-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #120986 üzenetére
Akkor bevállalhatod a nyárival szvsz. Olyan melegben akkora táv azért nagy pofon lenne a télidnek.
Bár hivatalosan ugye 14-én éjféltől téli kell de mivel a Szlovénok nem fejőstehénnek nézik az autósokat mint itthon szokás nem csesztetik az utazóközönséget amíg nincs hideg és/vagy hó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz akos727 #121030 üzenetére
Ez a gumis/felni topikba való kérdés.
Nem váltóméret szóval csalni fog a sebességmérője a kocsinak, módosul a futóműgeometria így ha nem állítatod be a futóművet akkor félre kophat a gumi, a nem tervezettnek megfelelő terhelés miatt a futómű alkatrészek is gyorsabban kopnak el...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #121091 üzenetére
Azért jól gondold meg a baige belsős autót, nagyon meglátszik rajta inden kosz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121097 üzenetére
Hobbi autó, gondolhatod hogy ott a váltó mamusz amiben beülök a kocsiba de így is a bal1 ülőlapja már szürke... Kényes. Nekem nem kéne de használt autónál nincs válogatás azt veszed/kapod ami van. Igaz cserébe jóval jobb minőségű ez az opcionális kárpit mint a fekete. Haver ugyanilyen gépében fekete van az műanyag érzetű cserébe nem látszik rajta a kosz.
mod:
peterkeT: Nyáron Zürich-ből egy S60-al jöttünk haza, kényelmesen elfértem hátul benne. Nem egy tánctér (pl Superb) de bőven élhető.
mod2:
rwin5: Ez a 2.0 PD TDI motor szerintem, ebből nagyon könnyű nagyon rosszat kifogni. Nagyon alapos átvizsgálás alhangon de leginkább kerüld el. 1,9 PD TDI vagy 2.0 CR TDI-t keress helyette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rwin5 #121108 üzenetére
A használat legalább olyan fontos mint a táv. Ha ezt városban futotta akkor eléggé elgyepált lehet ha autópályán akkor meg kb éppen hogy be van járatva. Meg kérdés milyen olajcsere ciklussal nyomta le azt a távot, milyen minőségű gázolajat tankolt, a turbóra mennyire figyelt hogy hidegen ne pörgesse hajtás után visszahűtse... stb
Szóval sok összetevős a dolog. Így látatlanban a fotelből senki nem tudja megmondani max jósolni.
Az a fontos, hogy csak akkor vegyél ilyen dízlet ha van kellő tartalékod és nem fog födhözvágni ha 100-150k-ért turbót kell cserélni adott esetben következő hónapban meg kettőstömegűt 200k-ért. Tehát ha nincs a farzsebedben 500k tartalék szervizelésre akkor ez nem a te autód. Valószínűleg nem fog egyszerre megkotlani benne minden költséges dolog de előb vagy utóbb biztos. Ezért kell hogy legyen elég tartalékod.
Haver is megvette, neki nem volt elég tartaléka és jelenleg fél éve áll az udvaron a kocsi, mert nincs pénze új turbóra egy szimpla vezérlés csere meg új kuplung kivéreztette az elején. És akkor még a magasnyomású befecsi csere hátra van ami szintén nem két fillér...
Nem elijeszteni akarlak csak tudatában kell lenni, ha erős és takarékos autót akarsz annak az a hátulütője hogy tele van kényes/drága alkatrészekkel aminek az üzemszerű kopás miatti pótlása nem két fillér. Helyes használattal ez kitolható de nem a végtelenségig. És ugye használt autónál nem tudni ki/hogy/hol használta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #121174 üzenetére
Elviszik 10x mire neked aktuális lenne a vásárlás. Akkor Civic is kiesik vagy csak a Corolla tiltólistás?
mod:
Pont fordítva tapasztaltam. 1,6 nem megy jobban mint az 1,4 cserébe többet fogyaszt és eszi az olajat. Mondom ezt 2 db 1,6 16V után amikben több száz ezer km-t beletekertem és úgy, hogy tesóméknak meg 1,4-es van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sixkiller6 #121276 üzenetére
Korrekt, nem olyan gyenge az. 250nm 1500-3500-ig. Korrektül fog menni vele (azért csodát ne várj 1500kg feletti önsúllyal). Bár én inkább Octaviát vennék ilyen motorral már ha a céges policy megengedi.
tboy93: 10k-s olajcsere periódus? Látom még soha nem volt céges autód...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Térjünk vissza az topik eredeti témájához, elég lesz az offolásból. Az generálisan autós kérdéseket az autós topikban tárgyaljátok ki, ide csak a vásárlással kapcsolatos téma tartozik.
Köszönöm!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121370 üzenetére
Azért nem kis különbség van akettő között de az Okti józanabb döntés anyagi szempontból az fix. BMW már most roller ez meg majd csak 8-10 év múlva válik azzá.
DSG meg jó váltó, a legélhetőbb automata. Bár szoktak panaszkodni a tsi + dsg kombóra hogy nem annyira sikerült jól összehangolni... Egy próbakört menjél vele minden esetre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #121375 üzenetére
Más az amikor az ember érzelmi alapon választ autót és más amikor racionális(abb) anyagi döntést hoz. Nekem is linkelgették a 328i-ket mégis egy fosch japánt vettem jó drágán aminek még csak presztizse sincs és nem olcsóbb a fenttartása mint egy német prémiumé. Kinek a pap, kinek a paplan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121380 üzenetére
Garis akkor nagy bukta nem lehet benne. Ja de. Elfelejtettem, hogy pont a németek akik rámondják ha galiba van, hogy nem rendeltetés szerűen használtad fizess mert ők gariban nem cserélik ezt vagy azt. Szóval alapos átvizsgálást javaslok annak ellenére hogy garis. És lehetőleg vmi rendes helyen ne ilye PoHu és társai szervizben.
Ha család is szóba kerül akkor az Okti pláne jó választás. Bár a Kuvik ilyen téren a hajtogatható üléseivel pariban van. Anno én is szemeztem az ufó Kuvikkal de nekem nem volt elég combos a teljesítménye így első körben kiesett akár csak a ct200h.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121393 üzenetére
Atkison ciklusu 1,8-as szívó... Az akkupakk meg kb a harmadik lámpánál már full üres és máris 99 lovad van csak a 136 helyett (meg kb 0 nyomaték) és akkor ott az aksik miatti tetemes többletsúly. Szóval a ct200h nem a sietősek autója.
Kuvikkal szemeztem de letettem róla. Vezettem haverét (1,8 sport). 140 lóval azért nem olyan virgonc cserébe bekéri a 8 litert lazán. Ettől a mostanim 1 literrel kér csak többet és kb egy napon nem lehet említeni a menetteljesítményüket. Jó az enyém nem pakolható de az nem volt szempont, mert arra ott a Jazz abba töménytelen mennyiségű cucc befér.
Pedig a kritériumokba amit felállítottam hunyorítva még befért volna (japán vagy német, front vagy 4wd és legalább 150 ló).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacess #121395 üzenetére
Én átrágtam magam a témán 2 éve, akkor rá voltam gyógyulva nagyon.
Toyota Prius technika, tehát megbízható, kiforrott. Az akupakk cellánként cserélhető de nagyon tartós (15 év a gyári gari rá) annak ellenére hogy nem Li-os hanem bimetál. Szakszervizben bemérik neked és még garit is lehet rá venni bizonyos kritériumok mellett.
A(z e-)cvt váltót szokni kell van aki zavar engem speciel nem küldött a sírba. Elöl tágas, hátul nem igazán, a csomitartója nem túl nagy de azért vállalható. Csendes, keveset eszik városban. A bele szokásos japós, kissé eklektikus. Meg én pl utálom a gombos kéziféket mert megfoszt a téli mókázástól.
Elég sok a külföldről behozott darab az itthoni nem tekert órások jellemzően drágábban mennek náluk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacess #121397 üzenetére
Amúgy nem rossz autó csak nem csapatós. Nyugis családapáknak való akik nem mennek vele városon kívül max évi 1x. Ha továbbra is ingázol akkor maradnék a dízel vonalon (2.0 CR TDI vagy 2.2 i-CDTi).
Arról nem is beszélve, hogy ez a ct200h ha lehajtod a hátsóülést befér a mostani autód csomijába.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121400 üzenetére
Azért tapogasd körbe a Skodát belül mielőtt rábólintanál. Már 100x leírtam itt is, hogy anno sírva könyörögtem a flottakezelőnek, mikor a 375k-t futott 10+ éves B5.5 helyett kaptam egy zsír új Superb mk2-t hogy hadd üljek vissza a Paszulyba. Hánytam a Skoda belétől. Az ülés tejfölös pohárból volt amibe 2 perc alatt beleizzadtál télen-nyáron, a váltógomb olyan érdes kemény/olcsó műanyagból volt hogy többször felsértette a kezem és rosszul voltam, ha hozzá kellett érni. És akkor még nem beszéltem azokról a műanyagokról amikkel nem vagy közvetlen kapcsolatban...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacess #121404 üzenetére
Fura is volt, hogy CT200h-t nézel.
Nekem is bejön külsőre de amire én használom a kocsimat arra nekem sem lett volna optimális választás. 90%-ban városon kívül megyek vele, ebből a 90-ből cca 50-50 országút/pálya. Erre pont nem jó egy hibrid, a dízeltől fáztam és mivel keveset megyek nem is térült volna meg a drágább fenttartás, így maradt a szívóbenyós. A 4wd meg kell, mert télen is ki akarok jutni a telekre, hiába aszfalt az út nem takarítják. Igaz mióta megvettem összesen 2x volt, hogy hóban kellett mennem... éljen a globális felmelegedés.
Nekem az új NX de főleg a IS nagyon bejön. Múltkor a 11-es úton akadtam össze egyel, (úgy lenyomott mint annak a rendje ) nagyon szép autó.
Tsebacsi: Pedig egy S60 nagyon adja. Mióta próbáltam haverét azóta fent van a kívánságlistámon.
Korrektül felszerelt de mondjuk a 17"-os kereket pont nem kérném. Se a motor erő nem kéri de legalább jóval drágább lesz gumizni mint a 16"-ost lenne.
Ja és a világos belsőt engedd el. Családi autóba főleg.
TayRol: Mazzag 6-od vezeti a japó eladási listát: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #121466 üzenetére
Ha van a malacperselyben tartalék 300-500k akkor ugorj bele a bmw-be bátran. Ha nincs akkor meg az Oktiba se. Mondjuk bekövetkezik egy turbó halál, majd közli a képviselet, hogy nem rendeltetésszerűen használtad, máris zsebből fizeted a turbócserét. -150k. Köszi.
Kollégával megtörtént eset pedig vigyáz a turbóra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #121431 üzenetére
Helyes de írjál is ne csak olvass!!!444!
Hát most nem mesélem el újra mi volt nyáron mikor felkerestem egy kereskedést...
mod:
Declare: Sztem érezték, hogy sárosak azért kapott ilyen jó árat az új turbóra... Aztán lehet csak vmi felújított "vackot" kapott ennyiért az nem tudom se a tulaj mert az ügyfélváróban kávézott amíg azok szétbarmolát az autóját. PoHu-tól simán kitelik ilyesmi.
Tsebacsi: Ha van és vonzz a Bömbi akkor sztem vedd meg. Okti se lesz örök élet +1 nap és ott is előjöhet bármi. Nézd meg őket újra... aztán vedd meg a bmw-t ne sz@rozz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mdani01 #121491 üzenetére
Mondjuk amikor kipróbáltam egy 330Ci-t azért meginogtam rendesen.
rvilike: Már a wrx sem olcsó kezdve a tankolásnál és akkor az alkatrészek extra feláráról nem beszéltünk a polgári változathoz mérten (nagyobb/drágább gumi, nagyobb fék, jobb olaj szűkebb csereperiódussal, stb-stb)... Az én polgárim eljár vegyesben 9-10-ből bőven úgy hogy nem mozgó akadály vagy, ugyanitt egy WRX 13-14 litert bekér lazán akkor ha nem rugdosod. Van itt egy fórumtárs most adta el a wrx-ét szóval első kézből tudom mennyi az annyi. Ennek fényében inkább a STi mint a WRX. Sokkal jobban megy és a wrx-hez képest alig kerül többe a fenttartása.
mod:
bajnokpityu: Vagy mindenhol.
bmwsan: Két teljesen külön világ az biztos. Ezzel nem állhatsz meg a diszkó előtt nagy mellénnyel cserébe a budai hegyekben a emelkedős utca alján csak riszált a bimmer fara de felmenni nem tudott én meg mosolyogva index ki és szépen elmentem mellette lazán felvitt az általa lesajnált vmi egyenjapó verda.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Facebook és Messenger
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- BestBuy ruhás topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs