-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
válasz jozefgucci1 #180844 üzenetére
rosszul ejtik
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #181988 üzenetére
2.gen A Merci több ismerősömnek is van, sosem panaszkodtak.
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #182014 üzenetére
Es miert tuntel igy el az autos totyikbol?
-
máyköl
veterán
válasz rbalint88 #182557 üzenetére
Szvsz mar nem vagy sokkal elorebb az euro5 -el sem, az is tiltva van szmogriadokor, Nemetorszagban is ott lett a hatar meghuzva. Itthon egy okorsegnek gondolom, boven eleg lett volna eu4 -ig tiltani.
Arakat nem szoktam nezni, ha tenyleg nincs nagy kulonbseg, tenyleg a 2.0 -est eri meg inkabb venni, bar joval ritkabb, jelentosen kevesebb valasztasz. De a 170Le miatt boven megeri, 136Le az 1.9 ha jol emlekszem, ez azert nem keves kulonbseget jelent.
-
máyköl
veterán
Anyam Octavia -jat arulom (15 eve o a tulajdonos), 400 -ert van fent azt hiszem de 300 -ert is odaadna. 2 ev muszakival, mukodo klimaval, jo teligumiszettel. Ne tudd meg mit sza@rakodnak az erdeklodok. Valtogombot kene cserelni, kicsit kopott a kormany, hasznalt a vezeto ules... En meg nezem rajuk mint a hulye, hogy azt tudjatok hogy egy 18 eves autot jottetek megnezni, ami 300.000ezer Forintba kerul? (Egyebkent motorja, valtoja, mindene hibatlan, van nehany esztetikai hiba az auton, ennyi).
Tegnap is hiv egy fazon, hogy mondjak mar nehany szot az autorol, mert mar 7 autot nezett meg aznap, es mindegyik hulladek. Nem akartam megbantani, de mar a telefonban ereztem hogy a 300 ezres kerete melle van egy irrealis elvarasa, mondtam is hogy megbizhato az auto, de akkor jojjon ha tisztaban van a koraval... Azota is varom hogy visszahivjon. -
máyköl
veterán
válasz Zolás #183005 üzenetére
Pedig a 159 aztán nem egy nyűgös autó, főleg nem az 1.9jtd motorral.
M32 opel váltója szokott meghalni, 150k körül van a felújított ha leadod a régit, ezen kívül csak a szokásos dízel nyűgök, cserébe amit ad... Azt nem adja szerintem sem bármelyik német ugyanabban az árkategóriában. Mk2 Focusommal nagyobbat szívtam mint az 59 -el, pedig papíron nem egy kategória finoman szólva a fenntartási költségeket tekintve. -
máyköl
veterán
válasz hobizoli #183055 üzenetére
Nekem is Olaszból jött az Alfa, alá néztem szervizben vásárlás előtt, gyakorlatilag nulla rozsda van, kipufogón van csak kevés. (10 éves az autó).
Előtte kb. 10 másik 159 -est megnéztem, mind osztrák vagy német import volt, általában már a küszöb rozsda volt az összesen, alájuk sem kellett nézni. -
máyköl
veterán
válasz rbalint88 #184130 üzenetére
187cm vagyok, de ez a meret para sosem jott el nalam.
Suzukiban, Fabiaban, Focusban, Smartban, 159 -ben sem volt soha sem teljesen hatra tolva az ules. Utazos mondjuk ezek kozul csak a 159, de abbol is ugy szalltam ki 10 ora vezetes utan, hogy kutya bajom. (nem tudom amugy mennyivel nagyobb a 156 -nal, nem hinnem hogy nagy meretbeli kulonbseg lenne). -
máyköl
veterán
válasz SaNyEe #184199 üzenetére
Nem értem hogyan jön ide az eRobogó...
Autót keres, napi 80km -re, autópályán, 350k -ig. Erre ne ajánljunk már a kerete háromszorosáért egy elektromos motort, amivel autópályára sem hajthatna fel, és el sem menne vele 80km -t, mert tényleg semmi köze ahhoz amit kérdezett. -
máyköl
veterán
válasz batai15 #184680 üzenetére
Te is nem egyszer leirtad a csoportban az autovasarlasod elott, hogy fazol a 407 -tol nagyon, nepiteleten is rosszakat olvastal, valamint a folyamatos elektromos hibaktol sem vagy nyugodt. Had ne linkeljem vissza.
Azert mert vettel egyet 3 hettel ezelott, nem kell harapni ha valaki ettol fuggetlenul nem ajanlja. Hosszutavu tapasztalatod nincsen meg vele. Volt kozeli ismerosi korben három 407 is, vezettem is oket nem keveset, egyontetu rossz velemeny volt roluk a tulajdonosaitol (pedig autob**i mindegyik, es minden foldi jot megadtak az autoknak). Ja, mindharman tuladtak mar rajta.
Mindettol fuggetlenul remelem sokaig jol ki fog szolgalni teged, es csak kopokat kell majd cserelned, de engedtessek meg hogy arra hasznaljam a topikot amire valo, a kapott es hallott informaciokbol megprobaljak segiteni egy potencialis vasarlonak.
-
máyköl
veterán
válasz Radioactive #185839 üzenetére
Szia
Ultem mindket autoban, a Peugeot -val mentem is (bar csak az anyoson). Nekem baromira tetszett, de ahogy feljebb irtak is, a dizel motorral erdemes venni (azt hiszem ez a speedzone tesztben is elhangzott). Ha megfelel a felhasznalasodnak a dizel, lehet a franciara ugranek ra. Mercedes teljesen mast fog adni, persze minosegben, anyagokban koroket verhet a peugeot -ra, de szvsz kevesbe lesz sportos, sokkal inkabb a csendben gurulast fogja szeretni. Az 508 -nal viszont a futomu, a megjelenes, a karakterisztika sokkal inkabb kivanni fogja a sportos vezetest, foleg ha GT Line van a kalapban. Merlegelnem elso sorban a helyedben, hogy melyikre van inkabb szuksegem (es melyikre lesz szukseg 8-10 ev mulva is, ha mar ilyen hosszu tavra vasarlod).
Ha nem mesz gyakran sokat hosszu tavra vagy kulfoldre, fontolora vennem az emlitett Model 3 -t is (bar szerintem szukosen fer a keretbe bele). Esetleg az uj Alfa Giulia?
-
máyköl
veterán
válasz oliwire #186293 üzenetére
Tempomat utolag beszerelheto, van par ceg aki ezzel foglalkozik, keress utana.
5 ev alatt ez nagyon kedvezo raforditasi arany, es ha jol ertem nagyon nem hianyzik belole semmi, ami nem potolhato. Biztos, hogy a helyedben nem cserelnem le egy masik hasznalt autora, ami oriasi lutri lesz.
-
máyköl
veterán
válasz sch_a #186353 üzenetére
Alfás szakemberhez vinném el mindenképpen átvizsgálni, ő tudni fogja mit kell rajta nézni. Pl. Olman Zsolti, D.Z Tuning, Csörgő Autószerviz, vagy Czabán Berci.
Jellemző típushiba pl. a hátsó rugó törése, ajtók kattogása (ajtóhatároló cserével orvosolható, de elég macera), M32 féle Opel váltó csapágy hibája, olajpumpa tömítés halála. Meg persze a szokásos dízel alkatrészekre figyelj (lendkerék, egr, dpf, porlasztók).
A bölcső is szeret rohadni, ha időben észreveszed, akkor még olcsón javítható.
Fl -t néznék igen, több típushiba is javítva lett, és könnyebb is lett az autó (nem kellőképpen, de ez is valami). De ha az említett 2.0jtdm motorral nézed, amit a leginkább ajánlanak, akkor biztosan fl -t veszel.
-
máyköl
veterán
válasz pècsimunkás #186357 üzenetére
Nem nagy autó a 159. Mondeo, Passat, Avensis biztosan nagyobb, Accordot passzolom.
sch_a: fb csoportba érdemes belépni, annál hitelesebb képet máshol nem kapsz. Nem egy teljesen igénytelen autó a 159, jönnek néha dolgok amikkel foglalkozni kell, de általában ezek apróságok (tipikus hiba pl. a féklámpa kapcsoló vagy a map szenzor cseréje), mindkettő bruttó 3 perc házilag, és 4-5ezer Ft. -nál nem drágábbak az alkatrészek.
Nem egy megbízhatatlan autó, pont azt szokták mondani hogy eléggé németes már műszakilag, és nem jellemzőek rá a korábbi modellek bosszantó elektronikai szívatásai. -
máyköl
veterán
válasz sch_a #186661 üzenetére
Fb Alfa csoportban neznek a helyetted, szokott lenni szep szammal 2.0jtdm is.
Az 1.9 is hasonloan megbizhato, ne aggodj az Euro4 -tol, teljesen felesleges az Euro5, ugyanugy tiltva van mar szmogriadokor az is. Tiltani pedig nem fogjak egyhamar itthon.Sedan vagy sw kell?
Új hozzászólás Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Alkoholista nevelde
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Külpolitika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen