-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #133426 üzenetére
Annyira itt a turbó a Lexusnál, hogy IS-ből nem is árulnak már csak turbósat meg hibridet itthon (220t és 300h).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Van kiváltószett egytömegűre annak nézzél utána mennyi, azt fejből nem tudom de nekem olyan 200k-s ár rémlik.
Hááát 200-ezres nagy szerviz a zsebbenyúlós. Vezérlés, vízpumpa, 4 gyertya, motor-, váltó- és diffi olaj csere. Plusz nyilván a több folyadék cseréje is erősen javallott (hűtő, fék, esetleg szervó)... És ezzel a 2 literes benzinessel nem is megy annyira. Nem állórajtból még 1,8-as ufó Civic is pariban van vele cserébe örömtáncot jársz ha 10 liter alatt vagy fogyiban még a kuvikkal eljársz 8-ból.
Szóval bármennyire is elfogult vagyok, bármennyire is imádom a sajátom... Annyival többe kerül fenttartani hogy azt mondom inkább nézzél egy Accordot ha nem ez kimondottan a szíved vágya.
mod:
Meg van a cikk: [link]. Ebben minden benne van amit tudnod érdemes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pocokxx #133653 üzenetére
Elég. Biztosítást köthet ő is, a forgalmiban is ő fog szerepelni, a bírság is neki jön (de rajtad is végrehajthatják ha nem fizet). Annyi, hogy nélküled nem tudja eladni a kocsit.
Ennek ellenére 2x is meggondolnám kinek adom oda csak úgy üzembentartóira a kocsit.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A helyedben egy Accordot keresnék. Nem baj ha sok km van benne ezek simán elmennek 500k-t ha cseréltek benne rendesen olajat. A 2.0i is már korrektül szedi a pacskert.
A jó vételt ki kell várni és ha nem vagy elég gyors akkor elviszik az orrod elöl. Szóval egy normális autót találni alhangon hónapok kérdése.
mod:
nesa: Nincs benne tartalék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HoaryFox #133735 üzenetére
- Vectra B: rohad és elég csiga az 1,6-os motorral de olcsó a fenttartása
- Astra G: az 1,6-os hajlamos enni az olajat rohadás itt is lehet (sárvédő ív, tanksapkánál) cserébe elég jól mozog. Ha találsz megkímélt 1,4-est az is jó hisz' csak 10 lóval gyengébb de pl a váltó áttétel is azonos.
- Passat B5/B5.5: az 1,6-os motornál felvágod az ereid olyan lassú lesz. Amúgy nem rohad (ha nem volt törve). Az 1,8T jól megy de az költségesebb és elég kevés nem lerugott példány van belőle.
- Octavia: Ugyanaz mint a Passat, picit olcsóbbak az alkatrészek hozzá cserébe sprődebb gép
- BMW 3er (E36): Necces bizony, engedd el szépen.
- A4: Ennyiért csak leharcoltat kapsz, az 1,6-os zabálja az olajat és nem megy. Rohadás itt is elő-elő fordul a sárvédőíveknél. Típus hiba a gyújtótrafók elhullása.
- Galant: Az egyik legszebb japó sedan a Legacy (mk4) mellett. Nem drága a fenttartása, az 1,6-os motorral is egész élhető de nagyon szeret rohadni erre oda kell figyelned
- Pug 306: Annyira egyszerű technika amit még a franciák se tudtak elszúrni. Alkatrész nem drága, annyira nem rohadós mint a korabeli japánok és ebből az 1,4-es is már élhető teljesítményt ad. Elkó gondok se jellemzőek rá (leginkább mert nincs benne elektronika ) de azért megőrülő központizárral itt is számolni kell.
- Seat Toledo: Kb félúton van az sprőd de olcsó Skoda és a nem sprőd de drágább Passat között. 1,6-os motorra ez se az országutak királya de A-ból B-be elvisz.
- Avensis: Az 1,6-os is már élhető de 1,8/2.0 már egész kis rakéta. Szeret rohadni ez is mint az összes kortárs japó gép. Az alkatrészek se drágák hozzá és nagyon megbízható.
+1: Ford Focus: Ha tetszik vedd fel a listára, már az 1,6-os is elég korrektül gurul. Kiváló futómű, nem drága alkatrészek. Rozsdára figyelj, mert ez is szeret rohadni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HoaryFox #133755 üzenetére
Mondjuk tényleg pofás a B Veki. Az egyetlen Opel ami ki is néz vhogy a Calibrán kívül.
Fóka jó, a futóműve parádé pl. Van 1-2 típus hiba mint minden autónál de egyik se vészes. Szóval én előre venném a listán. Egy 2.0i motorral 136 lóval már egész élhető.: ))
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dr.Zoo #133780 üzenetére
11,3s alatt tudja le a 0-100-at szóval nem fog az ülésbe préselni. Mire vagy kíváncsi azon kívül, hogy hátrafelé teszel egy hiperűrugrást a cserével?
Korrekt megbízható gép amúgy, árulják Subaru logóval is (Justy). Japános szervizigénye van, tehát relaitve drága hozzá az alkatrész cserébe nem romlik el ha legalább kicsit is törődnek vele. 15k km-es oljacsereperiódust szigorúan tartsd be, ha maximalista vagy akkor 10k-t tarts.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
"Ellenben a tudat, hogy 485 literes a csomagtartónk és ezzel legalább 100 literrel több helyünk van, mint a fent említett német duónál, megnyugtat." - [link]
mod:
Dr.Zoo: Nem járható út. Hitelt érdemlően kell bizonyítanod, hogy tulaj vagy. Ha a neveden van vagy legalább egy érvényes szerződés, hogy megvetted akkor állnak szóba veled. De mondom egy próbát megér. PoHu-nál pl elhajtanak a sunyiba ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem elírás akkor valószínűleg ők a teljes méretet írják máshol meg csak a kalaptartóig mért méret van (utóbbi a standard am.). De akkor sem kell szégyenkeznie. Az én autóm hosszabb mint ez a Kuvik G8 és 300 literes a csomija. Na az valóban kevés, a 419 nem az.
mod:
Így képről nagyon szép ez a Accord. Ha 2.4-es lenne még akár én is elmennék megnézni.
Honosítás (eu-n belülről):
- Regisztrációs adó
- Műszaki vizsga honosítása (8000 Ft)
- Forgalmi és törzskönyv díja (6000+6000 Ft)
- Vagyonszerzési illeték[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #134120 üzenetére
B vekinél fokozttan figyelj a rozsdára.
Am grat a csemetéhez!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pocokxx #134272 üzenetére
"Egyszer beleszaladt egy Polo hátulról, de a vonóhorog az ütés nagy részét elnyelte, komoly sérülés nincs."
Mekkora tempóval repült bele a Polo azt lehet tudni?
mod:
Azért kérdezem mert a vonóhorog csak látszólag véd meg, ha beléd jönnek hátulról nincs felület ami felvegye az ütközés energiáját. Ha kb 5-10-el akkor segít valóban de ha nagyobb ütést kapsz mindent visz.
Gondolj bele, hogy a tervezett tompító/gyűrődőhatás helyett egy fém rúd viszi át az ütközés erejét egyenesen a padlólemezre...
fi:zi'k: Akkor marad a Civic TypeR.
footy: Akkor motort is kell vennünk bele az ebay-ről...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #134302 üzenetére
A költség az egy dolog, hisz' olyan 140k körül már kapsz bele kettős tömegűt. A legnagyobb baj, hogy nem igazán mernek hozzányúlni.
Ha az olajcsere el volt sóherkodva benne (már ha az olajos változatot vesszük) akkor ahhoz nem csak szakit találni nehéz de a számla is elég vaskos lesz. Szóval ha nem volt cserélve az olaj és megégett az egyik kuplung (vagy mind a kettő) az elég drága mulatság. A komplett csere meg... Inkább gyújtsd fel akkor a kocsit tipikus esete.
mod:
Ettől függetlenül imádom a DSG-t, a legjobb "automata" váltó amivel dolgom volt. A miénkben 200k km van egyelőre még tartja magát a váltó de néha már produkál érdekes jelenségeket...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #134345 üzenetére
Nem kitalálni nehéz hanem megvalósítani. Spéci szerszámok kellenek hozzá, gyári leírás se árt ha van amit a VAG féltve őriz mert nem hülye (annyira )... Meg szakértelem se árt. Érted én még csak kb képről láttam ilyet... Tehát még ha lenne is elég tőkém elindítani egy ilyen vállalkozást szakértelmem akkor sincs. Plusz még kéne egy klientúra, mert abból, hogy a saját dsg váltónkat rendbe rakom nem lesz kenyér az asztalon.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Amit 170-180k km-reesként árulnak abban pont 400-600k km van általában.
A példádnál maradva 2/3-al tovább bírja a taxisé, akkor ha optimisták vagyunk és 600k-ig semmi baja a taxisnak vele akkor magánhasználatban az 200k-t jelent.
Egyáltalán nem éri meg neki a dízel, kivéve ha szeret szívni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #134443 üzenetére
Dumálgattam a fazonnal legutóbb, azt mondja havi 98k-t fizet az 1,6 tdci Fokáért (kombi). Csak tankolnia kell a többi felmerülő költség a bérbeadót terheli. Nyilván vidéken ahol kevés a fuvar ott ezt nem termeli ki de itt Pesten ha éjszakázik akkor simán.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #134460 üzenetére
Mindenki ismer vkit aki ismer vkit aki tud "okosba" műszakiztatni ez itthon nem akadály.
Városban a rövid utakon még az üzemhőfokot se éri el legtöbb esetben, nem hogy legyen idő még regenerálni. Legalábbis a VW nem kezd el csak úgy regenerálni a vakvilágba, lehet a franciák igen, azokkal nincs tapasztalatom.
mod:
Bati0501: Ez ilyen magyar specialitás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs