-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Doki16 #186249 üzenetére
wow, ez remek album, majd viszem magamm autónézéshez összehasonlítgatni
az említett srácok magánszemélyek, vagy kereskedők? én preferálnám az utóbbit, főleg, hogy még nem döntöttem el, hogy le akarom-e szurkolni jelen helyzetben egyösszegben a vételárat vagy sem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186251 üzenetére
Ezzel az albummal hirdettem a kocsimat Próbálom megadni a módját a képek számának. Én mint vevő általában minden részletre kíváncsi vagyok egy kocsinál. Eladóként is így járok el.
Kereskedők. Cooper car kft azt hiszem. Egy apa fia páros. Holland Aurisokkal foglalkoznak. Mindig van náluk valami. Tőlük vennék kocsit, ha most keresnék. Nem szokták feltenni HAHU-ra a hirdetéseiket.
Ha valami van kérdezz nyugodtan, eléggé otthon vagyok az Auris hibridekben[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #186252 üzenetére
köszönöm, és neked is dj79 az évjáratok, amiket nézek elméletben még garanciálisak kell, hogy legyenek. a garancia érvényességéhez szükséges feltételek teljesülését tudom ellenőrizni, mit kell tennem, hogy pl. egy holland auris megvásárlása/honosítása után garanciális problémával fordulhassak hazai toyota kereskedésekhez? biztosan felmerül még 1-2 kérdésem majd, akkor bedobom ide őket
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186254 üzenetére
Egyik sem hibridgaris már, ha elhagyják a származási országot. Az általános garancia 3 év vagy 100000 km van rájuk. A km-t gyorsan elérik a kinti kocsik. Hivatalosan úgy van, hogy amint megveszed itthon célszerű egyből elvinni honosítani és akkor a következő kötelező szerviznél megkapja a hibrid garanciát. De valahogy a cooper car eltudja intézni, hogy egyből legyen rá gari. Évenként meg kell amúgy újítani és 7000+ Ft. Ebben benne van a hibrid rendszer garancia és az assistance. Tavaly szigorított a magyarországi Toyota egyébként, mert sok volt a visszaélés a külföldről behozott autókkal. Nem a garanciális igényekkel kapcsolatban, csak boldog boldogtalan igényelte rá 4500 Ft-ért és gondolom besokallt az importőr.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Senhi
aktív tag
válasz bandus #186254 üzenetére
Garancia több komponensű.
Alapvetően van 3 év garancia ami automatikusan érvényes az egész EU-ban. A lenti páros által behozott kocsik többnyire ennél idősebbek (én is beszéltem velük, de nem tudtak fiatalabb, garanciás autót szerezni nekem).
Ezen felül van +2 év amit a hazai toyotánál tudsz kötni, amíg még garanciális a kocsi. Elvileg ez is teljes körű garancia, de azért hallottam, hogy szívóztak már amúgy elsőre hangzásra egyértelműnek tűnő dolgokkal. Nekem még azt is mondták, hogy ha külföldön kell javítani a kocsit amíg érvényes ez a gari, akkor hozzak számlát és kifizetik (ergo ez tényleg csak itthon érvényes).
Végén pedig van a 10 év hibrid gari ami a motor, akksi, inverter szentháromságra érvényes, ezt évente kell márkaszervizben kötni (vagy 15 ezer km), 7-8 ezer körül van. Amikor kintről behozol egy kocsit akkor ezt nem adják meg automatikusan, hanem csak a második szervizlátogatás után.Még annyit hozzátennék, hogy érdemes a facebook csoportba bemenni, illetve kicsit türelmesnek lenni. Ki lehet fogni elég jó ajánlatokat itthon is, én örülök, hogy nem hozattam. Nekem a lenti facebookos páros egy 4 éves, fullos, 70ezret futottat ajánlott 5.2 misiért. Én ezt sokalltam plusz színe is randa volt .
5.5-ért találtam egy hazai, 2 éves, még 3 évig garanciális, 30ezret futott selection modellt, márkakereskedésben fekete+bordó színezésben kb. amit lejjebb linkeltél (sőt, ugyanaz a kereskedés). Szerelem első látásra, gyakorlatilag még új autó szaga van. Napfény és bőr nem volt benne, de azokért pont nem akartam pénzt adni. Azóta mondjuk jött a vírus szóval az itt említett árak annyira nem mérvadóak, inkább csak a tanulság a lényeg . -
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Ősszel lejár a mostani autómon (mazda 323f,2000 évj) a műszaki, a rendberakatása már nem igazán kifizetődő, ezért keresem az utódot. 80%-ban hosszútáv (100+ km),a maradék rövid városi szakaszok.
Ami leginkább érdekelne,fontossági sorrendben:
-benzines -évi 10k km nagyjából,ezért nem kellene dízel
-5 ajtó
-1-1,5millió plusz a kötelezők
-nem túl magas fenntartási Költségek
-kényelmes, viszonylag halk -a mostani kényelemre okés,viszont 110es tempónál már kellően hangos nekem. Egy könyöklő jó lenne
-klímaJelenleg a golf5,e12 corolla,h astra hármasban gondolkodok,ebben a sorrendben. Focus belseje nem jön be,azt első körben kerülném. Ebből a 3 típusból melyik lehet a legmegfelelőbb?
Az 1,3-ért hirdetett golfokat néztem,1,6os sima benzines motorral. Az már nem tűnik nekem a kínálat aljának.
A segítségeteket előre is köszi. -
Doki16
addikt
válasz kuntics #186257 üzenetére
Vedd még hozzá az Aurist is az 1,6-os motorral. Egy ajánlott típus még. Golf a legjobb egy szinte biztos, de lehet az lesz a legköltségesebb is. Bár a sima 1,6 szívó abban is jó. Az a lényeg, hogy FSI vagy TSI verzióban ne válaszd
Esetleg Citroen C4 1.6
Renault Megane 3 1.6A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz Doki16 #186258 üzenetére
A Fiat Bravóval mi a helyzet ebben az ársávban? Abból sem az alját kapja meg a kérdező.
Pont a napokban olvastam róla teszteket, pozitív felütésű volt mindegyik. Az olasz Golfnak becézik. Benzines motorválaszték is akad a szívón át a turbósig.Távol álljon tőlem, hogy ajánlgassak, nem értek hozzá. Inkább én is kérdezem, hogy egy 2009-2010-es Bravót szabad-e venni? Formailag felüdülés az unalmas Focus, Astra, Corolla trióhoz mérten. Persze ez szubjektív.
[ Szerkesztve ]
-
-
Flashback
addikt
Kb egy héten belül kellene vennünk valamit ami alkalmas Német-Mo pályázásra évente kb 5-6x majd helyben napi 2x15km-re. Amiket nézünk az elmúlt 5-6évből:
Auris 1.6
Auris 1.8 HSD
Kia Ceed SW 1.4
Astra J 1.4T
Astra K 1.4T
Ford Focus
Előny a nagy csomagtér de a megbízhatóság fontosabb. Plafon kb 4.5. van még valami ami szóba jöhet vagy amit húzzunk le a listáról?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
rbalint88
addikt
válasz Flashback #186262 üzenetére
örülök, hogy segíthettünk így legalább nem kell leírni újra
Ha a saját pénzemet kellene elköltenem a fenti igények és lehetőségek mentén, akkor biztos az HSD Aurist venném, részint a fogyasztás és megbízhatóság miatt, de leginkább azért, mert abban van olyan automata váltó az összes kompakt között, ami nem/legkésőbb kotlik meg és szerintem főleg városi használatra önszopatás a kéziváltós autó.
múltkor néztem/leinfóztam egy 488e km-es Priust, semmi baja nem volt a váltójának. -
Doki16
addikt
válasz Flashback #186261 üzenetére
Pályára a HSD-n kívül egyik benzines se lesz jó (persze bírni fogja, de egyik se fog olyan keveset enni mint a hibrid). 130-nál csöndes (AurisFL) és 2400-at forog. 90-nél képes így menni. [kép]
Amúgy mindegyik általad felsorolt autó jó kombiban. Viszont megbízhatóság egyenlő jelenleg a Toyota hibriddel. Nagyon bírja a nyúzást. Van a csoportban olyan ember aki minden nap pályázik vele 200 km-t és 150-el. 6,5 a fogyija. Egyszerűen ha Toyota végre kijönne egy értelmes pluginnel ami kapható is akkor nem lenne nála jobb általános felhasználású kocsi. Simán behúznék egy P4 plugint ha létezne a piacon.
P3 plugin nagyon spórolva tud 15 km-t egy feltöltéssel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Flashback
addikt
válasz molnarpeter #186264 üzenetére
Sajnos az nem jó mivel a munkahelyem környékén csak privát töltő van csak. A lakóhelyén pedig még nincs elérhető távolságban.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
veterán
válasz kuntics #186257 üzenetére
én kicsit hazabeszélve javaslom a kia ceed-et is, alacson yfenntartású, amikor 3szor megállt alattam a szerviz még akkor sem került sokba
Doki: ismételen köszönet assan meg is hirdetem a saját ceedem, aztán ha elviszik akkor jöhet az auris
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz kisza25 #186260 üzenetére
A Bravo jó konstrukció állítólag. A műhelypornóban szerepelt egy dízel példány + Totalcar benzines használtteszt.
Totalcar amúgy egy cikkben még össze is gyűjtötte ezen szegmens autóit tavaly nyáron.
