-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hobizoli #18474 üzenetére
Mennyivel? Lézerrel bemérettem, 60-nál már 2-3km/h-t csal felfelé, magasabb sebessegnél picit többet. Kb akkor mutatja madj a valós sebességem?
Vagy esetleg lehet vhogy kalibrálni a sebességmérőt? Sima analóg, nem digitális.
mod:
Mágus2: 1,2 8V, nehéz vele gyorsan menni és a gyorsulása is alapból olyan mint nagyanyám konyhakredencéé lejtőn felfelé.
Vagy akkor maradjon a gyári méret?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Olvastam, hogy rámentek a katalizátor lopásra a szinesfém gyűjtők. Ez hoax vagy valóban előfordul ilyen? Zseblángvágóval járnak már vagy mi a szösz?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
N-vidi-A #18672 üzenetére
10 literrel eljársz vele ha nem koppon hajtos, ha városn kívül is mész akkor 8-ból is. Szereti csipegetni az olajat, de amúgy ok. Nem hajlamos rozsdásodásra, nem túl drága hozzá az alkatrész, nem lopják, és nem elromlós fajta.
Nekem 100 lovas volt ilyenből (1,6 16V), a 100 lóval is ment 136-al meg már élvezetes is lesz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szplöttyy #19100 üzenetére
Mútkor futttam bele ilyen szituba. Előzés közben mögöttem el kezdett villogni a hülye, hogy takarodjak a 'csába. Érted pont a másik autó mellett voltam. Kicsit ráléptem a fékre, hogy érezze a törődést. Egyből vissza is vett az arcából a hülyegyerek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Vannak ilyenek sajnos. Németeknél elveszik az ilyen jogsiját, nálunk szarnak rá. Nem csoda, hogy ilyen gyatra a közlekedési kultúra/morál.
7végén pl jobbról a leállósávon előzőtt meg egy bömbi az M7-esen.Nagykőrösin cikázott a Seat-os, elém is bevágott ezért rádudáltam. Erre megállt előttem és kiszállt emberkedni. Mikor közelebb ért, és látta, hogy 3 férfi ül a kocsiban ő meg egyedül van rögtön lehiggadt.
De én tartok nevelőeszközt is a csomiban, pont ezért.mod: off
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Csabee. #19426 üzenetére
Nem mindegy bizony. Matemtikusokat foglalkoztatnak minden biztosítónál akik szépen a statisztikai adatokból kibányásszák, hogy mely napokon van több baleset, milyen színű autók törnek gyakrabban, stb.
zsid: Úgy vagyok vele, hogy inkább most fizessek kevesebbet mint kitudja mikor.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Félig off, de ez durva bukás volt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A gépkönyv szerint 40k km-enként kell gyertyát cserélni. Ezt mennyire kell komolyan venni? Nekem egy kicsit rövidnek tűnik az az intervallum...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #19608 üzenetére
Mi más?!
Am csak dupla gyujtógyertyás (mint pl Alfánál a Twin Spark motorok).
"A legkülönlegesebb a 2002-től gyártott Honda Jazz i-DSI motorja: ebben a két gyertya nagyon eltérő helyen van a hengerfejben, ráadásul a fordulatszámtól függően időben is eltolva szikráznak. Kis fordulaton így állítólag nagyobb a nyomaték, nagy fordulaton erősebb a motor. Egyfajta változó szelepvezérlés-pótlék - olcsón. És persze tisztábban is működik, kevesebbet is fogyaszt az i-DSI."
[link]#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #19610 üzenetére
Azért ne a 2,5 lityós mocikhoz hasonlíts egy benzines 1,2-es, 4 hengeres, 8 szelepes, non-VVT-i szívó SOHC motort.
A maximális 110Nm már 2800-as fordulatnál rendelkezésre áll (78Le 5700 rpm-nél). Ez egy benyós kis könbcentis motortól igen-igen jó. Nézz meg egy hasonló korú, vagy akár egy modern 1,2-es vagy 1,4-es szívóbenyós Polo-t pl hol adja le a nyomaték csúcsát...
Na ugye.Ezen kívül országúton 3,5-4 literből lazán eljárok (nem tötyögve!), városban 4,5-5 de pályán már van egy kis étvágya ott már 6,2-6,3-at eszik 130-as tempónál.
Sajnos elég rövidek a fokozatok és nincs 6. fokozat sem, illetve itt bosszulja meg magát a 0,36-os alaktényező (viszont remekül pakolható ugye)...
Szóval no para a te Ódid már rég atomkra hullott pénznyelő lesz mikor ez még mindig vígan falja a km-eket...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #19621 üzenetére
Akkor járod a bontókat?
Tökmindegy: Haver nem rég vett egy 10 éveset belőle. Vitt egy kört, elég szépen megy, pedig neki a gyengébb változat van. Fura, hogy ahol a "normál" autó már kezd kifogyni a szuflából ez ott kapcsolrá igazán. De megszokható/szerethető. Mitöbb rövid úton képes addikciót kiváltani az ember fiából.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tökmindegy #19625 üzenetére
Sok a széthajtott darab, nagyon meg kell nézni melyiket veszi az ember.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tökmindegy #19632 üzenetére
Ha valóban budai hölgy, akkor érdemes megnézni. A kocsit is...
Alvin_ti4200: JTD-t nem erőltetném... inkább TS-t keress sztem is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tökmindegy #19638 üzenetére
MILF?! Akkor ne is tudja meg az asszony. Főleg az árát/tarifát.
Komolyra fordítva: sajnos a megkímélt darabok nem olcsóak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azért ezt kipróblánám: [BMW M135i]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tökmindegy #19698 üzenetére
Volt róla cikk, vagy a TC-n vagy az Origón ha jól rémlik. Sok ember behúztak. Nepper bevette bizományba te megevtted tőle, kfizetted a nepper lelép az igaz tulaj meg perel.
Az igazi szopi.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kellett a belépő motor. Poloba még elmegy az 1,4 -es de Golfba haramatos.
To all:
Ismerős keres 3-4 milla között erős de kicsi méretű autót. Lehet 3 ajtós, fronthajtásos (vagy összekerekes) legyen, ne legyen dízel se automata váltós és ne robbanjon le minden sarkon. Kb ennyi elvárás van.
Most A3 1,8-2,0 TFSI-ket nézeget (pl ezt de gyanúsan olcsó és kevesett futott), de szóbajöhet más is. Ötletek?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
3-4 milla között keres haver kocsit. Vmi hot-hach félét. Tehát ne legyen nagy kasztnija, benzines legyen, front vagy összkerék hajtású (fél a hátul kaparósoktól), és lehetőleg ne menjen rá a gatyája a fenttartásra.
Tippek?
Ódi A3 1,8 TFSI-t meg 2,0 TFSI-t nézeget most. Jó az irány? Egyéb javasalt?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kolléga vett most használt 1-es Kókuszt (4 ajtósat). Korrekt, 1,6-os jószág. Klímával vérszegény már kicsit előzésnél kikel kell kapcsolni. A klíma off felér egy lightos nitro fröccsnek. De egyben van és nem hullik szét alattad (ha rendesen karban van tartva).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Tudom a G Astra is így volt/van beállítva. Majd mondom is a srácnak, lehet ő nem tudja.
mod:
MMA87: 3 ajtós, tehát családi autónak nem olyan ideális ezzel jelentősen csökken a vásárlók köre. Maradnak a fiatalok, ők meg nem nagyon veszenk ilyan "vérszegény" 1,4-est. Egy megnézést megérhet, de nagyon a körmére kell nézni mert tényelg elég olcsón adják...
mod2:
AndrewTdi: Nagyon pofás!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Láttátok az Auris II-t? Pofás az orra de a háta tiszta Kia/Hyundai. Kicsit vásári szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #20419 üzenetére
Az előző semmilyen volt ez meg szimplán randa. Legalább elindulat valamerre...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Netflix
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron