Új hozzászólás Aktív témák

  • Radioactive

    tag

    Sziasztok,

    A racionalitást félretéve, pusztán azért, mert a családban az autó mindig is "kegytárgy", szimbólum volt, rászántam magam, hogy új autót vásárolnék, ráadásul magasabb összegért - kinek mi, de a 10 millió közeli összeg számomra az. Hogy értelmes-e ez a gondolat... itt világrendek ütköznek, ebben most nem érdemes szerintem vitát nyitni. :) De nekem, 10-15 évre autót vásárlónak, megéri ez a kiadás.

    Két kinézett modell van, egyikben se keressetek racionális érvet, ezeket szívből, érzelemből venném:
    Peugeot 508 (Ez olyan ~11M), GT Line / Allure, még meglátjuk
    Mercedes E200 Limousine Limited (12M)

    Az első kérdés az lenne, hogy mennyi lehet a fenntartásuk közti különbség? Hogyan szokták ezt ügyesen kiszámolni? Mondjuk vegyem egy olajcsere + óradíj (ha ez fent van bárhol) + mondjuk valami nagyobb alkatrész, turbó árát, és ezeket vessem össze? Illetve a Merci ugye 4WD 2 literes motorral, a francia pedig 1,6-os, 184/226 lóerővel. Ez vetít előre bármit a szerelési költségekkel kapcsolatban, hogy ugyanannyi lóerő kisebb belső térben oszlik el, ezért jobban igénybe veszi a motort?

    A második kérdés pedig az, hogy ha az 508-asból találtam egy bemutató autót, 3-4000 km-rel, de 1,5 millióval olcsóbban mint a rendelésre adott példány, de pont olyan, mint ami nekem tetszene, azt érdemes egyáltalán számításba venni? Vagy ezek a bemutatóautók pont a kritikus bejáratási időszakban szereznek maradandó sebeket abból, ahogy a szalonból kiviszik őket tesztelgetni, hidegen padlózni? Sajnos nem tudom, hogy szalon vagy tesztautó, de az órájából ítélve tesztautó volt. Ez egyébként 2019/06-os gyártású. Gondolom ez a garancia start ideje is...

    Köszönöm szépen a válaszotokat előre is! És bocsánat a hosszú hsz-ért. :)
    R

    "Genius by birth, Evil by choice" - "Te csak ezt tudod szajkózni hogy reklám reklám? Ez könnyű, bejövök ide és madár, madár..."

Új hozzászólás Aktív témák