-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #51036 üzenetére
Az autógyártók s motorok teljesítményét váltó áttétől függetlenül a főtengelyen mérik. A katalógusban ez az érték szerepel. Ebből aztán 15-20 százalékkal kevesebb jut el az aszfaltra a váltómű, csapágyak, féltengelyek súrlódási és hővesztesége miatt.
emvy Szóval ne magyarázd bele ezt a 240 nyúlmókust a honda motorba, mert ezzel félrevezeted itt a népet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #51039 üzenetére
Már megválaszoltad a kérdést, csak még nem tudod. Mitől függ a teljesítmény? Ha tudod, hogy mitől függ, hogyan kell kiszámolni, akkor miért állítod, hogy a nyomatékot nem érzed? Miért mennek érzetre a dízelek azonos fordulaton jobban? Ha azt fogod mondani, hogy mert nagyobb a teljesítmény, ami a nyomatéktól függ akkor ez egy ördögi kör.
emvy Persze, de megbocsájtható, mert még nem is láttam autót, csak hallottam, hogy sokan beszélnek róla.
De a megadott katalógus adatoknak utána nézhetsz, nem a kerekeken mért adatok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MunezXBK #52407 üzenetére
A vw szart gyárt, főleg a régi adagolósok szarok. brrrr. Adagoló szétkopik, csiga leolvad, csúcsok tönkremennek... ezek a hibák mind előjönnek fél millió km után. borzalmas egy szerkezet. Node most jön egy haver a 2009-es thaliaval. 60 000km után futómű gatya, a szervóból dől az olaj, rángat a motor, rohad.
Lovak? Egyszer túlszívatod nedves takarmánnyal és megdöglik, ugyan már, tudod Te mit kéne venni, de nem visz rá a lélek.(megsúgom : honda)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #53377 üzenetére
Fúúú, ez magas labda volt, mi?
Ja ebben az összegben 1 darab szerviz számla van, 100 euró az olajpumpás mutatványért, a többit magam építettem be, néha abból építek autót, amit az úton találok...
hobizoli nem erről van szó, de Hajnalka, te ezt nem értheted...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #53492 üzenetére
Nem egy nagy dilemma. Kicseréled mind a kettőt, abbol nem lehet baj, de....bizony csak eredeti a gyár által alkalmazott szimeringet vegyél.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs, az EGR csak ismét megeteti a motorral a kipufogó gázok egy részét, nem égeti rá az olajat a motoblokk belsejére.
A tdi-ben látott nagyméretű koszlerakódás a szjvósorban van, nem a karterben. - a szjvőcsőbe is az oda bejutott olaj ég meg, aminek ott nincs mit keresnie, mégis mindegyik turbós motor szívósorában van egy pici olaj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rambovits #53633 üzenetére
Szerintem a HTP-től jobb. Elég sokat vezettem ilyet és nagyon szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #53720 üzenetére
Én ezt tudom, meg azt is, hogy az élet olyan törésteszteket tud produkálni, hogy az ncap csak lesne.
-
Mágus2
Közösségépítő
Pedig motorfékkel kíméled a turbót, mert gyorsabban visszahűl, mintha egy helyben járatnád.
A motorféket nyugodtan lehet használni. A lendkerék halála alacsony fordulat nagy terhelés. A turbót is lehet rúgni, amint az olaj elérte az üzemi hőfokot...,de az olaj, nem a hűtőfolyadék.
hobizoli És ki mondta, hogy nem?
Xero Minden nap 4 km-t megyek 2x-re. Reggel kettő este kettő-melóba, na erre varjál gombot, de elárulom, mindegy, hogy kályha vagy benzin, ez semminek nem tesz jót, de ez van. Az autó tőlem megkap mindent és elvárom, hogy cserébe kiszolgáljon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Viszont minden hétvégén bele van tekerve 3-500km ami miatt nem fogok 2 autót tartani, egyszerűen ki kell bírnia. 8-10 000km ként van olaj cserélve az extrémnek számító igénybevétel miatt. Rendes olaj kell bele, és tudni kell vele menni, amikor hideg a motor, ennyi a titok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
neduddki #53903 üzenetére
Ne gyere Te is az érdi emelkedővel, mert tökön szúrom magam. A főutcáról a lakásom felé nagyobb domb van itt a városban.
Rendes emelkedőről volt szó, nem a Hortobágyról.
Ha megyek az ősökhöz vidékre, vannak olyan szakaszok,ahol 12%-os lejtő van 6km hosszan. Nekem már többször égett a fék, ha siettem, mert ugye hajtű kanyar is van benne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zolikaDB #54283 üzenetére
102 ló alatt nem vennék octaviát, az az élhető minimum, amivel előzni is lehet. A többi csak konvojban való haladásra alkalmas.
a fóka ronda belül, de eből a felhozatalból azt venném, mert kombi és a futóműve köszőnő viszonyban sincs a cseh szteroidokon nevelkedett gofffal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem látta valaki a matt fekete Bentley-met?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #54579 üzenetére
A megadott 110 ló az a dzelnél is annyi ez rendben van.
Vezettél te dízel autót? Ez a fordulat tartomány nekem valahogy nem ül.
Ha csak dízel taxiban ültél, az nem ér, ők nem forgatják 1500 fölé.
3000 fordulaton ha nyomok egy padlót a tdi-nek, azért még történnek érdekes dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #54586 üzenetére
1.3 multijet nem igazi dízel, főleg ha nagy bódéhoz van, az kb. olyan mint egy benzines, csak gázolajjal működik. Belevágták a H Asztrába is, de nehéz neki az az ól. Nem lenne az rossz motor, ha könnyű autót építenének köré.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hardcore café
- Renault, Dacia topik
- Xbox Series X|S
- Gumi és felni topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...