-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170565 üzenetére
Vannak árak GS450h meg már nem mai darab... Végülis Lexus hibrid, amire ki akartam lyukadni, a technika ugyanaz mindben. Magyar klíma esetén 15 évet szokott bírni az akku, a gyár pedig 10 évig tud garanciát adni a hajtásra (hosszabbítani kell, vagy újabban alapáras Lexusnál, illetve 10. év végén még tudsz egy évre kötni gyakorlatban). Egy aránylag fiatalabb példány, amire él a gari, nem okozhat sok meglepetést hidegebb hőmérsékleten sem.
Mazda esetén ott fokozottan félnék a rozsda miatt.
Audi váltó kb 250 ezret bír, motor évjárat függvénye, hogy sikerült, szívó oldali koksz mindegyikre jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Gaben92 #170539 üzenetére
Ha sokat soznak elovigyazatossagbol kiejtenem a Mazda3-at. Minosegi automata eseten kiejtenem az A3-at is. Az 1.4TSI-hez tarsitott 7G DSG nem egy minosegi(valtasi erzet tartossag) darab. Az 1.4TSi 2014-tol egyebkent nyugodtan veheto.
Ha mar fontos a fenyszoro, akkor felvennem a listara az Opelt. A kategoria legjobb fenyszoroit epitik be, legyen szo LEDrol vagy Xenonrol. Astra K(Hatchback) 1.4T matrix leddel vagy Insignia(hatchback/sedan) 1.6T bixenonnal jo lehetne. Mindkettohoz eleg tartos wandleres automata van tarsitva. Esetleg megneznek meg 1-2 S60-at is, T3-mal vagy T4-gyel, viszont gyanus hogy a T3-nal a beteges 1.6Ecoboost van. -
Neck
veterán
válasz Gaben92 #170600 üzenetére
Nekem ezzel az a bajom, hogy minden újabb Mazda generációról elmondják, hogy na ezt most már tényleg nem rohad, de a többihez képest mégis.
Lehet, hogy most az egyszer tényleg nem, de én nem tudom, kezdem nem elhinni
Szerk: A Hibridhez: Mindenképp próbáld ki, mert "béget" váltás helyett. Azaz, CVT szerű "váltó" van benne, és folyamatosan tartja a fordulatot gyorsítás közben. Vagy nézz meg egy videót.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #170643 üzenetére
Na bóklásztam kicsit a VAG topikban, meg beszéltem pár emberrel és - bár utána kell járnom 1-2 dolognak - úgy néz ki kicsit túllövök a kereten és Golf GTE lesz a befutó.
Igaz nem sedan, viszont a napi 6km simán megvan full elektromos üzemben, ha át kell ugrani valamelyik másik céghez, még akkor is napi 30km alatt vagyok szóval ha nem taposom ki a lelkét akkor az is megvan full elektromos üzemben. Ha messzebb kell menni akkor meg nyugodt szívvel merem használni azt az 1.4TSI-t. Egyedül a váltó lehet problémás elvileg mert az elektromotor is azon keresztül hajt, viszont a nedves 6 fokozatú DSG van benne.
Valakinek esetleg van tapasztalata/tanácsa/ellenjavallata?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170679 üzenetére
Jaja, szerintem semmi kirívó, meg egy tanksapka fedél belsőégésűn is be tud fagyni, stb Ha jól rémlik, valami 200 eur kb egy új Duosida Kínából, bevált az Ampera klubban, nem nagy tétel. Itthon tudok szervizt is, ahol intézek töltő javítást, talán postaköltséggel is megéri
Az új szabvány szerint nem elegendő a hatótáv a korábbi kedvező besoroláshoz, ezért nem gyártják már.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170686 üzenetére
Ampera esetén van pár ismert nyűg, lépj be a klubba tájékozódni: [link]
Mindenképp előny a nagyobb hatótáv, de karbantartásra talán többet szorul. Te tudod, meéri-e magyar autót kivinni, de mindenképp kizárólag olyat keresnék, amin az összes szerviz időben el lett végezve, és a nyűgök miatt már volt hozzá nyúlva (kormányzár, hajtóműcsapágy...), vagy elég keveset futott.Discontinued a Passat és a Golf GTE is tudtommal, az indokot csak hallottam valahol, nem tudnám idézni
-
gzbotii
veterán
válasz Gaben92 #171309 üzenetére
Nekem a dízel karakterisztikája is jobban tetszik. Előző benzines autóm városban 10-et evett, nem érdekelt. Inkább fogyasszon mint szervizelni folyton. Jelenleg 75-80% pálya/országút, évi ~15.000km. Szerencsére nem az az évi +100.000 üzemanyag költség döntene romba.
Másik, hogy kinek mi. Van akinek csak japo benzinesre porcosodik. Hegyre, völgyre csak az kéne. Másnak nem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
válasz Gaben92 #172348 üzenetére
Ha jól tudom az auris hybrid nem tud full elektromosan menni normál sebességgel, ezért marad a GTE
Tboy93: Napi 6km azért menni fog[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172348 üzenetére
Szerintem GTE. A hideg nem bántja az akkumulátort. Sokkal többet árt neki a meleg. A hideg idő csak a hatótávban ront.
Aurisról tudok neked nyilatkozni. Nincs benne a szélvédőfűtés amit te nagyon szeretnél. A technika nagyon jó sokkal kiforrottabb mint a VW megoldása. A váltó az egy tökéletes pont benne, ami nagyon megbízható és sztinte soha nem romlik el ha megkapja a 80000 kilométerenkénti olajcserét. De a motor nem fogja élvezni a -30 fokot hiába van benne 0W20. Mindenképpen kelleni fog hozzá egy elektromos előfűtés. És az Auris elektromos hatótávja ilyen hidegben nem lesz több 1km-nél.GTE-nél a DSG váltó elektromos módban is dolgozik sajnos. Tehát annál is oda kell figyelni nagyon a 60000 km-es olajcserére. Ez a léghúzósabb tétel. Persze ennél is bejön, hogy -30 fokban itt se sok hatótávod. Megmerem kockáztatni, hogy 15-20 km max
(#172351) kisza25: Jól tudod 75km/h a max amit tisztán villanyosan tud. De még 130-nál is bent van a hajtásban. Konkrétan a villanymotor ami benne van kétszer olyan nyomatékos mint a benzinmotor és alig pár lóerővel gyengébb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172353 üzenetére
4 km-re járok minden nap az Aurissal. Simán ment gond nélkül 5-6 literrel ezekben a hidegekben is. Ha van előfűtésed ahogy írod akkor jó alacsony lesz a fogyi. Ha már meleg a motor akkor tök mindegy mennyit mászkálok a városban, a legnagyobb hidegben is 4 liter körül meg áll a fogyasztás. Így alakul nálam. [link]
De ha megvan rá a pénzed, akkor a GTE-t válaszd. Nyilván soha nem hozza vissza az árát, de nagyobb könnyedség, ha mindig villanyosan tudsz menni helyben.
KIA Phev, valamelyik modell nem fér bele az árba? Még az egy alternatíva lehet plug-in vonalon.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172361 üzenetére
Nagyon sok Aurist megnéztem mire ezt megvettem. Szinte az összes úgy nézett ki mint egy borzalom. Nagy arányban voltak a lelakott példányok. Persze azt hozzá kell tenni, hogy nekem nagyon voltak az igényeim. Egy 2-3 éves autó igenis nézze ki szinte újnak.
Nem tudok öregedésről beszélni, mert alig 3 éves a kocsi. Szerintem nagyon szép állapotban van és 172e km van benne. Kormány nem kopott ülés teljesen hibátlan. A gombok mint az újak. SzlobiG látta ő tud még róla véleményt mondani.
Ha tudsz tölteni akkor mindenképpen GTE, ha esetleg mégsem akkor az Auris jobb. Mert alapvetően a Golf többet fog enni ha rendesen benzinnel használod.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172363 üzenetére
Gyanítom, hogy nagy akksi lehetett, de rá kell kérdezni. A kis 12 voltost nem nagyon kellene ennyire kiemelni Nem szoktak ezek elromlani. Amperások arról számolnak be, hogy még 150-200k km környékén is 90% körül van az akkuk kapacitása. Toyota hybridek gond nélkül elmennek 300e km körül egy pakkal. De itt lehet cserélni cellát is, tehát a Toyota nem vészes ha tönkre is megy. Olcsóbb mint bármelyik másik dízel jóság.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ryger
aktív tag
válasz Gaben92 #172353 üzenetére
A VW valtonal komplikaltabb dolgot nehezen tudok el kepzelni par perces video. Ha hosszu tavra tervezel akkor azert ezt sem art eszben tartani, ha javitasra kerulne a sor. De ez csak az en velemenyem!
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172365 üzenetére
Nem ismerem a GTE akkupakkjának felépítését. Hátha valaki tud majd mondani valamit.
Azt is kalkuláld azért bele, hogy az Auris a Golf alatt van minőségben hiába egy kategória. Meg a Toyota csak egy tipikus A-B kocsi, egyáltalán nem élményautó. 136 lóerő az összteljesítmény, de szívómotor. Míg a GTE egy igazi kis "hot hatch" Viszont kétségtelenül megbízhatóbb mint a VW.
Jó kocsi az Ampera. Egy zászlóshajó, lényegében az első értelmes próbálkozás plugin fronton. És ahhoz képest jól sikerült.
Illetve hamarosan jön az új Corolla ami a 2.0-es hybrid motorral nagyon állat lesz Minden földi jóval már tele lesz extrázva
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172368 üzenetére
2015 után van ráncfelvarott Auris. Annak kicsit átalakították a belsejét. Jól össze tudom hasonlítani, mert elötte egy B7 Passatom volt. Az megy ugyanolyan belül mint egy Golf. Nekem még ingerküszöbömön belül volt ez az FL Auris műszerfal meg belső dizájn és azért is választottam. Egyetlen egy dolog amin látszik a használata az a klíma panel egyik gombja. [link] Az egyik választó gombon az a pici króm csík egy kicsit levált már 1-2 millimétert. Ennyit tudok mondani róla 172e km után. Semmi más kopás vagy egyéb dolog nem látható.
De ez használt autónál olyan, hogy addig válogatsz amíg nem találsz egy jó példányt ami megfelel magadnak. Én nem bántam meg, hogy végül a 15-20 Auris után ezt vettem meg. Elautóztam pár tank benzint, de erre tudok örömmel visszanézni a parkolóba és nem azon agyalni, hogy mit cseréljek ki rajta
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #172348 üzenetére
Bocsi, hogy így belekontárkodok a pályaautós beszélgetésbe, de közben hivatalosan is megerősítették, hogy felejtsem el a Plug-In Hybrid vonalat szóval a GTE-től könnyes búcsút vettem.
Ugye az Auris volt még képben, viszont annak a belterével nagyon nem vagyok jóban, aztán felmerült most bennem a Lexus CT 200h. Kívül, belül tetszenek, gondolom a benne lévő hybrid ugyanaz mint mondjuk az Aurisban. 16,4k €-ért már van bőrrel, tolatókamerával, navival stb., végig Lexus márkaszervizben szervizelve.
Mit gondoltok?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172577 üzenetére
Miért mi történt? Megtiltották teljes mértékben a töltést?
Az FL utáni Auris nem annyira gáz. Egy Executive felszereltségi szinten már sokat javított rajta a Toyota. Bőr-Alcantara, puha elemek mindenhol.
Persze a Lexus nyilván jobb belül anyagokban, ez nem is kérdés Itthon olcsóbb a CT200h mint egy normális FL Auris
Amúgy teljesen Prius 3 a CT200h. Nyugodtan veheted. Az enyém 172k km után 3 évesen köszöni szépen nagyon jól van. Taxisok gond nélkül beleraknak évi 40-50k körül. A csoportban nem egy van akinek 400 körül futott autója van. 90000 kilométerenkénti váltóolajcsere, 15k km motoroloj és másra nem lesz gondod. Féket 150-200k km körül kell cserélni. Akksi modulos, javítható könnyedén. Jól szerelhető akár otthon is. 10 év hybrid gari van rá + assistance.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Kérdezz bátran ha valami érdekel még
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #172632 üzenetére
Na nyomoztam kicsit a kinezett Lexus utan.
Amit eddig is tudtam az annyi volt, hogy Svedorszagbol hozta at egy koma nemreg mert ott jobban felszereltek vannak olcsobban. Viszont itt regisztralva van es lekerhetö az eredeti kulföldi rendszam. (LFY 518 volt par honappal ezelett meg)
- Nemreg kapta meg a Finn forgalmi engedelyt, 2 evre a szokasos egy helyett, tehat jo allapotban van.
- Itt az eredeti sved hirdetes ami szerint 124.900 korona volt az ara (~11800€)
-Oraallas valosnak nez ki, az itteni hirdetesben szereplö szervizkönyvbejegyzeseknel szereplö allas kb ugyanott van ahol a muszaki vizsan bejegyzettek.
- Eredetileg egy ceg vette, onnan kerult magankezbe (na most, hogy tenyleg ceges auto volt, vagy ceges hitelre lett veve (itt kb mindenhol van ilyen. Bank helyett a munkaado adja a kölcsönt, emiatt a ceg nevere kerul a kocsi a lizingidö alatt) az jo kerdes)
- Lexus honlapjan megprobaltam megkeresni (megvan a VIN), de azt irta "adjak meg rendes VIN-t".[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #172708 üzenetére
Na ugy nez ki hetvegen lesz idöm, ugyhogy elmegyek Kuopioba megnezni az autot. Igazabol kettö is van a komanak, ha jol vettem le a kulönbseg a szin es az oraallas. Az elsödleges cel a sötetkek meg mindig. Ha minden franko akkor el hoznam egyböl.
Kepeken lat valaki valami erdekeset, vagy jonak tunik minden? (En sajnos nem vagyok annyira szemfules, hogy eszrevegyek olyan aprosagokat amit masok csipöböl. Egyedul annyit szurtam ki, hogy a halvanykek jobb hatuljarul hianyzik egy helyen a festek.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #173041 üzenetére
Képről én is csak annyit láttam, hogy a csomagtartója viseltesebb. De a sötétkék mellett szól inkább az amit felhoztál te is. A kevesebb kilométer és a két garnitúra megér 1000 eurót. Majd személyesen látod úgy is, hogy melyikkel mi a helyzet. A technika adott, az teljesen jó
Pont a múltkor volt a csoportba egy hapsi akinek 280-nál jár már a taxija és a kopó fogyó dolgokon kiviül semmi baja nem volt vele. Akksija is gyári.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz Gaben92 #174543 üzenetére
Ah, ha lenne penzem se vennek. Abbol a lovebol inkabb egy Kia Stingert meg egy uj Jimnyt vennek a maradekbol pedig nyaralnek...
A fenti hszedre irtam hogy nalunk"Magna Steyr" gyartjak a G osztalyt es en ennek ellenere/pont ezert vennem mert latom hogy es mibol rakjak osszes ezert az egyetlen ami manapsag az tartossag igeretevel csabit.(#174545) molnarpeter
Ez gondolom magyar hatarozat, viszont Declare tudomasom szerint DE-ben van en azert irtam az osztrak peldat mert az talan kozelebb all hozza...(#174548) 8th
a Laguna III pont ugyanúgy mint az elődjei egy vödör csavar úgy ahogy van. Ha egy gyártás végi faceliftes példány ilyen hulladék már új autónak is akkor belegondolni sem merek milyen szarok lehettek ebből a korai példányok.
Azert olvass vissza EAGLE-nek milyen tapasztalatai vannak. Valami 600korul van a lagunaja csippelve komolyabb hiba nelkul... PFL[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #174571 üzenetére
Valahogy a Toyota mindig egy-két lépéssel le van ezekkel a dolgokkal maradva. 2015-ös kocsimban botrányos az egész infotainment rendszer. Pedig ez a legújabb Touch 2 with GO. Nagyon lassú, szaggat a megjelenítés, kihasználatlan a szép nagy kijelző stb. Több sebből vérzik szegény.
A Corolla Touring Sport az első olyan kocsijuk amivel elindultak valami értelmes európai irányba. Végre van elektromos csomagtartó 2019-ben
A mai napig nincs villanyautójuk, pont nekik akik a legjobbak hibridben. Nem baj, legalább megbízhatóak[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
cintula187
addikt
válasz Gaben92 #174602 üzenetére
Csakhogy nem letört, hanem elgörbült volt a hiba megnevezése. De lehet csak szépítették. Mindegy, nem kockáztattunk másik versenyző után nézünk.
BTW más dolog.
Ennel a kocsinak a digitális szervízkönyv adatait az Opel kereskedés ahol eredetileg vásárolva lett telefonon szépen beolvasta nekem. Voltak benne pl. karosszéria munkák, ami a papiron vezetett füzetben nem voltak benne.Ma viszont más astrák miatt érdeklődve egy kereskedés azt írja nem érti miről beszélek nincs elektronikus szervízkönyve a járműveknek.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
rbalint88
addikt
válasz Gaben92 #174728 üzenetére
Nem, ez mar az uj szeria es a 190 lovas 2.0d. A nagyobb cegben van par a regebbibol, azokkal tenyleg nem szokott gond lenni, ez az egy uj van, ezzel folyamatos a nyug...
Bitpork: a bentayga a joizles csimborasszoja, mansory kittel pedig a non plus ultra
M3tro: hahun neznek szalon demoautokat, ott latszik a valos ar egy konfighoz kepest kb.