-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #134484 üzenetére
Sajnos erre is volt példa a pályafutásom során Kormival. Ha megtelik és nem égeted ki a dpf ikon világít és vészmódba rakja magát és kiírja, hogy service now.
Volt ebből egy halálos baleset is a németeknél, egy Polo vészmódba rakta magát a mögötte jövő kamion meg átgázolt rajta, nem számított rá egyik fél sem hogy hirtelen 100-ról belassul 70-80-ra. Elég nagy balhé lett belőle és felemelték a vészmód maximális tempóját 100 km/h fölé.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #134498 üzenetére
Ez is úgy gyorsult mint a csiga, M6-on vágod mekkora "emelkedők" vannak vészmódban úgy visszalassultam, hogy a kamion visszaelőzött. Viszont a domb aljára elértem a 130-at. Aztán visszalassult 120-ra sík úton ettől többre nem volt képes önerőből. Megőszültem mire visszaértem pestre. Kormit belöktem a szerviz ajtaján és amikor végre hazaértem komolyan megpaskoltam a lesajnált tartalék nélküli "vackom" fenekét a garázsban. Vele soha nem lesz ilyen gondom (jó cserébe nem is megyek el egy tank benzinnel 1200-1300 km-t).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #134510 üzenetére
Mielőtt nagyon ráfeszültnél a 0-100 alapján eldönteni melyik autó a gyorsabb javaslom ezt a cikket átolvasni: [link]
mod:
Van nekünk 170 lovas tdi meg 170 lovas szívóbenyósunk is. A Dízellel 2x körbeautózom a benyóst kb hiába papíron jobb a 0-100-a meg könnyebb több mint 100 kg-al a benyós...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #134564 üzenetére
Mert a "középtartományban" pont nincs értelme (azért van pár kivétel, pl IS/NX/GS300h) a hibrid hajtásnak, azokat jellemzően már nem városi kocsikázásra tartják.
Városban van értelme a hibridnek, mert ott van sok indulás-megállás. Országúton/autópályán meg csak cígölöd az akkupakkot érdemi haszon nélkül. Városba meg egy 1,8-as (CT200h) motor bőven elég polgári közlekedésre.Szóval autópályára meg országútra dízel kell, városba meg hibrid.
Minden másra ott a szívó/turbóbenzin.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #134763 üzenetére
Földön maradva? GT86 vagy az ikertesó BRZ. A sport felszereltségűben már van gyárilag sperr.
A GT86 felfüggesztése inkább játszósra a BRZ-é meg inkább semlegesre van hangolva.
IS200-at se vetném el, vagy egy S60R ha GT-t akarsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Boxtert én is néztem aztán a Porke tulajok elmesélték mennyibe kerül a szervizelése. Na akkor lemondtam róla.
Be kéne lőnie egy ársávot meg mégis rwd vagy awd kell... Egy erős GT vagy egy tényleg mókázós autó kell neki...
Mondjuk egy 330Ci menő lenne pedig én nem vok Bimmer fan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #134774 üzenetére
Tüzetesen nem néztem utána, csak megkérdeztem ismerőst mennyibe fájt a legutóbbi kisrevízió. Azt mondta 100k-ból kijött. Mondom ok, akkor ez se az én autóm.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny198612 #134961 üzenetére
Az 1,2-es is elég (nekem is 2006-os 1,2-es van). Az 1,4 alig erősebb, inkább nyomatékban tud többet de abban se sokkal jobb. Szóval ha találsz egy patent 1,2-es nyugodtan lecsaphatsz rá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134965 üzenetére
A benzintank az első ülések alatt van a jobb helykihasználás miatt. Szóval elég magasan, gyakorlatilag a benzintankon ülsz elöl.
Motorikusan megbízható, ha betartasz pár alapszabályt akkor nagyon tartós. Típushiba nem jellemző, volt egy-két visszahívás (Takata légzsák, váltóbovden, fényszórókábel).
Most így séróból nem mondok fordulatszámokat de autópályán se vészesen hangos de alapvetően ez városi autó ugye. 140-es utazót simán tud a csomagtér tényleg nagy (4-en mentünk vele Horvátországba simán elnyelte minden cuccunk) és az üléshajtogatás benne nagy űber. Ha kell teljesen síkba dönthető a hátsóülés pl. Én már aludtam benne úgy és simán elfértem benne pedig 1,80 vok.
Fogyiban nálam ezt produkálja (sebességhatárokat betartva, klíma nélkül):
Város: 5,2-5,5
Országút: 4,5-4,7
Pálya: 6,2-6,3[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134968 üzenetére
Dobozforma szóval azért oldalszélre érzékeny de nem vészesen. 150-160-at óra szerint megfutja a 1,2-es is de nyilván nem erre való.
Mindegyik 8 szelepes és dupla gyertyás, egyedül a lökettérfogat a különbség az 1,2 és az 1,4 között.
Vezérlése láncos (élettartamra szól), nem szokott gond lenni vele, nem nyúlik. Ha mégis vmi széthajtott darab akkor meg úgyis hallod majd hogy csörög.Ez már nem rohadós mint a korábbi japók. Ha nem volt törve akkor nincs gond velük ilyen téren. Max ha nagyon sokat közelkedett sózott úton.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134980 üzenetére
Almera is rohad légy erős. Van a családban... Viszont elég jól megy az 1,5-ös motorral.
G Astra maga az unalom meg az 1,6-os eszi az olajat és azért ott is lehet rozsda (tipikusan pl a tanksapka ajtó mögött a betöltőnyílásnál meg a sárvédőíveknél) de amúgy megbízható. Nekem 2 is volt cégesként nem volt kímélve de a kopókon kívül egyiknek sem volt baja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134997 üzenetére
Amúgy tényleg a szó pozitív értelmében is meg a negatívban is full igénytelen az az autó. Tankolod meg öntöd bele az olajat és kész. Futóműve sem kényes (de nyilván nem kikezdhetetlen ilyen korában meg pláne ha el volt hanyagolva). Fogyija nem gáz, én városban 9-10-ből eljártam vele (1,6 16V). Országúton 8-ból simán úgy hogy mindig siettem.
Kétszer fikkant meg ebből egyszer az akksi mattolt be egyszer meg a kipufogó szétrohadt és ezért leszakadt de egyik se egy vészes történet igazából. Tehát elektronikai vagy mechanikai nyűgje soha nem volt.
Mondjuk a Bora pl klasszisokkal kényelmesebb...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #135044 üzenetére
A start/stopi kikapcsolható de a hengerkapcsolás az nem. Ha ideálisak hozzá a körülmények akkor lekapcsol 2 hengert. Valós körülmények között észre se veszed igazából és ha rálehelsz a gázra azonnal megy újra az összes.
mod:
lenko: Csak a szívó euro 4!!!! Nekem is az van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #135065 üzenetére
Megértelek nem véletlen, hogy nem TDI-t vagy TSI-t vettem... És nem azért mert rosszat olvastam róla a Honda topikban. 2 évig volt 1,8 TSI-nk, 3 éve van 2.0 CR TDI-nk... Tudom miről beszélek.
Vegyél CX5-öt, esetleg Subaru XV/Forester ha mondjuk 4 kerék is kell. Ott még van oldschool szívóbenga moci.
Amúgy nem kopik érdemben, csak akkor kapcsolja le a 2 hengert ha már üzemmeleg, ott meg a motor kopása kvázi 0, főleg részterhelésen ahol lekapcsolja a 2 hengert.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sátán44 #135084 üzenetére
Az a baj, hogy nem gyári techonlógiával dolgoznak a műhelyek és ha nem jól csinálják meg akkor több kárt okoz mint hasznot. Ezért bukod a garit.
Ezek az új autók már kapnak egy alap alvázvédelmet (ezért vállalnak rá 10-12 év átrozsdásodás elleni garit) ami kis odafigyeléssel elég.Mági: Ruster.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #135218 üzenetére
Dob chcengine-t ha nem megfelelő értéket mér a szonda.
Kollégám is ezzel szív a Fókájában. Mondtam, hogy világít a sárga sokba fog ez neked kerülni lámpa.
Mondom ok, ránézünk obd-n mizu. Lambda szonda kuka. Azt mondja akkor már érti miért eszik 8 helyett 10-et a gép.Lenko: Alapból nekem se írja ki csak ha külön lekérdezem a telefonommal, akkor viszont szépen nyomja az élő adatokat az ecu-ból a gázpedálállástól kezdve a beszívott levegő hőfokán át mindent kiír.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #135234 üzenetére
Nem olyan gáz mint elsőre tűnhet. Magán vagyis hiéna volt vagy überes vagy sofőrszolgálatnál volt (al)vállalkozóként.
Többnyire a taxisok odafigyelnek, fontos hogy üzembiztos legyen a kocsi mert ha kiesik alóla akkor az jelentős pénzkiesés nekik. Továbbá arra is figyelnek, hogy ne hűljön ki a motor tehát kevesebb hidegüzemet kapott mint egy feleennyit futott családi használatú autó. Nyilván a fékek meg a többi kopó cucc gyorsabban le lett amortizáva de ha valóban cserélve volt akkor ez nem gáz.
De ettől függetlenül a körmére kell nézni.
Am havernak volt ilyen 1,5-ös sedan Almerája, elég jól szedte a lábát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bigrob #135190 üzenetére
Akkor ami kútfőből megy... PD-től nem kell annyira félni, legalábbis maga a PD elem elég tartós azért ha nem M62-esből leszívott gázolajjal járt vagy használt sütőolajjal. Inkább a tandempumpa ami hajlamosabb megmakkani meg a vezérműtengely is hajlamos elkopni. Kábelkorbács ami még jellemzőbb hiba.
A sérülést/hámosodást látni kellene, lehet egy polírozással meg lehet oldani. Ha nem akkor a mocitetőt kb 25k-ból lefújják a tetőre is számolhatsz még egyszer ennyivel kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -FreaK- #135257 üzenetére
Ha rendesen karban volt tartva akkor még egyszer ennyit elfut nagy generál nélkül.
Így képről nem tűnik vészesnek, 25k körül fújnak egy elemet mostanság de megbontás után még eshet ki pár csontváz ebből a szekrényből... Meg kérdés az alváz milyen állapotban van, inkább az a sarkalatos pont.
Nem
gázkell félned tőle, benzinkúton tudod azt is tankolni. Gázból olyan 8 literből eljársz kb de ugye olcsóbb mint a benzin.mod:
lenko: Ugyan... mindenki tudja, hogy a TSI-ket az örökkévalóságnak gyártják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #135842 üzenetére
Egyszerűen a 2,3-as is az 1,8 olajkörét kapta meg költségcsökkentési okból...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #135858 üzenetére
Az nem más mint egy puttonyos Grande Punto. Így már jobban találsz hozzá teszteket.
Moderált alkatrész árak, és az 1.4 T-jet egy jó konstrukciójú motor.
Önmagában nem jelent semmi pluszt, hogy a márkaszervíz árulja. Meg kell nézni/nézetni egy független helyen.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen