-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Insignia 2 lityós CDTDI-ről mik a vélemények?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sunahunter #16093 üzenetére
1,6 Passat? Az felér egy büntetéssel. Egyszer vezettem olyat (nekem 1,8T volt), hát soha többet önszántamból.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
"A mindössze néhány oldalas törvényjavaslat 2013 elején 50 százalékkal tervezi emelni az autógáz (LPG) jövedéki adóját, majd májusban újabb 50 százalékos emelés következne." [link]
Az E85 sorsára jut ez is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz golya32 #16211 üzenetére
Ilyen felcsapodó rendszámra én is gondoltam mint motorokon volt szokás anno. De sajnos kemény bünti jár érte.
mod:
Viszont mikor lelopták az első táblát a verdámól egy hónapig úgy jártam. Kutya nem szólt. Toltam is mint a barom mindenhol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mai horror diesel storynk következzék:
Ismerős elment nyaralni dízel Hyundai H1-el. Hiretelen kiment az erő a verdából mögötte cimib villog, rászól, füstöl a gép mint a nyavaja. Félre áll, gyors diagnosztika és tanakodás: nos a turbó megmakkant. Gondolta sebaj, hazavánszorog vele.Elindult majd amint elérte az 1900-as körüli rpm tartományt ez történt.
Motor 6000-re felpörög, olaj égve távozik jó nagy korom kíséretében a kipuffon. Kulcs elfordít motor jár tovább rendületlenül rpm leszabályozási határon. Végül a motort a TC-s cikk mentette meg ahol azt írták ilyen estben le kell fullasztani a verdát mert különben besül és szét ver mindent a gép a motorban. Így tolt egy 5-öst és felengedte a kuplungot.
Szerencsére elég gyorsan kapcsolt és úgy tűnik egy turbócserével megússza. De csak a hazaszállítás közel 200k volt.Viszont a határon genyók voltak (Szerbia), kértek tranzitvámot, holott egy érvényes műszakis kocsira nem kellene. Lehúzták 30€-val.
A poén az, hogy utazás előtt mondtam neki: a benyós Accorddal menjen inkább...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jobb választás mint a G Astra szvsz. Nekem nem volt csak GAstra de ismerősnek ilyen Focusa van és elég jó. Futóműve is, nem eszi az olajat és nem is ráköltős (Astra se mondjuk).
TDCI-t viszont kerüld, maradj a benyósnál. Az ilyen korú TDCI-k már nagyon ráköltősek lehetnek. Nagyobb eséllyel futsz bele egy hulladékba mint benyósból.
Tudom dízel nem pálya de azért leírtam.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #16319 üzenetére
Erősen használat függő. Pályázva (tartós 140-150-160) nekem bekérte az 1000km/litert. A márkaszervíz szerint ez még belefér (sztem meg nem, érdekes az ugyanúgy 2002-es fejlesztésű Hondám 1 centi olajat nem eszik akkor sem ha páláyzok vele.)
Városban meg (mivel nem pörgettem) alig-alig csipegetett. Mind a kettő 1,6 16V-m ezt produkálta.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kell is meg nem is tipikus esete: "A Fidesz szeretné elérni azt is, hogy ne legyen kötelező az egészségügyi doboz, tehát a rendőr nem büntethetne érte, csak akkor, ha balesetnél nincs az autóban."
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #17018 üzenetére
Ne izzélj már, 2007-es a Jazz-em és az K-s rendszámú. 2002-ben még H-s rendszámok voltak. A Passatom is H-s volt meg mind a két Astrám H-s volt. Mind 2002-es.
mod: Jah félre értettelek, már vágom mit akartál mondani.
mod:
giigz + hdman: ok, de akkor is érdemes kicsit utánna szaglászni. Egyik kereskedőről/autóról sem szabad jót feltételezni. Inkább poztívan csalódjon az ember mint negatívan. Utóbbinak elég súlyos ára lehet ugyanis...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #17022 üzenetére
Hogy az az elég valószínű arra vontakozott, hogy cserés volt a rendszám.
to all:
Közben haver Bank által vett kocsija miatt rápillantottunk a belügyi nyilvántartóra, csak a bank nevén volt, még üzembentartóként se volt bejegyzeve senki.
Vki nagyon nem akarta, hogy a kocsi köthető legyen a nevéhez...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz chungee #17031 üzenetére
Valóban le lehet dolgozni a kiszabott szabálysértési bírságot, de azt tudnod kell, hogy elsőként a jövedelmedből kísérlik meg letiltani (inkasszóval, tehát ha van pénz a számládon már vitték is, ha nincs akkor amint érkezik rá utalás egyből viszik).
Ha ez nem jön össze akkor adók mórjára kísérlik meg végrehajtani (viszik a TV-t, DVD-t, számítógépet, frigót, mosógépet, amid van és mozdítható), és a fokozatosság elvének megfelelően, csak ezek után lehet "ledolgozni".Kisebb településeken általában meg lehet dumálni a jegyzővel vagy az ügyintézővel, hogy le akarod dolgozni de itt pesten ez nem túl reális opció.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Szvsz a Mondeo nem olyan jó vétel. Nálunk a cégnél volt ilyen is, de a Passatok jobbak. Ez elég lomha... Noha megfutja a 200-at (Frankfurtba ilyennel mentem anno) de ekkora kasztniba kevés a 125 ló. Ráaádsul ez amt linkeltél jó ha 105-110-et tud ennyi futás után.
Szvsz maradj a Focus-nál ha nem muszáj a nagy kasztni. Olcsóbb, a fenntartása is és jobban össze van rakva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Már értem miért olcsó(bb) a Skoda, 1 év/25k km után már lötyög az ajtóhatároló. A Passatban 10 év után sem lötyögött... Hurrá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
PD kb elpusztíthatalan, a modernebb CR dízelek már nem annyira. Sőtt...
PD-ben porlasztócsúcsot kell cserélni max időnként ami még mindig olcsóbb mint egy kettőstömegű+kuplung csere.
mod: a turbó csere mind a kettőnél játszik, az fix költség. Benyósnál is.
Anno nekünk 10 liter/100 km volt a fogyi kvóta az 1,6 16V Astra-ra. Ha kevés vidéki fuvart kaptál akkor bizony nem voltál el 10 alatt. Igaz azért nem "normál" használatban voltak.
Ehhez képest az 1,8T-s Passatra volt 12 liter/100... szintén oldd meg kategória.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ismeretségi körben meg a cégnél is vannak CR TDI-k meg PD TDI-k, utóbbival kevesebb is a nyűg és olcsóbb is a fenttartása/szervízelése. Ha már dízelt kéne vennem PD-t vennék.
Végül egy kedves/kedvenc idézet:
"a Toyota termékkommunikációs vezetője egyértelműen a hibrideket favorizálja a megbízhatósági és költségszempontokat figyelembe véve. "Fontos, hogy nincs jó és rossz választás. Minden az adott helyzettől függ, bármilyen hajtásláncból ki lehet fogni jót és rosszat egyaránt" - fogalmazott Krajcsovits. "Személy szerint első számú alternatívának tartom a hibrideket, mögöttük az atfoszférikus, majd turbós benzinesek, és legvégül a dízelek jönnek." - Ennyi.
(Link)[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha most 175/65 R14-es gumi van a kocsin tehtek rá, ugye 175/70 R14-est? Elvileg az utóbbi csak abban más hogy ballonosabb. Vagyis rosszabb útra jobb, de cserébe a kocsi súlypontja is feljebb kerül valamelyest.
Családi kocsi, szóval utóbbi nem szempont előbbi viszont a remek pesti utak miatt annál inkább az lenne...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár