-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #106818 üzenetére
Nem rad ertettem az onamitast, azt irtam elfogadom hogy a hondad ennyit eszik.
Voltak nekem is benzines kocsik sokaig, a mazdam is elment tavasztol oszig ezen a szakaszon 8,5L ami csak 2,5l a zetorral szembe, viszont telen ahogy hult a levego ugy zabalt egyre tobbet emlekszem mikor majd 1 hetig -15 korul volt lenyelte a 16L is, de 0 fok korul is minimum 10-12L kert, hosszuba ekkor is elment 8L korul csak en nem ugy hasznaltam.Holnap megnezem majd ha elnem felejtem a 2 oktavot hogy mit ir, az egyik 1,6 101 es a masik 1,4 140 tsi, a tsi egyebkent jol fogyaszt mondjuk az palyazik nagyreszt.
-
nesa
veterán
válasz AMD Power #106845 üzenetére
Ez vagy 2006 vagy 2007 be volt amikor duborgott a frank hitel mindenki uj vagy nagyon ujszeru autot vett, es hulyenek neztek (az okosok )aki nem igy tett, egy tizeneves 323-as mazda nemsok embernek volt az alom auto= kb eladhatatlan kategora volt akkoriba ...a telepen is kb az utolso sorban alt.
+ nyilvan addig otthagytam a masik automat.azt szerencsemre egy gyonyoru szep fagyos napon mikozben a piros lampanal varakoztam totalkarosra torte egy nyarigumival versenyzo kolega, a biztosito jol tejelt es 3 honap mulva meg elis adtam.
-
nesa
veterán
válasz AMD Power #106868 üzenetére
Nekem nagy orom volt mikor GTK kapott a vas kb olyan volt mintha 2x adtam volna el, tul sok baja nem lett, itthon megtudtam csinalni es hasznalni meg kb 3 honapig.
En mindig ugy vettem kocsit hogy az elozot meg megtartottam egy ideig tuti ami tuti alapon, aztan ha bevalt az uj akkor adtam el a regit, de legutobb mikor az egyterut vettem a tipot nemis akartam eladni.Utaltam azt az autot.
-
nesa
veterán
Voltak akiknek ez is tetszett
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #107112 üzenetére
Havernak is volt vitoja az is baromi halk volt minden megtett km-re jutott 1 nap general honapokig alt szervizbe (ilyenkor olyan csendes volt majdnem mint egy lexus) utanna 2 napig jovolt aztan megint es soha nemert veget kb 3 evig ment ez igy .... eladta, jo kocsi volt.
Alitolag nem o volt az elso aki vitoval beszivta... -
nesa
veterán
válasz Mágus2 #107615 üzenetére
Alapul vesszuk egy sima adagolos dizelt aminel az ossz motor elektronika 1db magnesszelep hogy lebird alitani.
Tehat mitol eszik tobbet csak a befecskendezes szoge valtozik hidegen kopogossabban jar ez a tipon kb 2 eve kivan kotve tok egyforma telen nyaron -20 tol + 50 ig semmit nem alit de ha alitana se szamitana mert mert csak a kopogas erossege valtozik, nem a fogyasztas, ugyanis a dizelnel a levego mindig alando mennyisegu kizarolag a befecskendezett uzemanyag mennyisege valtozik, igy valtozik a fordulatszam.
szoval az a 20-30% nal tobb amit te gondolsz az inkabb 2-3% a hideg olaj es feszesebb jaras miatt hidegen.Nalam mind2 dizel ugyanannyit eszik, tok mind1 hogy tel vagy nyar van sot telen ilyen 20-30-40 percekre le se alitom.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Mágus2 #107619 üzenetére
Ezeket a nemetekre jellemzo felesleges szarokat ki kell dobalni a kocsibol mint pillangoszelep amit pl az opel is felrak egy olasz dizelre, az olasz meg nem rakja, megis jo.
Azt meg nehezzen hiszem hogy pl 2000 fordulatnal is hidegen a duplajat eszi mig melegen eljarsz 6l addig hidegen 12l irjon, ez szamomra hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Mágus2 #107622 üzenetére
Igen ezert turja mindenki bontobol ki a regi bosch adagolokat es kukazzak az elektromos lukacsot meg boscht, igen ugrik 1-2 extra ebbol talan a tempomat a legfajobb de en nemutalok semmit jobban mint amikor mozog a labam alatt a gazpedal egy lejton lefele.
tudom maradi vagyok de szeretem en eldonteni mi tortenik a fedelzeten es a gephazba, nem kell elektromos bizbasz lofasz mert azt nemtudom kontrolalni, majd en tudom mikor akarok gazt adni, es mikor motorfekezni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz ludsimon #107629 üzenetére
szerintem pont ugy gondoltam ahogy te is, ezt irtam : igen ugrik 1-2 extra ebbol talan a tempomat a legfajobb nekem a citromba van bent paraszt tempomat, ami kenyelmes es nem faraszto se rovid se hosszutavon, es varosba is hasznalom ha kedvem van.
Mig 1 kocsim volt elofordult olyan is hogy 5 hetente kellet olajat csereni, 1x volt hogy 1 honapba 2x.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Phobion #107676 üzenetére
Pl valami ilyesmit nemtudom mekkora motor volt az astraba lehet ahoz kepes sportos ez is adagolos dizelbe ennel ujabb nemigen van, szerintem munkaba jarashoz nem kell izom auto csak tegye dolgat minden nap, persze azt veszel amit akarsz es tetszik.
-
nesa
veterán
válasz ludsimon #107680 üzenetére
PL nekem a evasionon nagyon durvak a H1 es egok, nincs a halogennel semmi baj csak sok lampa a divat aldozata lett es fontosabb lett a kinezet mint a funkcio.
Megneztem amugy ezeket az adagolos TDI ket 2006 ig gyartottak az utolso evbe mar csak a golf IV variant kapta, Hiaba volt kint 3 eve az 5 os golf az nem kapta mar meg.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz belaazallat #107886 üzenetére
Kb ennyi lehet a 2 regio kozott a kulonbseg PL baranyaba nemis kapsz normalis aron normalis autot, meg ugy altalaban semmit nem kapsz, lassan kenyeret se, megnezed vateran is a regiokat hatalmas szakadekok vannak, ez csak papiron 1 orszag, keresel indukcios beepitehto lapot van elado 1000db szukitesz baranyara marad 1db.
-
nesa
veterán
válasz Kornel #108105 üzenetére
Meg olcsobb megoldas bosch VP.. kuka es a helyere rakni bosch VE mechanikus tornyot VE adagolot 25k korul dobaljak.
Ugyanigy a Lucas helyere is mehet a VE mivel a lukacs szeret behalni a VE meg kimegy a vilagbol.VW 2006 igy gyartotta a 4 es golf karavant ez volt az utolso adagolos VW europaba.
Megneztem az evasionon nekem olyan VE adagolo van ami tele van biz basz szenzorral es befutnak a semmitero ertekek egy ECU ba fogalmam nincs mire jo ez ez kb olyan adagoloba mint a legutolso minden szar szenzorral felszerelt weber karburatorok.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kornel #108111 üzenetére
Vannak ugyes helyek ahol csinalnak ilyet, videki kis faluba az otede aron megvan.
-
nesa
veterán
válasz sagesz93 #108321 üzenetére
Feletek minden auto szetesik hogy ennyit kell kolteni ra havonta, nalam ha 2 evente muszakival egybe elmegy 50k kezdem szidni a vasat, csak a mazdam volt olyan hogy kert havi 10k szerviz/alaktresz penzt ment is a haztol, es nalam a napi 52km csak a munkabajaras de van hogy ez napi 2x is elofordul.
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #108327 üzenetére
nem en csak az alkatreszekre irtam, a tobbi a regio fuggo.
It pocsfalvan gyak ugyanannyi a B10 mint az A00
Tehat fizetek
9200ft eves kotelezot
2x9850 helyi adot.
aksit 5 eve vettem bele, 13k volt 74ah legolcsobb valami globus vagy global.
az 5 ev alatt kopo alkatreszekbol elfogyasztottam 1db elso lengescsillapitot es 1db gombfejet + 1 lengokart kicsit kopogott, a gep egybe van napi hasznaltba.
4db hankukit vettem ra akcioba 30k er, 50k km et lefut.Viszont kb 2 oraja leamortizaltam a tipot 1 godorbe, a regi 6 oson kettobe tort a bal elso lengescsillapitom, picsaba lesz vagy 10k
-
nesa
veterán
válasz deicide #108330 üzenetére
En nem muszakira cserelem az olajat, szuroket hanem amikor itt az ideje,7-8k km aztan csere, levego szurot minden 3. olajcserenel kukazom, meg most mibe kerul egy olajcsere veszek 5 liter total vagy hasonlo olajat 6-7k + szuro 0,8-1,2k, azt lecserelem magamnak, multkor fujtam a tipo sarvedot 2300ft volt a metal+lakk alapozom volt, az egesz sarvedo fujas megalt 3k ba.
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #108346 üzenetére
Nezd 2 eve lett cserelve a parja mert szivargott ennek meg nemvolt semmi baja ha jol emlekszem 65% os volt az uj meg talan 67% minek csereltem volna ki kb 2-3 hete vettem eszre hogy ez kezd szivarogni, ha most nem torik el akkor is csereltem volna rovidessen, ranezesre nemtunt rosszanak az alapota hogy pontossan hol tort el es mi az akkor derul ki ha ki lesz szedve, de most itthon nem akarom megemelni mert a muhelyig csak elkene menni vele .
Nyilvan ha sportsikereket akarnek elerni a kocsival minden kanyarba parba cserelem, de egy meresek alapjan jo alkatreszt ami ranezesre is jo nem szoktam cserelni, nem ez a hobbim,
Ja az elozo felsorolasbol kihagytam volt 2 elso csapagy csere is mind2x jobbos, tudom valaki ezt is parban csereli.gazolaj szurot meg a tel elott kiszoktam cserelni, szinten ezres nagysagrend es kb 5perc.
De most kicserelem majd a lengescsillapitot es olyan allapotba lesz a kocsi hogy akar muszakira is vihetnem.
Fekolaj kerdesre kb 2 evente azt is kiszoktam cserelni szinten ezres nagysagrend csak szopos kicsit a melo, barmelyik kocsimon barmelyik munkahengernel lehetne mintat venni es viszkozitast merni, nem az alfoldon lakok sokat megyek a hegyekbe es neha fekezni is kell, szoval ez nem para.
#108347) trassher
nem volt eliras 20k korul cserelem, lehetne 10k korul is vag y7k nal de nemjarok szantofoldon, nem szokot ganyes lenni, ez nem pest.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kornel #108518 üzenetére
Az adagolo dogledezes elso jele ha melegen szarul indul be, mert a higabb gazolajbol nem tudja eloalitani a porlasztocsucs nyitasahoz szukseges nyomast.
#108511) Dorien
Kevés km-hez, sok rövid városi futáshoz meg inkább benzines. ezt azert a taxisoknak mond el mert szegenyek evtizedek ota a dizelel nyomjak a sok rovid tavot kisvarosba napi kb 5x 3km[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz MunezXBK #108524 üzenetére
Felenk is orakig alnak a taxik, tuti hideg mind, a faluba van vagy 3 taxis mind ostoba es dizelel tolja, raadasul egynek vagy 8 evig mondeoja volt, most meg dizel cocus, rokonom is 2,4jtd vel nyomja, ezeknek egyiknek sincs valtoja mind sajat kocsi maguknak dolgoznak.
Ahogy megjott a meleg nalatok is nehezebb a lett a vezetes, alandoan villog a check ass / check tits
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #108575 üzenetére
Nekem egyszer volt mazdam tobbet nem lesz, es ha lett is volna azota mazdas ismeros mar nem lenne, nem lopta magat a szivembe, egyszeruen nem eretzem japant, nemjott at, hiaba volt minden finom rajta, az elmeny nem nyugozott le, es mivel erzetre minden olyan japanossan barbibasan finom volt, es nemvagyok barbi se homok buzi ezert japan kocsi utan nem vagyakozom, egyebkent nem vagyok dizel hivo, 5 eve van dizelem, elotte 12 evig benzint tankoltam.
-
nesa
veterán
válasz #16514048 #108585 üzenetére
Most mondjam hogy kb 8 honapig minden oke volt, csak unalmas a kocsi, de utanna majd 2 evig szinte minden honapba ravertem vagy 10k lehetetlen hibakra, es a 10k ugy ercsd hogy az csak az anyag ara volt.
Minden nagyon finoman mukodott, es valamikor pl egy kapcsolasi erzet jo, van amikor rossz, nekem nem jott be, valakinek meg ez tetszik, nem vagyunk egyformak, meg jo
peddig vagy 17 eve par napig mentem crx-el az akkor tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Hagyd mar ezt a Tipot, a 323 as nekem egy tevedes volt, csajos kocsi.
Az evasion azert finomabb de meg jo pl az index meg a tobbi kapcsolasi erzet.
Szoktam veztni uj autot, ilyen is van a csaladba, szoval nemi fogalmam azert van.
Olyat meg nemirtam hogy mindenki homi aki japan kocsit vesz, szoval ezt se kell kiforgatni, en nem ereztem jol magam benne, plane a horibilis alkatresz arak csak a pontot tetek fel.Tema lezarva.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz belaazallat #108626 üzenetére
Ez nem a biciklis topik
-
nesa
veterán
válasz Bigemperor #108635 üzenetére
Nekem van fuldam, nem remhed viszont ha 4 ev alatt nem koptatod el utanna mar majdnem orok eletu lesz: az enyemeimen 1 eve is 6mm korul volt meg most se sokkal kevesebb es belefutott kb 15k, meg kemenynek is tunik kicsit, valoszinuleg igy 6mm korul fogom kukazni, ez valammi indonez vagy malaj gyartas.
Epp mult heten raktam fel oket pontos neve Fulda Carat Progresso ADAC szerint nagyon ajanlott gumi, vegulis barmelyik kikemenyedik egy ido utan. -
nesa
veterán
válasz runner 125 #108798 üzenetére
Imadom a kedvenc volvom a 700 as szeria a frissitett 900 as nem olyan karakteres mikor atneveztek s90 re ajaj nem az igazi de meg mindig volvo.
Masik nagy kedvenc a 200 as szeriabol a kombi, itt aztan van csomitarto hossz meg rendes toltonyillas nem ugy mint 1-2 elcseszett mai volvon.
itt a kozelbe van egy elso gazdas 240 es dizel szedan 70 koruli mamival par eve alkudoztam de buszken mondta nem reg lepett be a volvo klubba es ugyan elnem adja a kocsit...
Egyszer majdnem vettem egy 700 as polart de nem birtunk megalkudni az a baj meg mindig szeretnek de nagyon mallik a muszerfaluk nehez szepet talalni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #108925 üzenetére
Fasza, nekem egyszer a hutovizcsovet ragta meg, epp csak annyira hogy mikor nyomas ala kerult spriccelt de volt rajta jo sok fog nyom, meg nagyon szereti a hangszigetolt a motorhazteton, viszont a gazolaj lehet ez budos neki mert nemvolt gondom mostanaba.
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #109040 üzenetére
Ez az olaj fogyas nem a vilag vege szerintem, en biztos nem boritanam szet ezert a motort, megeshet hogy nem lesz jobb, az is lehet hogy szelepszar szimering szar, ill leszoktak koxosodni a gyuruk, erre van alitolag hatekony adalek.
En ilyenbol egyszer kiprobaltam olajcsere elotti verziot, hat nem volt semmi, az elso 30mp be semmi nem tortent utanna az 5. percig kb egyre jobban fustolt kb ugy mint 6kamaz egy hideg reggelen es eszmeletlen budos volt, a 8. perc utan mar allig volt fust, 10perc utan megszunt a fustoles azt hiszem 15 percig kellet jaratni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen