km. A keret 2.5M lenne. Igazából semmi különleges igényünk nincsen az autóval kapcsolatban csak hogy megbízható legyen. Létezik ilyen autó? Köszönöm a segítségeteket.
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #209745 üzenetére
Főleg feketében, lesötétítve.
-
JackFeryll
őstag
válasz ArthurShelby #209745 üzenetére
Ez övön aluli volt !
A V70 (is) tényleg úgy néz ki, mégis imádják.[ Szerkesztve ]
-
Llew
senior tag
válasz tboy93 #209744 üzenetére
Az a baj, hogy 2,5 M-ért is 15-20 éves darabok vannak.
#209747 JackFeryll A V70 közel sem annyira hullaszállító fazon, mint az Accord. Bár nekem utóbbi is tetszik.[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
macilaci78
nagyúr
válasz JackFeryll #209747 üzenetére
A V70 farán van egy kis játék, az Accord kombi hátulját még egy T4 hátsó ajtó is felülmúlja fantáziában. De eddig nem volt szempont a kérdező részéről a küllem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Politika
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest