-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Senhi #186447 üzenetére
Az igen, na ezért mondom én, hogy el kell mindig menni személyesen is megnézni. Az annyiért akkor nagyon drága. De én is a gyönygházfehéret venném, ha az rendben van. Jó áron van annyiért és eléggé különleges
(#186450) bandus: Mivel Toyota márkakereskedés, ezért gondolom makacsul tartják az árát, mert az hiszik, hogy a rosszat is eltudják majd adni, csak azért mert Toyota M5 neve alatt megy.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ádám16
addikt
válasz xEon1337 #186433 üzenetére
Mivel jársz vele városban is, ezért be greener, vedd a hibrid Toyotát. Egyébként én sajátnak a többiekkel ellentétben pont a Golfot venném, az interior nagyon bejön, és az első lámpát is megszerettem már. A Corolla középre aszott ízléstelen tabletjét még most sem sikerült megszoknom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #186459 üzenetére
Azon kívül, hogy vannak idegsítő bugok benne (pl csak menüből tudod a szellőztetés bizonyos funkcióit elérni) de oké vmivel el kell adni a VW-t is. Na de hogy 7k km után már eszi a vizet (de legalább nem is figyelmeztet rá) és nem csak egy a flottában hanem sok (pedig a miénk kíméletesen van használva), lassú a fedélzeti egység (és nem is mindent sikerült lefordítani benne), lassú a parkradar (pl már rég a falon állok amikor elékedz sípolni). A futómű sem az igazi, mert úthibákon elúszik a feneke (téli és nyári gumin is)... Komolyan ha lehetne visszakérném a 2008-as VW-ent amit le kellett adni helyette. Mondjuk azt sem szerettem igazán de az legalább nem volt bántóan sz@r.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186455 üzenetére
Tboldi múltkor írta, hogy masszív kedvezménnyel dolgozik az SV a korona miatt, egy kérdést minimum megér azért szvsz, ha nincs messze. Mondjuk bontott elemeket is lehetne nézni, egy fényezés árából akár ki is jöhet komplett elem, némi szerelgetéssel persze. Ahol csak kezdődő a rozsda, ott házilag ki lehetne csiszolni és fújni, hogy ne durvuljon el a helyzet. Igazából a jobb hátsó sárvédő tűnik komolynak, az ajtó semmi lényeges, a sárvédők is bírnának néhány évet, küszöb eleje meg dobbetét mögött látszana. Autó piaci értékével arányos, eladásra felkészítés jellegű dolgokra gondolok, túlzás lenne a showroom shine, inkább a műszaki vizsga feltételeket céloznám.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #186464 üzenetére
Kiderül mivel folyamatosan eszi úgyis megint lemegy min alá. A márkakerben annyit mondtak, hogy ismert probléma sok tulajnál előjött és azt javasolták, hogy töltsem a max fölé akkor ritkábban kell utántölteni. Ha sajátom lenne biztos oltári nagy cirkuszt rendezek egy ilyen válasz hallatán de ezt a kb 2 évet csak kibírom vele...
#nincsbennetarcsi
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #186462 üzenetére
Köszi. Sajnos elég ritka a színkód, nehéz hozzá találni sajnos. Szerinted, érdemesebb lenne eladni, vagy várjak és majd inkább jövőre? Neked mi a meglatasod, véleményed?
Kiszemelt, citroen C5 2.0 hdi, 2011-től felfelé. Benzines terepjarokrol le tettem egyenlőre
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #186462 üzenetére
Éppen ma volt náluk a WagonR, 20k volt a baloldali féltengely belső gumiharangjának cseréje. Nem tudom, hogy ez sok vagy kevés 2,5 óra munkáért.
A Hondát meg 85k-ért rakták rendbe, hátsó lökhárító, csomiajtó, spoiler és a két hátsó sárvédőív. Szép munkát végeztek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186467 üzenetére
Legkésőbb akkor kéne eladni, mikor megjelenik az első lyuk a rozsda alatt, a hátsó sárvédő nekem már most gyanús. Ajtót nem bántanám. Igazából amíg csak pörsenések vannak, addig műszakin átmegy, de már jelzi a nagyobb probléma közeledtét hátsó sárvédő gáz, többivel szerintem eladható, ott meg már egyéni döntés kérdése, hogy milyen szinten szeretnéd megjavítani. Mondjuk az is igaz, hogy 2 év múlva már drágább lenne, mint most megfogni, de ha nem akarsz már költeni a konkrét autóra, akkor érdemes aktívan figyelgetni az állapotát. Esetleg némi üregvédő, waxoyl jellegű dologgal lehet próbálkozni, hogy ki lehessen tolni a dolgokat. Szerintem javítani olcsóbb egy ilyen középkorú autót, mint újabbat venni, viszont utána kell járni, hogy az árkategóriában megfelelő állapot megtartását reális összegből meg tudd úszni, pár százas autó, ne várjon a vevő sem új kocsit Nade neked kell eldönteni, mikor éri meg elengedni, csak pár ötletet akartam adni az azonnal eladás vs restaurálás között félúton.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #186472 üzenetére
Friss érkezésűek, lehet később itt is lesznek gondok...
#nincsbennetarcsi
-
adise
őstag
Üdv, amiatt érdeklődnék, hogy valaki jártas ideiglenesen kivont auto vásárlásában, hogy mi a teendő?
1. adás-vételi után trélerrel eredetiségvizsga, onnan megint trélerrel haza?
2. majd a papirokkal kormanyablak?(torzskony,forgalmi,eredet,adásvételi)
3. és akkor majd csak ezutan hasznalható forgalomban?
köszi -
őstag
Az Audi A3 2. generációjával kapcsolatban mi az általános vélemény? Neten kevés tesztet találtam a típusról. Az 1.6-os benzines motorral nézem azokat is, az alkatrészárak az Unix oldalán a Volvo C30-al tulajdonképpen pariban vannak.
Annyi lényeges infót olvastam, hogy az FSI és a TFSI motorokat szigorúan kerülni kell, ez esetben benzinesből gyakorlatilag az alapmotorra redukálódik az opciók sora. Tehát bőnek nem mondanám a választékot.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz yuing #186477 üzenetére
Ugyanazok a problemak erintik, amirol golf 5-6, seat leon, akoda octavia kapcsan olvashatsz, mert azonos technikara epul. Jobban szigetelt es jobb anyagokbol epitkezik a beltere. Az 1.6 eleg lomha lesz, de legalabb nem is egy fogyasztasbajnok. 1.4tfsi-t lehet hamarabb vallalnam be, kalkulalva azzal, hogy vetelkor lanccsere es dioszoras kotelezo program. Az legalabb egy picit megy es lenyegesen kevesebbet fogyaszt.
C30-bol 2.5T-t kell venni
-
adise
őstag
köszi igen a kötelező lemaradt. Sajnos kormányablakokban 2-3 hétre van időpont szóval két trélerezés mindenképp kell. 15 napos bejelentést most elnézik így, hogy nem is lehet nagyon hamarabb időpontot kapni?
Viszont arrol nem találtam még sehol infót, hogy az ideiglenes kivonásról valami papirt kell adnia az eladónak vagy elég az adásvételi az én kezemben, majd a kormányablakban.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #186478 üzenetére
A vezess.hu cikke szerint olyan nagy különbség nincs fogyasztásban az 1.6 és az 1.4 TFSI között. Átlagban fél liter, persze ez városi használatban lehet nagyobb eltérés.
Köszi az infókat, alapvetően nem tűnik rossz megoldásnak az A3 sem, beteszem a kalapba a 147-es és a C30 mellé.
Ki melyiket választana első autónak?
Az Alfa kívülről szép, belülről puritán benyomást kelt, és talán a legmegbízhatatlanabb a hármasból. Ellenben jó közösséget alkotnak az alfások.
A Volvo megosztó, nekem viszont tetszik, de hátul szűkös, csomagtér kevés, viszont a belseje letisztult, minőségi érzetet kelt. Jól vizsgázott a törésteszten. Gazdagabb felszereltséget kínál, mint az A3 ugyanabban az árban.
Az Audi átlagosabb autó, túlzott karaktere nincs szerintem, de mégsem egy Astra vagy egy Focus. Tágasabb, mint az előző kettő, bár ez még annyira nem lényeges szempont jelenleg. -
-
őstag
válasz yuing #186480 üzenetére
Nekem volt C30-am, 1.6 benzin. Azért egy Alfa 147 - szerintem - nem említhető egy lapon vele, mintha egy évtizeddel korábbi modell lenne kívül-belül az olasz.
Egy szívó A3 már érdekes lehet 1.6-os motorral, itt már a szimpátia kell döntsön és a kiszemelt példány műszaki állapota, előélete. 1.4 TFSI-be nem mernék beleugrani, csak ha szeretsz a "rudi" rossz oldalán állni."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz MunezXBK #186484 üzenetére
Lehet, nem vagyok annyira képben 2010 előtti FSI/TFSI motorokkal. Csak ami infó rám ragadt az idők folyamán, hogy ezek nem a "világból is kimegy" konstrukciók, míg mondjuk az említett szívó 1.6-ok, illetve C30 esetén a 2.4, 2.5 viszont igen.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz yuing #186487 üzenetére
Ha már bent vannak, akkor tökéletesen elférnek a fotelekben, egyedül a bejutás macera ugye hátsó ajtó hiányában. Én a 181 centimmel és nyakigláb alkatommal királyi módon elfértem magam mögött. Mert azok ott hátul tényleg fotelek, nem csak egy sámli, hogy bele lehessen írni a forgalmiba.
Két személynek hibátlan kocsi, nálam nagyjából mindig le volt hajtva egyik- vagy mindkettő hátsó ülés, így a csomagtartó is nagy, csak a nyílása kicsi sajnos, szóval nem ezzel fogtok 65"-os TV-t hazavinni."Less but better" - Dieter Rams
-
veterán
válasz Senhi #186447 üzenetére
esetleg még azt tudom elképzelni, hogy elengedem a bi-led fényszórót amennyiben nem jön szembe egy tuti vétel és akkor akár egy millióval olcsóbban is egészen jó opciók akadnak:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1_8_hsd_active_automata_trend_mo-i_elso_tulajdonos-15639725"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Senhi
aktív tag
válasz bandus #186489 üzenetére
Kicsivel többért már szerintem találsz full-osat az auris FB csoportban ugyanilyen korral/futás teljesítménnyel... ha még nem nézted volna .
Bi-led olyan, hogy ki kell próbálni és tudod, hogy kell vagy sem. Családban van egy 2015-ös toyota verso, aminek sima halogén izzói vannak. Úgy képzelem az auris-ba is pont ugyanazt a hulladékot rakták . Városban tök mindegy, városon kívül/autópályán viszont szinte konstans reflektorral kell menni, mert semmit nem látsz. De akkor meg már tök jó, ha van benne TSS és magától kapcsolgatja.
-
mirci18
addikt
Sziasztok.
Gondolkodóba estem.
Nemrég vettem második autónak egy null kilométeres Dacia Logan MCV Stepwayt.
Ezzel a nagy családi autó vágy kipipálva.
Az elődje egy Suzuki wagon R volt. Ami jelenleg is megvan első számú szaladgálós autónak.
Jelenleg van benne 230 e km.
Az autó 2004-es 94 lovas klíma elektromos ablak nélküli alap modell.
Eddig mivel első számú autó volt költöttem rá.
Eddig az elmúlt 4-5 évben a piaci értéke (4-500k) el is ment a szervízekre javításokra kasznizásra.
Nemrégiben észrevettem hogy 2000-es fordulat környékén kis sebességen fura zörgő hangja van a kocsinak.
Mint kiderült a váltó csapágy a ludas. Emellett ajánlott lesz a kuplungozása is mivel a kocsin a kuplung a végpontig van húzva ezt már mókolni nem érdemes.
Egyik javítás sem életbevágó de újabb 100-150 e ft kiadással kecsegtet.Gondolkodóba estem hogy megéri e ezt rákölteni vagy inkább eladjam így ahogy van most kb 400 környékén. A javítás árát rátolni plusz egy kis extra összeget.
És nézni olyan 6-700 k környékén valami kis autót.
Nem egy Daewoo Matiz nagyságút hanem minimum egy Wagon r méretűt.Szerintetek ebben az ársávban 10-12 éves kisautót 200 e km futás teljesítmény alatt lehet e találni.
Ha igen milyen tipust nézegessek?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #186494 üzenetére
Javíttasd meg, aztán egy újabb 200k km-en át megint nem kell ezekkel foglalkozni. A WagonR-t legalább ismered, egy másik "pár százas" autó helyette elég nagy lutri lenne, és biztosan költeni kellene arra is, talán még többet is, mint a Suzukira a váltó+kuplung ára.
Apum szintén egy 2004-es, M13A motoros WagonR-t hajt, csak GLX, de klíma nélküli ez is. Néhányszor már felmerült benne is, hogy el kéne adni és valami fiatalabbat, jobban felszereltet venni helyette, de annyira keveset kapna érte és olyan sokat hozzá kellene tenni az érdemi előrelépéshez, hogy inkább marad. Mondjuk melóba ingázásra használja, ennyi pénzért úgy sem találna ennél megbízhatóbb autót. Kasztni teljesen rozsdamentes, és most műszakilag is fasza. Pont tegnap volt szerelőnél, egy elszakadt gumiharangot kellett kicserélni a baloldali féltengelyen, egy 20-ast kértek, meg a világításkapcsolót kellett cserélni pár héttel ezelőtt, de ezt megoldottuk otthon 4500 Ft-ból. A legnagyobb egyszerre ráköltött összeg olyan 120k körül volt, egyszerre fáradt el mind a 4 lengéscsillapító, meg akkor már 4 új rugót is kapott.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Senhi #186491 üzenetére
nézegetem-nézegetem, de valamiért fenntartásaim vannak ezekkel a főleg holland import autókkal kapcsolatosan, illetve amiket mostanában felraktak a sárcok, az azért mind 150-160k km, és inkább 2015-2016-os autók. annál meg a drágábbik fehér nyilván jobb vétel
sky11: igen, hasonlóan kezdek gondolkodni, bár nem vagyok vele teljesen tisztában, hogy melyik felszreltségi szint mit takar, ennek azért még utána járok, kellenek-e nekem az executiveban megtalálható cuccok. igazából a 2008-as proceedből átülve minden űrhajó
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
mirci18
addikt
válasz tboldi #186496 üzenetére
molnar peter köszönöm a választ én is erre jutottam. Ez az összeg pont az a kategória hogy sokkal jobbat nem kapol tőle.
tboldi köszönöm a választ. Sajnos így van én is ezt látom hogy a beleölt pénzem nem látom vissza. Mivel a kocsi nagyon alulértékelt árban csak régi vasat kapsz helyette. Öregíteni a flottát egy drágábban szerelhető autóval tényleg nem lenne értelme.
Az új hétvégi autó megvan legalább amíg szerelőnél van van mihez nyúlni.Egyébként vicces mennyire olcsón adják veszik ezeket az autókat akár egy Ignishez képest is.
Oké nem a tervezés csúcsa de aránylag olcsón szervizelhető autók.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
prsq
tag
válasz mirci18 #186494 üzenetére
"Nem egy Daewoo Matiz nagyságút hanem minimum egy Wagon r méretűt."
Tehát magasat?
A Wagon R+ 17 cm-vel magasabb a Matiznál.
A hosszára biztos nem értheted, mert ott mindössze 4 cm a különbség. :-)
(A szélesség még lehet - 10 cm - , bár ott a Matiz a keskeny, nem a Wagon R+ a széles.)A két autó amúgy egy kategória.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz bandus #186497 üzenetére
Persze.
Nem tudom hány évre akarod az autót, de 5-10 év múlva a +1 millióból marad 300-500e forint. Talán. Nézd meg- ahogy írod, hogy szükséged van- e a drágább autó felszereltségére. A nettó 1 millió azért nem kevés. Úgy értem, mire félre rakja az átlag ember azt a pènzt, azért az nem kevés időEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen