-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
figyelj, a mitsubishim is ugyanolyan megbízható, nincsen diffi. de volt nissan is, az is.. ez nem az én hibám, ezek egyszerűen jó autók. az, hogy te ezt így fordítod le magadnak, a saját problémád, nem az enyém. egyszerűen fóbiád van... olyan dolgokról beszélsz amivel még tapasztalatod sincsen. na mindegy, majd leszoksz róla, vagy nem.
leírtam egy tök egyszerű tényt. hol érdekel engem az, hogy te hogy működsz? pont leszarom. semmi köze hozzád annak, amit leírtam. de az input processing nálad erősen akad, mert szöveget sem értesz rendesen. csak provokálsz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Typhoon47 #40821 üzenetére
ha úgy hajtva kibírja, ahogy én hajtom az enyémet, miközben minden értéke gyári, olajfogyasztás nulla, úgy, hogy kopó alkatrészen túl soha semmit sem cserélsz, akkor azért az valóban jelent valamit.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #40823 üzenetére
agree, de ezt a legtöbben nem akarják látni. csodák nincsenek, amelyik meg ahhoz közeli, azt sosem kapod meg piaci "árért" és itt a piaci árat arra értem, hogy azok a keselyűk, akik persze a piaci csodára várnak, álmodnak róla, nem tudják megvenni, ezért túlárazott lesz máris a szemükben és csak éppen le nem köpik az eladót sértődöttségükben, mert saját magukra mérgesek tudat alatt. így a bűnbak a hülye eladó lesz.
kis pénz kis foci, ez a szomorú realitás. meg az, hogy a legtöbben mindig nagyobbat akarnak venni, mint amit stabilan megengedhetnek maguknak úgy, hogy biztonsággal, spórolás nélkül üzemben tudják tartani.
ilyen ez a világ, így működik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #40827 üzenetére
vagy akár még csapágy is.
kormányon ilyenkor mit érzel? konstans darál? morgó/örlő hang jön a kerekek felől?hát nézd. az összes japán gyártású japán vasam, vasunk, mindegy, hogy honda, nissan, mitsubishi.. mind hibátlan. és nem mindet vettük újonnan.. sőt volt olyan civic, amivel átvertek anno (életem első használatutó vásárlása volt tizenx éve), de még az is hibátlan volt. de akad 2 japán motor is, szintén made in japan. hibátlanok. most akkor hol itt a baj? bizonyítottak.
viszont!!! a mostaniakkal már óvatosabb vagyok én is, elhiheted..
ellenben az lesz az igazi szopó, ha megveszem életem első angol autóját 0 km-rel, szalonból, csak nekem gyártva. az álom vasam. most fogadok, hogy tele lesz nyavajával, pedig a legújabb leglegleg gyártástechnológia etc.. nem fűzök hozzá japán megbízhatóságot, de hát ez a luxus ára...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
fényszórók. jobb első újra lett cserélve valamikor. a másik oldalt valszeg eredeti, mert annyira megvan már kopva. biztos találnék rajta még fél tucat kifogásolni valót, de bevallom, tovább nem is néztem.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #40884 üzenetére
leírtam egy tényt. nem tetszik? scrollozz tovább.
ez a 2.2 toyota blokk húzza le az is meghibásodási statisztikáját, nem a 200, 250 vagy 300-as típusok.. eléggé utána jártam ennek is, mikor is250-et akartam venni anno....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #40891 üzenetére
igen, megmondom, valaki aki az ilyen ostoba fajankókat, aki csak pofázik utánajárás nélkül, nehezebben viseli ha kötekendnek vele és megmondja nekik ha faszok. így neked is. ehhez a korhoz már azért több eszed kéne legyen. és mielőtt leugatsz, legalább nézzél utána a dolgkonak, vagy legalább egyszer az életben menj be egy lexus szalonba.
kis hülye haverjaid meg ahelyett, hogy gondolkodnának, bújnak a seggedbe és tapsolnak. óvoda. vak vezet világtalant, bravo.és lám, más is leírta, hogy baj van velük. neki miért nem ugatsz be? meg miért nem kötekszel vele? legyél már következetes legalább picit, ha már egyszer fóbiás vagy... vicc vagy, komolyan..
35, jelenleg dc2, outlander turbo és egy pc40. mert az élet szép, na, köpködhetsz
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Szplöttyy #40910 üzenetére
kifejezetten kezdek örülni, ha nem kell autóba ülni
dugó, minősíthetetlen utak, idegbetegek jobbra-balra.. belvárosba én már csak bkv, sosem szégyelltem felszállni rá, volt mikor jegyre se volt pénzem, nem, hogy autóra.. max a ruhám féltem, hogy piszkos lesz, de akkor is megveszem a jegyet rá. 2000 km-es utakra lassan inkább sofőrt fogok fogadni annyira nincsen kedvem hozzá már, hiába a kényelmes autó. pedig imádok vezetni, konyítok is keveset hozzá, tolom a pályázást, a tréningeket (bár ezt is inkább motorral), de nagyon ritka már, hogy lehet élni vele.
inkább motorra ülök amikor csak lehet, nyáron szinte csak motor, az még igazi élvezet, de a gestapo rendszer ezt is igyekszik elnyomni. szerencsére itt még akad némi szabadság és öröm benne.
szép dolog az autózás, ha adottak a feltételek hozzá. de egyre kevésbé adottak. azért irígylem benned, hogy még ennyire megfog. anno én is odavoltam érte. talán még egy nap újra élvezni fogom most is van, de csak 5-10 percekre.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Szplöttyy #40919 üzenetére
őszintén? semmi értelme egy keményebb vonalas sportautónak, de szinte semmilyen sportautónak errefelé. csak idegeskedsz. és nem azért mert tolod neki, meg nem bírja, hanem kátyút kerülgetsz, pattogsz a keresztbordákon és a csatornafedeleken és szitkozódsz.. és akkor nem adtad még hozzá a suhancokat akik betalálnak hogy versenyezz meg bömböltetik az autót melletted etc.. kell ez? ha németországban vagyok, ott imádom vezetni, ott még lehet, oda való. lehet, hogy ki is viszem és ott leteszem.
itthon meg marad a suv. megy ez is veszettül, de az élmény... a mitsubishi nem tud váltót építeni.. cserébe magas, kényelmes, csöndes, masszív, popsifűtés, bőr, alcantara, agressízv külső, senki sem tol le, senki sem erőszakoskodik, senki sem akar beszúrni elém és noha kemény sportos a futómű ebben is, a kátyúk, bordák, úthibák sokkal kevésbé zavaróak (amúgy is kerülgetem mindet, az sem érdekel, ha a szembe sávban megyek emiatt néha). sokkal, sokkal nyugodtabban vezetek benne. integrát taposni akarod, azt tapsoni kell, mert ezért könyörög, akkor kanyarodik, ha széjjel kened a száját a kanyarban, mert a diffi akkor dolgozik és segít ívre húzni ha nyomod neki a gázt. lsd klasszikus iskola. na de hányszor van erre esély? illetve hogy utána lemeszelnek és kapok egy 100 rugós csekket? azért ennyiből közel 6x teletankolom..
meg most úgyis van 6 pontom, szóval nyugi van
motor más. én is csak szigorúan versenypályán fordulok lapon, de ott hajtom is, ott lehet (aztán elesel, felkelsz, ez benne van). közúton nekem egy számít: mindig hazaérjek. apámnak is megígértem, betartom a szavam. motorozik az egész család és megígértem neki, hogy én viszek virágot az ő sírjára egy nap és nem fordítva. soha nem élheti túl egy szülő a gyerekét. sajnos láttam ezt a családban (unokatesóm, motorbaleset), és senkinek sem kívánom. istenkirály dolog a motorozás, nagy szerelem, de hihetetlen türelem, tisztelet és alázat kell hozzá, tanulni, tanulni, tanulni és nem spórolni a biztonságon, felszerelésen, a technikán. ráadásul a köztak minősége motorozásnál fokozottan veszélyes, egy por vagy olajfolt.. már normál tempónál is nagyon tud fájni az aszfalt.. hát még a saját sávomban szemből átcsúszó autósok.. mennyi ilyet tudnék mesélni.. de félni nem szabad. bízni és tanulni. úgy minden rendben van...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Szplöttyy #40927 üzenetére
nevetni fogsz, de én nem ülök robogóra. én simán életveszélyesnek tartom. csak akkor ülök rá, ha leadom szervízben olajcserére és átvizsgálásra. akkor adnak egy 105-125-ös automata issszonyatot vékony gumikkal.. nem megy, nem fékez, nem kanyarodik és ami a legfontosabb, az autósok a legkevésbé sem tisztelik..
sajnos én is és más normálisan motorozók is absz tisztában vannak azzal, hogy a maroknyi renitens milyen pusztítást okoz... és, hogy rombolják az autós-motoros viszonyt.. nem tudunk mit tenni. odamenjünk és felpofozzuk? önbíráskodás, 5 évig terjedő szabadságvesztés.. egyet lehet tenni, segíteni az autóst, az autós meg segíti a motorost. és ebben a kérdésben az én tapasztalatom az, hogy nagyon sokat fejlődött mindkét oldal. azt viszont látom, hogy nagyon sok motoros határozatlan és hiányzik a kellő tudás, rutin, nem mennek el vezetéstechnikai tréningekre, hanem élesben, a hungárián probálnak meg rájönni, hogyan kell egyenesen végigmenni az autók között.. de a motort nem tudják összeültetni hozzá.. ijesztő
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
eladó, jó autó.
"2001 a6 4.2 tiptronic quattro, valós 115.000 km.
első tulajos, magyarországi vásárlás,egy igencsak tehetős ember negyedik autója, amiben ő többnyire csak a hátsó ülésen utazott. nem S, noha felszereltségben megegyezik azzal, újszerű fekete bőr belső, külső karcmentes...makulátlan az egész. ára 1.4m"...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Szplöttyy #40950 üzenetére
hihetetlen, hogy mindig mindennel bajotok van...
emlékszem, valamelyik becsületesautónepper cikkben, talán az elsőben írt erről a vásárlói színmizériáról.. patent autó, akkor se kell, mert a színe.. inkább beleül a talicska állapotú, de szép színűbe. kompromiusszum zéró....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #40993 üzenetére
valóban nem, mert van 20 éves kufircolni való csajom, meg jó milfem is na, de halott piacon, felbukkan valami ami amúgy jó, érdemes nem azonnal köpni. legalábbis azok nem fognak, akiben valami minimális racionalitás van meg probléma megoldási készség. és ha már annyira húde és sehogy máshogy nem menne, van fél millám fényezésre is. ahogy van fél millám a bányarém melleire is ha nagyon muszáj, de ahhoz már tényleg naggggyon kell valamit tudnia
szplötty:
látod, van megoldás és az még jobb is mint a fényezés[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #41007 üzenetére
vr6-nak tűnik. külde neki valszeg.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Melack #41028 üzenetére
huhh, nekem gond, nem tudok ennyiért max 10 éves autót mondani.
elsőre egy 1.6-os benzines 16 szelepes toyota carina e kombit mondtam volna, 95-00 közöttit, de így nehéz.állítsd be hahu-n a szűrőt benzinesre, kombira és 400-500e ft közé meg legidősebbnek 2002-t adj meg. nézd meg milyen autókat fog kidobni rá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz KonzolKartel #41103 üzenetére
nem ugyanaz a két autó, totál más vezetésre, használatra. viszont a modellfrissítés előtti 8genre érdemes odafigyelni, főleg a hátsó futóműnél vásárláskor.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Integra #41106 üzenetére
ha addigra elérhető árba kerül, akkor a modellfrissítettet keresd majd, mert változott azért pár dolog benne. punto egy számmal kisebb autó, utastérben, csomagtartóban, variálhatóságra pedig teljesen más világ. a hátsó ülés rendszere miatt nyerő, van egy jazz-ünk, most van túl egy nagy költözésen, ebbe mindent betudtam tenni, építési anyagoktól az 50 collos plazmáig állítva, mindent.. a suv-ba sem tudtam így pakolni, verhetetlen. a civic ugyanilyen, csak a csomagtérüvege miatt kisebb hátra. ha kutyád van, akkor pedig csak ezt ajánlom. üléslapot felhajtod, kutya lefekszik a padlóra és elvan. és minden tiszta marad.
apró hiba, de a modellfrissítés előtti hifi-je buta, egy usb-t sem kezel wav formátumú cd oszt jónapot.. hátsó futóműben asszem a szilentek is mások, hajlamos lehet kikotyogásra, de van olyan haverom aki széjjelszedi a gépet és nem tudja, úgy egyben van neki. tényleg üti vágja..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Bigemperor #41119 üzenetére
a sedan nagyon szép szerintem is, illetve abban hátul multilink futómű van, ez a legnagyobb előnye. a belső meg absz szubjektív, nekem az ufo belseje sokkal jobban tetszik, főleg az új 9gené. vezetésből a hátsó futómű miatt viszont esetenként a sedan a jobb, nem pattog el keresztbordákon és szarutakon úgy, mint az ufo.
csak remélni merem, hogy az új ctr-nél végre hátulra is multilink futóművet hegesztenek be, csak ennek a típusnak ha kell.. a csomagtér meg a sedanban olyan, amilyen, futómű az első, szerintem is így helyes, de látod mekkora siker lett az ufo, őket nem érdekli a dolog, nekik a hatalmas csomagtér sokkal fontosabb volt. és valljuk be, esetek 90%-ban ez fontosabb....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #41233 üzenetére
az elektronikai szabályozás pont az euro norma miatt van, mert csak így tudják hozni az adott co értékeket, hogy a motor forgalomba kerülhessen. a dsg meg fura egy szerkezet. és nem is annyira probléma mentesek.. a zf váltók szerintem oda-vissza verik a dsg-t.
van a családban egy vadonatúj a4 2.0 tádéi dsg, meglátjuk meddíg bírja a váltó hiba nélkül....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem köpök le senkit, nem vagyok arrogáns sem velük. sosem volt baj velük, udvarias vagyok, köszönök nekik és igenis megadom a tisztetet, dolgozó ember, a munkáját végzi.
egyszerűen határozott vagyok. nagy különbség.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz stangli #41316 üzenetére
először is, nem megyünk mekibe, azt a szemetet nem tömjük magunkba. ha pedig mégis, akkor negyedévente egyszer végszükség esetén..
másodszor ez mind fejben dől el, határozottság és elhatározás kérdése. ha megtalálna egy ilyen szószátyár, elég ránéznem, abbahagyja azonnal. nincsen ebben bunkóság, csak vágja, hogy velem ne csinálja, mert úgyse megy. megérzi a másik. szerencsétlenek két tűz között vannak amúgy is. mocsok kemény meló a kutazás éhbérért...
egyébként meg lukoilt tankolok oszt kész, ugyanaz az üzemanyag mint a puccos helyeken.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egy élmény ezeket a videókat nézni, komolyan, én minden bűntudat nélkül annyira jóízűen tudok nevetni ezeken a bohócokon... herrlich
41486:
ezeknek valamelyik sóstó is túl kicsi lett volna..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz probizz #41585 üzenetére
van ug7 és ug8, mindkettő ugyanolyan fasza gumi, nincsen igazi különbség. és amit szeretek még bennük, hogy meglepően halk gumik. az én bridgstone lm25 meg pirelli sottozero2 gumijaimhoz képest fényévekkel halkabbak. mondjuk az lm25-nek szerintem utolsó szezonja volt idén, jövőre újat veszek, öreg gumi már és ezt érzem is, hogy nem úgy tapad már ahogy kellene.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #41598 üzenetére
a régi b szériánál sok mindent csináltak, komplett blokkokat cseréltek, vagy csak egyes részeit etc.. érdemes odafigyelni, mert sok mókolás is van a sok hobbista között de a tiszta munka is létezik és valóban születnek gyönyörű darabok is. igaz, azok megintcsak a "drága" kategóriába tartoznak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
azért jó lenne priorizálni
két lehetőséged van: japán 3d és 4d vagy az angol 5d és aero deck.
volt a családban egy 6gen 3d 1.4i 90le (már eladtuk, 1 nap alatt) és van még egy 6gen 5d 1.6iLS 116le.
a 3d az made in japan, ennek megfelelően elpusztíthatatlan. pedig mi aztán körbe törtük, törött bal hátsó futóművel vettem anno.. 230e km körül számíttattuk be egy új jazz-be, ki sem került eladásra, mert szallerbecknél a szerelő srác azonnal meg is vette magának..
egy fokkal gyengébb a kasztni szerintem mint az angol 5d esetén, mélyebben ülsz, zajosabb, fos fék. motor, váltó, futómű patika, nem fogsz jobbat találni ebben a kategóriában illetve korban. kis csomagtartó.
angol 5d. sokkal "felnőttebb" autó. kényelmesebb, jobb ülések, határozottabban megvezetett váltó, plüss ülések, csöndesebb, nyugodtabb. ugyanakkor motor, váltó, futómű szintén a legjobb, sőt ez az 1.6-os motor szerintem van ugyanolyan jó, mint a gen 3d elhíresült 1.5 115 lovas fogyasztásbajnok blokkja. ezt is körbetörtük az évek alatt, mégis újszerűnek látszik, mert költünk rá. minden gyári értéket hoz, katalizátorral. féke jobb mint a japán verziónak. nálunk hibátlan, ugyanaz a japán technika mint a japán gyártásúakban. az első fényszórója viszont gigantikus fos xenon kell bele, muszáj, különben nem látsz vele este. sajnos ez konstrukciós hiba, üveg aztán plexi búra, érthetetlen... nagy csomagtér, nagyon jól pakolható a liftback felépítés miatt.
én mindkettőt szerettem, absz hangulatfüggő, hogy mikor melyiket. ha vadulni kell, akkor talán a japán 3d-t, azzal futottam bp-bécs rekordidőket anno a 81-es úton.. nyugodt autózáshoz az angol 5d sokkal jobb. fogyasztások? japán 3d átlagban 8 liter, az angol ugyanúgy használva sokszor 1 literrel kevesebbet is elkért. az angollal utazva 6.5 liter simán kijön, az 1.4-gyel is, de látványosan jobban erőlködik az 1.4-es az 1.6 ellenében ugyanolyan körülmények között.
másik hiba mindkettőnél: hátsó sárvédő ívek. alap. mi rendszeresen javítottuk, mégis újra kijött ja és az angol 5d-nél az első ablakok a kédergumi elöregedése miatt idővel hajlamosak kiugrani felhúzáskor. cserélni kell a kédergumit....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz sasa134 #41630 üzenetére
cserébe g3cinagy és karakteres próbálj meg modellfrissítés utánit találni.
és a futóműve is jobb, a hajtáslánc, a motor. ne sajnáld, hogy úgy néz ki, amikor telerakod, akkor áldani fogod a napot, hidd el[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz sasa134 #41639 üzenetére
igen, ez már modellfrissítés utáni darab. könnyen felismered a díszrácsról és a kormányról. a középkonzolban a kijelző egy kicsit prehistoric azért, ha csak nem az érintőképernyős navisat fogod ki, ilyen. a futóműve a szedánnak más, a kombiban is noha multilink van, de egy helytakarékos kompakt verziója, hogy a padló sík legyen és sokkal nagyobb, jobban pakolható. de úgy lehet tépni vele, mint a sedannal.
nézd, 9 liter egy ilyen antónak tökéletes, ekkora súllyal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szép is jó is. de ha csak városban használod rövid távon, laza 12-13 literrel számolj. városon kívül 8 literrel is elmegy. cimborámnak az eggyel ezelőtti generációból volt 2.4 automata, hidegben állt utcán télen, rövid távon, be se melegedett a motor, 14 liter városban. csodák nincsenek, nagy motor ez. igazi autópályás, utazós motor amúgy.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, a cx-7 még állat, de turbo, úgyhogy figyelj a lábadra én 11-12 liter között járok a turboval városban, 1600kg, állandó awd. autópályán 140 kmh körül 9 liter. ha kibírod az anyagi pluszt, akkor inkább cx-7, egyszer suv/terepjáró, mindig suv/terepjáró, annyival jobb, több.. na jó, kell mellé egy motor és/vagy sportautó játszani persze de mindennapokra csak suv/terepjáró. szerintem.
viszont a cx-7-ről nincsen semmilyen tapasztalatom megbízhatóság és üzembentartás terén. ugyanúgy rétegautó mint az outlander turbo, vagy a forester xt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
új impreza sti tanulmány. nyamm...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeFranco #41712 üzenetére
ebben a cikkben a lényeg -szerintem- nem is az, hogy hogyan reagálnak az importőrök a megkeresésekre, hanem az, ahogy az újautó lobbi probál mindennek keresztbe tenni, ami nem az ő érdekeit képviseli. lásd használtautó, regadó etc. hogy a vásárló ne használtat vegyen, ne külföldről hozzon be, hanem vegye meg tőlük. mert ugye ők ebből élnek. nos... adják olyan áron, hogy megtudják venni. nem tudják? van olcsóbb? elmegy az ember és máshol vesz mást. majd jól rájuk rohad. és akkor a re-exportról nem is beszéltünk, jó pár importőr csinálja és keres így sok pénzt, a más országok beli importőrök kárára. ja az persze rendben van és természetes..
dolgoztam nagy importőrnél elég magasan, láttam kereskedői hálózatokat, hugyosra keresték magukat.. nem sajnálom őket....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeFranco #41723 üzenetére
ez csak a cikk egy részében van megjegyezve, kvázi lábjegyzetként, de a kutya itt van elásva. ettől függetlenül természetesen a cikk arról szól, hogy ki, hogyan és mennyi idő alatt reagál egy megkeresésre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tippmix
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs