-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ates2
senior tag
yeha
-
ates2
senior tag
válasz inf3rno #188403 üzenetére
http://www.lakaskultura.hu/hirek/valtozik-torveny-illetekmentes-lesz-testverek-kozotti-orokles-es-ajandekozas/
Vicces,hogy egy ilyet se tudnak a kormányablakba...
"Mikor lép hatályba a törvény?
A jogszabály 2020. július 8-án lép hatályba."Sőt! már lehet 1 hónapja hatályban van ez a törvény...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
@Qru
Az rendes, stabil embereknek való...
Nekem valami olyasmi kéne, ami még 3 hónap után is izgalomban (sic!) tart.
@rbalint88
Nem szeretnék szedánt, kombit is csak a cuccos Nissan 'elvesztése' felett érzett praktikum-nosztalgiából nézek; t.i. a negatív biciklitesztek okán némileg lanyhult kombik iránti érdeklődésem.
Viszont!
Visszaolvasva volt SLK tipp egy kollégától, és eszembe jutott, hogy abból volt a 'kis McLaren SLR' pofájú generáció; persze pont annyi köze van az SLR-hez, mint az Alfa GT-nek a Ferrari GTC-hez.
CC is, kétüléses is, és van birodalmi
sascsillag, az arányok jók...tetszetős tippnek tűnik elsőre.Konkrétan ennek kapcsán majd érdeklődnék egy kört a hirdetőnél: [link]
Kompresszor 1.8 160HP || Automata - érdemes vagy csak bátraknak?
Az öreg kompresszoros kocsi úgy nyűgös, mint az öreg turbós?
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Somatom
veterán
válasz LZs?! #188406 üzenetére
Én is ezt a gen. 2 -t néztem ki. Kicsit "komolyabb" a forma, mint a gen. 1 -é és még megfizethető. Ha jól tudom, van belőle AMG is. Tesztet találsz bőven. Pl. itt van ez.
Rossz bringákat teszteltél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LZs?! #188406 üzenetére
"Nekem valami olyasmi kéne, ami még 3 hónap után is izgalomban (sic!) tart."
Akkor maradj az olasz vonalon.
Alapmotor az a kompis 1.8-as, szóval nem megy kiemelkedően jól, főleg nagyobb tempónál ahol már van érdemi légellenállás. Próbáltuk haverral, igaz az egy CLK volt ami nehezebb mint az SLK de csodát nem tesz az SLK-val sem szvsz... Kompresszor ha megmakkan azt sokkal drágább javítani mint egy turbót azzal kalkulálj. Mélyebb típusismeretem nincs de a korabeli tesztek alapján nem egy játékos autó mint az MX5 , hanem a parton gyökketővel vonulós mint egy alap Z3.
#nincsbennetarcsi
-
Somatom
veterán
"Akkor maradj az olasz vonalon."
-Vajon meddig működik?
-Aztán meddig lesz szervízben?
-Mennyibe fog kerülni, hogy megint életet leheljenek bele?
Tény, hogy ezek a kérdések is tudnak okozni egyfajta állandó izgalmi állapotot, csak hát ....[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sagesz93
addikt
Sziasztok!
szerintetek egy 2004-es 1,2 60lovas elvileg real 130k km futott FIAT PANDA klíma nélkül mennyire jó vétel 350 körül?
Lenne egy ilyen "alkalmi" lehetőség, ősszel kéne egy második autó de akkor megvenném most.
Képekről teljesen jó bőrben van, belseje is, nyilván élőbe több minden kiderülne.
Az első autóm egy szinte ugyanilyen tulajdonságokkal rendelkező punto volt, én nagyon szerettem a kocsit.[ Szerkesztve ]
-
válasz Somatom #188409 üzenetére
Ez olyan elcsépelt dolog, a fiat tipom csak az éves szervizen volt, nem ette a vizet, se az olajat, ezt egy pár mostani új autó nem mondhatja el magáról (ford, vw, skoda...) A kollégám az elmúlt 4 évben 3x nélkülözte a ford kuga-t, legutóbb hétfőn jelent meg az asszony kocsijával, hogy nem indul a kuga, előtte kb egy éve volt ugyanez (szalonból vette)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
aktív tag
Az izgalmat definiálandó: a GT után (miatt?) nem a játékosságban, pörgetésben, illetve az ívrerakásban keresem azt, hanem a birtoklási/használati érzelmi skála (?) vetületén, t.i.
+1 - Örülök, hogy van és jól esik közlekedni (utazni) benne/vele; néha csak úgy kiviszem levegőzni rekreációs tevékenységként, és olyankor nem jön szembe kettő (vagy csak ritkán).
0 - Ott áll, ahol hagytam; beleülök, odaérek, kiszállok; legyen pöcc-röff, és tudja a dolgát.
-1 - Mit keres ez még mindig a kocsi-beállón? Van másik kocsi itthon? Nincs, bammeg...jó akkor megyek ezzel, legalább meg van járatva.
Szóval 1 és 0 közötti sávon keresek opciót; nem félúton, inkább kicsit közelebb a 0-hoz; ha nagyon nem találok, akkor valószínűleg jön valami kultúráltabb 'közlekedőedény' a Nagy Nulla jegyében.
PS: Remélem a fenti agymenésnek más fejében is van értelme...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Pista apja nem ilyet vett? (Vályi) Kokszolódik, mint az összes gdi, ennyit tudok róla. (50-60ekm csak város után tisztíttatni kellet, ha jól emlékszem)
Régebben a kia pro ceed gt-be rakták, meg i30 kupéba, most már elég sok mindenbe teszik.
Az új proceedbe, kona-ba, optimába, tucsonba, sportagebe
Van 5 év km korlát nélküli garancia, mi baj lehet?
Speedzone teszt van róla sportage-el (ebben beszél az apja autójáról is, hyundai ix35 1,6 t-gdi)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ngaba
aktív tag
Na, ma is néztem egy C-maxot, és a tegnaphoz képest teljesen más lett a hozzáállásom (következetesség, ugye...):
Első generációs (2008-as), 1.6 benzin okoskerekes (116 LE), Ghia felszereltség (ülésfűtés, tolatóradar stb.). Nincs hirdetve sehol, (tegnap elmentem mellette a párhuzamos sávban, és felhívtam a kiragasztott telefonszámot), így linket nem tudok adni. A tulaj megbízhatónak néz ki, az autó magyar (de nem 1. tulajos), szervizkönyves, számlák eltéve, 157e km, a beltér a 2011-es Alteámhoz viszonyítva is megkímélt, meg amit laikus szemmel látok rajta. Az árban szerintem meg tudnánk egyezni, megnézethetem szerelővel is. Vezérléscsere 140-nél, márkaszervizben (gondolom le tudom ellenőriztetni).
A negatívumok:
- Gázos is (nem gyárilag beleszerelt).
- Hidegindításnál a kipufogószelep (vagy mi) kb. 1 percig zörög. Azt mondta, hogy ez típushiba, és hogy a szerelők azt mondják rá, hogy emiatt nem érdemes megbontani.
- A gáztartály miatt nincs pótkerék, és 4-5 cm-t elvesz a csomagtartó magasságából
- Az első rendszámtábla kicsit horpadt, azt mondta, hogy egy kutya volt vele elütve, és talán a lökhárító volt cserélve, szóval azt a részt jobban meg kell nézni. (Meg parkolásos karc is van pár, de az annyira nem érdekel.)
- Ez nem az elpusztíthatatlan 100 LE-s motor, de összességében erről is inkább jobbakat olvastam.
- Nincs hangszigetelő burkolat a motorháztetőn, de azt vennék rá.Vélemény? A benyomásaim alapján tetszik (az eladó is, és az autó is).
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz LZs?! #188415 üzenetére
Persze, hogy van értelme! Pontosan értjük.
Impala, vagy semmi!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
inf3rno
nagyúr
Itthon mennyire divat leállni alkudozni a kereskedővel? Nézem már egy ideje a discoveryn az autós sorozatokat, és ott gyakorlatilag mindenen megpróbálnak alkudni. Inkább kereskedésből vennék, mint magánszemélytől a garancia miatt, de viszonylag magasak az áraik.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #188432 üzenetére
De ezt nem a kereskedő adja.
-
inf3rno
nagyúr
válasz MunezXBK #188431 üzenetére
A múltkor olvastam totalcaron vagy hol, hogy a kereskedő adta a garanciát, és amikor elromlott néhány hét múlva, akkor generáloztatták a fazonnak a motort ingyen. Nem tudom pontosan hogyan működik, de én is valami ilyesmivel lennék elégedett. Szerintem nem új kocsi volt az sem, de már nem keresem vissza.
Buliban hasznos! =]
-
szabonagyur
félisten
-
inf3rno
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz inf3rno #188438 üzenetére
Azért erre nem alapoznék egy használt autónál. A hiba is sok minden miatt jöhet elő. Igen, tudom, hogy meg "kell" javítania a kereskedőnek, de gyakorlatban nem mindig megy ez ilyen egyszerűen (és szerintem nem minden hibánál jogos a vevő igénye sem). Meg mondjuk egy jó ügyvéd sem árthat, ha minden kötél szakadna.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz BigBlackDog #188439 üzenetére
Gondolom pont ezért számít nagyon, hogy melyik kereskedéstől veszi az ember. De ezt írták a cikkben is. Gondolom nincs listátok, hogy hol érdemes venni és hol nem.
Buliban hasznos! =]
-
nagyúr
válasz sagesz93 #188410 üzenetére
Volt ilyen autónk, szerintem pont ez az évjárat. A 60 ló meglepően fürgén viszi az autót városban és a váltó is meglepően jó tud lenni. Rozsdára hajlamosak az osztrák példányok, a miénk rohadt, ezért és a klíma hiánya miatt lett eladva. Ami tipikus probléma vele az a szervonak egy jeladója (szögérzékelő talán), az egy kicsit fájóbb tétel az autó értékéhez képest, ilyen 60-80k körül javítható. Ezen kívül semmi gond nem volt vele a 2 év alatt. Parádésan keveset fogyasztott, muter ilyen 5 körül járt vele városban.
[ Szerkesztve ]
-
bernel
tag
válasz inf3rno #188440 üzenetére
A jóautókon van egy térkép a megbízhatóbb kereskedésekről, de nemt tudom, ebben mind benne van-e, ami jó.
-
gaborbol
őstag
An vegre valami innovativ:
Be kene kamerazni a kereskedoket amikor autot probalnak eladni... abbol tobb jonne be mint az ulesfutes havidijjabol.
-
ngaba
aktív tag
válasz gaborbol #188446 üzenetére
A gyártó szemszögéből van benne logika. Egy fokkal kevésbé lennének egyediek az autók (hiszen mindegyikben benne lennének ezek az extrák), így talán kevesebbet kellene várni új autóra (logisztikai szempontból is egyszerűbb lehet a sakkozás a különböző variánsokkal). Gondolom bizonyos szempontból a gyártás is egyszerűbb.
Más szemszögből viszont pazarlás. [Letiltott eszközök az autóban...]
A garancia után viszont mindenki meghackelné a rendszert (Magyarországon mindenképp).
[ Szerkesztve ]
-
printer71
csendes tag
Üdv. Mindenkinek
2008-as Seatokban az 1.4-és 86 lóerős motor az a 75 lóerős továbbhúzott változata , vagy egy másik motor ? -
Drughi
addikt
2014-es(de 15-ben forgalomba helyezett) skoda rapid 1.2 TSI milyen?
Betegágy?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest