-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szőröscica #107136 üzenetére
Kár mert végre kívül-belül pofás lett a fóka, mint az Mk1 frissített vagy a mostani ST. De ez a motor kb. olyan lehet mint a Civicé most, alul semmi, középtől húz, felül megy.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szőröscica #107138 üzenetére
Meg persze, csak nézegettem a youtube-os videókat erről is meg a 240 lovas Mondeo turbósbenzinesről, meg a teszteket az ST-ről, és nem esett le az állam. Családi autók, nem vágtató paripák, az ST-be beültem, nem rossz, de az én méretemhez passzentos az a sportülés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Mert az 1.8-as. Mindig is úgy tartottam, hogy a lökettérfogat igenis marha fontos, egy turbót odabiggyesztve még nem lesz a szekér rakéta. Nem hülyeségből találták ki anno, hogy a sportossághoz nagy hengerűr és sok henger kell (x>4!!négy). A 328-as BMW sem úgy megy érzetre, mint a e39 540i, pedig papíron ugyanolyan erős.
Update: Már van 1.4-es is 180 pacival? Jáj, na azt se venném nagy bátorsággal.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz hobizoli #107164 üzenetére
Tudom már a Seat Cordobába vagy mibe is teszik az 1.4TSI 180LE motort, de nekem az akkor is kicsit túlzásnak érződik, ettől persze még lehet jó. De ha már teljesítmény, a merci 2.0-es 360LE-s A/CLA 45 AMG-je mi? Brutál, mennyire túl van az húzva?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz hobizoli #107167 üzenetére
Megnézek egy átlagos 1.4-es motort, utána a szokványos turbós variánsait, és a végén ezt, és azt látod, hogy egy alapjáraton 80-90LE-s motor 180-ra van turbózva, az engem kicsit elgondolkodtat, hogy ehhez a teljesítményhez mi kell, mit kell kibírnia a motor részegységeinek. Ahogy mondtátok, egy ezres ecoboost tuti nem bír ki 200k-nál többet, na ez a 360LE-re húzott kétezres se fog, Persze ez csak személyes vélemény, és ha gondos a gazda, rendesen karbantartott a motor, lehet nem lesz semmi baja 300k után se.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Igen... (szarkazmus, segítek). Ettől én még nem bízok 100%-ig egy olyan motorban, aminek van 120 és 180 lovas változata is. Ez személyes vélemény, nem kell belőle azt hinni, hogy én igét hirdetek, mert nem így van. A 2.0-ból 360, na az már aggódósabb...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Jól van no, nem vagyok nyelvtannáci
Nekem ez sok, soknak tűnik, a határértéken van a motor szerintem, hiszen akkor tök mind1 lenne minden, a lökettérfogat vagy akármi más, mert csinálnak egy ezres motort és van belőle 50 és 500 lóerős. Értitek végre, hogy szerintem egy kétezres motor, ami turbó nélkül átlagosan ma tud 150 lóerőt, fel van húzva átlagos turbóval már 200 lóra minimum, és csinálnak belőle 360-at, az durva.Élettartamban biztos nem bírhat ki annyit, mint egy kevésbé kihegyezett darab. Értitek vagy fejezzem be?!
(#107177) 8th: Általánosságban, nem adott motort veszem, amire rátesznek egy turbót, azt szevasz. Gondolom költséghatékony okoból nincs akkora difi a sima 1.4 és a turbós között, ha manapság már olyat csinál sok gyártó, hogy sok közös egysége van egy dízel és egy benzines motorcsaládnak.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Majd meglátjuk mennyit bír egy ilyen AMG motor, hogy az alkatrészek mennyivel hamarabb adják fel benne, mint egy nem ekkora literteljesítményű autónál, nem véletlen nincs belőlük sok, drága a kifejlesztés, a benne lévő alkatrészek, hogy bírják az ekkora teljesítménnyel járó terhelés. Ha bírja...
Az a 2 turbós passat is... Idővel kiderül, nekem kicsit furcsa, hogy eddig 150-170 lovasak voltak a kétezres dízelek, erre hopp kijön a VW egy olyan dízellel, ami 130-as literteljesítményt tud. Kicsit durvának érződik. Ahogy a stílusod is, nem kicsit pokróc paraszt, de kezdem megszokni, hogy itt mindenki királyokos, aki meg leállna eszmét cserélni, az hülye, és csak leugatással lehet a magad igazát bizonygatni.Fosni meg had ne mondjam ki fosik, max aki megveszi az ilyen autókat azt elszáll alatta valami pont amiatt mert akkora a teljesítménye... Szar példa, de F1, sokáig ott is versenyalkalmakként cseréltek motort, azt mikor a FIA betiltotta, sokan 1 perc alatt megőszültek, hogy most akkor 3-4 versenyes motort kell csinálni. Nem is mindig sikerül, mégha nem is nagyüzemi a gyártás és nincs pár év teszre...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Véleményem szerint azért van a fórum, hogy az ilyen dolgokat meg lehessen vitatni, én nem állítom, hogy nincs igazatok, csak nekem ez akkor is fúrja az oldalam, hogy ennek van-e/lesz-e hátulütője. Tény, nem is vennék ilyen autót tartósba, mert aggódnék, letérdel-e alattam, azaz nagyobb-e az esélye, hogy letérdel.
És nem lehet mindig tényekre alapozni, akkor nem lenne fejlődés, hiszen Gates is megmondta, hogy 640Kbyte mindenre elég, erre tessék. Véleményem lehet, holott nem vagyok autós témában ennyire kikupált, mint ti, de élvezem amit itt tanulhatok és olvasok, csak akkor nem, amikor így hülyének vagyok nézve, holott csak más megközelítésből van saját kútfőből agyalok valamin.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Sziasztok!
Ford Focus 1.6 TDCI 115LE-s motorról és kocsiról mik a vélemények? 2013-as, lehet, hogy külföldről behozott (francia), melós autónak kell, VAN-ként tüntette fel az eladó. Kocsi ez lenne az. Városban használnánk, fuvarozásra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Dare2Live #107543 üzenetére
Az öregem mercijébe is van chip, és autópályán 6 litert fogyaszt 130-nál, pakolva 6,5-et. A teljesítmény+ pedig nagyjából 10-20LE, szóval nem sok, a nyomaték se nőtt akkorát, mégis, az autópályás fogyasztása durván alacsony. Irigylem is érte, pedig 2700 köbcentis S5-ös dízelmotor.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
Üdv!
Az új harcsaszájú Focus kombi 182 lovas 1.5-össel mennyire ajánlott? Közel full extra, 20k km-el, tapis navival.
Mire kell ügyelni az átnézésnél?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz fi:zi'k #118485 üzenetére
Már 29 évesen tudtam (most 32 vagyok), hogy nekem 4 manuális kocsi elég volt. Sajnos a körülmények még nem adottak, de afelé haladok, hogy már ne botozzak. Sokat megyek városban, döntően a reggeli-délutáni csúcsokban, és néha igencsak kényelmes lenne egy automata.
Az öregemnek már a második automatája van, szoktam vezetni, szóval kb. megfertőzött vele.
(#118490) bajnokpityu: Önszántából nem is, de ha oda rendeli a kuncsaft, nincs mit tenni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #118494 üzenetére
Ezt nem is tudtam, hogy csak akkor mehet buszsávban, ha utasa van Már megérte ide benézni
(#118496) deicide: Jó te nem vagy mérvadó , és az OPC nem is lenne OPC automatával. Jól szolgál azóta is?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Megnéztem a Focust, nagyon szép belül, de a motor az csalódás. Ez sehol nem 180LE, de ezt írta több újságíró is. Megy az autó, de nincs hűha érzés. És persze a fene vigye el, nem akarok botozós autót Spórolok még egy kicsit, hátha csoda történik és találok jó automatát ócsóé...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz tresh #118671 üzenetére
Hehe kösz de nem
Még mindig 3-as BMW/C-Merci/Audi A4 a kiszemelt álom, megyeget rá a gyűjtögetés, mert horror árakon tudnak mozogni, meg ugye aki hülye (ÉN), az fiatalt akar kevés km-el jól felszerelten
Mágus2, ha nem nagy kérés, meg tudod mondani, hogy az F30-as sorozat 2.0 dízelje/benzinese milyen a 8 sebességessel, illetve a Mercedes W204 2.2-es 170-es dízele, illetve a 250-es dízel/benzin, Audinál meg a B8 2.0 dízel/benzin?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
Ezek közül csakis Superb, legtágasabb, ár/értékben egyik legjobb. Bár nekem a mondeo titkos favorit, rendre elhasalt a teszteken, a német prémiumok drágák, a volvo még nem frissítette a palettáját, a Prius-t lopják és jóval kisebb, mint egy Superb, bár fogyasztásban és városba a legjobb, utazóautónak nem való szerintem.
Szóval Superb És szerintem mehet a turbós benyás, vagy a dízel is, ha nem 2 kilómétereket mész egyhuzamban.
(#118805) Pardise: Én kipróbálnám azt az 1.6-ost, nem-e vérszegény. Vezettem a 182 LE-s turbóbenyásat, és azt kell mondjam, a 2011-es vagy mikori 1.6 TDCi focus 116lóval jobbnak érződik...
PLusz ez nagyon fapad, alig van benne valami.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz #03969024 #118810 üzenetére
2006-os modell a mostani S80, még 1-2 év mire kihozzák az újat, a Superb-en meg kb. most száradt meg a festék. Egyértelműen azt ajánlanám. Aki volvo-t akar venni, úgyis azt vesz, mert ugye egészen más, mint a német vagy a japán felső közepesek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #118812 üzenetére
Az nincs ilyen árban, ha új autót nézünk, és 1.5-ös turbós benzinest. Bár egy telefont megér a kereskedőnek, hogy abból a típusból mik az ajánlatok.
Azért ilyen olcsó, mert ez egy "beetető" szöveg, az alap csomagokban sokminden nincs benne, külön kell ikszelgetni biznyos extrákat, persze ez mindenki egyéni ízlése, van ahol csomag van, és kész, nincs ikszelgetés, pl. Hondánál.
Ez például a bevezető 1.0-es háromhengeres. Jókat mondanak róla Focus 1.0 és nem annyira fapad. Ez meg egy komolyabb 1.0 1.0 Titanium
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz #03969024 #118815 üzenetére
Ez valóban nem volt megválaszolva! De szerintem ma már egy Superb sem annyira lenézendő, hanem józan választás, nem hivalkodó. Ahogy persze egy Volvo sem.
Paradise: Az EcoBoost motorok benzinesek és turbósak, a TDCI a turbódízel a Fordnál. Városba mindkettő jó lehet, ha nem rövid távokat mész vele, akkor meg lehet ölni a szívó benzinen kívül szinte akármit. Városba ha sokat mész, szinte mind1, a dízel illetve a turbó kicsit kölcségesebb lehet ha elromlik, mint a szívó benzin. Cserében nyomatékosabbak, és bizonyos esetekben kevesebbet fogyasztanak. Utazóautónak csakis dízel, az alacsony fogyasztás miatt.
Neked kell tudni, melyik kell, a kerregősebb vagy a vinnyogósabb Vagy majd nálam okosabbak megmondják, én benzin párti vagyok, de egy 320D 184 lovas BMW-t bármikor bevállalnék, illetve az említett 1.6-os dízel Focus is nagyon bejött.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz runner 125 #118817 üzenetére
Azért írtam, hogy kinek mi. Nekem pl. a Volvo túl steril. Nagyon szép autó, elismerem minden négyzetcentijét, és nem hiszem, hogy sznobság inkább abba ülni, mint egy Superb-be, de én lehet akkor is inkább egy "új" fejlesztésbe ülök, mint egy 9 évesbe, de ez meg az én technokrata hülyeségem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #118819 üzenetére
Az ezres jó motor, már a 101 lovas is elégséges szerintem, a 125 meg főleg. A turbó pont azért van, hogy ne úgy menjen, mint anno a wartburgok Én az elmondásaid alapján egy 1.6 szívó vagy 1.0 turbós benzint vennék, olyan felszereletségi csomaggal, ami elegendő. Ez utóbbiban már a Ford márkaker a profi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #118821 üzenetére
A radar elég, a kamera szerintem felesleges extra, max annak jó aki nagyon amatőr. A tempomatot nem vetném el, nagyon kényelmes és hasznos extra tud lenni. Egy digi klíma is, bár a manuál is elégséges lehet. Középső kartámasz, bluetooth és usb. Az új Astra még passz, majd ha jönnek róla a tesztek. A Focust ki tudod guglizni, totalcar, autónavi, stb. Érdemes elolvasni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #118869 üzenetére
Nemtudom, én sokat vezetek városban, napi 40km-t, és marhára unom a szívó 1.8-as civic-et. Hiába jó motor, és relatíve alacsony fordulaton is van nyomatéka, legutóbb is simán pariban volt velem egy megane dci lámpától, igaz volt ott villamossín, meg kis emelkedő. Én biztos nem veszek még1x szívót, hacsak nem 3.0-es legalább, ahol a hengerűr adta nyomaték viszi a kasznit. A Civicben, ha értékelhető gyorsulást akarok városon belül, min. 2-t vissza kell váltsak, és akkor már üvölt, mint egy szamuráj harcos az arénában. Persze kinek mi jön be Dízel vagy turbóbenya, hiába nincs semmi baj a szívóval, és szopó lehet a másik kettő, nekem megérne ennyit az érzésre jobb teljesítmény, és esetenként csekélyebb fogyasztás. A Civic 9-10 alatt akkor fogyaszt városban, ha útakadály vagyok... Egy 2.0 turbósbenya vagy dízel is eszik ennyit, csak az megy is, mint a meszes.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz tboy93 #118882 üzenetére
Naná hogy nem tetszik, pont ezért van az automata nálam tervben. És nem is akarok mindent, épp ezért írtam azt, hogy összevetve egy 1.8-as szívót és egy 2.0-es dízelt vagy turbóbenyásat, inkább utóbbi kettőt venném a nyomaték, a plusz lóerők miatt, bevállalva, hogy a 10-15 év alatt esetleg nem csak futómű és kopó alkatrészre költök. Cserébe élvezetesebben tudok haladni, és nem kell mindig 6000-ig pörgetni a varrógépet elöl.
"Sosem ertettem, hogy mi abban a baj, hogy vissza kell valtani ahhoz hogy menjen az auto, azert van a valto." Kényelem, lustaság, akit egyszer megfertőz az automata, az nem szabadul könnyen.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Robot fűnyírók
- Fotók, videók mobillal
- Wise (ex-TransferWise)
- Hauntii teszt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futás, futópályák
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs