-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Somatom #187951 üzenetére
Az új generációnál már elengedték a sportos vonalat a twingonál sajnos, betették a csomagtartó alá a motort, hátul hajt, de az ESP mindent is megfog és nem kikapcsolható. A kettes Twingo azért ennél jóval keményebb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #187949 üzenetére
Érdekes, hogy 2 misiért csak 6 éves vagy öregebb Clio-t tudsz venni. Pedig új korukban ezek biztos nem kerültek többe, mint 3 millió.
Az elektromos "trió" kapcsán meg 8-9 évesek vannak ennyiért. Ott már szerintem bejön a képbe az erős hatótáv vesztés, de ennek utána kell még néznem. Meg kérdés, hogy ezek Lada minőséget képviselnek-e belül, elviselsz-e bennük napi 1,5 órát (ha esetleg én mennék vele melóba)...
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #187953 üzenetére
Azt mondják, hogy kb. 70k-t bír ki átlagosan, utána felújítás szükséges, a korai turbós motorok a Renaultnál sem voltak valami fényesek. Pedig mindennapokban talán élhetőbb, ha nem bírod a kemény futóművet. Az RSnek a sima és a CUP változata is kőkemény, manapság már nagyon ritka az ennyire betonkemény futóművel szerelt autó, vagy talán nincs is. GT ugye nem kapott "body kit"-et, a teljes futóműve azonos a sima változattal (RSnél szélesebb, mások és erősebbek a merevítések, bekötési pontok, más a bölcső is stb.).
Mauzes: Nem olyan vészesek azok, jobban bírja az akkuja, mint a Leafeknek, mármint kevésbé degradálódik. Viszont hatótávban 100 fölé nem nagyon terveznék egy körben (főleg nem télen, mert klasszikus fűtése van). Minden elektromos autó ilyen minőségű, beltérben egyik sem 10 milliós kategória, mint amennyibe került újkorában.Még gen2 leaf sem az szerintem, az első, aminek kellemes a belső tere az az e-niro.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
-
veterán
válasz CactuS #187959 üzenetére
Gondoltam, hogy nem veletlenul elenyeszo mennyisegu elado van a sima szivohoz kepest.
Meg vacilalok, hogy megnezzek meg egy 75 lovasat, de majd kitalalom. Talan egy golf is jo lenne vagy hasonlo.A szerelovel ott jarunk, hogy egyebkent a mostaniban egy motorcsere se elveszett otlet, ha hosszu a lista.
Everybody lies.
-
-
Kali4
tag
Sziasztok!
Milyen autót ajánlanátok 650eFt-ért +bürokrácia és szervíz? Első autó lenne vegyes használatra.
Én G Astrára gondoltam, mert volt már a családban. Esetleg erre vannak tippek, hogy milyet érdemes venni? -
dj79
senior tag
válasz Kali4 #187963 üzenetére
Szia!
G astra jó irány, első autóként nem rossz választás, annyi van, hogy huszonéves fejlesztés.
Pont az elmúlt hetekben vadásztam egy olcsóbb
városi négykerekű esernyőreautóra, igazából ennél az összegnél a márka és a típus kevésbé számít, inkább az előélet a fontos. Láttam csodákat a piacon, pl. 15 éves autó, 17 eddigi tulaj meg ilyenek, szóval kitartást kívánok ehhez....[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Attól függ milyen autó, a sok tulaj nem csak és kizárólag azért lehet, mert rossz az autó. Pl: flottakezelőnél, ha kifut az autó, mire magánszemélyhez kerül, már átmegy pár emberen (Bank > flottakezelő > kereskedő > magánszemély), mégis valószínűleg ő lesz a második tényleges használója.
A twingo RSemnek én vagyok azt hiszem a 4. vagy 5. tulajdonosa itthon, volt, akinél csak 3 hetet volt az autó, abból 1,5 hetet kb. együtt töltöttünk, mert én gondolkoztam rajta, hogy kell-e nekem vagy sem. Az egyik tulajnál ~1 évet volt, de az autó értékének a harmadát ráverte (vezérlés csere, futómű felújítás.) Az ilyen darabok szerintem csak azoknál maradnak meg hosszabb távon, akik tényleg elviselik ezt a fajta típusú autót, a többség már.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kali4 #187963 üzenetére
Octavia, Golf 4, Leon, Toledo, A3 vonalon is körül lehet nézni, azoknak galvanizált a kasztnija, néhány jellemző ponton kívül nem szoktak rohadni (ha sikerül találni egy szép állapotút, minimális odafigyeléssel tartós lesz).
G Astra esetén 1.7 DTI nem rossz motor, adagoló elektronika javításra egyszer lehet, hogy szükség van, de behozza. Rozsdát nézném elsősorban.
[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz molnarpeter #187947 üzenetére
Ez még E90 vagy E91.
-
Tothgera30
Ármester
Mennyire reális 800k-1m környékén G Astra Classic II-t keresni? Természetesen a szokásos 1.4 szívó, klíma, 4-5 ajtó kritériumokkal.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #187970 üzenetére
Teljesen.
-
Drughi
addikt
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #187972 üzenetére
A focusbol szerintem picit drágábban kapsz jót, de az sem elvetendo. Az astra teljesen jo valasztas ebben a meretben. Az 1.4 lancos motor jo, de vasarlasnal figyelj, hogy ne 30 ezres olajcsere periodussal hasznalt autot vegyel. Sok a lerugott belole, de siman ki lehet fogni belole megkimelt nagypapi autot, nekunk tavaly es tavaly elott is sikerült egyet-egyet, anyamnak es apamnak is. Mindkettot idos maganszemelytol, szep allapotban.
[ Szerkesztve ]
-
Ricsxx
tag
Sziasztok!
Az Opel Astra K-ról van esetleg tapasztalat/vélemény?
Csak elméleti szinten felmerült, hogy arra váltanánk családi autónak. Főként benzinesben gondolkodunk, mert nagyrészt város és hétvégi kirándulás.Jó esetben évi 10k km max. Használt pár éveset néznénk. -
Mauzes
őstag
Sziasztok,
Suzuki Ignis és Hyundai i20 kb. egy árban van. Van jelentős különbség "minőségben" vagy megbízhatóságban?
-
ngaba
aktív tag
Autópályán 5-ösben ha viszonylag alacsony fordulaton odalépek, akkor kb. 500-at hirtelen felugrik a fordulat, majd vissza. Nehéz másra gondolni, mint hogy csúszik a kuplung (manuális a váltó). 230 ezret futott dízelautóról van szó. Ez kuplungcsere lesz kettőstömegűvel, vagy talán lehet rajta állítani valamit? Nem szerelői szakvéleményt kérek, inkább tapasztalatot. :)
Ami viszont érdekes, hogy amikor felugrik a fordulat, akkor azt írja ki a műszerfalon, hogy 4-esben van a váltó (pedig nem). Ezek szerint valahogy fordulatszámból és a sebességből számolja ki a kiírt fokozatot. Eddig azt hittem, hogy valahogy objektíven érzékeli, hogy hányasban van a váltó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ngaba #187979 üzenetére
Ha csuszik a valto, akkor nem fix fordulatot mozog, folyamatosan noni fog a fordulat. A kijelzett 4. szerintem arra vonatkozik, hogy oda valts vissza. Egyebkent mirol van szo? Urrepulogep, bevasarlokocsi, kertitraktor? Ill. Ez az autos topikba valo, vagy a markaspecifikus csoportba. Video segitene, plusz mit jelent az alacsony fordulat ...
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz aero. #187980 üzenetére
Seat Altea XL, 1.6 TDI.
A kijelzett szám az aktuális fokozatot mutatta (nem volt mellette nyíl).
2000-2100 körüli fordulatnál volt ez, többször reprodukálhatóan, ha ráléptem. Nagyon hirtelen felugrik 5-600-at a fordulat, majd visszaesik a normál tartományra. És szerintem ez máshogy nem lehet, csak ha valami gond van a kuplung környékén. -
molnarpeter
nagyúr
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
4 millió forint környékén keresünk szívó benzines autót.
Amit eddig kinéztünk az a Mazda CX3.
Tudtok ajánlani hasonló megbízható autót még ebben a kategóriában?20 éve a Prohardveren
-
vzsryl
nagyúr
válasz odrif #187985 üzenetére
A Mazdák rohadnak, az újak is. Erről elvileg nem ők tehetnek leginkább, hanem az acél beszállítójuk, de ez mindegy is. A lényeg, hogy én inkább kerülném a helyedben, vagy ha kifogsz egy tökéletes példányt, akkor kapjon egy alváz és üregvédelmet.
Mindenképp ez "a hátul csak kisgyerek férjen el" kategóriájú SUV jöhet csak szóba?
Esetleg Lexus CT200H, Prius 3, Auris 1.8 Hibrid. Ezekben ugyanaz a szívó motor van hibrid rendszerrel megtámogatva. Nagyon megbízhatóak, keveset fogyasztanak, és az akksijukat is cellánként lehet cserélni. Ja, és elfér bennük 4 ember kényelmesen.
Ha SUV kell, akkor esetleg Vitara és SX4 Scross 1.6 szívóval. Ezektől sem kell félni.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz odrif #187985 üzenetére
Inkább egy 3-as. Nem olyan menő, de legalább van értelme.
Ez a Mazdák rohadnak meg olyan urban legend. Biztos van valami alapja, meg van olyan, ami tényleg rohad, nekem a második mazdám van, ismeretségi körben is akad pár, eddig amelyik rohadt, az 10+ éves, ismeretlen előéletű, import példány volt, minden dráma nélkül ki lett lakatolva. Ez ne legyen szempont egy négyéves autónál, ha tetszik, vedd nyugodtan.Amúgy meg kb bármelyik autóról megmondják itt neked, miért szar, ez a legszebb ebben a topikban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MODERÁTOR
válasz parandroid #187987 üzenetére
Én a 3-ast szeretném, az asszony meg a CX-3-at. Még megy az adok-kapok ez ügyben.
20 éve a Prohardveren
-
veterán
válasz Ricsxx #187977 üzenetére
motorikusan nem tudok hozzászólni, én sokat utaztam benne, néha vezettem, szerintem egy nagyon pofás kis autó, jó anyaghasználattal, jó dizájnnal, nekem kényelmes is vezetni és utasként is. egy néhány éves példánnyal nem hinném, hogy mellé fogtok fogni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz odrif #187988 üzenetére
Én próbáltam a cx-3-at, gyakorlatilag egy szuvosított mazda 2. Nem mondom, hogy kicsi 2 embernek, de nem is tágas. A 3 meg kívülről nem sokkal nagyobb, belülről viszont teljes értékű kompakt. Parkolni sem lesz nehezebb, mert abból legalább kilátsz, a cx-3-ból meg nem. Viszont ha valaki be akar ülni hátra, a cx-3 el fog hasalni. Eleve nézd meg mekkora a hátsó ajtónyílás. Kb egy laptoptáska nem fér be keresztben.
Szóval szerintem azt az egy hétnyi tányércsapkodást megéri a dolog. Ha új autó lenne, akkor mondanám, hogy ő választhat színt, így használtban ez kicsit necces.
Vagy ha annyira szuv kell, akkor cx-30. De az meg új modell, szóval vagy vártok, vagy leasing/hitel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz BigBlackDog #187993 üzenetére
Azért annyira nincs ám az meg emelve, oviba pár anyuka jár olyannal, felül az eleje arra a padkára, ahova a tipo eleje nem ült fel
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bernel
tag
"Hívd fel a kerekedést, kérdezz rá, van ahol a hirdetésbe is beírják, hogy átvizsgáltatható. Ha nem megy bele a kereskedő, akkor ott kezdhetsz gyanakodni, hogy miért nem."
Ha a kereskedő engedi, akkor ilyenkor elkísér valaki a kereskedésből az átvizsgáláshoz? Vagy csak odaadják az autót valami biztosítékért cserébe? (pl. felírják az adataidat?)
-
bernel
tag
válasz MunezXBK #187997 üzenetére
Gondolom ezért sem szeretik, mert addig is kiesik náluk valaki a munkából, nem tud más ügyfelekkel foglalkozni. Ha nekem lenne használtautós cégem, én sem örülnék, hogy mindig kevesebben vagyunk, amíg az egyik kolléga utazgat a kocsival a szervizbe oda-vissza, vagy ácsorog tétlenül az átvizsgálásnál.
Vevőként viszont nyilván nem szívesen vennék olyat, amit nem látott szerelő, pedig lehet, hogy csak azért nem engedik elvinni, hogy ne essen ki valaki a munkából ezért.
Praktikusabb lenne egy olyan rendszer, hogy valami érdemi biztosíték fejében az ügyfél elvihetné maga a kocsit a szervizbe kíséret nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen