-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Johnny_vT #157796 üzenetére
Szasz!
HA már tünet van akkor ott már nagy a baj, mert alapban az elektronika kompenzál. HA nincs tünet akkor nem is lesz amíg baj nincs. Endoszkóppal meg lehet sasolni , de bontani kell hozzá mindenképpen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #157855 üzenetére
Aláírásban maradhat és ha publikálod a szavazatgyűjtős topikba akár annak a linkjét is beteheted az aláírásodba.
Az alap hsz nélkül nehezen értelmezhetőek lennének a ráadott válaszok, lógnának csak a levegőben így a topik homogenitását megőrzendően a kapcsolódó posztok is törlésre kerülnek (ez alól kivételt képezhetnek azok a posztok amik egyéb, nem a törléssel relevanciában lévő tartalommal is bírnak).
Félre értés ne essék, személy szerint tetszik a kezdeményezés és én is ki fogom tölteni majd csak szabály az szabály.
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
válasz Johnny_vT #157903 üzenetére
4 éve vettem az 1.9 paszulyt.
Korábban 1.4 benzin Golf 4-em volt.
A történet: asszonypajtival együtt éltünk. Jött a baba. Nagyobb autó kellett. Sokat mentünk Békéscsabáról Békésre és Gyulára. Megvettem a kombi passatot. Tavaly elváltunk. Elköltöztem. Passat maradt. Ehelyett keresek most 1.6 szívó Golf plus-t. De mivel az 1.9 pd relatíve igénytelen motor (mármint nagyon megbízható és szinte minimális költséggel fenntartható), így nagyon gondolkozom a cseréjén. Nem szivesen fizetek rá 1 misit. Igaz, hogy fiatalabb a plus, de erő nem sok van benne. Két autót meg nem akarok fenntartani.[ Szerkesztve ]
-
Komi28
senior tag
válasz Johnny_vT #157910 üzenetére
Én úgy gondolom amennyit megtakarítok a diselen azt a szervizköltségen vissza is megy. Így talán olcsóbb lesz és nem kell sokat és drágán szervizeltetni. Jól gondolom?
Viszont ha van jobb dizeles ajánlat, kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó stb. javításának minimalizálására azt is szívesen veszem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #158143 üzenetére
Csak a fogyit nézik de már fordulóban a trend ahogy nézem az eladási statisztikákat. Kezdenek rájönni, hogy a sok behozott romdízelre a gatyáját is ráköltheti és ha nem újként veszi soha nem autózza ki a többletfenntartási költségeit egy ilyen autónak.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #158143 üzenetére
Na igen, a benzinest én is visszasírom a hideg reggeleken. De valami meleget már fújhat ez is 1 km után, mert múltkor, mikor 1-es fokozatra korlátoztam a fűtést vacogtam a kocsiban még 6-7 kilométer után is, ülésfűtés okozta lávaeffekttől függetlenül. . Ha pedig automatán van a fűtés, akkor már az utca végén jobban érzem magam. Párásodni szerencsére nem nagyon akar ez a vas, ha van is, akkor gyorsan leszárítja.
Én 2*25 km-t megyek napi szinten (ingázás dugó nélkül), illetve hétvégente azért belemászik néhány 100 km pálya. Egy 1.6-1.8-as benzinhez képest nem sokat fogok üzemanyagon, viszont egy hasonló teljesítményű benyás motorhoz viszonyítva érezhetően kevesebbet fogyaszt. Mondjuk nálam nem volt megkötés az olajkályha, csak egy lehetséges opcióként volt a listán.
(#158148) joamilestoné: Tippre azt mondanám, hogy jó, bár nem vagyok szerelő. 5 fok körüli hőmérsékletnél beáll 5-10 km alatt fűtés mellett, csak 0 fok alatt hosszabbodik meg érezhetően a melegedési idő.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Johnny_vT #158143 üzenetére
Megyek egy évben legalább 30 de van, hogy 50e km-t.
Na most az öreg 2L-es automata dízel elketyeg 6.5-ös átlaggal.
A fogyasztás 2 nem releváns, ott 100km-t 90 tempomattal mentem a kísérlet miatt.Ha hasonló méretű, erejű benzines kellene belőle, az alaphangon 2L-el többet kérne. Ez legyen akkor évente 230-400e Ft difi. Nem nagyon van olyan betegágy, ami ezt kitermelné, ha pedig igen, akkor nagyon nagy romot sikerült vásárolni.
Én úgy számoltam, ha eldurrantom a turbót és mind a négy befecskendező is felújításra szorul, akkor is még megúszhatom 400 alatt. De ez azért nagyon worst case scenario és egyelőre semmi jel nem utal rá, hogy letérdelnének, ha pedig mégis, akkor max tovább megtartom és kiautózom az árát bőséggel.
Sokkal jobban fáztam az automatától, nem véletlenül az első számla amit a kötegből kitúrtam vásárláskor, az a váltóolaj és szűrő csere volt, és hamarosan én is lecserélem nem véletlenül.
Webasto témához:
Én is töröm a fejemet rajta, hogy berakatok egyet, de jelenleg is 90%-ban mélygarázsban állok, és a jövőben is így lesz. Ott nem tudom mennyire ildomos, ha minden reggel fél órát pöfög.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Johnny_vT #158157 üzenetére
Nem írtad, hogy városi használat, csak annyit, hogy vásárlók.
Természetesen legnagyobb részt pályán megyek ügyfelekhez Németországba jellemzően, tehát nálam lényegesen racionálisabb megoldás.Sok céges flottánál, pedig kibocsájtási norma volt/van nagyon sokáig. Most kezdenek sok helyen dizel stoppot bevezetni a botrány miatt, de amennyire hallom ismeretségi körben, nagyrészt továbbra is két korlát van a céges autónál. Az ár, valamint a kibocsájtási norma. Esetleg van még márka megkötés, de kb ennyi.
Évi 10e-re természetesen én sem vennék dízelt. Amúgy is benzin kedvelő vagyok, de néha racionálisan kell gondolkozni, ameddig nincs meg az 5 szám.
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz Johnny_vT #158157 üzenetére
Én mondjuk évi 10 ezerre is dízelt vettem
Hogy miért?
Családba mind a 3 dízeles autó így volt használva és nem volt baja.
Kevesebbet fogyasztott és meggyőző volt a menetteljesítménye.
A legfőbb érv, hogy ezt jó áron meg tudtam vásárolni.
Mondjuk lehet hogy következő autó benzines lesz, ez nálam nem is volt kikötés, csak így alakult.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Acheron
őstag
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Az IS250 automatájáról eddig csak jót hallottam, az Aisin váltók általában véve sem rossz konstrukciók, megfelelő karbantartás mellet. Tudomásom szerint kettőstömegű és kuplung nincs az automata verzióban. A dízel teljesen felejtős belőle (kézivel és automatával egyaránt), de nem is ezeket nézed, ha jól értettem.
-
-
lsc
nagyúr
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Lexus honda toyota trióval túl sok gond nincs, lexusnál annyi hogyha gyári alkatrész akkor bizony az prémium árban van, de benzineshez nem nagyon kell nyúlni. Mazda rohadhat, de mechanikailag azzal sincs gond.
A 18d az egyik legszarabb bmw motor, viszont így új ismeretségeket kötsz majd szervizes körökben, a pénzed tárolgatásával se lesz gond.Az élet kegyetlen .
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Hagyd rá, sz@rt inkább ne vegyél.
IS250 jó de drága a fenntartása (alkatrész), az Accord jó és nem olyan drága a fenntartása, a Mazda 6 problémásabb a gyenge korrózióvédelme illetve a 2,3-as motornál az alultervezett olajkör miatt, a Toyota odatehető az Accord mellé mert megbízható és moderált alkatrészárak jellemzik akár csak a Hondát.
Szóval első körben én Accorda vagy Avensis-re lőnék.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Mennyiért keresel autót, hibrid nem fér bele?
Nem jársz fellegekben, vitapartnered mintavételi bázisa igen csekély, és nem is túlzottan releváns (=egy típus adott kivitele alapján ítél meg márkát). A régi 20d jó volt, az új drágán fenntartható; a 2.2 D-CAT híres hibái miatt, míg az általad nézett nagyobb benzinmotorok általánosságban jól sikerültek.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #160379 üzenetére
A hibrid akksijában mindig van töltés, így gyorsításkor besegít a villanymotor autópályán is.
Ugyan nehéz az akksipakk meg maga a kiegészítő villanyhajtás de ez gyorsításkor/lassításkor hátrány csak. Ha már mozgásban vagy nem okoz érdemben nagyobb fogyasztást.Integrale: Én is Accorda mennék rá. G7-ből egy 2,4i vagy a G8-ból a 2.0i.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz Johnny_vT #161267 üzenetére
Pont ez a lényeg: ha ők invesztáltak az adatbázist létrehozni és tartják fenn kemény pénzen, akkor ingyen nem használható
Értem az igényt, de ezzel kapcsolatban az oldal üzemeltetőinek álláspontját sokkal helyesebbnek érzem - én.(#161270) xEon1337: azért public-ba kiírni hogy az asszonyt a csomagtartóban szállítod...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #161273 üzenetére
Ha németből vennéd, akkor szerintem 2.4 benzines, 2004 (facelift) utáni S60/V70 is belefér a keretbe. Az teljesítené véleményem szerint az elvárásaidat. Esetleg S40/V50, ha kisebb is elég, de én csakis öthengeressel venném a leírásod alapján.
Mondjuk a minél fiatalabb kijelentést nem biztos, hogy jól értelmeztem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Johnny_vT #161277 üzenetére
Jó motor. Nem gyenge minőségű, nem volt az rossz széria, nagy, csendes, és jó áron kapni, mert a fordnak sose volt presztízse, többet vesztett az árából mint egy vw, ezért jó ár érték arányú vétel. Ajtók alján 1-2 helyen nem ájulsz majd el az anyagminőségtől, de amúgy szerintem mindent tud, amit akarsz. Rozsdát kell megnézni nagyon.
Örök élet és egy nap, kopóalkatrészeken kívül
Vegyél egy vatta új leaf-et, az valószínű tudja ezt. 10-15 éves használtnál meg jobb az ilyen butaságokat hamar elengedni
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #161298 üzenetére
A nagyobb löketű motorok jellemzően erősebb tartósabb alkatrészeket kapnak így valamelyest van azért összefüggés sztem. Nálunk a kicsi egy 1.2-es szívó a nagyobb egy 2.5 szívó. És nem az utóbbi forog 4000-et 130-nál...
S40 elég kicsit, ha nem csak ketten használnátok akkor inkább S60.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #161356 üzenetére
A gewindefahrwerk az szabalyozhato ultetesi merteku, kemenyitett rugo es lengescsillapito szett. Ha feltekered a legmagasabb allasba, akkor kb 3-4cm-t ultet a gyari allapothoz kepest. En elso korben nem basztatnam, aztan ha kopog az alja, akkor lehet feltekerni es ha az se oldja meg, akkor csere es mehet be egy gyari magassagu szett. De szerintem ennek az autonak pont jol all ekkora ultetes, nincs azert ez annyira porba rakva.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #161944 üzenetére
Kicsit más korral, de kb. hasonló a gondolatmenetem.
Újabb alatt 2-6 éves autókat értek (pl. 2-3 éves Swift, Polo, vagy picit idősebb Golf, Astra, Focus, Jetta, Jazz, Civic), a régebbi alatt pedig 8-12 éves kor közöttire gondoltam (pl. S60, IS250, Lega, Accord).
Az újabbak, kisautóknál a pici méret nem probléma, felszereltség terén is már általában a közepes csomagban benne van minden, ami kell. Viszont kérdés, hogy zajszigetelés, kényelem témában mit tudnak úgy általánosságban. Meg aztán a motorok között is vagy tartósat, de gyengét választ az ember, vagy dinamikusabbat, cserébe hosszabb távon kérdéses megbízhatóságút.
A régebbi, nagyobb vasak esetén van tartalék és tartósak is a motorok, viszont jöhetnek elő a nyűgök a korból kifolyólag. Legalábbis ez a mondás.Egyelőre az S60 nálam eléggé bejött, viszont ha cserélni akarnám majd, nem sok ötletem van, hogy mire. Subaru és 8gen Accord játszana talán, de utóbbinál a problémamentes benzinmotorok választéka eléggé szűk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Milyen egeret válasszak?
- Építő/felújító topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ez a mondat angolul?
- DIGI internet
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- További aktív témák...