-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #116741 üzenetére
lakásfelújítós sztori megvan a bugis tusolóval?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Gabis #116867 üzenetére
van gumis topic, lehet oda is érdemes lenne benézned.
nézz amúgy teszteket, és válassz a jobbak közül. nem kell feltétlenül a legjobbat megvenni, de azért ne spórolj rajta, mert tényleg ez az egyik legfontosabb alkatrész ami a biztonságotokat garantálhatja. főleg télen. főleg olyan virsli méretben, ami egy b corsára megy.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Lavidaloka #116914 üzenetére
na mi van, megbüdösödött a bömbi?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
parandroid #116994 üzenetére
itt most olyan extrákat soroltál fel, ami eléggé rétegigény.
még a kutya az egy dolog, de tedd a szívedre a kezed, hányan utaznak évi több alkalommal (főleg rendszeresen!) 1000+ kilométereket főleg családdal? ti most ilyen élethelyzetben vagytok, ok, meg tán az ismerősi körötökből is páran (ami nyilván az előbbiből adódik) de ez baromira szűk kört érint.
jelenleg itthon egy átlag családos felhasználás az a városi cirkálás, és havonta-kéthavonta 150-200 kilométer a nagymamához 3 napra. évente-kétévente egyszer balaton vagy max. horvátország esetleg görögország.
erre hót' felesleges a kisbusz, ha csak nem az a családi dili, hogy terpeszállásban csípőre tett kézzel szeretnétek utazni. meg lehet venni, persze, csak adott pénzből amiből veszel egy tisztességes kombit, elég koszvadt kisbuszokat kapsz a repülő nehéz kő biztonságával. azzal fincsi 1000+ kilométereket utazni igazán. á'la csikós három napot szerelem a szaromat az olasz árokparton a család meg nézi zsolti.
ha azonos állapotot nézünk akkor meg az árkülönbözetből meg a fenntartási különbözetből (feltéve, hogy nem évi 50k a rezsi műszakival, olajcserével javításokkal) simán bérelsz háromévente egy kisbuszt, meg veszel a két nagymamához egy-egy utazóágyat, de még babakocsit is használtan. vagy a babakocsinak egy tetőboxot.
persze, akinek ez a gusztusa, vagy 6 embert szállít, vegyen, mit bánom én, csak ez is ilyen fórum-coelho lett hogy a kétcsíkos terhességi teszttől platós barkas az egyetlen igaz út, mint az, hogy ha nem férek el magam mögött hanyatt fekve kétszer, akkor az a beltér élhetetlenül kicsi. kivéve a honda jazz. az tágas.
csak hogy gyakorlati példa is legyen, az mk1-es sedan fókában magam mögött elférek úgy, hogy a térdem meg a háttámla között jó öklömnyi hely van (180 magas vagyok), és a fél éves gyerekem összes cuccával babakocsival, játszószőnyeggel kosárral mozsárral, saját cuccunkkal mindennel úgy elférek a csomagtartóban kényelmesen, hogy egy jól megtermett sporttáskányi és egy kisebb összecsukható ládányi autósfelszerelés is ott van mellettük pluszban (ez viszi az űrméret kb. ötödét), és az utastérben pedig nem lehet semmi, csak az utasok és feleségem kistáskája.
ha jön a második gyerek, akkor vagy normalizálunk ezen a normalizálatlan poggyászmennyiségen, vagy felrakok egy tetőboxot. ennyi.
és a családok túlnyomó többsége is ezt csinálja itthon, nem véletlenül. adott keretből egy többé-kevésbé rendes c-d kategóriára futja, ami az év 355 napján tökéletesen elégséges, a maradék 10 napot meg megoldják. vidáman. ha egyáltalán c-d az a kategória, és nem egy corsa vagy egy ignis.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #117024 üzenetére
Kíváncsi lennék azért, hogy ezt az átlag igényt mivel tudnád alátámasztani?
(már az olyan móricka-érveken kívül, hogy szeretnél milliókat keresni, kerek hátsót koitálni, a zsírosából sokat falni? háperszehogyhánehogymáne, mert ennyi erővel a világbéke is átlagigény.)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #117026 üzenetére
hűűűű....
van baj
figyelj, ez nem vita, meg nem érvelés, hogy ilyen szalámizásokat csinálsz, hogy "mindenki nagyobb autót akar" meg ilyen közhelyeket puffogtatsz, hogy "igény meg lehetőség nem találkozik".
persze, ezek full igaz állítások, és érvnek hatnak, mert egymás mögé vannak téve, de semmilyen valós szituációra nem reflektálnak, nem oldanak fel egy dilemmát, nincs egy élethelyzet kontextusába rakva, csak így be van coelhozva ide (aztán a következő ebbe bele tud kapaszkodni, és végül ez lesz a norma) egymás mögé, mindenféle gyakorlati alátámasztás nélkül.
amit eszel azzá leszel. én ma sonkás-sajtos szendvics vagyok.
te is tudod, hogy az autóról való döntés egy mix eredménye, amiben benne vannak az egyéb célokon kívül (lakás, iskoláztatás, egészség, étel, stb.) az autóra vonatkozó egyedi igények, úgy mint biztonság, manőverezhetőség, városkompatibilitás, pakolhatóság, küllem, teljesítmény, fogyasztás.
nem gondolod tán, hogy ezt két fórumcoelhora le tudod deriválni...
(nyilván nem amúgy, nettó trollkodsz)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Vesztor87 #117153 üzenetére
te amúgy vezetsz is autót, tulajdonolsz esetleg, meg tankolod is, vagy csak nyomogatod a bal1-ről a BC gombjait mert érdekesen csipognak?
mert nagyon az az érzésem, hogy bemondtál valamit, és most kötöd az ebet a karóhoz egyre kevesebb magabiztossággal.
(feleségem 'kiséri "párszor" megtettem már az elmúlt 10 évben a ladány-kisér apáti-kisér kisér-szolnok kisér-hatvan kisér-heves távokat a felújítás előtt alatt és után is. csak hogy képben legyél...)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Vesztor87 #117155 üzenetére
hát maradjunk annyiban, hogy ez nem hihető. vagy forgalmi akadály vagy, vagy szarul méred, vagy átvertek, azt nem feltételezem hogy behasaltál volna egy számot és ciki lenne beismerni.
persze ha úgy mész ahogy írod, hogy 2-3000-nál váltasz el egy szívóbenzinnel, akkor leginkább a legelső opció a reális.
nekem is volt olyan ismerősöm akinek 4.x-et evett a corollája, aztán nem értette miért marom magam egy fél perccel később, amikor kifejtette, hogy ő biza 70-ről ötödikben előz, kicsit tovább tart, de ő nem siet és azért nem fog visszaváltani, hogy égesse a benzint a drága benzint...
@Pecc: hát akit én megelőzök az meg is érdemli
nem szoktam száguldozni, és abszolút defenzíven vezetek, max. azért előzök amiért !Overdose!, mert a tailgating még veszélyesebb. akkor ellépek nyilván, de ahhoz sebességhatár alatt kell menni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
autóval olcsóbb. főleg ha 4-en mennek.
azt már nem festettem le neki, hogy az lett volna az utolsó utunk együtt, amikor ezt megcsinálja úgy hogy én is ott ülök, mert ez szó szerint életveszélyes.
az előzést minél előbb be kell fejezni, ezzel én sem viccelek, ha megindulok, akkor besorolásig szemkinyomás. (aztán büntetőhatvan, mert szemtelen volt és nem haladt előttem
trololololo)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
stickermajom #117164 üzenetére
éééés bal kerékpár a felezőn. szigorú.
@[rvilike]: én full megértő vagyok, ha annyival tud menni mennyen annyival, 1001 oka lehet rá, simán védhető is akár. annyi legyen benne, hogy elősegíti a haladást lehúzódással, vagy bárhogyan, és akkor jóban vagyunk. mindenkinek jobb, ha annyival megy, amennyit adott helyzetben kontroll alatt tud tartani. száz másik dolog miatt löknék árokba autókat (füstölés, bandzsa világítás, szemetelés, szakadt nankangon járás, telefonálás, szűk előzés, stb.), de emiatt nem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
de, ez amit leírsz pont hogy habitus kérdése. vagy éljünk más szóval: szubjektív.
téged ez a szituáció zavar. ilyen-olyan okod van rá, ami a te valóságodban objektív, legalább is van benne ok-okozat, de attól még 1) fizikailag odaérnél így is (ha nem kapsz közben agyvérzést) 2) mást meg pont ez nem zavar, bekapcsolja a rádiót és krúzol kicsit, viszont attól meg falra mászik, ha a másik pl. dekára kiszámolva pont befér az előzésnél mert akkora vatanen hogy le se tud szakadni az ideális ívről vagy éppen kilónyolcvannal kacsázik el mellette.
2) esetben meg ő tudja megmagyarázni, hogy ez őt milyen ok-okozati tengelyen cseszi fel a csillagos égig, és objektívan értékelve valós indokokat sorol, te meg ezt pöccinted le a válladról.
ez. szubjektív.
egy objektivitás van az pedig a kresz, ha tényekről akarunk vitatkozni akkor azt kell elővenni, mert az egy egységes zsinórmérték. olyan, amilyen, de nincs másik. van egy annál is erősebb, az meg a fizika, de azt meg mérés híján nem tudjuk megvitatni. marad a kresz. akarsz a kreszről beszélgetni?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nem, nem a tudat zavar, hanem a tapasztalat, mint ahogy téged is. gondolom most épp nem mennek előtted lassan mégis zavar a tény, hogy lassan mennek
Tudom, "a szabályokat be kell tartani"
nem emiatt említettem meg, hanem azért, mert a forgalmi akadálykodás meg a huligánkodás az egy vélemény, a megítélése többé vagy kevésbé de szubjektív, nincs egységes viszonyítási pont, minden habitus függvénye.
a kresz meg egy leírt, kötelező stabil valami, ami még egyszer mondom olyan amilyen, de ad egy fix pontot amihez képest tudsz mérni megfelelést meg eltérést meg mértéket.
a huligánkodást meg a forgalmi akadálykodást nem tudod megmérni, vagyis oh wait, de, de ahhoz elő kell venni a szörprájz szörprájz kreszt.
az viszont van már egy, ne alkossunk másikat, hogy ez tetszik ezt alkalmazom, az nem tetszik azt kidobom.
szóval nem a szabál az szabál a fontos itt.
-
DeFranco
nagyúr
írtad, hogy téged ez zavar. írtam, hogy engem meg ez pont nem más meg igen. ízlés dolga, pacsit rá haladjuk.
erre te erősködtél, hogy nem ízlés dolga, mert a lassú haladás az neked valós probléma engem meg nem előzött meg deicide (sarkítok, de próbálom röviden árnyalni)
én annak tartok ellen, hogy erősködsz, hogy az egyik issue rílebb a másik issue-nál. nem, nem rílebb, nem is egyforma, nem tudjuk megítélni a kérdést (mert szubjektív) így legokosabb, ha abban maradunk hogy kinek-kinek megvannak a vörös posztói.
azzal nincs bajom, hogy téged zavarnak a tötymörgők. jogos. de hogy téged jobban vagy igazabbul zavarnak a tötyik mint engem a racerek? no way.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kalmanchris #117222 üzenetére
ja mer' aztán a plázaparkolós sárvédőtámasztós habiszti vindízelkedés az sokkal relevánsabb, mint a plüssdobókocka vs. nyúlszőr kalap vita
teszem hozzá én is röhögve olvastam, mert nagyon visszaköszönt egy archetípus ami miatt én is szoktam marni magam bőszen
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Integrale #117278 üzenetére
nagyon szép de kicsit megszaladt a karbon. nekem ez valahogy közönséges hatást kelt.
vár az ember valami olaszos, stílusos uuu aaa designt a csak rájuk jellemző ötletességgel meg végtelenül laza eleganciával, ami gyönyörűen megvan itt is, erre mindenhova odakenik ezt a minden lakótelepi matricatuning alfája (kunc) és omegája karbont.
nézd meg azt a kormányt, azt az alsó ezüst nyelvet, azokat az óracsoport-íveket, azt a váltógombot, azt a kardánboxot, azt a kilincset. huh.
és mi húzza el a tekinteted minderről? az a kva lakkozott karbonminta mindenhol. mint valami koszvadt olajsejk huszonharmadik lambója. tényleg ebbe a sorba kell beállni? tényleg nem volt más ötlet, amivel ki lehet fejezni hogy ez egy sportos autó?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #117363 üzenetére
egy karbonminta többet mond ezer szónál
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Remekelek28 #117533 üzenetére
ha magánkézben van egy autó, akkor megnyugodhatsz, hogy amíg garanciás, addig tuti hogy a gyári intervallum (aka. szinte biztosan három év) szerint kapja a szervizt, még hozzá márkaszervizben, az ismert kétes minőségben.
de még valószínűbb, hogy az első tulaj ezzel a jó szokásával ki is tart addig amíg el nem adja 5-7 évesen, neki mindegy, addig nem fog gondot okozni, aztán meg szívjon vele a következő tulaj.
amúgy a 4 újszerű személygépjárművet nem vitted eredetvizsgára, hogy azt sem tudod mit néznek meg ott? mert az óraállást biztos nem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Remekelek28 #117535 üzenetére
A cégek általába a gyári utasitásokat követik. Családba van és én is sokat utazok mellette. 30 ezrenként szervizelik. Bir annyit egy olaj?
Ami neked fekvőrendőr vagy kátyú,az neki hullámvasút,vagy egyenes út.Ezt írtad. Ez az első tulajos max. 5-7 évesen lecserélni szándékozott kocsira is igaz, akkor is ha magánkézben van.
Felesleges neki többet törődni a kocsival, ennyit elmegy ridegtartáson is, aztán meg szívjon vele a következő tulaj, neki ki kell gazdálkodni az értékvesztést amit elszenved.
Már ha ezt megadja neki egyáltalán, mert sokszor amikor a hajtott galléros tibi meglátja a wallis árajánlatát az első éves szervizre, akkor gyorsan lepörög előtte az élete hogy vagy ez vagy a lizingdíj és vesz egy pecsétet a szervízkönyvbe a hátsó bejáraton és nem is látták egymást, max. majd a sanyinál ledobják az olajat a nyáron, neki van aknája, addig meg csak leakciózzák a castrolt a madarasban.
Külföldön azt hiszed alaposabban karban vannak tartva az autók? 'szmé? Hans megveszi, Hans elolvassa a handelsbeschreibungot, oda le van írva, hogy bitte dreizig tausend kilóméter oder szervízlampe leuchtet szervíz pöfpöf bitte, hát akkor ő ezt szépen megvárja. pontosabban meg sem várja, majd a szervíz szól neki szép pöcsétes levélben, hogy eljött az idő meginni egy ezer eurós kávét a szervízben.
olyan élőmunka árakkal, meg olyan óradíjakkal szerinted évente betologatják ledobatni a 0w30-at hogy majd takar sikidimnek 4 év múlva, meg kovács józsinak 8 év múlva schaffhausen legyen a technika?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
a gyári előírásnál (ami tudjuk hogy elégtelen) annál nem alaposabban.
az itthoni cégautóknál (feltételezve, hogy betartják a gyári előírást, és a márkaszerviz se lopja ki az anyag felét) szintén nem alaposabban.
a hátsó udvari vasárnap délutános aknás megoldásnál szinte biztosan, nyilván, de most nem erről beszéltünk, legalább is én nem erre reagáltam.
@Declare: ez tiszta sor (bár nem teljesen így van, de tény, meg tudják fizetni) ellenben ők sem fogják extra körökre betologatni az autót ha a használati azt mondja, hogy für alle fälle longlife 30k tehát szervizelés szempontból nem vagy vele előrébb.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #117548 üzenetére
lehet én tévedek, de ott tartok, hogy külföldről behozott biankó adásvételis 3-4 éves olasz rendszámos autóról beszélgetünk. annak nincs semmilyen eredetvizsgás előélete.
(bár nekem most esett le végleg, ahogy emiatt visszaolvastam, hogy ez az a tc-n is megénekelt facsés megoldás lehet
)
@[rvilike]: szintén feltéve de nem megengedve hogy egy sötét gyalog vagyok, de milyen autókról is beszélünk pontosan "külföldi" címszó alatt? hans szalonból megvett, majd 5 évesen eladott bajorja, vagy ennek ~8 éves reinkarnációja másodkézből? az én állításom az volt, hogy a cégautónál nem törődnek jobban a hazai magánautóval sem (karbantartás oldalról), sőt, a külföldi magánnal sem. értelemszerűen bár nem hangsúlyoztam ki, de mivel a cégautókat ~5 éves korukra lecserélik, így ebben a 0-5 évig kategóriában gondolkodtam, tehát ez kint hans autója.
2.-3. tulaj már persze hogy vigyáz rá, kíméli, mert neki érdeke hogy sokáig menjen. meg az is, aki 10 évre vette. de ezekről én nem ejtettem szót.
@Declare: nem, azt írtam, hogy ott _is_ drága, nem fogja a szükségesnél (lásd kézikönyv) előbb vinni. ha tudja, hogy emiatt letérdel 10 évesen, akkor sem, mert addigra már nem ő használja. arról szintén nem írtam, hogy egy szervízperiódust kihagy, vagy elsumákol. tibi igen, de ő nem hans.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ez így kb. össze tud érni azzal amit én fejtegettem, egyet tudok érteni
(#117554) [rvilike]: mosás: szerintem ez nem lehetőség, inkább igényszint. kint valószínűleg (bár a hanyatló nyugatot ennyire a mindennapok szintjén nem ismerem) inkább társadalmi elvárás az, hogy a kocsid (hajad, portád, stb.) rendben legyen. ez nem pénzkérdés. ha lehetőségem van rá, én is bedobom a kocsit a mosóba, 300-400 Ft-ból lecsapatom róla a port, a virágport meg a bogarakat, és tiszta, rendezett a kinézete.
-
DeFranco
nagyúr
Ha egy 1.7 CDTI Zafira kigyorsításkor fehér füstöt ereget, akkor az mire utal?
Gondolom be volt már melegedve, mert a stadionoktól a népligetig jött mellettem, onnan a gyálira rákanyarodva kigyorsításkor meg nyomott egy komoly füstparádét. Nem feketét, fehéret.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #117686 üzenetére
Ez most inkább kérdés, vagy hangosan gondolkodás lesz, mint kijelentés:
Gondolom ez attól is függ, hogy mit nevezünk rozsdának, az enyhe felületi korróziót is annak tekintjük, vagy csak a fodros csámcsogót amiből előbb-utóbb lyuk is lesz.
Sok autót még nem láttam alulról, de felületi mindegyiken volt, ami nem volt telibe fújva rücsivel. A rücsi alatt meg hogy mi van, azt max. az tudja aki csinálta, arról nem tudod megmondani.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #117692 üzenetére
igen. és akkor találj olyan lakatost, aki ezt neked megcsinálja
nem akarok megint dementorkodni, de erre itthon szinte biztosan nem találnál embert, aki a megfelelő minőségben és alapossággal megcsinálja, vállalható áron.
az elérhető felületek ok, de a mélyedésekkel lyukakkal résekkel nem foglalkozna egyik sem, oda se férne, ha igen akkor se szívna vele, megy rá a rücsi, 'szjónapot.
árakkal kapcsolatban:
három ajtó alja kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van az alsó belső élen), egy apró hólyagra a c oszlop alsó sarkában, és két első kerékjárati ív szintén kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van) kerestem karosszériást, az alábbi eredménnyel:
1. versenyző (itt a fórumon ajánlották):
- az ajtókat nem vállalja, nem csinálja meg, keressek bontottat (jó nénikéd, az)
- a sárvédőt le kell venni, telibe fényezni (aha, egy 10 forintos méretű foltért, mi?)
- a c oszlopot a küszöbtől a tetőig telibe kell fényezni (meg a jó édes öreganyád térde kalácsa az)
- 150 ezer forint tisztelettel kedves uram, az ajtók ára és munkadíja nélkül természetesen2. versenyző (vidéki, család ajánlotta):
- hagyjam ott, leveszi az összeset, lecsiszolja, elviszi az alvállalkozóhoz (csak az elemeket) lefényezi
- (összeködölni a többi elemmel meg a radai rosseb fogja nyilván)
- két hónap várólista, két hét munka, hagyjam ott, hápersze passziválás, hápersze üregvédelem
- üregvédelem mivel? háizé üregvédővel. milyen felszereléssel? flakon. kösz.
- 75 ezer forint várhatóan3. versenyző (fórumon ajánlották):
- hábaze, figyelj komám, ezt meg lehet csinálni szépre, de jóra nem, ami elkezdett rohadni, azt te már meg nem mented csak lassítod
- persze minden lesz, hogyne, megoldjuk, üregvédelem az annyira nem, ne is akarjál felesleges, haladjunk, nem érünk rá.
- csiszi-festés lábon elemet nem vesznek le mert ehhez nem kell, pikk pakk kész van holnap jöhetsz érte.
- alapozó ilyen b*ziságok hagyjál már, javítófesték, ecset, kis tömítés az ajtókhoz ujjal kenve
- 35 ezercsak hogy értsd, itt nagyon enyhe, épp hogy csak jelen levő, időben megfogott korróziókról beszélünk, fényévekre még a festék ledobástól meg a hólyagtól is, kis megelőző javítások kis felületeken.
ez a három típus van, aki úgy lehúz telibe, hogy belecsörögsz, és még át is b*sz, aki csak kicsit húz le, de minőségi munkát tőle ne (se) várj, meg a hajtott galléros tibi, minden nepper barátja, aki olcsón okosba lekeni neked 'szt b*sszál rá.
és nem mondhatod, hogy nem jártam utána.
na most ezek után gondolhatod milyen szent révülettel fogom elhinni, ha valaki elmeséli, hogy aláfekszik a kocsinak és 100-150-ért az utolsó sarokig lecsiszicsisz fémtisztára, aztán rá az alapozó fedő meg a hagymacsípős minden. nem éri meg neki. megcsinálja 70-ért szarul, úgy se mész vissza, és negyed annyit nem szív vele. max. magadnak tudod megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nem tudom megmondani, hogy más országokban ez hogy működik. feltételezem, hogy jobban, de nem mernék rá mérget venni.
@!Overdose!: direkt nem hoztam fel a fordot példának, mert a korrózióvédelem tényleg nem az erőssége (bár vannak bőven rohadósabb modellek, itt inkább neuralgikus pontok vannak, sárvédő, ajtók alja)
azt sem mondtam (mindig azt kell magyaráznom mit nem mondtam
) hogy a többi is / mind ilyen, csak azt, hogy aminek én alánéztem, az ilyen volt. random márkák, passz.
modellek esetén nem jellemző a rozsda a padlólemezen
mármint felületi vagy "éles"?
Az ajtód alja egyébként házilag nem menthető? Korant, csiszolás, festés?
De, menthető, csak úgy indultam neki, hogy legyen rendesen megcsinálva, főleg a sárvédő, belülről is kipucolva, rendbe téve, üregvédelem, stb. Az ajtóknak most már nekiállnék én magam.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #117705 üzenetére
addig a pontig itthon is megtörtént a dolog nem is egyszer, hogy felajánlották a pénzvisszát, a többi meg Mágus érdeme értelemszerűen.
de mondom még egyszer, nem jelentettem ki az ügyben semmit, csak azt, hogy nem tudom megítélni. még mielőtt újra magyarázkodnom kell.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #117718 üzenetére
nincs ilyen képem, csak a neuralgikus pontokról csináltam felvételt, de az biztos, hogy a tiéd patika az enyémhez képest (meg ahogy meg tudom ítélni objektíven is)
@runner 125: ez így ok, csak általában ez deriválódik arra a mindennapi társalgásban, hogy be kell tolni alvázvédelemre 'szjóvan. problémásan rohadni meg úgy is a kis résekben fog, mert ott van a felfogatás, csavarmenet, gátlóbak akármi. persze az ajtót küszöböt sárvédőt lehet mentegetni, de mondjuk a futómű felfogatási pontokat már fújhatod, azt nem fogja neked kireszelni szerintem.
de amit írsz, abban persze igazad van, ez egy jó megoldás, csak megvannak az erős korlátai. de attól még jó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Mágus2 #117775 üzenetére
semmilyen igényt nem támasztottam, legyen rendben, ne korrodáljon és legyen kb. színhelyes (nem 32 milliós skálán, senki nem nézi az ajtó belső peremét, vagy a sárvédő alját, elég ha focus-pezsgő). ennyi.
szót nem ejtettem arról hogy mi fog történni ha a kelő nap első sugarában a pillangókkal táncoló repcebecő hátán megcsillanó hajnali harmatcseppekben nem egyformán csillan minden négyzetcentiméter.
mint általában mindig, itt is a műszaki tartalmat kértem, magyarul ne rohadjon ha lehetséges, ha nem lehetséges, akkor lehetőség szerint legyen rendbe téve amennyire lehet.
aki egy bors-szemnyi leverődésre (az ajtójárat ívében) fel akarja nekem csiszolni a C oszlop tetejéig, az madárnak néz és nem a munkájára igényes.
a 150-es (ajtókkal való bármiféle foglalkozás nélkül!) kollégának is megmondtam, hogy nem restauráltatni akarok, hanem állagmegőrizni.
nem szoktam abajogni rajta, ha valamit ki kell fizetni, inkább megcsináltatom rendesen, szerintem tőlem még félmegoldásról, meg szarrágásról nem nagyon hallhattál, de azt meg tudom ítélni, hogy mikor akarnak nagyon csúnyán lehúzni, mikor csak részben, és mikor állnak hozzám fapadosan de korrektül.
nem az a baj, hogy ára van, megfizetem, vagy nem fizetem, tiszta ügy, hanem az, hogy fizethetnék bármennyit, valószínűleg ugyanazt csinálta volna mind, mint sanyika, finom csiszolóval rámegy a foltra, aztán alapozó majd fedő. ez azért három-négy keresztkérdésből kiderül.
re:szerk:
és akkor most tippeljük meg közösen, ki mondta ugyanezt a háromból.
a többi meg nyomta a mozigépészt. ennyi.
de az esetem csak egy példa volt, ez már rendeződött, a kiindulási pont az volt, hogy vajon tényleg ennyire 1x1 ez az egész utólagos alvázvédelem kérdés, ahogy sokszor kezelik itt a fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
sziasztok, gyors kérdés: szereztem egy lemezfelnit pótkerék lesz, fémtisztára le lett maratva. le kellene fújnom valamivel, de nem tudom mivel kell, mit vegyek és hol, meg hogyan, hány rétegben álljak neki.
tudtok segíteni?