-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #191512 üzenetére
Én sem találok negatívumot, illetve egy picit hozzáköthetőt mégis. Apósom Pug Boxer 2.0 blueHDI-t szokott vezetni, és azok szokták enni az olajat, de 20k km-enként cserélteti a cég, ami lehet, hogy már túl sok.
A hunyadival az a bajom, hogy nem tudom mennyire egyszerű és költséghatékony a szervizelésük. Tudomásom szerint Európában európai dízeleket a legkedvezőbb választani, mert jobb a szerviz háttér. Egyébként tényleg jól nézi a kombi változata.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
[CS]Blade2
addikt
válasz m.lala #191817 üzenetére
Mondjuk az is hülyeség, ha nem figyeljük a km-t, mert csak-csak összefügg a benne levő még sosem cserélt alkatrészek várható döglődésével. Amennyi az órában van, annyit biztos, hogy futott, és, ha az sok, akkor az valamivel nagyobb eséllyel problémás, ellenben legalább tudod, hogy az valszeg annyi, és nem 600-ról tekerték vissza, meg sok alkatrésze lehet akár jóval fiatalabb és keveset futott.
Ellenben a keveset futott jó dolog lenne, ahhoz pedig mindenképp keveset kell mutatnia az órának, csak a rengeteg visszatekerés miatt ember legyen aki megtalálja azokat, amin semennyit vagy csak egy keveset tekertek vissza.Ismerős most vett látatlanban 5.7-ért egy S-max-ot, azért, mert kevés km van az órájában. Ránéztem hahu-n és a kínálat legtetejéről vette árban. 4,7 és 5,7 között van az az évjárat. Állapotra talán mind egyforma lehet, ezen is 3 elem fényezve van 200 mikron vastagság körül. A motorja viszont 1,5 ecoboost, annak pedig k.ra nem mindegy, hogy 50000 vagy 200000km-t járt.
Na most itt lehet olyan, hogy 5,7-ért vette, és valójában 200.000 van benne, így 4,7-et ért volna, és nemsokára gond lesz a motorral,
de az is lehet, hogy a 4,7-es meg 300.000-ról van 200.000-ra, és annak már tényleg nagyon itt van az ideje egy komoly javításnak vagy cserének.
+1 milliót fizetett, hogy talán, van rá egy kis esély, hogy tényleg 50000 van még csak benne.
+1 millióval megfejelte a zsákbamacskát, hogy valahol 50000-500000 között legyen benne, és ne 170000 és 500000 között.
Ez mondjuk az az eset, amikor komoly felár is van, így, ha be is jön végül, meglesz, hogy a felfüggesztés elemektől az ecoboost-on át az ülés szivacsáig miért is fizetett +1 milliót. Ha nem nyert végül, akkor nagyobb a bukta. -
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #192968 üzenetére
Ha az Octavia elég egyedi számodra, akkor a Superb nem játszik? A 2.0 CRTDI a legjobb motor a kategóriában, és a 140LE-s még teljesen sallangmentes (adblue). Én 3,3M-ért vettem egy teljesen patika állapotút, bejáratós 110k km-rel. A hasonlók jóval drágábbak, de ha szerencséd van, akkor találhatsz egy sürgősen eladót. Enyémmel is az volt, hogy már szóltak az eladó srácnak a szalonból, hogy az új plug-in Superbjét lassan átveheti, ezért az előzőben csak állt a pénze feleslegesen.
Btw. használtan a Golfok és Octaviák hasonló árban mozognak, mint a Passat és Superb, ezért ha a méret a lényeg, akkor nem kérdés melyik a jobb választás.
Nálam a fogyasztás nagyon tempós haladásnál 6,9L rátankolva, a kocsi szerint 6,5L volt. (Nagyrészt (német )autópálya 160km/h tempomat, néha 180-190km/h.) Csak simán dinamikusan 6,4L lett rántankolós méréssel, és 6.0L a kijelzőn. (Úgy tűnik, hogy fixen 4 decit csal.) Asszonynál 5-5,5L-t mutat, de ő KRESZ nagykövet.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz m.lala #192968 üzenetére
Ha nem gáz egy kifutó típus, mk4 facelift Mondeo pont 2014-ig volt. Készült 2.2 TDCI (PSA eredetű) motorral, ami mellé kb utolsó ilyen dízelként hagyományos Aisin automata járt. Gyakori a jól felszerelt példány, szvsz jól személyre szabható (magyar nyelv, extra infók a műszerfalon, droidos fejegység is elérhető), fillérekért van hozzá minden. Van belőle egész sok, árban elég nyomott.
Volvo-t is bedobnám a kalapba, ha van a keretből 2.4 dízel (finom 5 henger, hagyományos automata ott is).
Ha nem zavar a plusz kiló és kevesebb hely, az Insignia elég olcsó, abból is lehet jó vételt csinálni (2.0 dízel házi feladatokat elvégezve, akár 159-nél).[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #192974 üzenetére
A Superb kívül csak közepes méretű a kategóriáján belül. A Mondeot fixen tudom, hogy pár centivel nagyobb, de szerintem az 508 is (auto-data-n csekkold le őket). Belül természetesen a legnagyobb, hátsó lábtérben majdnem egy araszt ver a Mondeora.
Meddig kerestem? Superbet pár percig összesen. Amit megvettem, az kiemelt hirdetés volt, és előtte több héten keresztül csak 1-2 pillantást vetettem Superbekre. Én is 508, Mondeo, i40, Insignia, Passat vonalon mozogtam.
Egy számottevő tulajdonságát elfelejtettem a Superbnek. Meglepően feszes a futóműve a kategória társakhoz képest. A Mondeohoz hasonlít, de a Mondeokat eggyel kisebb kerékmérettel próbáltam, és úgy kicsit lágyabbak is voltak. Ha tippelnem kéne, akkor azonos kerékmérettel nagyjából egyformán feszesek. Az i40 volt a legpuhább.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz m.lala #192974 üzenetére
Én a C5-öt sem vetném el, sokan szeretik. (Te veszel autót, nem mi. Ha neked bejön, miért ne? Komoly gondról nem nagyon hallani vele kapcsolatban, nyilván ott is a 2.0 HDI-t célszerű nézni.)
Ami objektíven furcsa benne (nekem), az a pazarlóan hosszú orr, és a fix közepű kormány. -
molnarpeter
nagyúr
-
footy
addikt
válasz m.lala #192974 üzenetére
A C5-rol elolvastam minden tesztet, azt hittem ez kell nekem, meg egy probaut utan is ugy tunt. Aztan kb 200km utan rajottem hogy egy fos. Akkor reagal ha hiba van az uton es utana lagyit a futomuvon. Ha nem vegig szar uton mesz hanem mondjuk autopalyan amin vannak keresztben hibak, akkor felut egyet a futomu es utana meg hullamzik mint valami papirhajo a dunan. Majdnem behanytam mire hazaertem.
+Nincs benne egy normalis tarolorekesz, nem tudsz learakni egy penztarcat vagy egy 0,5 pillepalackot sehova...
+Az allo kozepu kormany eloszor vicces, de gombok nincsenek megvilagitva, igy ejszaka hasznalhatatlan.
+ A boros ules egy hulladek mind kikepzesre mind anyagraInsignia:
Nekem ugyanez a motor volt a 140 lovas valtozatban, nem egy dragracer, de teljesen hasznalhato a nyomatek miatt. Az AGR-es ulesek kivaloak, a kanyarkoveto BI-Xenon fenyszorok pedig a kategoria legjobbjai.
Az egyetlen negativum ami nekem nem jott be, a dizeles trakor hang, foleg alacsony fordulaton.
Nekem 2db varatlan hiba volt: Mindket kipufugogaz szenzor kiment, ez ausztriaban egy 500 euros mokat jelentett. Az izzito gyertyak is eleg dragak voltak valami 120 euro darabja...[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz m.lala #192974 üzenetére
A C5 az rendben van (szerintem ), footyval ellentétben nem csak egy pár évvel ezelőtti 2 napos tesztútból vonom le a következtetéseket, hanem hosszú évek óta van a családban. A hydró pont hogy okés, javításban sem drágább mint egy acélrugós cucc, de mérföldekkel kényelmesebb. Fenntartása kb. ugyanannyi mint a családban lévő Opel/Ford cuccok, jó szerelővel a hydró nem költségesebb mind minden más.
Footy nem tudom milyen bontószökevény C5-öt próbált, de miénkben faszán világítottak a kormányon lévő kezelőszervek, a bőrülés pedig eléggé ott van a szeren.[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz m.lala #192974 üzenetére
508-as jó választás céges flottában van kettő 2015-16 nem emlékszem , de semmi baj velük ezek 2.0HDI motorral szerelt példányok . Ellenben hasonló évjáratú Mondeoban már volt motor csere ,bár lehet ez egyedi hiba volt a Ford esetében .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
footy
addikt
válasz m.lala #193004 üzenetére
Ha teheted probald ki mindet.
- Insignia: csak FL-tol szabad (2013 szeptember). A korabbiak huzzak le a nepiteletet. (elotte voltak gondok(megelozheto) a dizelekkel)
- C5 a hajtaslanc ugyanaz/olyan jo mint az 508-ban. Ha az altalam leirt dolgok nem zavarnak jo auto lehet, bar az 508 is hasonlo aron megy, ami egy sokkal praktikusabb (nekem szebb is) auto
-508 a kombija mai napig tetszik, talan ez a legjobb a 3 kozul. Ebben ereztem leginkabb a premiumsagot(nagyon jo zajcsillapitas, jo minosegu belter, kivalo ulesek). (Allure-okat probaltam 163lovas automataval) -
Gombinyó
őstag
válasz m.lala #193288 üzenetére
Következő utazó autónak én is ilyet néztem ki a 2.0 HDI-vel kombiban. Kíváncsi lennék a tapasztalatokra. 3-4-5 évesen már elég nyomott áron lehet találni belőle dízelt, ha rá kell locsolni 1m körül akkor se volt drága. Kérdés maga az autó milyen. A mondeonál ugyanezzel a motorral valahogy szimpibbnek tűnik.
-
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #194284 üzenetére
Dízelből VAG CRTDI vagy Pug HDI/Ford TDCi. Távol-keletiből benzineset kell nézni, abban ők a jobbak.
Egyébként 3M felett már vannak nagyon patika B7 Passatok/Superb-ek 2.0 CRTDI motorokkal, jól felszerelve. 508-ból már faceliftesek is vannak ennyiért, viszont a Mondeo-nál pont egy nagy lyuk, mert MK4-et 3M felett nem vennék, MK5-öt meg 4M alatt nem.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #194290 üzenetére
Igen, az van, mk2 facelift. 3,3M-ért vettem, 110k km-rel, és eddig a szerelőmmel átnézetve hibátlan, ráadásul a cascohoz megnézték a festést, ami minden elemen gyári értékeket mutatott.
Ha figyelmesen nézegeted a piacot, akkor ki lehet fogni ilyeneket. Pl. mk4-es Mondeo-ból amiket linkeltél, azok jónak tűnnek, de inkább 3M alatt kéne őket levadászni.
Az i40 is tök jó kocsi, de jól érezhetően lejjebb van minőségben az előbb említettektől. Egyedül a szívó benzinesek olcsó fenntarthatósága szól mellettük. Személy szerint távol-keleti dízelt sosem vennék, főleg Mazdát nem.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
pècsimunkás
addikt
válasz m.lala #194296 üzenetére
2-3 éves autóban ültem. Asszem 60k körül volt a km. Ha fékeztek, szét rázott az eleje.
A börkormány borzasztó állapotban volt-,ez lehet user error mondjuk.
A műszerfal teteje össze vissza volt deformálodva a napsütéstől. Term3szetesen nem állt hónapokat egy helyben az autó, egyszerűen mintha fosból lett volna a műszerfal teteje.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MM
őstag
válasz m.lala #194583 üzenetére
120k-nál járok 2017 végi gyártású M4 kombival. Szerintem nem nyúlsz mellé vele.
2016 közepe viszonylag a széria eleje, abból az eresztésből még több apró hiba jött elő, mint a 2017-2018-as gépekkel. (Van nálunk a cégnél "évfolyamonként" ~50 db. Semmi komoly, garanciában javított apróságok). A 2019-es szériánál pedig a bevezetett Adblue miatt voltak gondok, szokásos módon a tartállyal... itt nem az volt a kérés, hogy van-e vele gond, hanem hogy mikor... )
Megbízhatóság szempontjábol az 1.5 dCi Adblue előtti (2017-2019) a legjobb szerintem, de tény, hogy a 130 lovas 1.6 jobban megy, viszont még kevesebb vele a tapasztalat.
Btw ha a hely kérdéses, kombit néznék belőle, abban a tengelytáv is nagyobb pár cm-el, amit a hátsó lábtéren érezni.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz m.lala #195121 üzenetére
Ez pofás jószág! Ráadásul a kép alapján nincs is lelakva. Grat hozzá és leld sok örömöd benne!
Ha már fordulat-sebesség számpároknál tartunk... Tegnap néztem, a Golf csak 2500-2600 rpm-et forog GPS szerinti 130-nál. Rosszabbra számítottam, a Polo szintén hétsebességes DSG-vel 3000-3100 rpm körül volt ugyanilyen sebességnél. Ezek szerint nem pont ugyanaz a DSG került a Golfba.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz m.lala #195116 üzenetére
Ezt a computer nélkül átnézhette dolgot nem nagyon értem... Egy kódolvasásból elég sok mindent meg lehet állapítani, ha nincs semmi rejtegetni valója, miért nem lehetett rádugni gépre?
Szép állapotúnak tűnik, használd egészséggel, de azért dugd rá gépre biztos ami biztos Ha nincs check engine lámpa nem jelenti azt hogy hibakódok sincsenek.
Nekem 180 körül forog 2500 körül a gép bár nagyobb a motorMSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000