Adott esetben 1.5 millió egy Volvo C30-ra is elég lehet, ami szintén egy különlegesebb autó. Ha számít a megjelenés is.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #186270 üzenetére
Baja épp nem lesz csak 0,7 - 1 literrel többet eszik E10-ből. Nem árt utána számolni melyikkel jössz ki olcsóbban. Nálunk mondjuk nincs nagy különbség a 98E5 és a 95E10 között árban (~30Ft) cserébe mindkettő drága.
1,359€ a 98E5 és 1,269€ a 95E10 mai árfolyamon, szóval van köztük kemény 9 cent ~30Ft differencia és nálam minimum 7 deci fogyasztástöbblet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz yuing #186272 üzenetére
Nekem fiat tipom volt, ugyanazokkal a motorokkal szerelték a bravot is, csak az kicsit kisebb, viszont jobb a belső minősége, mert az még golf ellen ment, a tiponál ezt elengedték
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Gaben92 #186273 üzenetére
Ezt a fogyi növekedést mire alapozva írod? Mert az energia tartalom tudtommal ennyit nem indokol.
Én most pont próbáltam ezt is azt is de vmi hiba nem lehet hasonlítani mindig becsúszik. Pedig tankolásnál kattanásig mérek. OMV 100assal E5 8.647540984 volt a fogyi átlagom, sima Shell 95el meg 6.762345679. Sajnos nem hasonlítható, az elsőben 30% a város maradék országút a második meg gyakorlatilag országút+pálya 130al.
btw Venga 1.6 első 4020km átlaga 7.559 lett. Túlnyomórészt országut, kissebb rész pálya és kb 10-20% város. Yarissal uez 6-6.5környékén lett volna.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gaben92
őstag
válasz Dare2Live #186275 üzenetére
Tampere - Helsinki útvonalat járom elég sűrűn és mindig ugyanonnan indulok és ugyanott állok meg szóval kis túlzással méterre pontosan ugyanannyit megyek (376km). Indulás előtt tankolok kattanásig, majd hazaérkezéskor szintén ugyanazon a kúton. 90% pálya fele-fele arányban 100 és 120km korláttal, maradék 5% város 50, és 5% elkerülő 70-80km/h.
Mikor megvettem az autót még Neste Oil Futura 95 E10-et tankoltam és két tankolás között 5,6L/100km volt a fogyasztásom mindig. Mikor átálltam Futura 98 E5-re ugyanezt az utat lehoztam 4,9L/100km-ből.
Tampere - Rauma nagyon kevés pálya, szinte végig országút 80-100km/h között ugyanezekkel a feltételekkel 5,3 vs 4,6L/100km.
Szóval ahogy az öreg Pete mondaná: Kib.szott mérésre alapozom
De hasonló tapasztalatokat olvastam másoktól is 2ZR-FXE motorral. Autó (pontosabban motor) függő amúgy, melyik mennyire érzékeny a biokomponensre.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #186280 üzenetére
És még olajat is kell benne cserélni képzeld
-
98bja
senior tag
Sziasztok
Testvéremnek nézek munkábajárós, rohangálós autót. Azt mondta kb 800 ezret tudna rászánni (átírással, mindennel együtt). Fontos, hogy ne ilyen Toyota Yaris méret legyen, tehát ha úgy adódik, lehessen bele pakolni bőven. Napi 60 km-t megy vele munkába (oda-vissza 30-30) és mellette sokat jár rövidebb utakra, így én úgy gondolom hogy nem feltétlen érné meg egy dízelt venni. Én eddig 4-es Golf Kombikat, Astra kombikat illetve Toyota vonalon Corollákat illetve Avensiseket néztem. A Mazdák nagyon tetszenek neki, de ilyen árkategóriában úgy gondolom kisebb csoda kell hogy ne legyen szétrohadva, így arról lebeszéltem. A mostani autójával sajnos sokat szív, így megbízhatóság egy nagyon fontos tényező. Nem márkabuzi, így teljesen nyitott bármire.
Mit javasoltok? -
molnarpeter
nagyúr
válasz 98bja #186282 üzenetére
Elég húzós a munkába járás, én egyértelműen dízelt néznék, esetleg 1.9 SDI? Tetű lassú, de 5 literrel kimegy a világból. Adagolós szívó dízel, rövid utakat is bírja, nincs kettőstömegű sem, filléres autózás netovábbja Golf és Octavia volt ilyen főleg, kasztni galvanizált, de első sárvédők/küszöb eleje és csomiajtó meg tud indulni a rohadás útján (amúgy megelőzhető lenne).
Astra esetén 1.7 DTI sem egy bonyolult motor, adagoló hiba szokott lenni, az nem vész pénzből javítható, de rozsdára hajlamosabbak. Meriva is volt ezzel, azok is olcsók, bölcső rohad ami drágább lehet még.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #186280 üzenetére
Hoda Accord 2.0 benzines?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen kocsik közül válasszak, ha mostanában szeretnék egy újat, egy irányvonalat szeretnék kérni tőletek.
Jelenlegi helyzet, amihez tudok viszonyítani:
egy 2006-os Ford Focusom van, 2-es generáció, ferdehátú, még pont a facelift előtti verzió, 2016 óta van nálam, 105.000 km-rel, és azóta 155.000 km-re vittem fel a számlálót. Motorja 1.6, benzines.
A használati szokásom, hogy hétköznap munkába járok vele, ami így reggel 9 km-es távot jelent, majd délután vissza ugyanennyit, városon keresztül.
Hétvégén vagy két hetente hétvégén egy szülő-látogatás is szokott lenni, ami 45 km-t jelent a 4-es főút viszonylag jó minőségű szakaszán, majd még aznap ugyanez visszafelé.A keretet most 2,5 millió körül gondoltam így első körben, és ebben mondjuk még ha belealkudnám az átírást, az jó lenne. Bomba ajánlatnál tudnék még hozzátenni, de 3 millió felé nem nagyon mennék.
Természetesen a kötelező cserék (olaj, vezérlés), azt még ezen felül külön betervezném.A kocsi erejét tekintve legalább ilyen erőset szeretnék, de inkább erősebbet, fürgébbet. A méretében sem szeretnék kisebbet.
Tetszenek a Ford Mondeók, vagy az újabb Focusok is, de nem vagyok szemellenzős márkafüggő, más típusok is érdekelnek, csak nem ismerem olyan mélyen őket. A használati szokásaim szerintem a benzines motort igénylik.Előre is köszönöm a segítséget!
-
oliwire
őstag
válasz BigBlackDog #186292 üzenetére
Nincsen amúgy semmi rossz, szeretem nagyon. A majdnem 5 év alatt, a vásárláskor a vezérlést, az akkumulátort kellett benne cserélni, meg évente az olajat.
Most a napokban történt vele, hogy vhonnan a teknő alja körül csöpög az olaj belőle, vmi csap meglazulhatott, a szerelő meghúzta, eltűnt pár napig a csepegés, de most újra visszajött. Ha ezt is sikerül elhárítani benne, akkor újra problémamentes lesz.
Amiért elgondolkoztam az új autón, hogy kicsit fiatalabbat szeretnék, több extrával. Pl ebben nincs még tempomat, meg bluetooth kihangosító, azt én úgy szereltem bele magamnak (a bluetooth-t). A menetfényes is nagyon vonz, tetszik az újabb autókban, de utólag nem akartam ebbe szereltetni, nem akartam, hogy gagyi legyen tőle.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz oliwire #186293 üzenetére
Tempomat utolag beszerelheto, van par ceg aki ezzel foglalkozik, keress utana.
5 ev alatt ez nagyon kedvezo raforditasi arany, es ha jol ertem nagyon nem hianyzik belole semmi, ami nem potolhato. Biztos, hogy a helyedben nem cserelnem le egy masik hasznalt autora, ami oriasi lutri lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #186296 üzenetére
Használati profil plug-in hibridért kiált napi kis utakat le lehet tudni fillérekért villannyal, ha otthon vagy úticélnál tudsz tölteni. Hosszú távra pedig ott a belsőégésű, pályán is elvannak. Legolcsóbb az Ampera, pár jellemző nyűg van, de üzemanyagon és egyéb kedvezményekből adódóan bejön a különbség. Összességében pedig szerintem is van még bőven kiautózható kilométer csekély karbantartással a Focus-ban, az a legolcsóbb, ami már meg van véve
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kuntics #186289 üzenetére
Nincs mit.
A családban megfordult 1.4-es (90 LE) és 1.6-os (105 LE) szívóbenzines is, volt szerencsém őket vezetni hosszú utakon, de én személy szerint marginális különbségeket tapasztaltam közöttük erőben. Mindkettővel meg kellett tervezni egy komolyabb előzést, és a visszakapcsolás sem igazán maradhatott el.
A turbós motor jelenthet valódi előrelépést, de azoknak alaposan utána kell olvasni.
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #186297 üzenetére
Igazából meggyőztetek, még tényleg anyagilag akkor lennék a legjobban, ha ezt a mostanit használnám, esetleg tényleg elkezdeném beleszereltetni a tempomatot és egy olyan menetfényt, ami nem a gagyi hatást kelti.
De ezek szerint 2,5 millió nem lenne elég, hogy előrelépés legyen autóban erre a használatra? Én ezt anno 1,3 millióért vettem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen