-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186489 üzenetére
Ennél nem csak a bi LED fényszórót engeded el hanem konkrétan mindent. Ez egy teljesen alap felszereltség :) Semmi extra nincs benne pluszba. Jól meg kell nézni, mert még az is lehet, hogy a kulcs nélküli nyitás is hiányzik belőle. Ülés fűtés nélkül még nem szabad hibridet venni :)
Amúgy a technika oké, maga a kocsi simán vehető, ha nem hiányoznak az extrák. Akkor tényleg felesleges kifizetni. Egy idő után amikor már a sokadik autót veszi az ember vannak olyan extrák amiről nem tud lemondani. Az ennyire alapmodell aurisnal az invertert is meg kell nézni mert lehet, hogy a gyengébbik van benne.
Nem kell felni a holland autótól. Ugyanolyan jó mint ha itthon venned. És onnan tényleg fullost hoznak be csoport kereskedői. De félre ne értsd nem akarlak rábeszélni. :)
Tényleg sok pénzt tudsz fogni ha nem fog hiányozni pár extra. 4.5 körül vannak a csoportba executive aurisok 2015 és 150k km körül.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz xEon1337 #186488 üzenetére
Ez nagyszerű hír. Igen, a 3 ajtós kivitel zavar egy picit, beszállás, parkolás mind körülményesebb, de ezen felül tudok emelkedni.
Egyébként Neked a FL előtti vagy utáni modelled volt?
Igazából ahogy olvasom a facelift az orr módosításaiban kimerült gyakorlatilag, átrajzolták a lámpát, nagyobb lett a hűtőrács és az embléma. Én nem vagyok benne biztos, hogy szebb lett, sőt... FL előtti és FL utáni C30 fehér színben. -
őstag
válasz yuing #186503 üzenetére
FL előtti volt (2009/06), pár hónappal később már az FL-es modellek jöttek (nekem nem is tetszik az FL lámpa). Ennél a kocsinál folyamatosan pakolták bele az újdonságokat (más középkonzol, nagyobb külső visszapillantó, hátsó üvegen nagy VOLVO felirat, stb.), nem az volt, hogy az FL-re tartogattak mindent. Ott tényleg csak új arcot kapott, plusz új hátsó ablaktörlőkart (az FL előtti nem nyomja rá eléggé és fátyolosan töröl), új színeket és talán felnit. Más újdonság nem is jut eszembe hirtelen, hacsak a motorokat nem vesszük, mert FL-ben már biztos, hogy nincs 2.4 szívó benzin, csak T5.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz focvis #186492 üzenetére
Golf kizárt, valami racionális keretek között mozgó, de különlegesebb autót szeretnék elsőre.
Fél évvel ezelőttig úgy éreztem, hogy egy első gen.-es Audi TT-t kellene beújítani. De elvetettem az ötletet, túl nagy szívás lehet anyagilag, így a kukában landolt az elképzelés. Annyi minden viszi majd a pénzt a különálló életem megkezdésével egy időben, hogy nem fér bele... -
őstag
válasz xEon1337 #186506 üzenetére
Értem, köszi szépen ismételten! Legalább annyi érdemi információt gyűjtöttem be Tőled, mint a különféle tesztekből összesen. Nagyon hálás vagyok! Ha a személyes találkozó során nem tesz rám valami oknál fogva rossz benyomást a C30, ez lesz az első autóm. Minél többet nézem képeken, annál jobban tetszik. Nincs túl bő választék a benzinesekből, de ráérek, az egész nyár a rendelkezésemre áll.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Napokban írtam ide, az autó javításával kapcsolatban. Nos, az tárgytalan. Közben arra jutottam, hogy autót kell , kellene vennem a közeljövőben ( Lehetőleg 2 hónapon belül , ha van valami értelmes ) .
Főbb szempontok, ami fontos
- Ár : Ugye korábban már mondtam, hogy 2 milla a max. Nos, ezt ki bővíteném maximum 2,6 millióra.
- Kor : Minél fiatalabb kellene, tehát 2009-től felfele , mivel nem 2-3 évre akarok most venni, hanem minimum 5-6 évre
- Nézzen is ki azért az autó valahogy , legyen valami férfiasabb
- Azért ne essen szét alattam, legyen biztonságos, az alkatrész ne mozogjon arany árban tehát azért bevált motor / motortípus lenne a fő célpont, akár motorkóddal . Az üzemanyag az benzin ( eddig csak benzines volt ) , de akár lehet dízel is, ha bevált a motor úgymond.
- Ahol használva lenne : Főként autópálya ( napi 60 km ) , város, tehát általánosságban mindenhol . Sajnos egyenlőre nem tudom megmondani, hogy évente mennyit mennék el vele a közeljövőben , a korábbi éveket nézve olyan kb 20-25-30.000 km-ert mentem el.Eddig csak Volkswagen autóim voltak ( Golf 4 1.4 , Golf 4 1.6 SR , Golf Plus ) . Néztem Golfot is, de Golf 7 alatt keresek ( drága sajnos ), de valahogy ez a Golf 6 nem igen akar be jönni. Lehet élőben jobban bejönne.
Néztem Passatot is, abból is a 6-os szériát. Sajnos sokan mondták azt, hogy a benzines abból gyenge, mármint az 1.6 , 1.8 TFSI meg gyalázat motor típusilag.
Néztem még Citroen C5 2.0 HDI , 2009-től felfelé. Na azért az be jön, tetszik is, viszont, alkatrész, szervíz mennyibe fájhat?
Illetve még Suzuki Vitarát néztem 2.0 benzin motorral ( 2007-2009 ) , illetve Toyota Rav 4-et 2.2 dízel motorral.Ezek alapján, ti milyen autót tudnátok ajánlani?
Köszönöm.
Gergő
-
veterán
válasz Doki16 #186502 üzenetére
ez mondjuk teljesen elkerülte a figyelmem, hogy nincs benne ülésfűtés. így tényleg felejtős azért ez, meg tempomat legyen benne, de jó lenne kifogni egy ilyen selection, vagy freestyle felszereltséget. van azért még 3-4 hetem eldönteni, meg jó lenne előtte eladni a mostani ceedet, amihez előbb meg kellene hirdetni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz yuing #186509 üzenetére
yuing + gergo07 + úgy általában mindenkinek a kérdés:
1-es bmw nem alternatíva? Nem értek a konkrét típushoz, meg úgy általában az autókhoz, szóval nem ajánlom, csak kérdezem. Nemigen láttam még a topikban szóba kerülni, ennek van valami oka?
Én is gondolkoztam rajta anno, de nekem kisautónak nagy lett volna, nagy autónak meg kicsi, szóval nem néztem utána.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Doki16
addikt
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #186513 üzenetére
Audi , BMW nálam kilőve . Régen be jött, mostanság nem igen. Valahogy úgy vagyok vele, hogy az ember akkor már valahogy máshogy van ítélve, vélemények.. vagy nem is tudom..
-
rbalint88
addikt
válasz zeus_2k14 #186510 üzenetére
Vitarát és Rav4-et kilőném, pályázásra nem a legjobbak, a 2.2 D4D ráadásul híresen egy kalap fos, legalább mint az 1.8TFSI. az a baj, hogy mindent IS szeretnél, de ez nem megy. Golf kategóriában maradva talán lehet valami értelmeset venni ebből a keretből, aminek a fenntartása se horror. Mivel sokat pályázol, abba az irányba mennék, hogy minél fiatalabb és minél tömegmodellebb legyen. Focus Mk3 és Mk3.5-ből van nagyon sok, jellemzően 1.6tdci és 1.5tdci, olyat nézegetnék. Ennél extrább autót nem merek ajánlani, mert innentől a fenntartási költségek eléggé durvát ugranak.
Doki16: lehet elég lenne, csak amiket hahu-n annak árulnak, azok a mezítlábasak
bandus: örülj, ha ülésfűtés van benne, nem hogy bi-LED[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz zeus_2k14 #186515 üzenetére
Ki nem szarja le, mások kit gondolnak? Amúgy az e30-as kupé óta kb az 1-es (azóta 2-es) kupénak (és kabriónak) van a legszebb klasszikus autó formája, ráadásul ez valahogy méretben is megmaradt akkorának, ami még egy élhető autóhoz szükséges, illetve elégséges, de nem nőtt otrombára, mint mostanra az összes kompaktok méreteit ostromló kisautó. Amikor az első minit gtk-ra törték, akkor gondolkoztam rajta, hogy egy 118i kabriót érdemes lenne megkockáztatni, de akkor még garázs híján, illetve a télen is napi használattal nem mertem belemenni. A bakancs egyes meg sok mindennek jó (kis családi autónak akár, ha csak egy, kisebb gyerek van), de nem az a kimondott menőzős autó. Felénk a Golf, meg az a3 mellett kifejezetten gyakori fiataloknak, első saját autónak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #186513 üzenetére
Régit M47 dízellel venném, többi motor túl drága az ízlésemnek. Difi hiba rémlik még.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186519 üzenetére
Ez egy Executive, nem Lounge. Szokásos Holland autó. Jó példány, nem tudom mióta van fent már náluk. A rendszám szerint 23-07-2019 a dátum amikor kivonták Hollandiából. Ha jól rémlik ezt a kocsit már tavaly is láttam hirdetve. Mivel nincs a szélvédőn matrica ezért itthon ez még nem is lett forgalomba helyezve tavaly július óta. Úgyhogy nem lehet bizományos autó. A szerviz és a hibridgari is lejárt már.
(#186516) rbalint88: Tisztelet a kivételnek, de a kerekedők 90%-a nem tudja, hogy mit árul. Ezért mondtam, hogy ha valaki meg akarja tudni az igazat a felszereltségről, akkor nézzen utána. Írtam, hogy mindenkinek nagyon szívesen segítek Aurisban
(#186517) bandus: Itthon szerintem nem is igazán vettek, komolyabb felszereltséggel hibrideket. Egyszerűen nem érte meg. Sokkal drágább volt bármilyen más kocsinál.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #186520 üzenetére
Igaz. Lehet maradok a Golf vonalon, 1.4 TSI motorral . Mennyire megbízható?
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186523 üzenetére
Az összes Holland autónál be van írva a szervizkönyvben a Kenteken (rendszám). GZ-581-N A volt Aurisom rendszáma. És van ez az oldal ahol le lehet kérdezni a dátumot, hogy mikor vonták ki a forgalomból és a kocsi műszaki adatait. [link] Próbáld ki írd be a rendszámot 3XSX26. Megkapod a másik volt hibridem adatait A mostani Golfom rendszámát, nem tudom fejből
A Holland rendszer valami elképesztő. Náluk minden apró momentum dokumentálva van a kocsikról. Minden kocsi kap(na) egy tellereportot amikor kivonják a forgalomból, csak a kereskedők valahogy mindig jól eltüntetik. Volt egy srác akitől kérdeztem, hogy hol van a kocsinak az a papírja erre csak játszotta a hülyét, hogy az meg mi. Biztos elhiszem, hogy nem tudja amikor saját bevallása szerint 5 éve hord be Hollandiából kocsikat(#186524) rbalint88: Mindent érdemes megnézni. A én kocsimnál is simán behazudta a kereskedő a led fényszórót. Közben meg amikor mondtam neki, hogy Xenon akkor csak hebegett habogott. De volt benne annyi, hogy az új hirdetéseknél már átjavította.
(#186525) gergo07: Ha láncos akkor érdemes jól hallgatózni hidegindításnál. A 122 lovas verziót kell választani belőle. Kellhet neki majd olyan 150k körül egy dióhéj, de amúgy rendben van, ha odafigyeltek az olajcserére. A láncot érdemes max 100k km-ként cserélni. Az enyémben jelenleg 163k km van és még szépen jár, ereje is van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz zeus_2k14 #186528 üzenetére
Egy Golfnál univerzálisabb, unisexebb autót nehéz elképzelni. Van hozzá minden IS. Olcsó cucc, drága cucc, minden van. Bontott alkatrész úgyszintén.
Milyen konkrét alkatrészre gondolsz? (Minden van.)
Olajcsere szett megáll 20-25 ezer között, minőségi anyagokkal. (CAX-hoz: [link]) -
zeus_2k14
senior tag
válasz focvis #186532 üzenetére
Igaz.
Azért félek tőle, mert egyik családtag vett egy 2004-es Mazda 6-ot jó pár éve, dízelt, 2.0 motorral ha jól tudom.
Mikor vette volt benne 240.000 km, most van benne 380.000 , napi szinten pálya, 120 km kb. Mikor megvette , rá 3 hónapjára porlasztós lett, fel lett újítva. Majd rá 2 - 3 évnyire megint porlasztós lett , majd turbós, majd utána az autó elektronikája mindig be jelez, le tilt , ilyenek, akkor az egr miatt kint van a check lámpa. Szóval az az autó 1 áldás... Lényegében én ezért tartok , félek venni.. főleg dízelt :/ De hát mást nem tudok, mert kell vennem kocsit mindenképp, azért is érdeklődök..Pl ennél a mazdánál a porlasztókra mondtak fél millát , a turbóra a Mazda szervíz elég borsos árat mondott, inkább nem írom le..
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186529 üzenetére
Rosszul emlékeztem rá, most nem kerestem utána. Köszi a helyesbítést
Ezt a Tellerrapport-ot is tőled tanultam, hogy egyáltalán létezik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
-
mirci18
addikt
Igen.
Régebben is úgy voltam vele hogy kisebbet nem vennék mint a mostani autóm.
A méreteim miatt. ezért is lett a második autóm a Dacia Stepway kialakítású tehát magasított.Nyilván a wagon r nem egy nagy méret de több kisebb autó is van nála amire nem akartam volna elcserélni minden áron.
tboy93
Köszönöm a választ mindenképp így teszek mert mint írtam ebben az árkategóriában kis ráfizetéssel jobbat olcsón fenntarthatót nem kapsz.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
válasz zeus_2k14 #186533 üzenetére
240k km alatt bármit ki lehet nyírni, ezt ne az autó számlájára írd. Ki tudja, milyen tulajai voltak, mit spóroltak meg rajta, hogyan használták, stb. A 240k km egy autóban mindig zsákbamacska, ha nem te tetted bele, és ismered az előéletét részletesen. Simán benne van, hogy rá kell költeni az árát még egyszer. Főleg egy turbódízelre, vagy magasnyomású benzines dízelre. Mit gondolsz, az előző tulaj miért vált meg tőle?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
oliwire
őstag
válasz Doki16 #186305 üzenetére
Ahogy javasoltátok, megrendeltem az Osram DLR-t, és tegnapi nappal fel is szereltem. Érdekességképp megosztom veletek, hogy sikerült valahogy olyan vezetékre kapcsolni a bekapcsoló-vezérlő szárat ahol ugyan nincsen feszültség, mikor nincsen gyújtás, és csak akkor van feszültség, mikor ráadom a gyújtást, de a jármű leállításakor még kell egy kis idő neki, hogy lemenjen róla a feszültség, így kb 15 mp-et még ég a menetfény. Nektek volt már ilyen? Amúgy ilyen lett felszerelve a kocsin a menetfény:
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #186537 üzenetére
Igaz.
Jelenlegi állás szerint, akkor 2 kocsira szűkült a kör. Volkswagen G6, csak hát ebből melyik lenne jó...
A másik pedig Ford Focus Kombi 1.5 TDCi 2012-tol felfelé.
Szerinted?
-
veterán
válasz Doki16 #186526 üzenetére
köszi ismét, tényleg elképesztő, legalábbis magyar szemmel nézve ez az informáltság persze itthon is meg lehetne csinálni, de talán túl erős a nepperlobbi, nemtudom. azzal is egyet tudok érteni, hogy magas felszeretlséghez egyszerűbb külföldi példányt kifogni, itthon valóban keveset adhattak el ezekből. na majd meglátjuk, szembe jön-e a tuti vétel, igazából nem hajt a tatár szerencsére
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
igen, ha a toyota auris club-ra gondolsz, de nem jött szembe semmi, ami megmozgatná a fantáziámat, nameg olyan sok aktív hirdetés nincs is. 2014-es autókat árltak legutóbb, én pedig mindenképpen FL, 2016-2017-esekben gondolkodom leginkább.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kos 7
tag
Sziasztok!
2.2 CRDi motorokról mit lehet tudni? Mennyire bajosak?
Szülőknek kellene egy SUV, vidéki városba (napi 20-25km, 2-3 indítással), és szembe jött a Kia Sorento mint lehetőség. -
Kos 7
tag
válasz tboy93 #186546 üzenetére
Most egy régi pug partnerrel mászkálnak, azt szeretnék cserélni. Nyilván nem must have a dízel, de ekkora rakterű autókban főleg ami újabb (10 év körüli), kevés jó benzinest találok, főleg ami nem 'professzionális' felhasználásra készült. Ötlet esetleg erre ?
(picit úgy érzem egyébként, hogy amit keresnek, az egy nem létező piaci szegmens )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest