-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz adalbert1 #145264 üzenetére
a cikk alatt található hozzászólások, hogy mennyire éri meg 10 évnél vagy 200k km-nél tovább üzemeltetni egy autót
Marha egyszerű: számold ki (csak ne hagyj ki semmit). Nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani a sok okoskodásnak, ezeknek a 90%-a még életében nem számolta végig, mennyi is az annyi.
-
-v-
addikt
mellé
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #146351 üzenetére
Nagyon kellemes lehet második kerületben egy ilyen házikó
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Szerintem is ez a legjobb definicio, az igazi sportauto az egy cel gep, egyetlen szempont alapjan keszult, a nagy sebessegu es teljesitmenyorientalt vezetes mint tevekenyseg minel jobb kiszolgalasa.
Meg vannak a kompromisszumok, mindenfele hot hatch, gt-k, egyeb roadsterek stb. ahol bejonnek szempontnak ilyenek mint praktikum, kenyelem, kozlekedes es A-bol B-be jutas, tehat nem kizarolag a vezetesrol mint tevekenysegrol szolnak, hanem mint kozlekedesi eszkoz, hasznalati targy is, nem csak elvezeti cikk ... es a sok szempont alapjan probalnak valami kompromisszumot talalni. -
-v-
addikt
Gondolom.. van pár nordschleifés meg egyéb videóm régről mentve, vicces mikkel tartja a lépést. Amúgy a 2 literes turbóra azért azt írják, menni is megy elég súlyosan
Qru: boxster
focvis: a turbó nagyon ritka, nagyon drága, és nagyon megy [link] szerintem biztos, hogy a 2.2-eset próbáltad. Egy olyan is jöhetne
Neked amúgy inkább gt kéne szerintem, nem boxster meg ilyesmi. Én valami slk mercit vagy ilyesmit tudnék elképzelni neked[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #146460 üzenetére
Jap, autós újságíró, tesztelt elég sokat is régen, origón voltak talán autós rovatban régebben is az írásai.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #146518 üzenetére
A dízel szar.
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146564 üzenetére
Tartok a franciáktól
Egy 15 éves warm hatchnél inkább attól kell tartani, hány tulaja volt már, és melyik mennyire rúgta le.. szerintem ezek közül hűde kurva szépet meg jót már bármelyik márkából nehéz találni, mindenki kinyomta a szemét, azért vette, pénztárcát nyitogatni meg senki sem szeret. Clionál ha jól rémlik, a váltó pl. gyenge pont, kérdés persze mennyiből lehet orvosolni, más márkánál meg más a gond ... ha hobbizni meg vezetési élményre kell valami hajtani, úgyis sokban lesz, akármit csinálsz, ha meg nem arra, akkor miért nem egy 1.4 bármi
(#146562) Integrale: Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik
Mondjuk én még nem hallottam (ami persze semmit nem jelent ) olyan típusról vagy márkáról, amiben az örök életű lett volna ... ford, bmw, vw okoskerék, alfa, csoda toyotában is stb... szerintem ez egy olyan alkatrész, mint a kettőstömegű, tudjuk, hogy nem lesz örökéletű, aztán innentől a karbantartás meg használat módja meg minden befolyásolja, mennyi ideig fog élni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146570 üzenetére
Ja, ha ilyen mazda 6 is játszik, meg nem játszós autónak kell, biztosan elfelejteném a hot hatch meg hülyegyerek autó kategóriát, valószínűleg a leglerúgottabb darabokat ott kapod, meg amúgy is drágább alkatrész, több nyűg. Két literes benzines focus 2 kombi meg ilyeneket néznék, H astra, mazda is jó csak azt mondják nagyon rohad mind, azt kell megnézni; szóval ez a semmi extra, szokásos biztos választás kategória. st170-et azt max. csak nézegesd, ja
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146574 üzenetére
Hát ez ilyen, itthon az 1.4-1.6 meg a fapad ment mindenből, ez a 2 literes benzinest akarsz dolog már sajnos az "extra igényed" van kategóriába számít nálunk extra igényed van = vagy többe fog kerülni (kint van sok szép, csak azt be kell hozatni és kicsit drágább lesz), vagy lassabban és nehezebben fogsz megfelelőt találni.
Szóval vagy pénzzel vagy idővel fizetni fogsz - szokás szerint - amiért többre vágysz -
-v-
addikt
válasz FrankMonzano #146781 üzenetére
Dehogy jössz .. 312 az euró, nézd meg mennyi még a regadó meg papírozás, meg valahogy be is kell hoznod/hozatnod, az is sokban van.
Kint csak az megy olcsóbban, ami pl. régi dízel, és ki van tiltva a városokból már, szabadulnának tőle .. vagy sok már rá a szerviz, ilyesmi. Általánosságban meg drágábbak is az autók, regadó nélkül is. Legalábbis szinte minden, amit eddig én néztem. -
-v-
addikt
válasz szőröscica #146843 üzenetére
Az az N53-mas moci azt nagyon kakikának mondják már.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz diegho #146926 üzenetére
Szerintem azert szkeptikusak egyesek, mert egy 1800-as Honda valami ha jol nezem 360 kilo, driverrel mondjuk 430, szazzal annyi mozgasi energiaja van mint egy 50-nel kozlekedo masfel tonnas valaminek ... meg ha a user el is repul rola is nehez elhinni, az 100-zal ment
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ehhehe, mindenki diegho ellen en mar azt se hiszem el, hogy motor volt, lehet egy 5 eves easyrider elszabadult rollere volt
-
-v-
addikt
válasz diegho #146945 üzenetére
az biztos
Biztosnak csak 1-2 dolog biztos, erre inkább mondjuk azt, ez a te véleményed de végülis írod is: "biztonságosabb autónak éreztem"
Az ablakon beköszönő szarvas (ami ellen nem tudom mi véd ), a 100m-rel ezelőtt eldobott neked csúszó motor vagy pl. a beszaladni a plató alá nem tudom mennyivel reprezentálják jobban a valós eseteket meg biztonságot, de persze nem ismerem a statisztikákat, hány ember hal meg frontális ütközésben (vagy ehhez hasonlókban, amit a "valósághoz semmi köze" tesztek mérnek), meg hány attól, hogy a szarvasagancs beleáll.
Az meg, hogy egyet láttunk ami így vagy úgy volt, nem tudom. Az 1 elemű minta reprezentatív?
Azért nekem az a gyanúm, a nagy kijelentések ellenére ez megint nem olyan fekete fehér dolog[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz rasotamas #147039 üzenetére
Ja én is ezt hallottam, ha elhasználódik egy alkatrész, akkor el kell adni vele az egész autót, és venni egy ugyanolyan idős/idősebb, 15+ éves n tulajos ismeretlen előéletű valamit haccázér, amire kifizeted az átírást, első szervizt, meg jó eséllyel lehet olyan tulajtól veszed aki "elfedni" próbálta a hibákat, meg laikus nem veszi észre alapon továbbtolná valakinek. Tuti üzletnek hangzik, ne habozz féktárcsát, betétet, fékolajat, meg szilentet úgysem kell majd azon se cserélni.
Műszakilag sem rossz az autó, nagyon jól megy, egy éves a vezérlés, máraszervízben cseréltettem egy halom pénzért
Nyomós érvek, el kell adni
hengerfej felújítással kezdenék
Hát, eddig azt hittem, azt indokolt esetben szokás, de végülis miért ne
Olyan autót szeretnék, ami patika
Haccázér azok mennek, jaja 2004-es mazda 6-ot cserélnéd, nem?
patika állapotban tartani nem kerül egy vagyonba
Hát, majd ha csereérett lesz 1-2 alkatrész, és költeni kéne rá, max. eladod megint az egész autót
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #147121 üzenetére
Csak azért ajánlgatja, hátha a sajátját rá tudja sózni, és megszabadul tőle
-
-v-
addikt
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Szerintem városban rohangálni jó teljesen
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest