-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186601 üzenetére
[link] Ezt a kormányt ki kell dobni belőle és lehet is venni
Állófűtés, 4 motion, lehet menni kempingezniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186598 üzenetére
A densiont/yatourt azert ajanlottam, mert tagabb csaladban 5 autoban mukodik, mindegyikben problemamentesen. Bontani nem igazan kell hozza, a legnagyobb szerelest az igenyli, hogy a mikrofon kabelet kell korbehuzni a kesztyutartotol fel az oszlopon at a tetokarpit elejen.
A tolatoradart is azert irtam, mert lehet vadasszatok a gyari radaros autot es a gyari radar egy hasznalhatatlan szar. Ertsd, 2004 A4-ben popec, gyors, lehet ra szamitani. 2012 elantraban meg olyan lassu, hogy ahogy itthon kiallok a fa alol es kozelitem a garazsokat, mar epp szurom az egyest, mire elkezd csipogni, de ha varok mozdulatlan autoval 5mp-et, akkor mar csipog veszettul. Meg ugye mivel 30cm-tol mar az osszes csak sipol folyamatosan, pont nem segit sokat Bp belvarosi szuk helyeken, ahova annyira kb magadtol is berakod az autot. De ha navis/nagykijelzos az auto, akkor kameran is erdemes gondolkodni, arra is vannak gyarias, kulturalt megoldasok nem dragan. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #186603 üzenetére
Focus mk3 volt a kinézett példány, ott szerintem használható a gyári radar csak nem annyira gyakori, gyári fej legtöbb szerintem tudja a kihangosítást, zenéhez meg van USB csati (szifont kb mindig ipod módban használtam, kis ügyeskedéssel Spotify is hibátlanul ment, esetleges összeakadást pedig akku saru le-fel megoldotta).
-
nagyúr
válasz parandroid #186583 üzenetére
Nem értek veled egyet (teljesen).
Mindenkinek más jön be. Van akinek ez, van akinek az.
Én több, mint tíz éve egyterűzök (Galaxy -> S-Max -> S-Max), kerülöm a SUV-okat (miután elég sokat kajtattunk 7 üléses után), mert nem tudja egyik sem azt, ami nekem (és családomnak) kell.Amiben egyetértünk az a divat. És sajnálatos, hogy az egyterűek rovására megy ez a divathullám (elnézést a SUV rajongóktól).
De ettől van, akinek bejön, mert ahány féle ember, annyi módon közelítk meg a saját igényüket.
Aki pedig praktikusnak tartja a saját autóját SUV témában, az tuti ajánlani fogja másoknak is. És akkor azt ki lehet tárgyalni.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
2000 - 2010 evjaratbol mi az ajanlott kisauto 600 kornyeken?
Az 1-es twingoba beraktam a biciklit kivett elso kerekkel szepen, ha felhajtottam az uleseket.Yarisban is kb hasonlo a hely?
Everybody lies.
-
OPiiPO
addikt
-
őstag
válasz rbalint88 #186603 üzenetére
Egy jó minőségi első-hátsó parkradar mennyi beszereléssel együtt? Elég nagy szórás van az árakban... Amúgy ezeket nem is fújják színre? Sok helyen a referencia képeken simán feketében pompáznak a különböző festésű lökhárítókban.... Nem igazán mutat jól szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz OPiiPO #186607 üzenetére
S-Max a legjobban kinéző egyterű szerintem
Ezzel egyetértek (ezért is vettünk most is ilyet - több hónap "jajj milyet vegyünk" agonizálás után), bár az ADAC hibalistáján nincs előkelő helyen.
Amúgy az új (2016-) kisebb elődjénél, de állítólag nagyobb az utasvédelme.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #186613 üzenetére
Egyébként én is elgondolkodtam már egy ilyen kínain azután a bizonyos eset után.
[link] -
Tin
veterán
Tok fura, hogy irjatok, hogy lassuak a parkradarok. 2005-os Corolla Versonkban volt, igaz csak a pittyegos gyari, de mindig gyorsan tette a dolgat, soha nem emlekszem olyan szitura, ahol lassan kapcsolt volva be.
Mostani Golf 7-ben szinten azonnal kapcsol, egybol latom a kepernyon hol mi van kozel (nem kamera, csak a zonakat mutatja), de az mondjuk ra veszfekez is, ha tulsagosan ramesz valamire. Szelben trefalt meg egyszer, amikor a bokrot a kocsi fele fujta, az meg racsnizo fekkel azonnal megallt... eloszor azt hittem, nekimentem.
-
nagyfam
újonc
Sziasztok! Érdekelne a véleményetek autóvásárlással kapcsolatban. A keret -1-1,5 millió körül lenne, 2010 körüli autókat nézek. Az 'álom' forma kategóriában a Volvo C30as lenne, de nem biztos hogy fenntarthatóság szempontjából a legjobb választás lenne. Ezen felül az Golf 5-ös Mazda 3,6 volt ami még képbe került. Feltétel igazándiból nem sok volt mivel egy 2002es Suzuki Swifthez képest bármi előrelépés lenne. (talán egyedüli szempont hogy 5 ajtós legyen, bár ennek ugye a C30 nem felel meg)
-
őstag
válasz nagyfam #186617 üzenetére
Olvass kicsit vissza, vagy keress rá a C30 kifejezésre, pont a napokban volt szó a C30-ról, és emellett ajánlom a Volvo topikját is, az egyik fórumtárs bőségesen írt a saját példányával kapcsolatos tapasztalatokról.
A Mazda 3-as rohad, vigyázni kell vele. Én is utánaolvastam nem olyan rég.
-
OPiiPO
addikt
-
veterán
-
zeus_2k14
senior tag
Udv.
VW - nel a Trendline, Highline, mit jelent? Pl VW jetta, Golf
-
SzlobiG
félisten
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186623 üzenetére
Trendline-t ne akarj ha nem muszáj, azok általában nagyon gázok. Comfortline-ban érdemes nézelődni. De a HAHU hirdetéseknek ne higgy, mert általában fogalmuk sincs, hogy mit árulnak. Meg aztán felszereltségi szinteken belül is variálva vannak az extrák.
Nyugodtan dobj be egy hirdetést és kielemezzük. Én elég jól képben vagyok a G7-PassatB7 vonalon.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Barátnőm új autót szeretne vásárolni. Elég sok kérdés felmerült. Leginkább városban lenne használva, illetve havi szinten Pécs-Budapest-Pécs útvonalon. Mi a véleményetek az 1.25 MPI motorral szerelt Kia Picantoról? Úgy láttam, hogy már nem sokáig lesz kapható ezzel a szívómotorral. Igaz ez? Forgalomba helyezéssel együtt mennyire számít jó vételnek 3.8 millióért SILVER VISION felszereltséggel?
A Swift volt az elsődleges kiszemelt, de most lényegében nem lehet kapni. Továbbá azt a tájékoztatást kaptuk, hogy nem kicsit emelkedni fog az ára a hybrid változatoknak.
Sokkal kisebb a Picanto, mint egy Swift?Előre is köszönjük a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #186625 üzenetére
Nincs kamera, csak tolatóradar. Viszont így 10 hónap után már érzem az autó sarkait.
-
válasz Willie #186627 üzenetére
Havonta 500 km autópályára én inkább egy mérettel nagyobb autót vennék. Hyundai i10, Kia Picanto nagyon aprócska, inkább egy i20, vagy a Kia párja (Venga?). Ezekben is egészen használható szívómotor van. Csak városba még rendben is lenne, bár Pécsre lehet, nem árt némi extra motorerő sem. Esetleg Mazda 2, az valahol talán a kettő között can méretben, vagy ha bejön a mini-suv dizájn, akkor cx-3, vagy cx-30. Az új skyactive motorok elég jól sikerültek.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz Willie #186627 üzenetére
ezt szerintem el tudjátok hozni 3.8-ért is https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/kia/rio/kia_rio_1_25_mpi_silver_elorendelt_erkezik-15655223 és egy sokkal-sokkal élhetőbb autó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
arra mondjuk kivancsi lennek ki vesz 12 mihalyert astrat: https://www.autonavigator.hu/cikkek/paratlan-tavfuto-opel-astra-sports-tourer-1-5-cdti-9at/
Linkesítve
[ Módosította: Qru ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz bandus #186635 üzenetére
Hej, de csúnya szegény... 2015 óta van K Astra? Atyaég, a német utakon elvétve látni belőle itt-ott egy-egy példányt. Eddig is egyértelmű volt, hogy kiért, de ehhez az autóhoz ez az ár... Ennyiért fullos Mazda 6-ot is kapni. Meg úgy kb bármit, aminek autó formája is van, bár ez ugye ízlés kérdése.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #186637 üzenetére
Feléd találkozni japán vassal?
Itt nem nagyon.
-
válasz MunezXBK #186638 üzenetére
Akad. Toyota/Honda eléggé megy (crv, hrv, rav4), meg van dögivel Mazda is. Utóbbiból is főleg a kisebbek, meg a suvok (2, cx3, cx5), de látni azért 3-as, 6-ost is.
Opel épült le nagyon az utóbbi időben, pedig itt gyártják egy köpésre, meg a franciák. Ezekből szinte csak kisautókat látni. Kompakttól felfelé tarolnak a német gyártók: vw, bmw-mini, audi, előbbiekhez képest kevesebb, de van mercedes is. Ja, és iszonyat sok skoda/seat van, de ezeket a németekhez számolnám.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
prsq
tag
válasz Willie #186627 üzenetére
Ha a város az elsődleges használat, akkor jó a Picanto.
Az 1.25-ös motorral azért nem lesz elveszve pályán sem, attól nem kell félni. A rövid tengelytáv és a magasság miatt nem annyira jó pályázni vele. Szélérzékeny, nem annyira stabil.
A Swift nagyobb, de nem sokkal. (Klasszikus kisautó - a Picanto mini - , a mostaniak között kicsinek számít.)Ha a pályázás a az elsődleges (mennyit menne városban?), akkor egy Rio-t érdemes megnézni (vagy Hyundai i20, a testvérmodell, lényegében ugyanaz, amelyik tetszik). Abban jóval több a hely. Mindkettő kifutó, gyorsan!
Venga már nincs. (És városba nem is ajánlanám, az 1.6 szívó fogyasztás terén mondjuk úgy, nem túl előnyös. Tudom. ;-))Egyébként Picanto/ Hyundai i10 - műszakilag ugyanaz - 1.25-ösről van fent vagy féltucat teszt a neten (igaz más felszereltség, de azt a részt át kell ugrani), olvasd el őket. Ne csak egyet, mindet, abból lehet zanzásítani a saját igényekre.
Ja, Rio 1.25-ről is van egy csomó, azokat is olvashatod. :-)
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #186639 üzenetére
Ja, kimaradt a ford, meg a hyu/kia. Mind van, de koreaiból mintha több lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
a rio 2017-ben jelent meg, kifutó lenne? vagy 1,25-el fut ki?
az i20-ból most jön az új, bár az sem volt régi, 2015-től van és 2018-ban már fl voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #186644 üzenetére
Végi szaladtam a listán, ezt kérem szépen. Köszi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #186646 üzenetére
Ennek a reális ára kb 2M lenne de annyit biztos nem enged. Erre alhangon 500k-t rá kéne verni azonnal...
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186646 üzenetére
Jó ez a Q7, nagyon szép és igazi luxus. De pont nem városba való ahova a PHEV a legjobb
Én az Outlandert sem csíptem városban. Félre értés ne essék, tudok parkolni, csak utálom a centizgetést.
De ez még használtan is nagyon drága. Ennyiért már vennék inkább... á nem ennyiért ez a legjobb luxusA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
Ez a SUV tema erdekes dolog, nekem sem tetszik, hogy ennyire kiszoritanak mindent, foleg a tok jol hasznalhato egyterueket es a kombikat nezve.
Tavaly, amikor (uj) autot kerestem, jatszott ez a kategoria is, mivel ugye az egyterueknek mar lealdozott. Megneztem a VAG kinalatat, a Toyotat szinten, de az ember vagy vesz egy tenyleg nagy SUV-ot, amivel varosban halal kozlekedni, es egy gumicsere is egy kisebb vagyon, a fogyasztasrol nem is beszelve, vagy azzal szembesul, hogy a kisebb SUV-ok (crossover) egyszeruen KISEBBEK a kombinal belul. Egy vicc volt a tobbsegenek a csomagtarto merete, nem csak literben, de praktikussagban is. Rosszabbul pakolhatoan es hasznalhatoak mint egy sima kombi, igaz, hogy kenyelmesebb beszallni a meret es a magassag miatt, mint "leulni a foldre" a hagyomanyos kombikkal szemben. Toyota RAV4-be uljetek majd bele, a Golf 7-ben majdnem nagyobb a fejter... Ne mar...
Viszont ha az ember hosszabb utra keres autot, a kombi sokkal jobb valasztas. Eleve a felepitese es a sulya miatt kisebb a fogyasztas, sokszor jobb a pakolhatosag, stabilabb az uttartasa is, egyedul a gyakori ki-beszallas nehezebb veluk. Viszont az meg ugye a varosi rovidtavu hasznalat velejaroja, ahol nincs annyi csomagod, es gyakran szallsz/pakolsz. Szoval a batar nagy autok pont ott kenyelmesek (varos), ahol se nem gazdasagosak, se nem konnyen kezelhetoek, persze adnak egy hamis biztonsagerzetet, mert magasan ulsz, de 50 km/h-nal nagyjabol mindegy miben ulsz, ritkan halsz bele.
Szoval nagyon remelem, hogy ezek a batar SUV-ok nem szoritjak ki a mostanra egesz baratsagos meretuve nott kombikat is, mert akkor aztan feleslegesen cipel mindenki fel-1 tonnat, es foglal sokkal nagyobb helyet.
Felreertes ne essek, nem a Tuareg meretrol beszelek, annak van letjogosultsaga, ha valaki nagy autot akar, es van benne hely is, meg kenyelmes is. De minden, ami annal kisebb, igazabol csak meretben nagyobb, mint egy rendes meretu auto, belul nem tud tobbet. Es akkor az elmult evtized sztarjarol, a lassan kiverzett egyteruekrol nem is beszeltem, az volt a csucs (belso) meretben.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen