-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az a jó, ha minél több példányt megnézel az adott típusból, úgy lesz összehasonlítási alapod Honosítás mindenestül kb. ~150-200k, kiutazás,benzin, pályamatrica két autóra ~50-100k. Én inkább itthon keresnék ilyen focust. Ez az autó olyan 770-800k mire a neveden lesz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Próbáljatok meg először az eladásra koncentrálni és utána a vásárlásra (ha ugyebár nem létszükséglet az autó). Ha jót akarsz venni az sajna nem öt perc lesz, sok türelem kell hozzá, persze lehet szerencséd lesz mint nekem( 1 hét az eladás és az új autó megvétele között ) vagy te is fél évig keresed az igazit mint raczger kolega.
-
kovacsroli
senior tag
Szia,
ha autóhitelt szeretnél felvenni azt számold bele, hogy számos pénzintézet kiköti, hogy a futamidő végén milyen idős lehet az autó. Ez 2000 körüli gyártások esetén lehet KO kritérium, legalábbis ha jól tudom az OTP-nél 14 év a max, de csak mondtam egyet.
Nem mellesleg elég jelentős biztosítást is kell kötni mellé, amit ilyen ""kis"" értékű autónál érdemes meggondolni.
Én is hasonló helyzetben voltam ezért végigzongoráztam a lehetőségeket és egy mezei személyi kölcsönnél kötöttem ki, amire igaz ráfizetek 20%-ot, de az autó tehermentes, a forgalmiban az én nevem van és azt csinálok vele amit akarokHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-v-
addikt
amire nem kell helyből még minimum 200-at költeni, így inkább drágábbakat nézünk
Hát figy minden focus 1 több mint 10 éves ám, ezekre mind költeni kell (meg úgy általában bármelyik használt autóra) vagy kevesebbet vagy többet ... nem is feltétlen közvetlen vétel után, de ha elő jön ez vagy az később is jó ha tudod szervizelni. Ráarásul amiket néztek, az az ársáv alja, gondolhatod, hogy az alján nem a patent példányok vannak. Nem akarok beleszólni, de ha így ki vagytok centizve ne vegyetek fel hitelt, felejtsd el a focust, inkább valami F astra akkor ...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
akos727
senior tag
Ez emberenként változik ki mit élvez. Őszintén számomra sem egy különleges élmény a 160, mivel motorozom, az nagy sebesség élvezete kicsit magasabban kezdődik...de azért jókat nevetek a sok autób*zin, aki beszéli, hogy a 7-8mp 100-ra milyen gyors és 220 a vége a kocsinak (mikor már széthullik)...
-
nagyúr
Itt most azokra gondoltam, akiknek az autója simán bírná a 130-at, nem szegény szamarát meg titeket akartalak bántani
Én stabil 135-140 körülre álltam be régen, az tök jó volt, mert a sok lassabb jármű mellett már rendesen el lehet húzni, de még nem birizgálja a jard bajszát a sebesség sem. A merci ilyenkor 6 litert fogyaszt, a civic sajna többet, de hát a rövid hatodik az rövid hatodik... Amúgy az a plusz 5-15 perc néha aranyat ér, ha pont átlépsz egy balesetet, vagy megúszol egy hosszú vasúti pirosat, esetleg még napfényben leérsz valahova és nem sötétben kell ismeretlen helyen bóklásznod. Persze ezek csak kiragadott példák, néha én is szívesen autózok lassan, de ez újra csak akkor következik be, ha meglesz a BMW A nem-ráérés meg nálam munkahelyi ártalom, mivel napi szinten járom a várost oda-vissza, minél hamarabb haza-munkába akarok érni, és nem feleslegesen ülni a kocsiban
Szóval szerintem az autópálya a "nagy" sebességgel való autózásra való, és persze én is megyek nagyritkán 160-at, de csak ott ahol lehet, ahol nincs sok autó vagy nem fog tutira kijönni elém valaki óvatlanságból. Sajnos sok vezető tol, jobbról előz, középen megy a 3 sávnál, mert tudatlan, buta, stb. Ezekkel nem lehet mit csinálni, csak ha több rendőr lenne a pályán és-vagy rendesen be lenne kamerázva és ezeket "is" figyelnék.
És ezek nem csak nagy autós hóbortok, van itt audi-merci-bmw mellett opeles, vw, citroen picasso!!! (wtf gyerekkel???) stb. sőt smart is (Ezek szerint abban 100 fölöt jön meg valami, talán a meleg hugy a lábán )Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
werszomjas
őstag
En aterzem a helyzeted eleg sokat palyazok tobbfele autoval.
A legszarabb egy fiat panda ami neha villant egy motor hibat es onnantol 120km\h a max sebessege es igy utazok pestrol gyorbe majd vissza vagy nyiregyre majd vissza, de en ilyenkor figyelek masokra ha latom hogy gyorsabb jon nem megyek ki ele, hanem megvarom mig elmegy. Nagyon sokan nevelni szeretnek a gyorsan haladokat ezeknek az embereknek miert nem mind1 hogy mas mennyivel megy?
Egy masik auto egy subaru legacy amivel gond nelkul lehet 145 el haladni, ha latja hogy jovok miert vagodik ki elem 110 el? Utana van egy lyuk de nem megy vissza hanem marad a belsoben. Villogni amugy nem szoktam sose villantottam meg senkire ilyen helyzetben, lassitok, nem gond, de azert sok bosszanto rutintalan autos van a palyakon.
A legjobban megis azokat szeretem akik folyamatosan gyorsitanak lassitanak egy 250 km es tavon volt olyan hogy egy autot kb 5 szor eloztem meg pedig en vegig tempomattal mentem, az meg folyamatosan gyorsit lassit
üdv
-
nagyúr
-
snorbi82
senior tag
válasz tixem #100015 üzenetére
Nekem 11 éve megvan a kis 1.2es sedan. Nagyon szeretem. Hosszú távon 6 liter körül ki lehet vele jönni, helyben szaladgálva sajnos 7.2 l. 140e km van benne. Eddig semmi baja nem volt... Végsebességre 195 km/h val mentünk.. Én nagyon szeretem!
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
szőröscica
addikt
válasz tixem #100060 üzenetére
Hát barátom....
Egyrészt az ár nagyon jó.
De ezek max 12-13 éves kocsik. Kíváncsi lennék, hogy mennyit kellett futnia, vagy milyen tulajdonosra volt szükség ahhoz, hogy egy ilyen motorblokkot felújítani kelljen. Normális tulaj mellett ezek alaphangon fél millió km-t el kell menjenek.400-450 rugóért én első generációs almérát keresnék, egy szép, megvigyázott példányt. Az egy korrekt, őszinte japán autó. Vagy primerát, ha nagyobb kell. Csak nagyon óvatosnak kell lenni, ezek igazi apokalipszis autók, minden túlélnek. Ezért a trehány magyar tulaj az egyetlen ellenségük.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tixem #100062 üzenetére
Hát nem tudom. Én óvatos lennék ezzel, az évszázad üzletének tűnő dolgok általában csak az eladónak azok.
Hidd el, ezek a motorok kis odafigyeléssel tényleg kimennek a világból, nem kéne generálozni őket.
Ha összehasonlítod, hogy milyen okádék fasztrákat kapsz ennyi pénzért, és itt mit ígérnek... Legalább a gyanú ébredjen fel benned. -
nagyúr
válasz tixem #100810 üzenetére
Figyelj nem az a lényeg, hogy törve volt, hanem hogy hogyan lett helyrerakva. Az enyém is kapott, de szépen megcsinálták, meg se mondtam hol volt lezúzva. Csak azért írtam, hogy valószínűleg a tietek is kapott egy pofont, mert a légzsák visszajelző ég, általában ez az oka. Milyen motor van benne?
-
Zola007
veterán
válasz tixem #100812 üzenetére
Már csak azért is ordít, mert a miénk az abc-ben előrébb lévő JUT rendszámmal 2005.06 havi forgalomba helyezés
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
VegyesTamás
senior tag
válasz tixem #100810 üzenetére
töréssel nem csak az a gond, hogy szépen meg legyen csinálva, hanem nem biztos, hogyha neadj'Isten belétek mennek, ugyanúgy fog gyűrődni, bár ezt soha ne tapasztaljátok ki
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
zgospel
őstag
válasz tixem #143993 üzenetére
"Sokat szidják a TSI-t de szerintem ezeknek a 90%-a a nem megfelelő használatból ered."
Nagy valószínűséggel igazad van, legalábbis szerintem. Szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy az ilyet vásárlók nagyrésze amúgyis flottás, céges, lízingelt kocsi, azok meg pont leszarják (vagy csak nem tudják) a megfelelő használatot.A legtöbb 4-5 éves autó azért kerül eladásra, mert addigra járt le a lízing, vagy a flottaszolgáltatóval a cégnek olyan megállapodása van, hogy ennyi időközönként cserélnek, vagy egyszerűen a céges policy kimondja az x időnkénti cserét.
Egy ismerősöm apja flottakezelő, és azalapján amit hallottam meg láttam csak a szükséges minimum szinten végzik a szervízeléseket. Legalábbis náluk így megy. Nem azért mert ők trehány kókány emberek, hanem azért, mert így gazdaságos: azt a 4-5 évet illteve 150-200 ezret amit mennek vele simán kibírja, utána meg úgyis eladják.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tippmix
- BestBuy topik
- Villanyszerelés
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autóhifi
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest