-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz CactuS #187589 üzenetére
Dehogy titkos, amit a renault topicban linkeltel, arrol van szo. [link]
Hetfon felhivom az eladot, hogy nala mi a tortenet, addig atgondolom, mert a mostani autot nem tudom nala leadni, jo lett volna siman beszamittatni es elgurulni a masikkal.
A hiteles verziok mennyire vadak altalaban? Tobbnel latom kiirva, hogy 20% onerotol elviheto.
Ha mas nem, akkor varok meg es milla kornyeken nezek majd egy masik peldanyt.Nevetseges aron van fent a kornyeken egy, azt nem is tudtam feldolgozni, hogy vajon ha beajanlanek egy milliot erte, akkor mit mondana, de az egyben levo hatso ules miatt max megnezni megyek.
Everybody lies.
-
Drughi
addikt
válasz Laybee #187601 üzenetére
Ezzel én is pontosan így vagyok, csak fura az egyik legnagyobb hellyel rendelkező ( mind csomagtér, mind lábtér) kopakt kombit kicsinek titulálni.
Nekem pl jobban tetszett mint a hasonló Focus kombi, Golf kombi, Astra kombi (H)
Nyilván az Octavia az "etalon" ahhoz mérik a helykínálatot.
-
OPiiPO
addikt
válasz MunezXBK #187596 üzenetére
Szeretik csodnek forditani, de a chapter 11 az nem igazi csod, az azt jelenti, hogy csodvedelmet kernek, van egy reorganizacios tervuk, es akar 18 honapon keresztul is ennek megfeleloen talpra tudjak allaitani a ceget anelkul, hogy a hitelezok likividalnak azt, mert nem fieztik a hitelt.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz Laybee #187601 üzenetére
Ha 20 évre vennél autót, akkor valami youngtimert, vagy klasszikust keress. Ha napi használatban lesz, és eleve használtan veszed, (2-2,5 millió eleve azt jelenti, hogy lassan 10 éves), az nem fog elmenni nálad még 20 évig. Illetve csak akkor, ha iszonyatos pénzeket költesz állagmegőrzésre, és karbantartásra, de az meg csak különleges autóknál éri meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #187602 üzenetére
Ja, azt továbbra is megnézném a kevés fotó alapján, ár/értékben ígéretes, jó a felszereltsége és megvan a telefontartó tüsi, ami twingoknál kb. a szent Grál, mert olyan ritka.
peterkeT: +1, Euro 6-os motor szinte biztosan nem fog elmenni 20 évet probléma nélkül, főleg nem egy euro 6d.
Laybee: Ceed amúgy nem rossz autó, én azokra lőnék, bár korábban volt valami láncfeszítő bajuk állítólag, ami annyira nem volt egészséges. Cégnél többnyire dízelek futnak, azok gond nélkül üzemelnek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
etejedu
őstag
Sziasztok ismét! Szabad sokat futott pár éves (max 5-6 éves) autót vásárolni?
Hahun láttam egy opal astra k-t 250k körül megtett kilométerrel. -
válasz etejedu #187610 üzenetére
Mindent szabad, de ha minden 30ekm-en cseréltek benne olajat, akkor nem, ha minden 10-15 km-en és ezt számlákkal igazolja és nyomott áron van, akkor egy átvizsgálás után igen. Garancia semmire sincs használt autónál, hogy nem fog elromlani
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz etejedu #187610 üzenetére
Ha van pénzügyi tartalék, és egy hozzáértő szerelő aki nem csak olajat cserél, vállalható egy alapos átnézés után minél inkább korrekt cég az eladó, annál jobban, meg úgy magánszemélyként védve vagy valamennyire. Olajcsere és szervizperiódus ilyenkor a legkevésbé problémás, aki pár év alatt csavar ennyit az autóba, arra van kitalálva a long life, nem félnék tőle ilyen szempontból, persze ránézni rá lehet a dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kisza25 #187611 üzenetére
Mondjuk ha ennyit futott, akkor sanszos, hogy sokat pályázott, akkor pont nem gáz a 30e-s olajcsereperiódus. Amúgy sem értem ezt a fétist, már minden autónak ennyi a szervizciklusa, még pár év, és egy darabot sem fogtok találni, amiben 10-15 ezrenként cserélve volt. Ja, de, a Mazdámnak asszem egy év vagy 15k km még, de az meg úgysem kell majd senkinek, mert rohad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
Pár éve már piacon van ez a kéthengerező 1.5 TSI motor (105LE), ami pl a lekoszono 3as Octaviban is kaphato volt (gondolom a legfrisebb Octaviaban is az van), lehet tudni valamit a megbizhatosagarol ennyi idő alatt, vagy még túl korai?
Ismerosnek ilyenje van Octviaban de meg szinte új csak 7e km van benne. Fogyival meg van elégedve (6.5l/100km).2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187613 üzenetére
Ford is egész szűk intervallumot ad talán, Mercedes benzinesek is sűrűbb olajcserét kérnek emlékeim szerint.
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #187618 üzenetére
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ngaba
aktív tag
válasz parandroid #187613 üzenetére
Én 15 ezrenként cserélem az olajat, a Pug306-omban még gyakrabban, 10-12 ezrenként cseréltem. A Pözsinél kevesebbe került az olajcsere, mint egy tankolás. Az autózás drága dolog, nem értem, miért pont ezen kellene spórolni. Szűrőkből is mindig minőségit rakatok bele. Annyi, hogy olajból nem a legprémiumabbat, hanem valami közepeset veszek, ilyen csereintervallumnál szerintem bőven jó az is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ngaba #187620 üzenetére
Én meg, ha szól a fedélzeti kijelző, akkor beviszem a márkakereskedésbe, ahol vettem, és hagyom, hogy a szakemberek végezzék a dolgukat, mert amúgy totál nem értek hozzá, akkor meg nem fogom nekik
megmondani, hogy mit, hogyan, és milyen olajjal csináljanak.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
BigBlackDog
veterán
válasz parandroid #187613 üzenetére
Suzuki is ilyen, ha jól tudom.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #187622 üzenetére
-
Tin
veterán
válasz ReFleXx #187619 üzenetére
Nekem is van, annyira nem vészes a dolog, megszokható. Ki kell tapasztalni az elindulást, és annyi. SW Update amúgy remélem javítja, még nem voltam vele szervizben. Nálam csak elinduláskor jelentkezik, utána oké. Nagyon ritkán melegen is.
Enyém 150 LE-s és nagyon jól fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
Most néztem újra a hahu-n a kia/hyundai párost 2013-tól találni párat ami a már nekem tetsző kinézet. De ezek mind 1.4 motorral ~100 LE körüli teljesítménnyel vannak. Elöző keresésben 110LE adtam meg minimum, mert a jelenlegi Toyotam is annyit tud. Kell a kraft hogy ne kettesben/hármasban kelljen feltepernem a budakeszi úton. Lehet hülyeség ezzel foglalkozni és simán jó az 1.4 is nekem, akkor viszont tuti ezeket a verdákat nézem végig. Apropó a Focus ecoboost motoroktól kell még félni? Vagy vállalhatóbb az 5 gangos sima 1.6 motor kevesebb lóerővel?
-
válasz parandroid #187613 üzenetére
Az nem azért van, mert jó az autónak, hanem mert az olaj csere is bele számit a károsanyag kibocsátásba, amúgy fiat tiponál 15ekm volt a szerviz, ez nem fétis, ez kell a motornak, ha nem akarsz motorgenerált 5-10 éven belül, persze az első felhasználónál a gari alatt nem lesz baja (mondjuk manapság már ez sem mindig igaz), utána meg pörög az alkatrész piac. Saját bevallásod szerint sem értesz hozzá, nem vágod mi van a hattérben, fétisezel itt...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz focvis #187628 üzenetére
Az is benne van, mert a legtöbb új autót ők veszik, 3-4 évesen meg megy a piacra annyit jobb esetben kibír, a direkt befecskendezéses még annyit sem mindig, ha csak városoznak
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #187627 üzenetére
Értem. Tehát az összes bmw az elmúlt tizenpár évben max pár évet fog élni. Meg úgy általában bármi, ahol a gyártó 30k-s szervizintervallumot ad meg. Jó tudni, akkor keresek is gyorsan egy balekot a minire, mert már lassan 6 éves, most fog még csak harmadszor szervizbe menni életében, gondolom már nincs neki sok hátra. Talán valahova a balkánra még elviszi valami nepper...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #187630 üzenetére
A miniben melyik motor van? Mert az 1.6 „Prince” az kokszolódós, amúgy a bmw N-es motorkódú motorjai elég fosok. Tőled sem vennék autót
Értem én, hogy 2 év/30 ekm van előírva, de hidd el, hogy se az olaj sár, se a savas olaj nem tesz jót a motornak
Tartsd csak meg jó sokáig a minit
Persze nem mindegy, hogy napi 2*3km ingázás van, vagy 2*50 és az is pályán.
Én nem azt mondtam, hogy pár évet fognak menni, egy csomó dolog javítható, diószórásal koksztalanítanak, vagy kap egy motor generált, de az olajcsere olcsóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #187632 üzenetére
Óh, ne is, bevonzom őket. Volt már olajevő 1,6 ecotec astrám is, de sose kellett bele olajat tölteni. Aztán volt prince motoros minim, ami nem kokszosodott. Utána rohadós mazdám, amit nem bírtam szétrohasztani. Tudom, most tsi-t kellett volna vennem, vagy ecoboostot, hátha azokat is elbaszom elbaszni. De most egy háromhengeres kis piros fűnyíróval járok, meg egy újabb rohadós mazdával.
Amúgy elképzelem, ahogy begurulok a szalonba az autóval, és elkezdek erőszakoskodni, hogy márpedig olajcserét, de azonnal, mert már biztos olajsáros a motor!
Vagy csak kicserélem én otthon. Nem tudom, hogy kell, de majd megnézem jutubon, nem lehet olyan nehéz. Be is pecsételek magamnak a szervizkönyvbe. Mondjuk gombás gyereknyomdával. Akkor megveszed?p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #187633 üzenetére
Te vagy a kivétel, aki erősíti a szabalyt
Mennyi ideig voltak meg ezek az autók év/km?Simán kicserélik, ha kéred, nem kell erőszakoskodni, én nekem 3500- nál volt az első csere (mondjuk ez ajánlottcsere volt) és 13500-nál a második csere (1 évnél) amúgy ajánlott csere 1év/15ekm és kötelező csere 2 év/30ekm lett volna előírva.
Nekem is volt 1,2HTP első generációs és nálam hibátlan volt, de másoknál vezérlés átugrás, szelep átégés és hasonló dolgok voltak, azért, mert neked pont szerencséd volt, az még semmit sem jelent
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz kisza25 #187632 üzenetére
Nem biztos, lásd a másik írásom a 7500 van 30e km-ről. 120e km-en utóbbi esetben 2 diós tisztítás belefér, és még marad 100e zsebben.
A 30e túlzás, ebben egyetértünk, egy magánembernél, évi 10e-s futással, sok várossal. De egy napi párszáz km-es pályázós autónál szerintem nem csinál akkora kárt, mint a magánember városi autóval 2 km-es távokon 15e km-nél cserélve...
-
válasz kisza25 #187634 üzenetére
Ohohohó, most megfogtál!
Astra: 8 év / 110k
Mazda 5: 5,5 év / 90k (szétverte a jég)
Mini gen2 (a kis herceg): kb 2 év 70-90k között (gtk)
Mini gen3: 3 év, 21-52k (lejárt lízingből visszavett autó)
Mazda 6: well, 1300 kmSzóval jah, valszeg a következő tulajok miatt csuklik annyit anyukám...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #187636 üzenetére
Annyiban azért legyünk korrektek, hogy kb. az összes szakértő azt javasolja, hogy ne várjuk meg a 30+e km-es olajcsere periódust, hanem a felénél cseréljünk olajat. Ami, figyelembe véve az átlag magyar felhasználást (évi 10-15e km, felerészt város), évenkénti olajcserét jelent. Ez nem nagy plusz költség, és a motornak hosszú távon jobbat tesz, mint a 2 évente 30e km-es csere.
De vannak esetek (évi 30e km feletti futás, tehát jellemzően nem városi használat), amikor a periódus betartása sem okoz akkora kárt. Persze ott is jobb a felezett csere, de azokat jellemzően hosszabb távokon használják, és cégek.
-
válasz parandroid #187636 üzenetére
Ok, ez mind új autó volt, mi bajuk lett volna ennyi idő alatt
Az astra meg kapott minden 14ekm-en friss olajat, vagy abban is 2 évente ment a csere, de 110ekm az még ok, a gondok utána kezdődnek.
Céges kocsikról beszéltem, azokba beletolnak évente 30-50ekm-t , 3-4 évesen mennek a piacra 150-200ekm-el azokhoz már 5-10 éves koruk között valamit jellemzően hozzá kell nyúlni.
Családban van 380 ekm-t futott bontatlan motoros, minden 10ekm-en olajcserével
Van 190ekm bontatlan motoros, mondjuk az most egy ideje 5ekm/év[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #187638 üzenetére
Céges kocsikról beszéltem, azokba beletolnak évente 30-50ekm-t , 3-4 évesen mennek a piacra 150-200ekm-el azokhoz már 5-10 éves koruk között valamit jellemzően hozzá kell nyúlni.
Ezt amúgy milyen statisztikából vagy tapasztalatból veszed? Ne is haragudj de nettó hülyeség így általánosítani.Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz kisza25 #187638 üzenetére
Mondjuk Mo-n hajtottam pár céges autót is, szinte mind Opel volt (astra, corsa, combo), a céges policy évenkénti szerviz volt, olyan 4-5 évenként voltak cserélve, évenként olyan 40-50-60k beléjük ment. Egyedül az 1,3-as jtd-kkel voltak gondok, azoknak 30k volt szigorúan tartva, bár általában a turbó szokott rajtuk megkotlani, más nemigen. Jó sok autónk volt, szóval volt merítés, bár nem akkora, mint egy lízingcégnek.
Nem azt mondom, hogy egy autónak árt, he évente olajat cserélsz benne, azt is elhiszem, hogy a gyártók hajlamosak a takarékosságra a megbízhatóság rovására is, még az is lehet, hogy ezzel az autó élettartamát is rövidítik valamelyest, valamint mérsékelten elkötelezetten környezettudatosnak is tartom magam, de talán éppen ezért komoly vívódás tárgya bennem a megfontolás, miszerint vajon az-e a jó, ha minél jobban kitoljuk egy autó élettartamát (mondjuk 20+ évre), vagy ha 10-15 évesnél idősebb autók nem szaladgálnak az utakon? Nyilván a kérdés nem ilyen egyszerű, és jó válasz sincs rá, az meg semmiképpen nem lenne az, hogy akkor szándékosan tegyük őket tönkre, de én inkább úgy vagyok vele, hogy ha már megengedhetem magamnak, hogy 5-8 évente váltok, akkor inkább átülök egy modernebb autóba, tudván, hogy az addigi is még legalább még egyezer annyi ideig megbízhatóan teszi a dolgát valahol. A gondok meg akkor kezdődnek majd, amikor harmadik alkalommal is még egyszer annyi ideig tennie kellene a dolgát. Nyugat-EU-ban a piac leszabályozta magát, és egy ilyen idős autót már csak az tart életben, aki valami okból nagyon ragaszkodik hozzá, de racionális érvekről itt már nyilván nemigen lehet szó. Na most vajon ez a jó irány, vagy a (sry to say) nyomor találékonysága, amivel minden romot életben lehet tartani a végtelenségig? Hazamegyek tornyos kis falumba, és elborzadva figyelem, hogy a lakosság egy mérhető részének ott vannak letámasztva az udvar végében a szanaszéjjel rabolt romok, amik donorként életben tartják a szétrozsdàsodott, füstölő, össze-vissza kókányolt, bontószökevényt, amiben büszkén cserél 10 ezrenként olajat? És akkor a prince motor kokszolódik, a mazdám rohad, a minim meg szét fog hullani a 30k-s olajcseréktől? Tényleg ez a legnagyobb bajunk?
Sry a tl;dr-ért.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187640 üzenetére
1.3 Multijet(/jtd/cdti) esetén én lánc problémákkal találkoztam, hosszú állás után indítva 1-2 talán mintha füstölt volna (amire egyelőre nem láttam magyarázatot), illetve a részecskeszűrős verziók érzékenyebbek talán. EGR és szívósor koksz is előfordul, elvégre kis motor, kis átmérők, nagy turbó, nagy korom - tisztítás megoldja legtöbbször, csere ritka. Összességében a hosszú periódushoz a vezérműlánc rövid élettartamát kötném talán. Viszont pl tök jó, hogy létezett belőle egytömegű lendkerekes verzió, és Bosch befecskendezős lévén viszonylag tartós&könnyen felújítható az üzemanyag rendszer.
-
válasz molnarpeter #187641 üzenetére
Amúgy szerettem azt az autót, mármint a C Corsát. Kicsit benzines karakterisztikája volt, viszont normálisan hajtva 4-5 liter között elment. Combóban annyira nem volt finom, meg nem is 4-5 literrel jártak vele a területi képviselőink. Tényleg, részecskeszűrő (?) egyszer meghalt benne (az épp Combo volt), elment az autó ereje, 110-nél készen volt autópályán, és sűrű, fekete füstöt eregetett. Mire hazaértem, full korom volt a hátsó ajtó, de semmi kedvem nem volt 100 km-re otthontól, egy 12 órás nap végén az autópályán megállni. Másnap reggel begurultam vele a szervizbe, és otthagytam nekik. Ezen kívül nekem nem volt az 1,3 jtd-vel gondom. Sőt, most így belegondolva, az is lehet, hogy ez még az 1,7-es turbódízel volt? Huh, de régen volt már. Corsa-kon kettőn is meghalt a turbo, azt már nem tudom, hogy javították-e, vagy cserélték. Valami olyasmi volt a sztori, hogy a tartósan alacsony fordulat miatt beállt, illetve nem működött 100%-on. De azokat az autókat én nem hajtottam, szóval nem ismerem pontosan a mesét - no meg a szerviz is hajlamos volt össze-vissza beszélni, a saját gépjárműveseinkről nem is beszélve.
Aztán épp akkortájt, amikor otthagytam őket, akkor álltak át saját flottáról lízingre.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187640 üzenetére
Elmennek sokat ezek még így is. A Passat B5.5 1.8T-t 374k km-nél talált új gazdára végig 20k km/év volt a csereperiódus. Minden gyári volt benne egyedül 1 új turbót kapott ennyi km alatt (igaz a vége felé már eszegette az olajat).
Az utód egy 1.8 TSI Skoda volt, na az kb 10k km után ette a vizet, aztán az olajat is elkezdte enni végül 100k km-nél gariban kapott egy új fűzött blokkott, ment is a levesbe (szintén gyári csereperiódussal futott, bár itt a konstrukció vt eleve szar nem az olajcsere miatt).
Az utód egy Passat B6 2.0 TDI volt 282k km-ig volt nálunk, 20k km/év volt a periódusa, gari lejárta után 15k km/év. Ennyi idő alatt egyedül egy EGR szelep hiba jött elő (ami sajnos a DPF-t is magával vitte a sírba, mert menthetetlenül telenyomta korommal).
Az utód egy Skoda 2.0TDI, 10k km után eszi a vizet...
A történelem ismétli önmagát?Nyilván ez csak egy pici szelet/morzsa az összes típus azonos autó között de sztem remekül szemléltei, hogy ami jó konstrukció az tud tartós lenni akkor is ha nincs benne minden másnap cserélve az olaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz szabonagyur #187639 üzenetére
Ha csak a fórumot követed, akkor is kijön, hogy rengeteg autó már új korában eszi a vizet, eszi az olajat és már az első 3-4 évben rendszeresen hozzá kell nyúlni, akkor erre még rájön a 30ekm olajcsere. Meg a 150-200ekm futás.
Én kb 10 különböző fb csoportot követek és biztos oda mindig csak az ír akinek baja van, de félelmetes mennyi garanciális nyűg van már a 0. naptól
Egymást követik az új motorok, hogy tudják tartani a normákat, nincs idejük kiforrni sem. Pl pár éve jött a kia 1,4t, nincs 5 éve a piacon, de már most váltja az 1,5t, meg most jött egy 1,5 dupla befecsis szívó.
A fordnál is volt az 1,6t, nem volt jó lett az 1,5 t, ez se jó, de már biztos faragják a következőt.
A renaultnál a tce motorok, azok se lettek túl jók már váltja az 1,33 t ami a mercivel közösen fejlesztett.
Egyre bonyolultabb motorok vannak, amik több törődést igényelnének, ehelyett kapnak 30ekm olajcserét, rosszabb esetben azt is 2 évente.
Mondj egy kiforrott motort benzines turbóból amit most új autóba raknak és mersz ajánlani, hogy az még 10 év múlva is koksz mentes lesz és nem fogja enni az olajat, de ne is legyen 10 év, legyen csak 5.
Nem kell matek zseninek lenni, 200ekm környékén turbós benzinesnél már koksz, egr, dieselnél dpf, kettős tömegű... simán bármi lehet a következő 5 évben.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #187644 üzenetére
De pont ezt mondom, ha nem konstrukcióhibás, elcseszett széria, akkor 5-10 évesen nem lesz semmi baja. Ha meg igen, az nem a hosszú olajcsereperiódus miatt van. 15-20 évesen más kérdés, de aki 15-20 éves autót hajt, az meg ne lepődjön meg, ha bele kell önteni az értékét még egyszer (kétszer, háromszor).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #187645 üzenetére
Ez egy 15 ekm-t futott olaj, biztos jót tesz az autónak még 15ekm ezzel
Nekem mindegy, én cserélgetem minden 10-15 ekm a saját autóimba, nekem ez eddig bevált, mindenki más tegyen belátása szerintEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz kisza25 #187644 üzenetére
De ez nem amiatt van, mert szar a motor, hanem mert csak így tudnak megfelelni a környezetvédelmi előírásoknak. Részecske szűrő, visszavezetett kipufogógáz, turbó, stb. Ezeknek ennyi az élettartama. Gondolod hogy a japán nem ilyen? A turbós benzines.
Én 1.5 TSI-m már 2 hengerrel is megy, a következő generáció meg vitorlázik lekapcsolt motorral. De jobb a turbós hibrid? Szerencsétlen gyártók már nem tudnak mit kitalálni.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest