-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz KoVee84 #194082 üzenetére
Van A3 etron, az ugyanúgy GTE technika. A Niro hibrid is jó kocsi, csak nem plugin. Új létezik még csak belőle. Fenntartani a GTE drágább, de csak a DSG váltóolajcsere miatt. Amúgy egy általános kötelező szerviz megvan 20-25-ből anyagköltség. [kép] Ez két autóra való cucc.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz KoVee84 #194351 üzenetére
Igen.
Nem túl nagy a választék Mazdáéknál.
2.0 benzin különböző teljesítmény szinten, aminek a szemét kinyomva érzed csak a különbséget.
2.0 Skyaktiv-G, ami kicsit dízeleket utánoz, de kb. csak placebo hatású a fogyasztás és nyomatékbeli előnye.
Meg van a dízel, amin ugyan finomítottak, de meg se közelíti a megbízhatósága az európai dízel motorokét, és még drágább is hozzá sok minden.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz KoVee84 #194351 üzenetére
Igen. Alapból nyomatékra hangolt, ez látszik is chiptuning után, az a +10 Nm az elég kevés, tehát ott nem nagyon hagyott mozgásteret a gyártó/technika. Teljesítményben viszont van ott még tartalék.
Nem rég vt itt valaki aki vitte chiptuningra abból is ilyen 17X lovat hoztak ki chip után.
Meg is van: Mazda 2 és Mazda 3 chiptuning: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz KoVee84 #194373 üzenetére
igen igen, ezt már linkelték. én nagypapásan vezetek, meg szerintem ezt azért javították is, remlem.
de ez a full hybrid kuga most megtetszett nagyon, főleg ha jó a hangszigetelése. futómű gondolom fordosan jó, a motor meg a toyota technika, ugye? köszike az extra infókat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
slett27
addikt
válasz KoVee84 #194410 üzenetére
Hát ez nem hangzik valami biztatóan. Megnézetem képen a Civicet de olyan kicsinek tűnik. Alkatrész árak milyenek ?
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
m.lala
aktív tag
válasz KoVee84 #194683 üzenetére
De nem hajtottad szét remélem. Már megvették, lekéstem róla .
Egyébként őt: [link] kicsit túlárazott, de jól felszerelt, kis km, stb stb. egyedül az zavar, hogy acélfelnis, de ez legyen a legnagyobb baj vele.[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
slett27
addikt
válasz KoVee84 #194892 üzenetére
Lekérdeztem, 2020.09.24-én hozták be Helmbrechts mellől Németországból. Minden pecsét 0km-től ebbe a szervibe szól. Hogy van-e ismerőse annak aki behozta és végigpecsételte a szervizkönyvet azt ki tudja. Az ügyfélkapun lekérdeztem, ettől az időponttól kezdve indul a műsor Magyarországon.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Zsombe
senior tag
válasz KoVee84 #195148 üzenetére
No offense, de azért kiváncsi lennék milyen motorizáltsággal, milyen gumival és mekkora távon fogyaszt 5,2-t egy Octavia óra szerint 150km/h-nál. És persze BC szerint vagy rátankolással.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
KoVee84
senior tag
válasz KoVee84 #195151 üzenetére
Ja, és azt elfelejtettem, hogy volt benne egy racechip. A legalapabb.
Mufi: szerintem túlgondolod. Simán elég egy pendrive. Pont a héten volt nálam egy 3as octavia csereautó Canton hifivel, amíg az enyémen szoftvert frissítettek. Tényleg brutál jól szól, de az én értékrendem szerint nem szól annyival jobban a gyári swingtől, mint ennyivel drágább (200k), de hangsúlyozom, ez csak az én személyes véleményem.
-
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #195233 üzenetére
Ellenben ugyanazért a pénzért kapható Mazda3ról vagy az 1.6 mpi Golfról ezek jutnak eszedbe? Amennyivel homogénebb, akár kellemesebb a G6 belseje, annyival rosszabb (nekem) az alap ülése (a jobbikhoz nem volt szerencsém), meg a futóművét is kevésbé szeretem. Onnantól meg nem nagyon maradt előnye a Golf
65(+új műszerfal+új orr)-nek.Btw tc/vezess/an/ap M3 és M 3 tesztjeit is átnézheted, hasonlók a tapasztalatok. Ebből a mazdából dízelt vezettem, benzinest a korábbiból. Sztem a Ceed (2012+), 308 II lepipálja ezeket simán, de kicsit olcsóbban a M3 sem rossz.Coccolino_O. Azt amire van keret és tetszik 1.6osoknál nagyritkán hallok 1-1 szenzor hibáról (fhp, lambaszonda), de mást nem nagyon. Az 1.4 109 ló az inkább 90 érzésre, de az is jó. Én a '12 utániakat szeretem, előtte attól függ mi kell/tetszik (pl vetítőlencsés fényszóró, stb) sok hibáról/hibajavításról nem hallottam.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gippazoid
senior tag
válasz KoVee84 #195243 üzenetére
Hm.
Nekem már az egész motor ingadozva jár. Alapjáraton. Persze azt mondták amíg garis volt, hogy ez ilyen. Aztán kiderült, hogy EZ a példány ilyen, kompresszió mérés megmutatta, 4-ből 3 henger OK, a negyedikben égéskimaradások és 2,5 bar-ral kevesebb kompresszió. Köszi győri motorgyár ahol honfitársaim összedobták ezt a fos motort... Még meleg teszten is volt pedig, ami ilyen kis motoroknál ritka, keveset vesznek ki a sorból. Néha eszembe jut, lehet azt nem kellett volna: hideg motor beindítva aztán max terhelés. Még ha azonnal forró hűtővizet is kap, az olaj hideg, a fém hideg. Persze a teszt alapján tökéletes volt a motor, aztán 6000 km-nél csak néztem, hogy az olajszint a min jelzés alatt. Pedig meg se volt hajtva, szépen bejárattam, max fordulat háromnegyedéig volt csak elpörgetve az első x km-en, ahogy a könyv írja, utána is kíméltem, szeretem az autókat és életem első új autója.A 2004-ben gyártott első széria típushibája volt a beázó biztosíték doboz, a 2005-ösnél már egy kis esernyő jel van rajta, az nem ázik be már.
Gippazoid Novelties Inc.
-
veterán
válasz KoVee84 #195556 üzenetére
persze, ezért a jel. a valós ok, hogy nekem nem tetszenek, főleg valamiért belülről nem, a külső formája nagyon rendben van egy 3-as mazdának, meg a linkelt cx-5-nek is.
ami most nagyon megtetszett az a skoda scout barnás ülései. tisztára mint a corolla trek, de arról ugye letettem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz KoVee84 #195570 üzenetére
neked van a barna oktav? milyen motorral?
tokjo lenne a scout ha lehetne kerni az 1.5 etsi-vel es dsg-vel, de most valamiert - el nem tudom kepzelni mi lehet az oka - csak a sima 1.5 tsi-vel vagy a gyengebb ketliteres dizellel rendelheto osszkerek nelkul
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Directors
senior tag
-
Veron
őstag
-
válasz KoVee84 #196885 üzenetére
Sajnos a kormánycserének ehhez semmi köze. Minden audis - kivétel én- valamiért kormány-pókerezik. Össze vissza cserélgetik és 800-1000€-t adnak egy kib@szott csapott kormányért... Nem tudom miért jó de hihetetlen miket tákolnak össze : nem csak generációk de típusok közöttiket is cserélgetnek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Én egy félig bőrös, jól felszerelt példányt próbáltam. Számomra nagyon meggyőző volt, és erősen versenyképes a 2M alatti kategóriában. Nem érzem sokkal komolyabb autónak a 7 éves Superb-emet sem, pedig azt is azért választottam, mert minden megnézett verdát kevesebbnek éreztem nála, a fél-1 millióval drágábbakat is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
alázógyík
őstag
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Focus???
Annyira rossz autót rég láttam... olyan gagyi, fröccsöntött műanyagból van a bele még a fullos Titaniumnak is, hogy beszartam tőle.
Rohadnak, nem kicsit.
Zajszintje magas, és a mindenki által magasztalt futómű se valami nagyon jó. A facsipesz 1.6-os benzines. Nem megy, de brutál eszik.
Volt nekem, soha többet.
Tényleg jó a Mégane 3, nekünk is van.
Előtte 308 volt, Pite is elhiheti, tényleg egy f.shalmaz a benzines. A faces csoportja is sokat mondó, úgy utálják hogy az elképzelhetetlen. Szerelők meghallják, rögtön telt házas a szerviz. -
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Írd le a véleményed nyugodtan . Összességében elégedett vagyok az autóval, de van ami közelebb van a szívemhez.
Figyu má', ültél már Focusban? Ezek szerint még nem.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ngaba
aktív tag
válasz KoVee84 #197167 üzenetére
Plusz nem vagyunk egyformák.
Nekem szerencsére kb. soha nem fájdul meg a derekam/hátam, se vezetőülésben, se irodaszékben, így ha akarnám, se tudnám ezen szempont értékelni az autókat. Felőlem egy hokedli is lehet benne, az se tűnik fel. :)
A műanyagok tapintása is olyan, hogy nem érdekel: A szememnek tetsszen a beltér, ennyi.
A Megane3-ban pl. engem zavar, hogy nem mutatós a km-óra, másnak meg lehet, hogy ez tetszik. Stb. Illetve ezért is jó, hogy több szempont elhangzik.
De mindenképpen meg kell nézni az adott autót a szubjektív szempontok miatt. Amiben itt elsősorban tudunk segíteni egymásnak az az, hogy megbízhatóság, fogyasztás, ár/érték szempontjából milyen (bár már az utóbbi is szubjektív). Amikor azt írom egy autóra, hogy jó, az nálam azt jelenti, hogy tudomásom szerint megbízható. (Személy szerint nem vennék Megane3-at. Mert csak. Valahogy nem az én stílusom. De jókat hallani róla, ismerőseimnek sincs baja vele stb.)
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #197167 üzenetére
A volt cégeseinknél 250 és 270nél benzines módban is motort kellet cserélni, a harmadik 200 körül tűzgolyóvá vált (motortérből csaptak fel a lángok), annál nem kellett.
Az alapülés kevés autóban jó, és igen; zajszigetelésben, üvegben, akár világításban, klíma (sokat dob a komforton egy jó vezérlés, és sokat ront egy vacak), egy élhető motor+váltó kombóval sokat lehet dobni.
Képeken nekem igénytelennek tűnt a Megane, azért csuktam ki évekig. Aztán több tesztben írták hogy igényes a belseje meg hogy jó minőségű, amit kétkedve fogadtam, aztán megnéztem. És jé, tényleg nem is rossz (a jót nem ilyennek képzelem abszolút skálán, de tök vállalható, jobb mint amire számítottam). A futóűvel mindenütt dícsérték (tényleg elég jó), a motorról vegyesek voltak a tapsztaltok, mint kiderült azért, mert főként Fluencben tesztelték, ahol 10 lóval gyengébb, hatos helyett ötös váltó van benne, és egy mérettel nagyobb a kerék. Ez összességében elég ahhoz hogy megölje a bulit, de a M3 gyárilag is egész korrektül megy (1.8 ufo cicives kolléga turbósnak tippelte az enyémet; mert neki ugyan 16(/30) lóval több van fent, de jóval haloványabb alul).Golf, Touran terén volt néha meglepetés, mert (főleg Touran, még a kereklámpás) elképzelni sem mertem hogy akár Caddybe (teherbe) olyan anyagokat és úgy raknak mint abba, főleg hogy praktikumból is alig kettest kapott tőlem.
Azaz továbbra is meg kell nézni, ki kell próbálni ami szimpi, és aki tudja magáról hogy igényesebb, az ne nézegesse a fapad verziókat.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Trollok komolyan
- Főzőcskés topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...