-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #143672 üzenetére
Illetve még az jutott eszembe, hogy ha mindig csak városban használod, és nem prémium üzemanyaggal tankolod, akkor lehet hogy elkoszolódott már odabent ez+az, könnyedén okoz fogyasztásnövekedést.
Érdemes lenne legalább 2 teli tanknyi jó minőségű benzint beletankolni, pl az OMV maxxmotionből van 95 is. Meg kimenni vele autópályára 20-30 percet 130-140-nel végigtolni, hogy kiégjen a sok lerakódás.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
g@bo
nagyúr
-
tixem
addikt
válasz zgospel #143994 üzenetére
Vezérléscsere az ugyen minden használt kocsinál kell ez kb nem is szempont, kötelező érvényű. A tobbi meg úgyis kiderül ha engedi a nepper az átvizsgálást.
Az a 200k km inkább fontos, hogy hol lett belerakva. De szerintem 4-5 év alatt 200 ezer hosszabb pályázás nélkül elképzelhetetlen. Az meg azért nem egy rossz dolog, igy a futómű sem kap annyi trimbolást, mint városban.
Bízom benne, hogy nem lesz rossz, persze minden az állapotától függ és, hogy mit mondanak majd rá, ha egyáltalán ad lehetőséget a kereskedő rá.
TSI ügyileg jó lenne látni egy adatsort, hogy hogyan alakult a motorok szerkezete, meddig volt lánc, mikortól van a módosított szélesebb láncos és mikortól van szíjas hajtás. Sok dolog tisztázódna a gyártási évvel összevetve.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
-
#94529552
törölt tag
válasz zgospel #144651 üzenetére
Valószínűleg nagyrészt pálya lehetett szerintem is.
Néhány vélemény: Vannak ott kétkedők, valaki 300k km-t javasol tartós tesztnek, amit kapásból elhárítanak, és egy másik szerint is semmi a 100 ezer km: 100,000km is nothing. Most fords start dying before 200,000km a good engine lasts well over 300,000km.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zgospel #144651 üzenetére
Az autobild 100.000 km-t megy minden autoval teljesen vegyes hasznalatban(varos, autopalya, orszagut), 3-4 kulonbozo sofor vezet minden autot. Ez a teszt kb 2 evig tart.
Egyebkent van egy ket auto ami flottaban marad tovabb(pl Golf 5).(#144652) Tothgera30
A fenti hasznalat megegyezik egy cegautoeval.(#144653) hobizoli
Ja en lattam es nem is parazok a tartossag miatt...
(Amugy van ott Dekra technikus is mint fuggetlen szakerto, de magat a tesztet az autobild szervezi)(#144656) Pumma
Karogok vannak ott nem ketelkedok. Az olyan kijelentesek mint "Most fords start dying before 200,000km" egyszeruen komolytalanok. Egyebkent valaszolnak is a legtobb kommentre es alul le is irjak, hogy azert nincs hosszabb teszt, mert ez is 2 evig tart. 200e km-es tesztnel az auto mar tullenne a modellcikluson a teszt vegere es egyebkent is tobb modellt tesztelnek egyszerre.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz zgospel #144658 üzenetére
"Az a helyzet ezekkel a kisköbcentis turbósokkal, hogy a megadott alacsony fogyasztás csak akkor működik, ha nem pörög a turbó, akkor meg jó gyenge az autó, mint egy Zastava. Ha meg pörög a turbó, akkor ugyanúgy benyel annyit városban mint az 1.6 szívó."
Szóval nincs ezekkel semmi baj, ha elég a teljesítménye nem hajtva, akkor keveset eszik, ha kell az erő, akkor annyit fogyaszt mint egy 1.6 szívó, de jobban is megy.
"Bad reklám is reklám too"
-
footy
addikt
válasz zgospel #144658 üzenetére
2 év alatt 100 ezret menni az ha heti 5 napon át mentek vele az napi 192 km. Most ez csak egy durva becslés, de azért jó közelítés.
Ez egy nagyon rossz becsles(kb mint a "Ez az auto mar megkerulte a foldet" jah akkor van benne 40e km ), palyan ez kb 1,5 ora. Sot a cegnel(Gracban) dolgoznak magyarok akik Szombathelyrol jarnak at. Oda-vissza napi tobb mint 200km. Ez csak a te fejeben sci-fi. Rengetegen ingaznak ennyit. Sot meg az osztrak kollegaim kozul vannak joparan akik ennyit vagy kozel ennyit mennek naponta.
Ha meg pörög a turbó, akkor ugyanúgy benyel annyit városban mint az 1.6 szívó.
Ezt senki nem is vitatta, a kulonbseg annyi, hogy egy turbos tud keveset is ennyi ha adottak a korulmenyek.Az autógyárak sem azért fejlesztettek ilyen motorokat, mert ez milyen marha jó dolog, hanem azért, mert tarthatatlan uniós normáknak kell megfelelni, miközben gazdaságosan kell legyártani. Sokkal olcsóbb és gyorsabb volt egy turbót ráb*szni egy kis motorra, mint tovább reszelgetni az 1.6 meg 2.0 szívó benzineket, esetleg egy nagyon jó hibrid rendszert összerakni.
Ez csak egy resze a dolgoknak. A masik az, hogy mikor bement az egyszeri user a fordhoz es kiprobalta a fokat 1.6tdci-vel utana pedig 1.6tivct-vel akkor azt mondta a masodikra hogy neki nem kell ilyen szar mert nem megy es sokkal tobbet is eszik. Magyarul: inkabb sziv a dieseles nyugokkel, de kell neki a nyomatek.
Szoval van am igeny a masik oldalrol is. Ha magamnak valasztanek en biztosan turbosat vennek, a fenti pelda alapjan az ecoboostot, mert kevesebbet eszik mint a szivo es a nem kell porgetni hogy alkalmas legyen dnamikus kozlekedesre.Egyebkent nem muszaj venni tubosat, lehet venni szivot is(meg). Viszont itt a legtobben ugy fikazzak ezeket a motorokat hogy meg csak nem is ultek olyan autoban amiben benne lett volna,de meg csak az autobild szetszedos videojat sem neztek meg. A vicces az, hogy meg csak senki nem is tudott linkelni olyat hogy lenne forumbejegyzes vagy mobile.de-n talalat motorhibas ecoboostra.
Vegyetek szivot, topic zarhato
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zgospel #209013 üzenetére
Passat GTE? (V60 D6 kis csomagtartó miatt valószínű nem fog tetszeni, C-Max szintén zenész, Outlander PHEV meg nyűgök ismerete nélkül csak margóra, olvass utána és döntsd el milyen tulajdonságok férnek bele, pályán pl éhes )
Corolla nem ugyanakkora lesz, mint az Auris?[ Szerkesztve ]
-
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #209013 üzenetére
Végül egy 18-as Kia Niro lett megvéve 7.3m-ért, még garanca is van rajta egész sok. Élőben nagyobb mint képekről és a Corollánál tágasabb belül. Fogyasztása kb ugyanaz, és a benne lévő DCT váltó valójában a VW DSG a márkaszervizes fickó elmondása szerint, és nem szokott vele gond lenni. Átnézték márkaszervizben, minden stimmel, előélet, gari, stb.
Egy 8 milliós Corollát nézett először az autorevizorral, de valami nem volt kerek, mert az egyik hengerben gyújtáskimaradás volt, illetve a motortér tele volt olajsárral, és a betöltőkupakot levéve is belül látszódott az olajsár, úgyhogy az ott maradt. Pedig a telefonban a kereskedő nem győzte ecsetelni, hogy mennyire tökéletes az autó...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
nagyúr
válasz zgospel #209104 üzenetére
"műszerrel megvizsgálják a váltóolajat, és az alapján döntik el, hogy jó-e még, vagy cserélni kellene"
KIA-nál bármi lehet, nincs erről még infóm.
A dízelmotorok általában jobban szoktak sikerülni a KIA-nál (kivéve az új 1.6 mhev dízel a ceedben, annak a vezérlése időzített bomba).
-
FoLey-v
addikt
válasz zgospel #209519 üzenetére
Cosmo felszereltségnél már félbőr vagy bőr ülések vannak. Szerintem az már vállalható kényelem szempontból.
130-nál 4000 engem nem zavar és hosszabb távra is mentem vele.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
kobe24
tag
-
FoLey-v
addikt
válasz zgospel #209524 üzenetére
Nekem szövetülésem van és elsőnek fura volt,de valahogy jól beállítottam és így már okés. A hangszigetelés kicsit hangosabb már 130-nál,de lehet jövőre tervezek ajtók oldalába valamit,hogy csendesebb legyen.
macilaci78 Enyém Z16XEP 110km/h-nál 3000-et forog és 130-nál 3500 körül.
szpeti40 Grat! Sok balesetmentes kilométert!
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
ZolkoW
őstag
válasz zgospel #210247 üzenetére
Én inkább a nagyon pici nőket nem értem (ilyet többet látok). Néha utólag gondolkodom el, hogy ő most nem a kormány felső íve alatt nézett ki véletlenül? És nem tudom eldönteni, mert addigra persze elhaladt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Land
veterán
válasz zgospel #210554 üzenetére
Mi a gond vele? Volt 2.2-m, tudom milyen. Illetve beszéltem olyan tulajjal, aki megchipeltette és elmondása szerint ég és föld a különbség. A kipufogós dolog csak az enyém fejemben él. Lehet nem lehet hangot varázsolni bármelyik autónak.
rbalint88: Azokat is megnézem. Volt 159em, félek tőle. Tibi nem tudom mennyit enyhítene az alap bajain.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
szcsabaa
csendes tag
válasz zgospel #210546 üzenetére
Köszi, Vectraból sincs olyan sok meg általában régebbiek is. Elfelejtettem mondani hogy meghúztam magamban egy lélektani 15 éves határt hogy annál idősebbet nem bagyon szeretnék. Persze ha szembejön egy 2007-es teljesen jó autó akkor nem zárom ki automatikusan ezért, csak ha lehet akkor inkább minel fiatalabbat szeretnék.
De ettől függetlenül felírom, egy megtekintést megér -
Bdanyy
addikt
válasz zgospel #210977 üzenetére
Pont a napokban lepett meg engem is az "új" Niro, talán még az Octavianal is kényelmesebb volt abba beülni. A corolla borzasztó kényelmetlen hozzájuk képest (nekem a RAV4 sem jött be, ellenben a camryt eltalálták, kár hogy nem abból van a kombi).
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz zgospel #210910 üzenetére
Már itt van, jelenleg 3db autót árulok, mindegyiket lassan 2hónapja és érdeklődő sem volt. Elmúlt 2 évben pár nap, de max 2hét alatt adtam el autókat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz zgospel #212058 üzenetére
Az x-type egy csicsas mondeo, ami annyiban az elonyere valik, hogy talan kevesbe egy foshalom, mint a nagyobb jaguarok, de en igy is messzire kerulnem. Arra keszulj meg, hogy kb vagy el fog hajtani a szerelo, hogy o jaguarhoz nem nyul vagy meglrobal lerantani, merthogy cica$auto es $pecialis szaktudast igenyel. Van hozza szakszerviz is, de nem tul sok (en egyet tudok Bp-n), meg viheted markaszervizbe is
Idegrendszer legyen hozza, meg penz se art, kivenhedt ritka “premium”-mal lehet kemenyeket szivni, amikor kellene valami alkatresz, de utangyartott nincs, gyari horror aron vagy mar az sincs, aztan kereshetsz bontoban kevesbe szar husz eves alkatreszt.
En pont ma jartam igy majdnem, Audi A4 cabrio, mas a homlokfal, mint a szedan/kombie, utangyartott nincs belole, gyarit se gyartanak mar, csak elfekvo keszletek vannak 150ezertol felfele… ugyhogy maradt megis az eredetijenek a megszepitese (feluleti rozsdak voltak rajta, csak egy szerencsetlen elem, nagy muanyag beledolgozott fem reszletekkel). A szedan/kombihoz az utangyartott meg 35ezer
Es megkockaztatom, hogy csak a kabriobol tobbet gyartottak, mint x-typebol kompletten generic dolog van rogyasig, de kabrio-specifikus alkatreszekkel ra lehet futni a cumira. -
JackFeryll
őstag
válasz zgospel #212061 üzenetére
Én utazósnak nem tudok elképzelni jobbat az MK4 mondeo-nál. Ilyen kicsi pénzből ez az autó az ami belülről sem tejfölösdoboz, van futóműve a magyar utakra, csendes és olcsó az alkatrész. Még az accord van talán, de drágábbak és a kombi elég megosztó kinézetű.
Mondjuk ha a fogyasztás mindenek felett van akkor talán megane 3, de az azért fapadabb?A cvt-s első autó ajánlásokat meg nem is igazán értem. Mi lesz ha másét kell vezetni valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz zgospel #212061 üzenetére
S80 D5? Ha ez felmerult akkor ilyen xtype meg 159 mit keresnek a sorban? D5 egy rohadt jo motor csak olajat kell cserelni benne rendesen. Az volt nekem a v60ba es huzta a bodet rendesen es az 5 henger az 5 henger csak ne hagyd alapjaraton porogni hehe
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tibbike01
őstag
válasz zgospel #212149 üzenetére
Az Arteon is nagy.
Igazából egy új Skoda Oktáv 1.5 TSI DSG lenne a legjobb, pont elég nagy tágas, de nem túl nagy a bódé, a sedánnak is 600liter a csomagtartója, de sajna nincs 9millióért, illetve 1.5TSIhez a széthullós DSG-t adják...
Arteon 2.0TSI DSG-vel városban mennyit kajálna?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz zgospel #212151 üzenetére
Lehet a hibridekben jobb a dct, de nalunk Hyundai flotta van es mind az 1.7dizeles tucsonok, mind az 1.4tgdi i30-ak atestek mar legalabb egy valtofelujitason. Az i30-ak most 4 evesek, egyikben 95, masikban 120ezer km van, 800k Ft/auto volt a kuplung es kettostomegu csere…
Nekem 1.5tgdi mild hybrid van, most van benne 20e km es mar neha csinal furcsasagokat, pedig igyekszem vigyazni ra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lightyear - befektetési app
- PlayStation 5
- Társasjáték topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen