-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
67 fokos olaj még mindig annyira kevés? Én tegnap mentem rendes országúton sima 95-ös tempót és nem feljebb 75-nel az olaj soha. De kis város után már 50 környékére esik. Ebben a hidegben nagyon nehezen melegszik be. Múltkor még 30 km országút után is csak 56 volt max. Csak arra tudok gondolni, hogy nem terhelodik a benzinmotor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem rég nézegettem a Golfokat és a bőrüléses modellekből még az ülésfűtés is hiányzott. Nem értem miért nem rendelték bele. Jó pár használt autót megnéztem az utóbbi egy évben, de nagyon sokban nincs benne az ülésfűtés, pedig nálam az kihagyhatatlan extra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha már így benne vagytok ebben az E10 témában akkor lenne egy kérdésem. Az 1.4TSI-t nem féltem tőle, de van egy Webasto kályha a kocsiban amit minden nap használok és kb ez az egyetlen dolog ami miatt elfogy majd a benzin a kocsiból. Annak a kályhának vajon árthat az E10?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #183430 üzenetére
Amikor vettem a Golfot nagyon alaposan körbemértem. Bazi drága hitelesített mérőt vittem magammal tehát tuti jók az értékek. 2015-ös Golf 120-130 mikron között volt végig. Nyúlványok a motortétben 50 körül, belül az utastérben az ABC oszlopoknál 60-70 körül.
Most így fújnak a németek. Az Auris pedig 100-120 körül volt. Nem sokkal volt vékonyabb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mi ez a BMW mánia, Audi mánia? Rengeteg Opel/Suzuki van az utakon. Nem értem a mánia szót. Az autók alig pár százaléka mindössze hibrid és elektromos.
Azok veszik akik sokat városoznak, vagy le akarják váltani a dízeljüket. Jelenleg a legmegbízhatóbb autók közé tartozik. És milyen többiek? Nem fogja megvenni akinek A8 Audi kell mert 4000 km-re jár minden nap. Az veszi aki spórolni akar. És HSD-ben már rég nem csak a Prius van. Auris, Corolla, Yaris, Lexus sok modellje. Azért egy IS300 ott van a szeren
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Fölösleges ebbe belegondolni. Mindenkinek más éri meg. Az Outlander sem ér 6 milliót, pedig egy 5 éves autó. A Golfom is annyiba került mint egy új S-Cross. Nem kell ebben rációt keresni. Valakinek kell a Prius megbízhatósága akármennyibe kerül. De ne csak ezt az országot nézd. Szinte az összes hibrid autó Holland. Náluk sokkal jobban megéri hibridet vagy PHEV-et venni, mert mindennél olcsóbban jönnek ki adózási szempontból.
A P3 Plugin jó, de az szerintem is nagyon túlárazott azért, hogy ne 2km-t menj elektromosan hanem 12-t. A simához képest mindössze 3,6(~4)-szor nagyobb az akkumulátora.Amúgy a kérdésedre válaszolva. Használtan igen megéri még a magyarnak is. A Hollandnak meg újonnan megéri, mert annyival kevesebb adót fizet rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A technológia lényegtelen. Én kapacitást írtam. A plugin akkor is gyenge a 4,4 kWh-val. A Golfom 8,9kWh, de alig tudok elmenni vele 18km-t jelenleg. Most ebben a -5 fokban, fűtéssel meg minden világítással reggel, triplán fogynak a kilométerek
Amúgy a P3 is javítható cellánként. Van is rá ember aki simán megcsinálja és balanszírozza.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ez szerintem nem baj. Aki megteheti inkább hibridbe üljön mint egy dízelbe. Szerencsére szépen lassan szaporodnak. Az évi tízezret menőnek lehet nem éri meg. Én annyit megyek, ülhetnék egy vadi új, jól felszerelt Tipoban is. De nem akarok. És sokan vannak így ezzel. De ugyanez a SUV jelenség. Teljesen értelmetlen az a rengeteg Crossover a városokban. 2 hónapig volt az Outlander, elegem is lett belőle. Kényelmes meg minden, de nagy egy városba.
A P3 1,3kWh, a plugin 4,4 kWh. Minden más egyezik a kettőben. Egyáltalán nem erősebb és a fogyasztása sem más ha le van merülve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Rosszul tudod Ugyanaz a motor van mindkettőben 136 lóerő összteljesítmény.
Pályán meg pont semmivel nem lesz kevesebb a fogyasztás, mert csak fékesénél van visszatöltés amitől kevesebbet enne. Menet közben a benzinmotor tudja feltölteni, de csak korlátozottan 60%-ig. Pályatempónál meg leginkább csak a belső égésű hajt.(#183562)Gaben92: Zsuffa Béla az ember aki ezzel foglalkozik. A Jenő úr csak bevizsgál és elad. De a kép nagyon adja
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Pluginnél ha valaki olyan elvetemült mint én és mindenhol tölt ahol csak lehet akkor még kevesebbet is eltud érni. Nekem most jelenleg 2,7-en áll a valós számolt mért fogyasztásom. Szerencsére a TSI maga is keveset fogyaszt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nagyon jó lenne az biztos. De sajnos pont az akkumulátor a legdrágább része ezeknek. Még a mai napig senki nem csinált olyan Plug-in hibridet ami ennyit eltudnak menni. Ahhoz kellene egy legalább 24 kWh-ás akkumulátor. Azt meg már elhelyezni is csak valami nagy SUV-ban lehetne talán. Amúgy még mindig az Amperát tartom nagyon jó megoldásnak. Csak senki nem fejlesztette tovább azt az ötletet. Idén elvileg jön pár darab nagyobb hatótávú PHEV is. Talán pont a Mercedes fog kiadni egyet. De azok meg valószínűleg 20 millió felett lesznek.
Amúgy én így is jól elvagyok ezzel 20 km-el. Nyáron meglesz talán a 40 is. Egyszer 38 már sikerült 10 fokban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #184147 üzenetére
Igen előtte eljött megnézni. És utána kérte, hogy menjünk el Juhász Jenőhöz. De a végére már nagyon elegem volt a srácból.
De kaptam olyan telefont is, hogy valaki 60km-re volt tőle és, hogy az nagyon sok, ő annyit nem megy egy autóért. De azt se értem akkor minek hív fel, nagyon jól látja a címet a hirdetésbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #184153 üzenetére
Így néz ki az erősített inverteres Auris adattáblája. [link] FL után már szinte mindegyik ezt kapta és ezáltal lehet vele 345 kg-ot "vontatni". Hivatalosan sem ajánlják semmire, csak bringatartónak. Érdekes a Golffal húzhatnék 1500 kg-ot is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MARVEL #184187 üzenetére
Hamarosan jön a nyár nem kell már olyan sokat fagyoskodni Sporolj még hozzá nyáron, mert én nem bíznám a beérésemet napi 80 kilométeren egy 350k Ft-os kocsira.
Tavaly kerestünk kocsit 300 körül napi 120 km-re. Átnéztem a felhozatalt és lehangoló volt az egész. Végül egy Kia Rio lett a kiválasztott 900-ért. Immáron 30k belement azóta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz diegho #184589 üzenetére
Fluence egy teljesen okés autó, csak nem igazán terjedt el. Egy "olcsóbb" sedan Megane 3. Elég sok extrát megkapott az M3-tól. Ha nem fapadosat néz az ember hanem egy ilyen jól felszereltet akkor elég kellemes tud lenni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #184596 üzenetére
Melyik részét? Írtam pár dolgot. Én szerettem az Megane 3-at. 3 évig hajtottam egyet. Ez egy kicsit butított verziója, de nem vészesen.
De mint mindent, ezt is a helyén kell kezelni. A Golfomtól például fényévekre van, de még a tiedtől is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #184831 üzenetére
Te neked találták ki a Passat GTE-t. Rengeteg extra van benne. Led Fényszoró például alapfelszereltség. Ha tudod tölteni a legjobb választás lehet számodra. Vagy ha van türelmed és pénzed akkor ahogy molnarpeter is írta jó lesz az Octavia plug-in is.
GTE vonalon tudok segíteni mert elég jól ismerem a típust.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #184846 üzenetére
Nem is fogsz még egyhamar, egyelőre azt se tudni, hogy mikor jelenik meg. GTE-ből kiindulva tippre olyan 10-11 millió körül lesz a fapados.
Használtan is drágák a Passat GTE-k ez igaz és azért bennük lesz a 100k+ km simán. Egyébként ebben már a legújabb generációs TSI van és a legmegbízhatóbb 6 sebességes olajos DSG. De tény, hogy nem fog tudni versenyre kelni megbízhatóságban egy Corolla 2.0 TS-el. A Toyota nagony jó választás lehet neked, de mindenképpen próbáld bele magad, mert elég hasonló a Megane-hoz.
(#184851)Tin: Toyotában nincs Android Auto. A tablet megszokást igényel, biztosnágtechnikai okokból van ott. Az Aurisban nagyon elrontották, hogy annyira lentre rakták. Most a Corollában észszerűbb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mobal #184862 üzenetére
Amperában pont az akkumulátor ami legmegbízhatóbb. Nem kell félni tőle, hogy bármi bajuk lesz. Még 7-8 évesen is gyakorlatilag 95% körüliek. Viszont 2013-as a legfiatalabb belőle. Totalcarnak van egy nagyon jó videója érdemes megnézni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz koxkids #184916 üzenetére
Nézd meg még az Auris HSD-t is. Ugyanannyi pénzért fiatalabb mint a Lexus. 2015/6-tól volt FL váltás, bár azok jelenleg inkább 4,5+ felett járnak. Fele annyi gondod nem lesz egy HSD-vel mint egy turbós benzinessel. Jobban fogja viselni a várost és a pályázást is a Toyota rendszere. És nem mellesleg a fogyasztás is sokkal kevesebb lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz koxkids #184919 üzenetére
Nekem egy évig volt FL Aurisom. Javítottak a hangszigetelésen. Teljesen rendben van. Eléggé érzékeny vagyok ezekre a dolgokra és engem egyáltalán nem zavart. Nyilván a Lexus jobb, de ugyanannyiért idősebb is. És az FL Auris már modernebb, nagyon jó ledes fényszóró van már benne executive szinten. Meg ott a TSS is ami elég jó benne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz koxkids #184937 üzenetére
Kinek mi. Nekem jobban bejött mint a Lexus rendszere. De egy VW-hez viszonyítva el van maradva. Amúgy jó a Touch 2 én szerettem. Bár sok mindenre nem használtam, a navit konkrétan soha. Minden funkciója fizetős az a baj.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kovbela10 #185117 üzenetére
Prius 2 Nem lesz gond a váltóval. A többivel ilyen árkategóriában már bármikor bármi lehet. Megveheted bármelyik hagyományos automata váltóval szerelt kocsit, de legyen félrerakva tartalékod ha meg kell csináltatni. És akkor ha már rendbe rakták nálad jó sokáig rendben lesz. De így ebben a 15-20 éves kategóriában olyan autót ajánlani aminek biztosan jó a váltója esélytelen. Csak a Prius ami atombiztos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gergőke88 #185120 üzenetére
Nagyon kicsi lesz a Yaris 2 gyerekkel. Keress kifutó Auris hibridet hátha létezik még valahol újban. Még az Auris is kicsi hátul hát még egy Yaris.
Vagy P3 de az "öreg" már.
Kicsit várnék az elektromos támogatásra hamarosan elvileg bejelentik az új feltételeket.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gergőke88 #185123 üzenetére
Ha meg vagy elégedve a Yaris-al akkor bátran veheted városba. Benne az elnyűhetetlen HSD rendszer, ami miatt én nem is néznék mást városba, ami nem tisztán elektromos vagy plugin.
Auris már 18 óta nincs gyártva, már nem csoda ha elfogyott mind. Volt belőle 5 ajtós is. A kombi meglepően nagy. A hátsó sor kicsi benne.A Clio hybrid az adná, de biztos bazi drága lesz meg szerintem jó ha 2021-re megkapja az ember.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #185341 üzenetére
Nem értelek, fent meg ezt írtad: benzines (többnyire gyakori kis távú városbeli utazások, rövidtávú autópályázás)
Én nekem ebből az jött le, hogy inkább városban használod, most meg pont az ellentétét írod. Akkor egyértelműen valami dízel ha csak pályázol és hosszútávon.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #185345 üzenetére
Erre villanyos jobb lenne. Egyik belsőégésű motor se fogja szeretni ha már indulás után nem sokkal 130-al fogsz menni. Molnarpeter Ampera tippje nagyon jó erre ha tudsz tölteni. Ha nem akkor is jobb ide egy sima Toyota HSD. Jobban fogyaszt pályán bármilyen benzinesnél. És jól viseli a rövid távokat, hamar bemelegszik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #185356 üzenetére
Sokat árt neki. Ne is gondolkodj hagyományos benzinesben, mert nem fog neki jót tenni ha hamar pályára mész vele. Egy plug-in nagyon jó neked erre amire akarod használni, mert otthon simán 230-ról fel tudod tölteni és annak semmit sem fog ártani villanyos módban ha csapatod neki azonnal 130-al. Egy Ampera simán kifog bírni napi 20km pályázást elektromosan. Hosszútávra meg ha mész 550 km-t ott a belsőégésű motor ami tölti az akkumulátort és hajtani is tud végső esetben.
De amúgy ha nem akarsz töltéssel bajlódni ott a HSD aminek a legkevésbé árt ha sokat jár hidegen és a 0W20 olajjal hamar be fog melegedni pályatempóra.Tudsz otthon tölteni ez itt az első legfontosabb szempont? Én annyit tudok neked hozzátenni, hogy minden plugint lehet 230-ról tölteni és lazán megvan max 5-6 óra alatt egy feltöltésre 100%-ra.
(#185357) Valenhun: Mindegyikben ugyanaz az 1.8-as benzinmotor/villanymotor van: Auris, P3, P+.
Van Auris HSD kombi. Azt is érdemes megvenni, mert az 5 ajtós nagyon kicsi csomagtérben.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #185375 üzenetére
Nem sokat tölt vissza, kicsi az akkumulátora és csak a legjobb esetben tud menni villannyal, 70 km/h-ig. Ha nagyon odafigyel az ember és az út is teljesen sík akkor olyan 50-es tempóval lehet elmenni vele max 2 km-t.
De amúgy javaslom a HSD-t, mert a modern autók közül ez fogja legjobb bírni a te felhasználásod szerint. Az Auris nyáron képes 40 fokra felmelegedni fél perc alatt. Itt már leállítja a motort, onnan lehet tudni, hogy elérte a 40 fokot. De télen is kíméli kis tempónál a benzinmotort, mert nem engedi rá a hajtásra, csak generátorként üzemel. De ez sajnos csak lassú városi közlekedésre igaz. Viszont ahogy írod 1km mire kiérsz pályára az már elég lehet, hogy meglegyen a kicsit üzem meleg motor. Egyébként 2 vagy 5 perc alatt télen nincs az a motor ami felmelegszik rendesen autópálya tempóra. De az eCVT eléggé partner ebben ha az ember megtanulja kezelni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #185383 üzenetére
HSD be fog indulni mindig és addig le sem áll amíg be nem melegszik. Soha nem lesz olyan, hogy hideg motorral érné el a pályát. Pont ez a lényege annak a rendszernek. 5 fázisa van a motor bemelegedésének S2-nél állítja le először és csak bizonyos feltételek mellett. Eléggé jól ki van találva a rendszere.
(#185384) Citroghost: Akkor kombit keress, mert az ötajtós kicsi.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #185391 üzenetére
Hidd el, hogy nem így van. Van vele egy kis tapasztalatom
Csak egy esetben nem indul be reggel a benzinmotor, ha fel van töltve az aksi min 60%-ra és mint a villám gyorsan benyomod az EV gombot. De ezt nem szabad ha csak nem 3 méterrel állsz arrébb. Amúgy meg hagyni kell működni a rendszert mert elég okos ahhoz, hogy a júzer ne tudja tönkretenni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #185446 üzenetére
Mindenre is a Prius a megoldás
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #185607 üzenetére
Ha számít a megbízhatóság és az olcsó szerviz akkor a HSD. De ha minőségre (mondjuk azt nem egy A3 adja meg) akkor az Audi. Számomra semmi nem szólna az Audi mellett. Nem különleges, nem igazán jó prémium, nem erősebb. De autószerűbb mint a Toyota. Főleg annak aki nem tudja elviselni az e-CVT váltót. Amúgy meg nézz rá a Golf GTE-re. Jobb mindegyiknél. Ha akarod takarékos, ha akarod nagyon erős.
(#185608)molnarpeter: Pályán nem lesz egyik se takarékos. Van az Auris csoportban egy csávó aki a dízel pályázó gépét cserélte Aurisra. 7 liter körül jár vele. Ami szerintem még mindig nagyon jó, csak sokan még mindig abban hitbe élnek, hogy a HSD 4 liter max mindig mindenhol. A TSI is enni fog pályán. Amúgy benzinesben mindkét technológia nagyon jól fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #185612 üzenetére
Jah már emlékszem rád. Igen én javasoltam a legjobban neked a HSD-t. Mindenképpen azt választ a A3-al szemben. Sokkal jobban fogsz kijönni belőle hosszabb távon. Ha nem szerelem kérdése a választás akkor racionálisan a Toyota a jobb.
(#185613)rbalint88: Bocsánat rosszul fogalmaztam. Audi vonalon nem nagy eresztés egy A3 úgy értettem. Nem ültem hosszabb távon benne, csak a GTE mellett ott volt az E-Tron is és nem volt jobb a Golf-nál. Számomra már maga a Golf is egy nagyon jó szintet képvisel. Tök jól érzem magam benne
Én is a HSD-t javasoltam neki anno, amikor ez felmerült. A3 DSG-vel nem éri meg. Akkor már az Auris sokkal megbízhatóbb. Pályán is jobb lesz az Auris. A TSI Golfom rosszabbul fogyaszt mint az Aurisom. Úgy tudok 5 liter körüli értékeket hozni országuton, hogy kihasználom a 30 km elektromos hatótávot. Az Aurissal meg minden erőlködés nélkül lazán megvolt 4 körül egy ugyanolyan táv. Egyszerűen ennyivel hatékonyabb.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185672 üzenetére
5-ből már kijön egy V60 D6. Érdemes belépni a facebook csoportjába. Ott szoktak feltenni jó áron autókat. Mondjuk sajnos eléggé felment az áruk és némely 2015-ös példányért simán elkérnek 6+ milliót. Annyiért már jobb vétel egy Passat.
Amúgy néz még rá a Golf-ra is. 5 Millióért már simán kifogható egy példány. Aurisból ennyiért meg már fullos pár éves kocsit kapsz.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #185906 üzenetére
Ennyi a vége neki. [link] GPS szerint 186.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen